Vraagtekens bij afspraak tussen Schuurs en Ajax: 'Vitesse of FC Utrecht'

    Vraagtekens bij afspraak tussen Schuurs en Ajax: 'Vitesse of FC Utrecht'

    donderdag 7 december 2017 om 21:35

    Ben van Dael, de trainer die Perr Schuurs vorig jaar liet debuteren in het eerste elftal van Fortuna Sittard, vraagt zich af of het verstandig is dat de piepjonge verdediger de komende maanden actief blijft in de Jupiler League. Schuurs ondertekende donderdag een contract tot medio 2022 bij Ajax. Hij maakt het seizoen op eigen verzoek af in Limburg. 

    Van Dael had dat liever anders gezien, zegt hij in gesprek met NOS Langs de Lijn"Ik had hem graag in de winterstop al bij een subtopper als FC Utrecht of Vitesse willen zien. Nu komt hij naar Amsterdam met vijftig Jupiler League-duels in de benen, terwijl dat ook twintig Eredivisie-duels hadden kunnen zijn."

    De oefenmeester hoopt en denkt dat Schuurs zich snel gaat aanpassen bij Ajax. "Je komt toch anders binnen. Bij Fortuna is hij al vanaf de jeugd de beste. Dat is hij straks niet meer. Maar zijn persoonlijkheid kennende kan hij dat aan."

    Lees ook: 'Ajax heeft gewoon een beter track record dan PSV én ook fors meer te besteden'

    Poll

    Is Schuurs klaar voor de Eredivisie?

    (3862 stemmen)

    Plaats een reactie

    stratumseind +138605
    donderdag 7 december 2017 om 21:48
    Halen ze hem voor jong of voor het eerste?
    Vind ik leuk
    Sil95 +9324
    donderdag 7 december 2017 om 21:49
    Geen idee :P VP heeft de exacte details van de deal niet naar buiten gebracht.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5918
    donderdag 7 december 2017 om 21:48
    Vraagteken? Eurotekens baby! Pakhuis barst uit haar voegen! :D Die houthakker v Bommel probeerde Perr over te halen maar Perr voelde zich ontzettend ongemakkelijk bij die engerd. :D Brands, stuur de volgende keer iemand op pad die er niet uitziet als een pas vrijgelaten gedetineerde,
    Vind ik leuk
    jesseee +889
    donderdag 7 december 2017 om 21:49
    20 wedstrijden kan niet, hooguit 17 eredivisie wedstrijden
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22176
    donderdag 7 december 2017 om 21:59
    Play offs!
    Vind ik leuk
    Ajax. +727
    donderdag 7 december 2017 om 21:54
    Schuurs is een Ajacied! Altijd al gezegd;)

    Volgens Napolitanos had zijn vader al een voorcontract bij Psv getekend? Omdat vBommel daar kind aan huis was, dat soort teksten haha
    Vind ik leuk
    Sil95 +9324
    donderdag 7 december 2017 om 21:56
    Ik zou zijn reacties voortaan met een pak zout nemen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +138605
    donderdag 7 december 2017 om 21:59
    over zout gesproken : heb jij al gedoneerd?
    Vind ik leuk
    Sil95 +9324
    donderdag 7 december 2017 om 21:59
    Nee dat laat ik liever aan onze PSV vrienden over.
    Vind ik leuk
    stratumseind +138605
    donderdag 7 december 2017 om 22:06
    egoist......
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 december 2017 om 00:10
    Haha
    Vind ik leuk
    pico323 +5164
    donderdag 7 december 2017 om 21:56
    Goed gedaan Ajax misschien toch verhuren aan een subtopper. Daar zal die jongen niet slechter van worden.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 21:56]
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 21:57
    Weer voor jan L opgeleid
    Vind ik leuk
    Ajax. +727
    donderdag 7 december 2017 om 22:15
    Het geld kan Fortuna goed gebruiken, dat is enorm belangrijk zelfs voor het voort bestaan van de club, al jaren dat Fortuna problemen had, bijna failliet, dus noem dit maar voor jan lul het geld wat ze nu krijgen! Dat is voor de club van levens belang!
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 december 2017 om 02:22
    Krijgen ze nou voor zo jongen, paar ton en wat heeft die al die jaar gekost?
    Denk dat het wel meevalt met wat ze echt overhouden.
    Vind ik leuk
    Ajax. +727
    vrijdag 8 december 2017 om 03:02
    Nee hoor, het word minimaal 1,5 miljoen het bedrag waar Fortuna hem niet voor wilde verkopen in Augustus. En daar komen natuurlijk ook weer bonussen bij, en doorverkoop percentage.
    Vind ik leuk
    52N6E +939
    donderdag 7 december 2017 om 22:07
    20 december zal een deel van de technische staf vast naar Sittard reizen om te zien hoe hij het tegen AZ in de beker doet. Keizer heeft die avond andere verplichtingen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +138605
    donderdag 7 december 2017 om 22:16
    moet ie die avond zijn uwv papieren invullen?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18380
    donderdag 7 december 2017 om 22:34
    We gaan het wel beleven. Lijkt een aardige speler en als ie maar 500k heeft gekost is het een leuke aanvulling.
    Vind ik leuk
    Senn +5105
    donderdag 7 december 2017 om 22:59
    Denk dat het meer is. Vorig jaar bood ajax al 1.5 mil.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18380
    donderdag 7 december 2017 om 23:14
    Ah, heb geen idee. Ga af op wat ik hier lees. We zullen het komende dagen wel in de krant lezen
    Vind ik leuk
    FSCeara +7859
    donderdag 7 december 2017 om 22:47
    Ben van Dael heeft gesproken.de man die met van halst het slechtste is geweest dat ik in 36 jaar supporter zijn heb gezien ongeveer.maar goed ikzelf denk dar ajax wel goede deal heeft gehad.maar is meer geweest dan 500.000 aangezien gladbach al zeker dubbele had geboden na de berichten die ik heb gehoord.als 500.000 is geweest dan hoop ik dat er ook nog doorverkooppercentage is afgesproken
    Vind ik leuk
    myrthewit +1472
    donderdag 7 december 2017 om 23:09
    Wat een gezeur van die man. De meeste jeugdspelers van Ajax hebben tegenwoordig ook de nodige wedstrijden in de Jupiler League in hun benen. Kennelijk wilde hij niet gelijk verkassen, nu kan hij zijn jaar nog afmaken bij Fortuna.
    Wie zegt trouwens dat hij niet eerst in Jong Utrecht of Jong Vitesse terechtkomt?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 23:09]
    Vind ik leuk
    Mr. O +653
    vrijdag 8 december 2017 om 01:26
    Ik
    Vind ik leuk
    Het Brein +3314
    donderdag 7 december 2017 om 23:16
    Zit wat in, beter verhuurd Ajax hem volgend seizoen.
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 23:29
    Is die man nou echt zo dom om te denken dat FC of Vitesse zo’n speler voor een half jaartje maar gelijk een basisplaats geeft zodat hij sneller in Ajax 1 kan staan ?
    Het was voor Schuurs beter geweest als hij bij die ploegen of AZ eerst twee jaar gespeeld had en dan pas naar Ajax.
    Alledrie hebben ze oude verdedigers die hij zo uit de basis kan spelen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 23:34]
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 23:30
    Een ex-trainer met een mening, lijkt Aad wel!
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 23:41
    Alsof Vitesse of Utrecht een 18-jarige verdediger speeltijd gaan gunnen voor een half jaar. Cmon, die investeren liever in hun eigen mensen lijkt me.
    Vind ik leuk
    Laliga +1771
    donderdag 7 december 2017 om 23:54
    Denk dat overmars toch wel credits verdient... als je hem ze ding laat doen kan hij best veel. Wat betreft tete klaassen sanchez die waren gew niet houdbaar en eredivisie clubs zijn gewoon weg niet in staat vervangers daarvoor aan te trekken , tenzij je natuurlijk een keer een schot in de roos heb wat betredt lozano en sanchez
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vraagtekens bij afspraak tussen Schuurs en Ajax: 'Vitesse of FC Utrecht'