'Pers vangt bot: jonge Feyenoord-debutant direct ziek naar huis na Napoli-thuis'

'Pers vangt bot: jonge Feyenoord-debutant direct ziek naar huis na Napoli-thuis'

donderdag 7 december 2017 om 08:09

Diverse media stonden na afloop klaar om Tyrell Malacia (foto onderste rij, tweede van rechts) te interviewen, maar de jonge Feyenoord-debutant ging na het Champions League-duel met SSC Napoli direct naar huis. De reden: hij is ziek.

Dat meldde Veronica na afloop van de wedstrijd. Het is niet bekend wat Malacia heeft. De achttienjarige back maakte zijn eerste minuten in de hoofdmacht van Feyenoord omdat Ridgeciano Haps en Miquel Nelom geblesseerd zijn. Naar verluidt voelde de jonge linksback zich in de tweede helft van de wedstrijd, die met 2-1 gewonnen werd, al niet lekker. Na afloop vertrok hij direct. Het gebruikelijke rondje langs de pers ging dus aan hem voorbij.

Een korte reactie van Malacia was wel te lezen op Instagram. 'Ik ben blij met mijn debuut, wat een topavond. Ik wil iedereen bedanken', schrijft de verdediger op het sociale medium. Feyenoord won de wedstrijd tegen Napoli met 2-1 door een goal in blessuretijd van Jeremiah St. Juste. Na afloop gaf trainer Giovanni van Bronckhorst een groot compliment aan Malacia.

 

Blij met mijn debuut wat een topavond. Wil iedereen bedanken.

Een bericht gedeeld door Tyrell Malacia (@tyrellmalacia) op

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

donderdag 7 december 2017 om 08:18
Zal ook wel spanning zijn maar heeft zich klasse staande gehouden.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 09:15
Helemaal mee eens!

Was eigenlijk gewoon een van de beste spelers op het veld! Begon (natuurlijk) met heel veel spanning aan de wedstrijd, maar werd steeds beter en heeft zelfs een paar aardige voorzetten gegeven.

Hopen dat hij snel de 2e man gaat worden achter Haps en zijn minuten mag blijven maken.

Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 08:19
Slechtste smoes ooit.
Zeg gewoon dat je hem even uit de luwte wilt houden.
Vind ik leuk
WTSGD +314
donderdag 7 december 2017 om 09:01
Gewoon aan het kotsen van de spanning wss
Vind ik leuk
Nashua +5717
donderdag 7 december 2017 om 09:12
Doet Messi ook nog steeds hè, sommige hebben dat.

Maar hij kan ook gewoon een griepje hebben opgelopen.
Vind ik leuk
Kuip +3389
donderdag 7 december 2017 om 08:20
Deed het leuk. Overigens waarom zijn alle linksbacks van Feyenoord lilliputters? Haps, Nelson en Malacia zijn samen nog geen twee meter....
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 08:26
Linkse mensen laten de rechtse graag groter lijken. Dan vallen ze harder.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 09:09
Klopt het verhaal dat links handige duivels zijn dan toch?
Vind ik leuk
Nashua +5717
donderdag 7 december 2017 om 09:14
Verdimme Wim, dus dat is het.

Dijks bij ons is gewoon tè lang !!!!
Vind ik leuk
LarsNL16 +1990
donderdag 7 december 2017 om 09:22
Aaaahh dat verklaard een hoop..
Vind ik leuk
Obl93 +682
donderdag 7 december 2017 om 08:43
Als back is dat niet zo erg, doet vaak toch de snelheid en lenigheid ten goede als je iets kleiner bent, belangrijke aspecten van een back
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 08:39
hij ging snel weg om de doping controlle te ontlopen
Vind ik leuk
Carl +1555
donderdag 7 december 2017 om 09:01
Welkom op VP mr. troll. Hoop dat jij snel weggaat om de anti-troll reacties te ontlopen.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 08:44
Voor een debuut in de Champions League heeft hij zich prima staande gehouden
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 09:10
Deed het top en als Ajacied gunde ik Feyenoord zeker de punten! Ze hebben sinds de financiële ellende alles zelf gedaan! Anders dan de twee andere provinciale fraudeurs!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 09:10
Geweldig optreden van deze jonge knaap, lekker onbevangen goede voorzet en een heeft een heerlijke sliding in huis.
Vind ik leuk
J Kiprich +8612
donderdag 7 december 2017 om 09:14
Deze jongen wordt absolute wereldtop. Wat een potentie heeft dit kereltje. Techniek, durf en inzicht. Dat wordt Barca, Real of de top van Engeland. Kan niet missen.
Vind ik leuk
Nashua +5717
donderdag 7 december 2017 om 09:17
Dat hypen helpt ècht niet, laten we hem met rust laten.

Is ie al geselecteerd voor het Nederlands elftal ????

:)
Vind ik leuk
Zinho +18
donderdag 7 december 2017 om 09:27
Dat dachten ze van Royston Drenthe ook. Na 1 optreden is er nog geen pijl op te trekken. Duidelijk is wel dat hij kan voetballen en potentie heeft. Maar hoe ontwikkelt hij zich verder en hoe is hij mentaal.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 09:29
Waarom is deze jongen nog niet voor Oranje geselecteerd?!?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 09:46
Hahahahaa zo dan!!

Ff tranquilo Erik. Laat hem eerst maar eens bijkomen van gisteravond ;-)
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 09:23
Je weet het Carl, Lance Armstrong heeft het 7 jaar ontkent,ik ben al 70 jaar Feijenoord supporter, maar voordat Derksen met zulke idiote komt ben ik hem voor.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 09:25]
Vind ik leuk
Och jeh +1131
donderdag 7 december 2017 om 09:31
Goeie speler, veel beter dan Nelom, die zakt nu in de pikorde mag ik hopen en dan in de winter verkopen of voor mijn part transfervrij weg laten gaan.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 09:51
Ik hou hier van, Talenten die er gewoon opeens staan en doen wat ze moeten doen en lef tonen. Hulde aan Feijenoord en Gio voor de getoonde lef, ook al stond er niets mee rop het spel. Laat maar zien wat voor een talenten je in huis hebt.
Vind ik leuk
52N6E +245
donderdag 7 december 2017 om 09:52
Tuurlijk gelijk zo’n jongen op een voetstuk zetten en te vergelijken met toppers die decennia lang op topniveau er stonden voor hun club...

Nogal makkelijk als het bij Feyenoord en Napoli nergens meer om gaat. Dan speel je zonder schroom en druk en kan je leuke dingen laten zien.

Je ziet het bij PEC ook. Hier worden ook talenten die even een paar leuke wedstrijden spelen meteen enorm gehyped. Ook bij PEC geldt er is in principe veel minder druk.

Het wordt anders als je móet presteren en het van iedere speler 120% wordt gevraagd.
Tis dan iemand die leuke dingen heeft laten zien maar wij moeten in Nederland eens stoppen om talenten zo snel over te kwalificeren. Hij heeft een goede indruk achter gelaten en nu zorgen dat tie de lijn doorzet en zich tegen een andere speler in de basis speelt én blijft. Kijk dan ben je goed en ben je te vergelijken met de echte toppers
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 09:55]
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:02
Hij zit midden in de toetsenweek dus gauw naar huis want morgen wacht er weer een belangrijke toets
Vind ik leuk
hantayo +809
donderdag 7 december 2017 om 11:59
nee, hij moest van zijn moeder voor 11 uur thuis zijn.
Vind ik leuk
wijze man +1465
donderdag 7 december 2017 om 17:42
slim van de club om hem even uit de schijnwerpers te houden
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Pers vangt bot: jonge Feyenoord-debutant direct ziek naar huis na Napoli-thuis'