Go Ahead-selectie met stomheid geslagen: In onze groepsapp is iedereen verrast

Go Ahead-selectie met stomheid geslagen: "In onze groepsapp is iedereen verrast"

maandag 4 december 2017 om 08:47

Het bestuur van Go Ahead Eagles besloot zondagavond om trainer Leon Vlemmings te ontslaan naar aanleiding van de magere sportieve resultaten. De Deventenaren degradeerden afgelopen zomer uit de Eredivisie en staan nu op een veertiende plek in de Jupiler League.

Desondanks kwam het ontslag van Vlemmings onverwacht voor de spelersgroep. "In onze groepsapp is iedereen verrast", reageert middenvelder Sjoerd Overgoor tegenover De Stentor. "Niemand van ons is vooraf op de hoogte gebracht dat dit eraan zat te komen, al snappen wij ook wel dat de druk op de club en de trainer hoog was. De resultaten waren gewoon slecht en dan wordt de positie van de trainer wankel."

Directeur Hans de Vroome betreurt de, in zijn ogen noodzakelijke, beslissing. "Dit is een pijnlijk besluit en een trieste dag voor de club. Maar als bestuur moesten we nu ingrijpen. De resultaten zijn niet goed en we halen ook geen punten. Dit kon zo niet verder. Als ik mogelijkheden had gezien, dan was dit echt niet gebeurd. Leon Vlemmings is een aimabele, goeie kerel, met een prima voetbalidee. Alleen zien we dat in het spel totaal niet terug."

Lees ook: Go Ahead grijpt in en ontslaat trainer: "Helaas is dat niet het geval geweest"

Plaats een reactie

FSCeara +2804
maandag 4 december 2017 om 09:04
Als ze zo verrast zijn hadden ze beetje beter moeten voetballen.was niet om aan te zien en zonder echte beleving.
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 09:05
Ik vind wel dat die spelers iets eerder dat te weten moeten komen en liefst ook mondeling ipv een groepsapp.
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 09:46
Echter is het Anno 2017 mode om via zulke groepsapps iets te horen.
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 09:58
Waar lees je dat ze het via de groepsapp hebben gehoord? Als het anders is gegaan kun je het daarna nog wel "bespreken" in de app.
Zou wel slecht zijn als het via een app wordt meegedeeld trouwens.
Vind ik leuk
frankn27 +4397
maandag 4 december 2017 om 10:39
Rene Hake, veel succes gewenst in Deventer! (en dan snel van de loonlijst bij Twente whoehoe)
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 13:00
Hake is een Zwollenaar.....
Vind ik leuk
Och jeh +1167
maandag 4 december 2017 om 10:49
Goed bezig, hele technische hart uit je club ontslaan. Kun je weer van vooraf aan beginnen met een trainer en TD met weer een andere visie....
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 13:00
Ja goed idee, een visie...
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 11:01
spelers moeten zelf in de spiegel kijken als ze vragen aan de trainer om tegen den bosch een andre tatiek te spelen moet dat ook uitvoeren dus heren jullie hebben de trainer ook laten vallen
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 11:11
Jaaaaa lui lekkerland is voorbij ... nu moet er keihard getraind worden
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 15:02
Sjoerd als jullie dit weekend nog staan te slapen over het ontslag van de trainer geeft dat wel aan dat jullie niet bij de les zijn
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 16:23
Ze zijn al een wedstrijd of 14 verrast en aan het appen in het veld, want fatsoenlijk voetbal heb ik nog niet gezien.
Vind ik leuk
maandag 4 december 2017 om 16:24
in plaats van vroeger face to face is het nu via een appje de trainer is ontslagen