'Schathemelrijke sjeik bood Messi 100 miljoen euro én 50 miljoen salaris'

    'Schathemelrijke sjeik bood Messi 100 miljoen euro én 50 miljoen salaris'

    dinsdag 5 december 2017 om 17:12

    Sjeik Mansour, eindbaas van Manchester City, heeft eerder dit jaar hoogstpersoonlijk een poging gedaan om Lionel Messi naar de Premier League te halen. In Manchester lag er voor de dertigjarige FC Barcelona-legende een jaarsalaris van 50 miljoen euro netto klaar. 

    Sportkrant Marca meldt dat dinsdag. De schathemelrijke Mansour liet aan het management van Messi weten dat de Argentijn bovendien liefst 100 miljoen euro (!) aan tekengeld zou krijgen wanneer hij zijn toekomst zou verbinden aan The Citizens. Barça had op dat moment al een mondeling akkoord met de goalgetter over een nieuwe verbintenis, maar de handtekeningen ontbraken.

    Marca schrijft dat Barça geen moment serieus vreesde dat Messi daadwerkelijk naar Engeland zou vertrekken. De Catalaanse grootmacht voelde zich echter wél gedwongen om de astronomische aanbieding van Man City tot op zekere hoogte te evenaren. In de nieuwe contractdeal die afgelopen maand werd gesigneerd door Messi, werd een tekengeld van 100 miljoen euro opgenomen. De linkspoot ontvangt dat bedrag tussen nu en 2022. 

    Lees ook: Details nieuwe Barça-deal lekken uit: Messi krijgt véél meer dan Ronaldo

    Plaats een reactie

    Youri99 +7556
    dinsdag 5 december 2017 om 17:18
    Je hebt blijkbaar bazen en eindbazen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 december 2017 om 17:22
    Je hebt idioten en complete debielen zal je bedoelen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 december 2017 om 17:24
    Nuchtere Henk. Volledig eens, belachelijk.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7244
    dinsdag 5 december 2017 om 19:40
    Laat dat geld toch lekker rollen........zo werkt dat in een economie.
    Vind ik leuk
    davidben +3585
    dinsdag 5 december 2017 om 17:37
    De term 'eindbaas' komt uit Mario Bros en wordt vooral gebruikt om heel dikke mensen te omschrijven.
    Vind ik leuk
    derksen +8314
    dinsdag 5 december 2017 om 17:21
    Wel een beetje karig allemaal hoor
    Tjongejonge stelletje idioten allemaal
    Vind ik leuk
    power +4856
    dinsdag 5 december 2017 om 17:23
    Olie sjeik is te laat. hij heeft zijn contract verlengt,
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 december 2017 om 17:28
    Dat staat gewoon in het artikel..
    Vind ik leuk
    power +4856
    dinsdag 5 december 2017 om 17:44
    ik heb niet hele artikel gelezen dat is juist probleem,
    Vind ik leuk
    diekertjedap +3873
    dinsdag 5 december 2017 om 17:27
    ik hoop maar dat messi genoeg krijgt om zijn rekeningen te betalen, moet die dadelijk naar de voedselbank
    Vind ik leuk
    JustH +10809
    dinsdag 5 december 2017 om 17:30
    Wat een waanzinnige idiote wereld.
    Mensen in de zorg die er echt toe doen,
    moeten bijna naar een voedselbank.
    Misselijkmakend dit allemaal
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14646
    dinsdag 5 december 2017 om 17:30
    Je zult zien dat Cristiano komende week boos zal worden en extra geld wil
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 december 2017 om 17:36
    Dan gaat hij vertrekken volgens de media.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15634
    dinsdag 5 december 2017 om 17:42
    Marca zo onbetrouwbaar als wat...

    Pep heeft vanmiddag ook al op persco gezegd dat het bullshit is
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 december 2017 om 17:43
    Baas boven baas en Messi zegt, bekijk het maar in dat koud regenlandje van je.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1541
    dinsdag 5 december 2017 om 17:53
    Ik heb met Football Manager de editor ooit gebruikt om de kas van Sparta wat te vull€n. Als je dan Willem II met 15-1 verslaat met 5 goals van Ronaldo, met 140+ goals kampioen wordt en op het Kasteel Bayern afdroogt met 3-0 om de Champions League te halen, dan is de lol er gauw vanaf. Hoop dat die sjeiks dat ooit ook zo gaan beleven...
    Vind ik leuk
    Axim +568
    dinsdag 5 december 2017 om 18:27
    fooitje ....toch ?
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10636
    dinsdag 5 december 2017 om 18:51
    Dus Messi krijgt de komende 5 jaar 35 miljoen per jaar salaris plus 20 miljoen per jaar tekengeld? Lekker man, 55 miljoen per jaar, ruim 4,5 miljoen per maand, ruim 1,1 miljoen per week etc!
    Wat een gekkenhuis... hahahahaa
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 december 2017 om 19:06
    Er is genoeg ellende in de wereld maar dat heeft hier niks mee te maken... die redenering van jou kun je overal op los laten: eten dat weggegooid wordt, het uitgeven van handen vol (belasting)geld aan kunst door de
    Vind ik leuk
    Martinnat +482
    dinsdag 5 december 2017 om 20:09
    Messi een stuk slimmer en sympathieker dan onze braziliaanse relnicht Neymar
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 december 2017 om 20:29
    Tja wat zal ik zeggen.... clubliefde ;)
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3942
    woensdag 6 december 2017 om 18:33
    Muy mal y hysterica! Gelukkig niet door gegaan. Het voetbal wordt echt kapot gemaakt doir deze maffioze debiele sjeiken!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Schathemelrijke sjeik bood Messi 100 miljoen euro én 50 miljoen salaris'