Reiziger geniet van Ajax-talenten: 'Eindstand kon ook bij rust op het bord staan'

    Reiziger geniet van Ajax-talenten: 'Eindstand kon ook bij rust op het bord staan'

    vrijdag 1 december 2017 om 23:58

    Jong Ajax heeft de draad weer opgepakt in de Jupiler League. De Amsterdamse beloften doorbraken maandagavond thuis tegen FC Dordrecht (3-0) al een reeks van drie nederlagen op rij en boekten vrijdagavond op bezoek bij MVV Maastricht een overtuigende 0-4 zege.

    Trainer Michael Reiziger toonde zich na afloop van de wedstrijd dik tevreden. "Zeker! We speelden mooi positiespel en maakten goede goals", liet hij weten tegenover de clubsite. "Er was vanavond voldoende beweging in het team, we lieten de bal aardig gaan en konden de vrije man makkelijk vinden. Het enige puntje is dat de eindstand ook bij rust al op het bord had kunnen staan. Daarvoor ontbrak echter het beetje geluk dat je nodig hebt."

    De voormalige rechtsback is blij het de manier waarop zijn ploeg zich hersteld heeft na de mindere serie. "We zijn de laatste weken wel tegen een paar zeperds aangelopen. Maar we herpakten ons goed tegen NEC, al verloren we die wel. Maar van daaruit hebben we het opgebouwd met de goede wedstrijd van vandaag als resultaat."

    Lees ook: NEC haalt uit tegen FC Dordrecht, ook Jong Ajax is on fire

    Poll

    Blijft Jong Ajax tot het eind van het seizoen strijden om de titel?

    (477 stemmen)

    Plaats een reactie

    Liwwadder +3925
    zaterdag 2 december 2017 om 00:25
    Ja mooi..maar laten ze dat in hun eigen b competitie doen knvb!
    Vind ik leuk
    Jan1997 +118
    zaterdag 2 december 2017 om 08:26
    Frustratie omdat je club nog nooit van Jong Ajax heeft gewonnen?
    In veel landen is het heel gebruikelijk had de B of Jong ploegen in de reguliere competities meedoen, dus waarom niet in Nederland?
    Vind ik leuk
    Dordmund +1654
    zaterdag 2 december 2017 om 09:02
    Nee Cambuur wint wel van het grote Ajax haha lullo vorig jaar nog ff in de beker weet je dat nog.
    Vind ik leuk
    Jan1997 +118
    woensdag 6 december 2017 om 09:54
    Natuurlijk weet ik dat nog. Daarom zet ik er expliciet Jong Ajax bij. Want daar heeft Cambuur nog nooit van gewonnen sinds Jong Ajax in JL speelt. Weet je dat nog?
    Vind ik leuk
    Dordmund +1654
    woensdag 6 december 2017 om 17:55
    Klopt jan je hebt gelijk......
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2715
    zaterdag 2 december 2017 om 10:04
    Laat de KNVB dan ook diezelfde regels handhaven als in die andere competities....
    Vind ik leuk
    Thobar +4301
    zaterdag 2 december 2017 om 08:44
    Wanneer je je er als club niet mee eens bent moet je principieel zijn en zelf ook je beloftenelftal opstellen.
    Zouden alle normale JLclubs dit doen is de lol er gauw af voor Ajax, Psv, Utrecht en Az
    Vind ik leuk
    zaterdag 2 december 2017 om 01:09
    Reiziger komt ook veel geloof waardiger over dan Keizer. En weet tenminste waar het aan toe is.
    Vind ik leuk
    Dordmund +1654
    zaterdag 2 december 2017 om 09:04
    Ik heb er geen gezicht bij die reiziger ik zie alleen maar een paar rubber lippen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 2 december 2017 om 09:12]
    Vind ik leuk
    tannat +13722
    zaterdag 2 december 2017 om 09:15
    Wellicht omdat Reiziger ook eenPSV verleden heeft?
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 december 2017 om 11:08
    Ja, klopt en daarvan zie je helemaal niks van terug. Gelukkig maar.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws