'Schathemelrijke sjeik bood Messi 100 miljoen euro én 50 miljoen salaris'

'Schathemelrijke sjeik bood Messi 100 miljoen euro én 50 miljoen salaris'

dinsdag 5 december 2017 om 17:12

Sjeik Mansour, eindbaas van Manchester City, heeft eerder dit jaar hoogstpersoonlijk een poging gedaan om Lionel Messi naar de Premier League te halen. In Manchester lag er voor de dertigjarige FC Barcelona-legende een jaarsalaris van 50 miljoen euro netto klaar. 

Sportkrant Marca meldt dat dinsdag. De schathemelrijke Mansour liet aan het management van Messi weten dat de Argentijn bovendien liefst 100 miljoen euro (!) aan tekengeld zou krijgen wanneer hij zijn toekomst zou verbinden aan The Citizens. Barça had op dat moment al een mondeling akkoord met de goalgetter over een nieuwe verbintenis, maar de handtekeningen ontbraken.

Marca schrijft dat Barça geen moment serieus vreesde dat Messi daadwerkelijk naar Engeland zou vertrekken. De Catalaanse grootmacht voelde zich echter wél gedwongen om de astronomische aanbieding van Man City tot op zekere hoogte te evenaren. In de nieuwe contractdeal die afgelopen maand werd gesigneerd door Messi, werd een tekengeld van 100 miljoen euro opgenomen. De linkspoot ontvangt dat bedrag tussen nu en 2022. 

Lees ook: Details nieuwe Barça-deal lekken uit: Messi krijgt véél meer dan Ronaldo

Plaats een reactie

Youri99 +6065
dinsdag 5 december 2017 om 17:18
Je hebt blijkbaar bazen en eindbazen...
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 17:22
Je hebt idioten en complete debielen zal je bedoelen.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 17:24
Nuchtere Henk. Volledig eens, belachelijk.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3819
dinsdag 5 december 2017 om 19:40
Laat dat geld toch lekker rollen........zo werkt dat in een economie.
Vind ik leuk
davidben +2559
dinsdag 5 december 2017 om 17:37
De term 'eindbaas' komt uit Mario Bros en wordt vooral gebruikt om heel dikke mensen te omschrijven.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 18:04
We noemen ze anders wel Wario’s, Bowsers of Donkey Kong’s.
Vind ik leuk
derksen +7147
dinsdag 5 december 2017 om 17:21
Wel een beetje karig allemaal hoor
Tjongejonge stelletje idioten allemaal
Vind ik leuk
power +754
dinsdag 5 december 2017 om 17:23
Olie sjeik is te laat. hij heeft zijn contract verlengt,
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 17:28
Dat staat gewoon in het artikel..
Vind ik leuk
power +754
dinsdag 5 december 2017 om 17:44
ik heb niet hele artikel gelezen dat is juist probleem,
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 18:04
Dat is juist jouw probleem. En het probleem van de wereld........
Vind ik leuk
power +754
dinsdag 5 december 2017 om 18:11
Dat zei ik ook niet dat jou probleem was, wereld probleem is ook niet jou probleem, gelukkig
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 december 2017 om 18:12]
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 17:27
ik hoop maar dat messi genoeg krijgt om zijn rekeningen te betalen, moet die dadelijk naar de voedselbank
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 17:29
Veel te weinig voor de beste aller tijden!!!!
Vind ik leuk
frank1971 +2040
dinsdag 5 december 2017 om 18:07
Is hij niet.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 18:08
Is hij 100% welles
Vind ik leuk
frank1971 +2040
dinsdag 5 december 2017 om 18:13
Nee hoor.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 18:16
O ja wel daar kan niemand tegen op de meest magische dribbelaar van deze generatie, daar kan niemand aan tippen.
Spijtig voor de Messi haters maar het is wat het is, De Allerbeste ter wereld
Vind ik leuk
frank1971 +2040
dinsdag 5 december 2017 om 18:26
Heeft niks met haat te maken maar jij zegt het juist. De beste van deze generatie.
Vind ik leuk
power +754
dinsdag 5 december 2017 om 18:26
wie dan, jij
Vind ik leuk
frank1971 +2040
dinsdag 5 december 2017 om 18:28
Wat is dat nou weer voor een achterlijk antwoord, zeg dan niks.
Vind ik leuk
power +754
dinsdag 5 december 2017 om 18:50
iemand achterlijk noemen kijk eens naar spiegel, je weet niet waar je over hebt, wie is de beste volgens jou dan?
Vind ik leuk
frank1971 +2040
dinsdag 5 december 2017 om 19:04
Begin eerst eens met beter te lezen maar wat dacht je van bijv Maradonna.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 19:46
Maradonna was een crack dat is waar maar hoeveel jaar is hij top geweest , heeft zijn talent echt niet optimaal benut, wegens zijn verslaving, neen deze kan je niet de beste noemen sorry
Vind ik leuk
frank1971 +2040
dinsdag 5 december 2017 om 19:54
In zijn generatie was hij de beste. Daarbij toen hij naar Napoli kwam toen stelde die club niet veel voor maar werd met hem wel een topclub in Italie. Daarbij won hij met Argentinie het wk waarbij hij de grote man was en dat is Messi toch nog niet gelukt.
Vind ik leuk
power +754
dinsdag 5 december 2017 om 19:48
ik heb wel goed gelezen, je vind Messi niet beste voetballer van deze generatie. Maradona was beste van toen, Messi beste van nu, voetbal niveau van nu is veel hoger dan van toen. ik vind Messi toch stuk beter dan Maradona
Vind ik leuk
frank1971 +2040
dinsdag 5 december 2017 om 19:50
Messi is de beste van deze generatie dat staat er.
Vind ik leuk
frank1971 +2040
dinsdag 5 december 2017 om 19:55
Je hebt het dan toch niet goed gelezen.
Vind ik leuk
power +754
dinsdag 5 december 2017 om 20:14
je hebt van je gedachten verandert, kijk eens naar je tekst daar boven zie je tijd en datum, vergelijk dat met mijne,
Vind ik leuk
frank1971 +2040
dinsdag 5 december 2017 om 20:34
Nee hoor, is niks veranderd maar het is natuurlijk ieder zn eigen mening wie de beste is.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 december 2017 om 20:38]
Vind ik leuk
Rjc1980 +784
dinsdag 5 december 2017 om 21:24
Beste aller tijden moet ik eerder denken aan de Barziliaanse Ronaldo. Die presteerde bij (Ik dacht ) Cruizero, PSV, Barça, AC Milan, Internazionale en Real Madrid. Dus meerdere culturen en verschillende clubs. Kon versnellen gedurende een Sprint, doelgericht, kopsterk, kortom dat is een speler die in aanmerking komt voor EEN van de beste aller tijden. Messi is ook een geweldenaar. Maar hoe houdt hij zich in Italië? Destijds in Nederland? (Toen waren hier nog mannelijke voetballers ipv die baby faces van nu)...

Vind ik leuk
JustH +862
dinsdag 5 december 2017 om 17:30
Wat een waanzinnige idiote wereld.
Mensen in de zorg die er echt toe doen,
moeten bijna naar een voedselbank.
Misselijkmakend dit allemaal
Vind ik leuk
Noudyo. +10439
dinsdag 5 december 2017 om 17:30
Je zult zien dat Cristiano komende week boos zal worden en extra geld wil
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 17:36
Dan gaat hij vertrekken volgens de media.
Vind ik leuk
Gu3rilla +14241
dinsdag 5 december 2017 om 17:42
Marca zo onbetrouwbaar als wat...

Pep heeft vanmiddag ook al op persco gezegd dat het bullshit is
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 17:43
Baas boven baas en Messi zegt, bekijk het maar in dat koud regenlandje van je.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 17:50
moet je je eens voorstellen dat ze bij City ook nog eens Messi zouden hebben Goddamn! ;-)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 december 2017 om 17:50]
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 17:53
Ik heb met Football Manager de editor ooit gebruikt om de kas van Sparta wat te vull€n. Als je dan Willem II met 15-1 verslaat met 5 goals van Ronaldo, met 140+ goals kampioen wordt en op het Kasteel Bayern afdroogt met 3-0 om de Champions League te halen, dan is de lol er gauw vanaf. Hoop dat die sjeiks dat ooit ook zo gaan beleven...
Vind ik leuk
Axim +225
dinsdag 5 december 2017 om 18:27
fooitje ....toch ?
Vind ik leuk
Alain2708 +3154
dinsdag 5 december 2017 om 18:51
Dus Messi krijgt de komende 5 jaar 35 miljoen per jaar salaris plus 20 miljoen per jaar tekengeld? Lekker man, 55 miljoen per jaar, ruim 4,5 miljoen per maand, ruim 1,1 miljoen per week etc!
Wat een gekkenhuis... hahahahaa
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 19:06
Er is genoeg ellende in de wereld maar dat heeft hier niks mee te maken... die redenering van jou kun je overal op los laten: eten dat weggegooid wordt, het uitgeven van handen vol (belasting)geld aan kunst door de
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 20:09
Messi een stuk slimmer en sympathieker dan onze braziliaanse relnicht Neymar
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 20:18
En wij proberen rond komen met een budget van 11 miljoen.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 20:29
Tja wat zal ik zeggen.... clubliefde ;)
Vind ik leuk
wijze man +1465
woensdag 6 december 2017 om 07:23
Kan hij gelijk de borg van zijn broer aftikken bij Justitie in Argentinië
Vind ik leuk
Liwwadder +3465
woensdag 6 december 2017 om 18:33
Muy mal y hysterica! Gelukkig niet door gegaan. Het voetbal wordt echt kapot gemaakt doir deze maffioze debiele sjeiken!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Schathemelrijke sjeik bood Messi 100 miljoen euro én 50 miljoen salaris'