Barcelona legt het af tegen Liverpool: Deden niet zo hard hun best

Barcelona legt het af tegen Liverpool: "Deden niet zo hard hun best"

woensdag 22 november 2017 om 15:05

Naby Keïta vertrekt volgend jaar zomer naar Liverpool, maar werd ook serieus gevolgd door FC Barcelona. Dat bevestigt directeur Oliver Mintzlaff van RB Leipzig.

Uiteindelijk bereikte de Duitse club afgelopen zomer al een akkoord over de transfer die in 2018 gaat plaatsvinden. Liverpool betaalt 55 miljoen euro voor de middenvelder. "Barcelona was ook geïnteresseerd in Naby", zegt Mintzlaff tegen Sport Bild.

"Dit is ook door Barcelona zelf aan ons bevestigd. Maar het is duidelijk dat ze niet zo hard hun best deden als Liverpool", aldus de CEO van RB Leipzig. Sinds de bekendmaking van zijn toekomstige transfer naar Liverpool heeft Keïta het niet makkelijk bij Leipzig. Hij pakte dit seizoen al drie rode kaarten. Dinsdagavond scoorde hij wel in de Champions League tegen AS Monaco.

Plaats een reactie

woensdag 22 november 2017 om 15:20
Niet echt typische Barca-speler.
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 22 november 2017 om 15:28
Liverpool betaald 70 miljoen euro niet 55..
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 15:41
Nope. 52miljoen word er betaald door Liverpool. Liverpool bood eerst 70/80 miljoen om hem afgelopen zomer binnwn te halen. Dit werd echter afgewezen.

In Keita zijn contract staat dat hij naar een andere club mag per 1 juli 2018, mits de club 52 miljoen zou betalen. En die clausule heeft Liverpool geberuikt.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 15:33
Hopen dat hij een succes word !
Wens klop het beste gozer !!
Vind ik leuk
FSCeara +2804
woensdag 22 november 2017 om 15:34
Moet eens zien hoe barca er over jaar of 4 gaat uitzien want als zelfs dit soort spelers voor andere clubs kiezen word het toch wel beetje raar
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 16:10
ze hebben denkelijk een andere optie in het vizier , heb altijd vertrouwen in Barça
Vind ik leuk
Mari +2240
woensdag 22 november 2017 om 16:33
Liverpool heeft het geld al uitgegeven dat ze zullen ontvangen voor Coutinho
Twee mogelijkheden
1. Slim ,want als je veel ontvangt zullen andere clubs je uitknijpen
2. Niet zo slim, straks zitten ze met Coutinho en deze jongen.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 17:45
Waarom is het niet slim om met Coitinho en Keita te spelen.Denk je dat Liverpool in geldnood zit??
Vind ik leuk
Mari +2240
woensdag 22 november 2017 om 23:34
Nee. Ik.denk dat je gelijk.hebt. geld zat
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 17:46
En dacht jij nou zelf dat ze Coitinho voor 55 miljoen verkopen??
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 17:46
*Coutinho*
Vind ik leuk
HveenLFC +3142
woensdag 22 november 2017 om 17:51
Hij is geen vervanger van Coutinho. Lemar zou dat dan wel kunnen zijn volgende zomer. Maar dat geld voor Coutinho is nog niet uitgegeven.
Vind ik leuk
JDW1988 +1329
woensdag 22 november 2017 om 19:11
En bovendien hebben we centjes zat he :)
Vind ik leuk
HveenLFC +3142
woensdag 22 november 2017 om 19:31
hehehe
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 17:37
De welbekende misplaatste arrogantie van FC Barcelona.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Barcelona legt het af tegen Liverpool: "Deden niet zo hard hun best"