'Bayern München nadert akkoord en moet 15 tot 18 miljoen betalen voor spits'

'Bayern München nadert akkoord en moet 15 tot 18 miljoen betalen voor spits'

maandag 20 november 2017 om 13:05

Sandro Wagner moet bij Bayern München de nieuwe stand-in van Robert Lewandowski worden. Zijn werkgever Hoffenheim laat de dertigjarige spits echter niet zomaar gaan.

Dat meldt BILD. De invloedrijkste krant van Duitsland spreekt van een 'Millionen-Poker um Nationalstürmer' Wagner en schrijft maandag dat Hoffenheim de vraagprijs op vijftien tot achttien miljoen euro heeft bepaald. Hoffenheim-trainer Julian Nagelsmann liet al weten Wagner, die graag naar Bayern wil, te begrijpen.

Het is inmiddels geen geheim meer dat Bayern zijn zinnen heeft gezet op de komst van Wagner. De Duitse spits was afgelopen seizoen goed voor elf competitiedoelpunten en scoorde dit seizoen vier keer. Daarnaast is hij uitgegroeid tot international van Duitsland.

Bij Bayern moet Wagner de concurrent van Lewandowski worden. Op dit moment heeft de Bundesliga-koploper géén volwaardige stand-in voor de Poolse topschutter, die daar onlangs ook over klaagde. Verwacht worden dat Bayern en Hoffenheim er op korte termijn uit gaan komen.

Plaats een reactie

dhrwobo +9659
maandag 20 november 2017 om 13:07
Leuk en aardig voor een back-up spits van Lewa. Niks meer.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 13:09
Dolberg was te duur, die kost het driedubbele :D
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 13:11
Vorig seizoen misschien, nu is hij alleen op FIFA 18 het driedubbele waard.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 13:12
Vooral serieus op in gaan!
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 13:10
18 miljoen voor een dertigjarige spits van Hoffenheim, toe maar..
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 13:17
Is dat een broer van Younes?
Vind ik leuk
Reyhan +80
maandag 20 november 2017 om 14:25
nee, net niet. maar wel 3 klassen beter als Younes.
Vind ik leuk
Cookee +4768
maandag 20 november 2017 om 14:28
Lekker kopen... en dan op de bank als stand-in.
Geld maakt alles kapot.
Zo'n spits is voor de kleine clubs cruciaal en dan zet Bayern hem op de bank.
We kunnen ook in dit land een leuk team maken van alle mislukten die bij onze tob-clubs op de bank of tribune zitten.
Het is allemaal angst voor blessures... kopen om een backup te hebben.
In de kwaliteitsarme Erediv... is dat jammer... je wilt bruikbare spelers niet op de bank zien of hogerop.
Vind ik leuk
Boaz +48
maandag 20 november 2017 om 16:14
Bayern moet toch ook een gemiddelde speler op de bank hebben? Lewa zegt soms de laatste 10-15 min niet meer te kunnen omdat hij alles heeft gespeeld. DAN is Wagner een prima vervanger.
Vind ik leuk
Cookee +4768
maandag 20 november 2017 om 17:08
Ja, dat is een kruideniers-oplossing, van we nemen er nog 1 bij.
Maar Bayern kan toch ook die concurrent op sterkte houden en zelf een jeugdspeler als backup hebben?
Ze kopen elke keer de besten van concurrenten. Dat is prima als die jongens aan spelen toekomen, maar komt die op de bank... dan is de competitie gewoon door die actie zwakker geworden.
Neem nou Ramselaar... die had ook elke week Utrecht sterker kunnen maken... nu zit hij en dat geldt ook voor Maher.
Jij wilt toch ook alle beste spelers zien spelen?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Bayern München nadert akkoord en moet 15 tot 18 miljoen betalen voor spits'