'Nóg meer problemen voor Bosz: woordenwisseling met controleur over positie'

'Nóg meer problemen voor Bosz: woordenwisseling met controleur over positie'

woensdag 6 december 2017 om 21:14

Borussia Dortmund-trainer Peter Bosz lijkt de chemie met enkele van zijn spelers kwijt te raken. BILD meldde eerder deze week dat sterspeler Pierre-Emerick Aubameyang de sfeer in de selectie zou verzieken en maakt woensdag melding van onenigheid tussen Bosz en Julian Weigl.

Bosz en Weigl zouden een meningsverschil hebben over de wijze waarop de 22-jarige controleur zijn positie invult. Volgens BILD speelt Weigl verder naar achteren dan Bosz wil: de vijfvoudig international zakte onder Bosz' voorganger Thomas Tuchel altijd uit naar de eigen verdediging om vanaf daar het spel te verdelen, maar wordt nu geacht om verder naar voren te spelen. Tijdens de wedstrijd tegen Bayer Leverkusen kwam het al tot een woordenwisseling tussen Bosz en Weigl, die na ruim een uur spelen werd gewisseld.

Weigl is echter niet de enige speler van BVB die het niet naar zijn zin heeft in Dortmund. Topscorer Pierre-Emerick Aubameyang probeerde afgelopen zomer om een transfer te forceren, maar bleef toch bij BVB. De spits uit Gabon zou bovendien het bloed onder de nagels van zijn teamgenoten halen vanwege zijn vedetteneigingen.

Lees ook: 'Sfeer om te snijden: Dortmund-ster wil weg en hoopt op oude club'

Poll

Staat Bosz in 2018 nog voor de groep bij Dortmund?

(1114 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 6 december 2017 om 21:18
Ontslaan die vent en het liefst in de rust!
Vind ik leuk
Guust +3826
woensdag 6 december 2017 om 22:00
Die speler?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:09
Zijn er meerdere waarbij het niet botert, is niet goed.
Vind ik leuk
Guust +3826
woensdag 6 december 2017 om 22:22
Ja is niet de eerste club waar dat gebeurd met Bosz.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:25
Nee precies, misschien moet hij eens een spiegel kopen.
Vind ik leuk
Guust +3826
woensdag 6 december 2017 om 23:01
Dan schrikt ie zich rot.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:19
Ik geef het nog max een week
Vind ik leuk
power +754
woensdag 6 december 2017 om 21:22
Peter Bosz is dichter bij ontslag,
Vind ik leuk
Reyhan +80
woensdag 6 december 2017 om 21:22
ook lullig voor Bosz om dit nieuws nu te brengen, net op het moment ze 2-0 achter staan tegen Real Madrid haha
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:30
VP loopt altijd achter he qua nieuws. Daarom ''voetbalprimeur'' :p
Vind ik leuk
pico323 +3466
woensdag 6 december 2017 om 21:27
Bild is gewoon een ... krant net als de Gelderlander. Altijd maar stoken.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 21:28]
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:29
Hebben we hier te maken met een NEC'er, Vitessenaar of Graafschapper?......
Vind ik leuk
Hammers96 +1225
woensdag 6 december 2017 om 21:38
Of 1 van de 30 groesbekers
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:42
Ach ja, zo'n Groesbakkes kan het ook nog zijn ;-).
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:29
Ga maar ffskes wisselen Pietertje. JEZELF! Daag flappie, lekker met de kerst thuis jongen. Heerlijk genieten voor de kerstboom met als cadeautje je ontslagbrief en een zakje geld.
Vind ik leuk
Mari +2241
woensdag 6 december 2017 om 21:44
Hoogmoed komt voor de
Vind ik leuk
Vato75 +944