Toornstra: Na afloop denk je wel: wat een geweldige speler is hij toch

Toornstra: "Na afloop denk je wel: wat een geweldige speler is hij toch"

donderdag 7 december 2017 om 18:53

In vijf van de zes groepsduels in de Champions League deed Jens Toornstra dit seizoen mee bij Feyenoord. Zijn beste tegenstander? Dat was sowieso Kevin De Bruyne, zegt hij. 

"Echt een wereldspeler. Hij denkt en handelt zo snel. Het lijkt of hij altijd vrij staat. Hij kan vanuit alle hoeken teamgenoten alleen voor de keeper zetten. Tijdens de wedstrijd ga je niet verwonderd naar hem kijken, maar na afloop denk je wel: wat een geweldige speler is hij toch", aldus Toornstra in gesprek met ELF Voetbal

"Het is ook wel bijzonder om tegen zo'n speler te spelen. Ik heb ook nog een shirtje geruild met hem. Ik heb ook die van Yaya Touré en Allan van Napoli. Leuke souvenirtjes. Maar liever was ik derde geworden en doorgegaan in Europa", besluit de middenvelder.

Feyenoord sloot het Champions League-avontuur woensdagavond af met een overwinning op SSC Napoli (2-1). De eerste vijf duels werden verloren. 

Lees ook: Feyenoord in Champions League: 7 spelers vallen door de mand, 5 kunnen mee

Plaats een reactie

donderdag 7 december 2017 om 19:03
Blijft mij een raadsel dat Bruyne bij de Rode Duivels tegenvalt daar haalt hij na genoeg niet zijn Man City niveau.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3820
donderdag 7 december 2017 om 19:27
Waar je mee speelt wordt je mee besmet......
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:10
Dit is toch Feyenoord in een notendop. Blij zijn met een 2e plek in de competitie of 3e in europa. Nagenieten van de shirtjes die je hebt geruild. Je moet er kapot van zijn dat je niet door bekert. De lat moet echt omhoog bij Feyenoord.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:15
laat hem lekker genieten, alleen mentaal debielen hadden verwacht dat Feyenoord Zou overwinteren
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 19:54]
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:35
Je moet je nooit van te voren neer leggen bij een Nederlaag. Maar het was geen makkelijke poule.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 22:38
Blij zijn met knvb beker en daarop volgend landskampioen waar was je de afgelopen seizoenen? Er zijn meerdere Nederlandse clubs die blij zijn met niks. Niet alleen bij Feyenoord moet de lat omhoog. Wat dacht je van oranje ? Verliezend finalist en vieren alsof ze hadden gewonnen. Tja ik kan zo wel doorgaan.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 22:39]
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 22:45
Bij een topclub kijk je toch niet naar de afgelopen 2 jaar? Die horen elk jaar wel een Nederlandse supercup, beker of kampioenschap te halen. Of kan je hier weer 10 jaar op teren? De lat mag van mij wel wat hoger! Meer eisen van elkaar, i.p.v. we hebben de laatste jaren goed gedaan naar we moeten dit jaar minsten hetzelfde presteren.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 23:05
Je hebt wel gelijk hoor, persoonlijk vind ik dat Feyenoord niet echt een topclub is. Als je er zo lang over doet om kampioen te worden. Ze hebben wel een stadion van een topclub, de supporters aantal van een topclub. Maar de spelers die daar spelen en gespeeld hebben....tja. Vergeleken met ajax en Psv moeten ze een bijna onmogelijke inhaalrace maken willen ze echt een topclub zijn.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:18
Wat valt dit vanavond allemaal tegen zeg in die EL als je Feyenoord gisteren heb gezien in de CL.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:27
De andere 5 wedstrijden was het andersom.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:41
Allang vergeten joh;)
Vind ik leuk
Guusman +2027
donderdag 7 december 2017 om 19:24
Die lieve koekjes ook altijd...
Vind ik leuk
Stranger +1790
donderdag 7 december 2017 om 19:29
Nou Jens hij stond ook altijd vrij en zijn mede spelers ook.

Maar dat is niet erg, Het is gewoon het verschil van de top in Nederland tegen de echte wereldtop.
Geen schande en geniet van het feit dat je tegen zo'n speler hebt mogen spelen.

Ik heb ondanks de 0-4 genoten van het spel van City.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:40
Zeker 1 van de beste middenvelders van de wereld op dit moment die De Bruyne