Go Ahead grijpt in en ontslaat trainer: Helaas is dat niet het geval geweest

    Go Ahead grijpt in en ontslaat trainer: "Helaas is dat niet het geval geweest"

    zondag 3 december 2017 om 19:36

    Go Ahead Eagles en trainer Leon Vlemmings gaan per direct uit elkaar. De geplaagde Jupiler League-club is niet tevreden met de progressie op het veld. Go Ahead staat op een teleurstellende veertiende plek.

    "Het bestuur en de Raad van Commissarissen van Go Ahead Eagles hebben zich aan het begin van het seizoen geschaard achter de plannen en ideeën van het technisch management", zegt voorzitter Edwin Lugt op de clubsite. "Die plannen zagen er veelbelovend uit, waarbij we ons tegelijkertijd realiseerden dat we met elkaar aan een proces waren begonnen dat we tijd moesten gunnen. Maar dan moet er op het veld wel progressie waarneembaar zijn qua spel en resultaten. Helaas is dat niet het geval geweest."

    Vlemmings zelf komt ook met een reactie. "Ik vind het ontzettend jammer dat onze wegen hier scheiden. Met ziel en zaligheid heb ik bij Go Ahead Eagles geprobeerd om iets moois neer te zetten. Als hoofdtrainer ben ik verantwoordelijk voor de prestaties en ik ben dan ook teleurgesteld dat ik het niet voor elkaar heb gekregen om samen met de staf en spelersgroep tot betere resultaten te komen."

    Plaats een reactie

    zondag 3 december 2017 om 19:47
    He He snapte al niet waarom zo iemand bij ons trainer werd,Slecht gespeeld alle wedstrijden zelfs geen mooi voetbal werd er getoond.
    Vind ik leuk
    noblesse +814
    zondag 3 december 2017 om 19:51
    Grote fout,om zo`n kwibus aan te stellen.Dit kon je op
    je klompen aanvoelen.
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5326
    zondag 3 december 2017 om 19:54
    Zonde hoor, het ging net zo goed daar
    Vind ik leuk
    zondag 3 december 2017 om 19:56
    Overal waar hij trainer was is geen gelukkige geweest
    Vind ik leuk
    zondag 3 december 2017 om 20:21
    Jammer hoor. Het ging toch net zo goed daar
    Vind ik leuk
    FSCeara +8721
    zondag 3 december 2017 om 20:24
    Voor een club als GAE moet iemand staan die iets met de club heeft en een idee.vond dit echt een rare vogel
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11779
    zondag 3 december 2017 om 22:56
    Laten we gewoon Harrie en Michel voor de groep zetten. Die pakken die gasten wel aan
    Vind ik leuk
    Kuip +7406
    zondag 3 december 2017 om 21:08
    Bert van Marwijk is vrij !
    Vind ik leuk
    zwollie +7450
    maandag 4 december 2017 om 11:52
    Die gaat liever geld graaien in het midden oosten.
    Vind ik leuk
    peinke +2033
    zondag 3 december 2017 om 21:09
    Ik heb zo'n flauw vermoeden dat Dwight Lodeweges nog steeds veel blauw-geel-bloed heeft en een serieuze kandidaat is om daar de boel een beetje op te schudden. Hoop het niet, want deze man doet veel goed werk in Zwolle samen met Gert Peter de Gunst en Schip!
    Zou wel een hele goede zet zijn denk ik!
    [Reactie gewijzigd op zondag 3 december 2017 om 21:10]
    Vind ik leuk
    NickOs +68
    zondag 3 december 2017 om 22:17
    Zie ik niet gebeuren. Heeft wel al vaker aangegeven graag hoofdtrainer te worden bij GAE omdat hij veel liefde heeft voor de club. Aan het begin van het seizoen zou dat kunnen, maar ik denk dat hij nu echt niet wil instappen. Beter in de staf van Zwolle in de ED bovenin, dan een club die op de kop staat proberen te redden.
    Vind ik leuk
    zondag 3 december 2017 om 21:20
    Wat moet je met blauw geel bloed als gae in rood geel speelt?
    Vind ik leuk
    zondag 3 december 2017 om 23:29
    Hij gaat echt niet meer in Leeuwarden trainen
    Vind ik leuk
    peinke +2033
    maandag 4 december 2017 om 07:58
    Scherp, maar ik bedoel dat hij liefde heeft voor Zwolle en voor Eagles. Jammer dat er meteen wat achter gezocht wordt, maar gun GAE eindelijk eens een fatsoenlijke trainer. Want dat is er al jaren niet van gekomen. Als je er graag geel-rood van wilt maken, prima!
    Vind ik leuk
    HansVites +4744
    zondag 3 december 2017 om 22:49
    Zonde van zo'n leuke club met dat prachtige Engelse stadion met echt gras daar kunnen een hoop eredivisie clubs nog een voorbeeld aan nemen.
    Vind ik leuk
    zwollie +7450
    maandag 4 december 2017 om 11:51
    Wat zal Vlemmings spijt hebben, dat hij die baan samen met Ron Jans niet aangenomen heeft bij de KNVB.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Go Ahead grijpt in en ontslaat trainer: "Helaas is dat niet het geval geweest"