Messi kondigt Barcelona-transfer aan: 'Hij wil minuten maken bij een andere club'

    Messi kondigt Barcelona-transfer aan: 'Hij wil minuten maken bij een andere club'

    woensdag 6 december 2017 om 21:29

    Lionel Messi moet bij FC Barcelona naar alle waarschijnlijkheid afscheid gaan nemen van ploeg- en landgenoot Javier Mascherano. De Argentijnse superster vertelt in een interview met het Argentijnse TyC Sports dat Mascherano druk op zoek is naar een nieuwe club.

    De 33-jarige centrale verdediger ligt nog anderhalf jaar vast in Barcelona, maar voelt het einde van zijn carrière naderen. "Hij wil zijn carrière als speler beëindigen, niet als bankzitter", citeert het Spaanse AS Messi over zijn geroutineerde landgenoot, die dit seizoen uit de basis is verdrongen. "Hij ziet het niet zitten om te vechten en alles te geven voor een basisplek. Masche wil minuten maken bij een andere club."

    De verdediger zelf wordt gevolgd vanuit China en lijkt deze winter al de overstap te willen maken. Het is echter nog maar de vraag of Barça hieraan mee wil werken. De Primera Division-koploper zag Samuel Umtiti onlangs wegvallen met een blessure en heeft de komende tijd slechts drie centrale verdedigers tot zijn beschikking: Mascherano, Gerard Piqué en Thomas Vermaelen.

    Plaats een reactie

    woensdag 6 december 2017 om 21:32
    Ik zag het niet zo goed en dacht dat Messi ging vertrekken :D
    Vind ik leuk
    migiel +216
    woensdag 6 december 2017 om 21:45
    Dat is de bedoeling ook. Zodat je maar genoeg artikels lees en reclame binnen haalt en cookies. Dat heet een verdien model. Kwaliteits-Website is dit niet bepaald
    Vind ik leuk
    power +4856
    woensdag 6 december 2017 om 21:50
    mee eens, goed gezien
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 21:53
    haha ;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81726
    woensdag 6 december 2017 om 21:54
    Dat haal ik er eerlijk gezegd niet uit.
    Vind ik leuk
    power +4856
    woensdag 6 december 2017 om 21:38
    jammer, ik zie hem graag in basis,
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 22:08
    Jaa? Heb hem nooit goed gevonden als centrale verdediger. Komt sws al veel lengte te kort en maakt best veel fouten af en toe. Als die zijn dag heeft, is hij zeer sterk met zijn slidings en tackles
    Vind ik leuk
    power +4856
    woensdag 6 december 2017 om 22:38
    Dat soort fouten maak Pique ook eens, maar ik hoop voor een goede vervanger, Barca mag meer uitbesteden aan verdediging
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 00:29
    Hahaha jaa ben ook nooit een fan geweest van Pique. Er zitten wat problemen daar bij het bestuur zelf. Dat moet snel opgelost worden, anders gaan er straks weer belangrijke spelers weg en wordt er veels te laat gehandeld met transfers
    Vind ik leuk
    power +4856
    donderdag 7 december 2017 om 11:41
    Ben helemaal mee eens met jou, probleem zit bij het bestuur, ik snap niet waarom barca bijv Alex Vidal. Dennis Suarez wil verkopen, waarom Dani Alves in verleden verkocht hij is nog steeds zo goed, waarom sommige spelers wordt niet verkocht bijv Sergio Roberto, Andere Gomes, misschien Pique ook
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81726
    woensdag 6 december 2017 om 21:53
    ''Messi kondigt Barcelona-transfer aan: 'Hij wil minuten maken bij een andere club''


    Dus Messi is de baas daar, jezus zeg wat erg.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 22:07
    Mascherano is zelf ook nog geblesseerd. Alleen pique en vermaelen zijn over
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22151
    woensdag 6 december 2017 om 22:57
    Messi heeft tegenwoordig een dubbelfunctie. Spits en TD.
    Vind ik leuk
    Verratti +1736
    woensdag 6 december 2017 om 23:05
    Messi is ook persvoorlichter geworden.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2734
    donderdag 7 december 2017 om 00:15
    Hij is nu de best betaalde speler , dus mag hij er ook iets voor doen , de pers , TD en spits , maar ik gun het hem van harte
    Vind ik leuk
    SCF +3
    donderdag 7 december 2017 om 16:42
    Misschien iets voor Feyenoord?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Messi kondigt Barcelona-transfer aan: 'Hij wil minuten maken bij een andere club'