'PSV, Man City, Inter en tal van andere clubs azen op Japanse aanvaller'

    'PSV, Man City, Inter en tal van andere clubs azen op Japanse aanvaller'

    woensdag 6 december 2017 om 14:10

    Hamburger SV-talent Tatsuya Ito staat in de belangstelling van onder meer PSV. De twintigjarige aanvaller heeft zich ook in de kijker gespeeld bij Manchester City, Internazionale, Benfica,Torino, Schalke 04, Eintracht Frankfurt, VfL Wolfsburg en Red Bull Salzburg. Dat schrijven Japanse media woensdag. 

    Ito speelt sinds medio 2015 in Hamburg. De Duitse traditieclub nam hem over van Kashiwa Reysol. Destijds tekende de vleugelspeler een driejarig contract bij de Bundesliga-ploeg. De afgelopen twee jaar maakte Ito voornamelijk minuten bij het beloftenteam van HSV. Sinds dit seizoen krijgt de jeugdinternational mondjesmaat speeltijd in de Bundesliga. Ito deed zeven keer mee bij HSV deze jaargang.

    De rechtspoot mag in Duitsland dan nog niet doorgebroken zijn, er is inmiddels voldoende interesse in hem. PSV is één van de ploegen die mogelijk een poging gaat wagen om Ito komend jaar over te nemen. Ook vanuit Engeland, Italië, Portugal en Oostenrijk is er belangstelling. 

    Plaats een reactie

    Eendracht +15713
    woensdag 6 december 2017 om 14:19
    Krijg spontaan zin in Sushi met een Corona...
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 14:24
    Die sushi snap ik maar vanwaar die Corona?
    Vind ik leuk
    Eendracht +15713
    woensdag 6 december 2017 om 14:26
    Sjukkie he...
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 14:30
    Sake.
    Vind ik leuk
    slaski +2252
    woensdag 6 december 2017 om 15:11
    Lozano, Mexico, Corona ? Ben ik nou zo slim ?
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 15:17
    Lozano? Daar gaat het hier toch helemaal niet over?
    Vind ik leuk
    slaski +2252
    woensdag 6 december 2017 om 15:37
    Nee, over Corona en Sushi. Zoals ik al zei Corona, Mexico, Lozano ? Maar misschien heb je daar meer dan 2 werkende hersencellen voor nodig ?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 15:38]
    Vind ik leuk
    maxx4 +326
    woensdag 6 december 2017 om 20:12
    Maak je niet druk, neem een Corana; gaat r altijd in....
    Vind ik leuk
    Youri99 +9016
    woensdag 6 december 2017 om 16:48
    Ik ben fan van Henk Veerman maar heb helemaal geen zin in stampot wortelen, ben ik nu dom?
    Vind ik leuk
    slaski +2252
    woensdag 6 december 2017 om 17:04
    Ja, maar niet alleen daarom.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9016
    woensdag 6 december 2017 om 17:10
    Nou als we hier zo over elkaar mogen gaan oordelen zonder het te onderbouwen dan vind ik jou een racist.
    Vind ik leuk
    slaski +2252
    woensdag 6 december 2017 om 17:50
    Dat is algemeen gebruik, en hele normale omgangsvormen op deze site, dus ga je gang. Ik vind jou lekker stom.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9016
    donderdag 7 december 2017 om 09:45
    Ik heb de disclaimer even nagelezen en daar staat niets vermeld over omgangsnormen.

    Ik vond wel de volgende passage:
    Ongeoorloofd gebruik van deze website kan aanleiding geven tot een vordering tot schadevergoeding en/of een strafbaar feit opleveren.

    Ik kan niet wachten tot de eerste voetbalprimeur-rechtszaak.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7664
    woensdag 6 december 2017 om 20:24
    Is Overmars al ingelicht? Brands heeft hem voor de gek gehouden die japanner is beter als Bandee!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 14:28
    Ja Japans dus de zoveelste samurai flopper
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    woensdag 6 december 2017 om 14:29
    En straks marc overmars ook
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 14:39
    Grappig hoe PSV net Columbus denkt...
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    woensdag 6 december 2017 om 14:59
    Ach maak je niet druk. Zou niet weten hoe wij deze speler moet betalen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 15:07]
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6543
    woensdag 6 december 2017 om 17:26
    Kijk Overmars lief aan.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    woensdag 6 december 2017 om 18:07
    Laat ik liever aan die afrikaanse toyboy Bande wel over
    Vind ik leuk
    cheeks +3572
    woensdag 6 december 2017 om 15:04
    Valt idd al jaren op.
    Vind ik leuk
    Nick_115 +114
    woensdag 6 december 2017 om 14:31
    Ben zelf wel fan van Japanse spelers. Vaak veel inzet. Alleen komen ze voetballend meestal iets te kort voor de Europese manier van spelen.

    Ook zijn aanpassingsproblemen vaak een issue.

    Daarentegen... Zodra een vleugelspeler goed speelt zijn wij geintresseerd als PSV. Zal wel weer een gek gerucht zijn dat nergens op is gebasseerd.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 14:41]
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19170
    woensdag 6 december 2017 om 14:33
    Vaak is dit ook wel vaak zo inderdaad... :-)
    Vind ik leuk
    Nick_115 +114
    woensdag 6 december 2017 om 14:42
    Hahaha. Thanks :)

    Even snel iets posten met je telefoon en niet nalezen...

    gebeurt niet al te VAAK hoor :P
    [Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 14:42]
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19170
    woensdag 6 december 2017 om 14:44
    Hahaha ;-) nee ik ken het...

    Die app is verschrikkelijk, want je kan niet ff kijken hoe je zinsopbouw eruit ziet :-P
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 15:38
    Ono van Feyenoord was een sensatie
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 15:38
    Honda van Venlo ook
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 16:09
    Die van Tottenham is anders wel erg goed
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 15:14
    Van welk geld?
    Vind ik leuk
    stratumseind +165615
    woensdag 6 december 2017 om 15:20
    Japan is een aantrekkelijke markt.....
    Vind ik leuk
    Cookee +10635
    woensdag 6 december 2017 om 16:30
    Stratums beurs-tips... waar je mee omgaat word je mee besmet,
    je leest echt teveel Ajax-berichten, gaat 't nog goed met je?

    Ik had na de aankoop gisteren van Ajax vandaag verwacht dat ze hem al kwijtkunnen voor 50 miljoen, maar de stagiair is ziek schijnt het.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'PSV, Man City, Inter en tal van andere clubs azen op Japanse aanvaller'