'Sneijder verlegt aandacht naar Mexico: onderhandelingen met ex-club Ronaldinho'

    'Sneijder verlegt aandacht naar Mexico: onderhandelingen met ex-club Ronaldinho'

    vrijdag 15 december 2017 om 07:49

    Wesley Sneijder is onderdeel van een opmerkelijk transfergerucht. De Mexicaanse tak van het medium ESPN bericht vrijdagnacht Nederlandse tijd dat de recordinternational van Oranje in onderhandeling is met de Mexicaanse club Querétaro FC.

    De Mexicanen sloten de eerste seizoenshelft af als nummer zestien en hopen naar verluidt dat ze Sneijder voor de start van de tweede seizoenshelft (op 8 januari 2018, red.) aan de selectie toe kunnen voegen. Querétaro deinst er niet voor terug om grote namen binnen te halen: Ronaldinho werd in 2014 aangetrokken door de Mexicanen, maar zijn verblijf zou uiteindelijk beperkt blijven tot één seizoen.

    Hoewel zijn huidige werkgever, het Franse OGC Nice, ontkent dat Sneijder bezig is met een vertrek, gonst het van de geruchten rondom de 33-jarige spelmaker. Sneijder flirtte afgelopen zomer al met een transfer naar FC Utrecht en een Amerikaans avontuur. Deze week doken er wederom geruchten op over een transfer naar de Verenigde Staten, die overigens werden weerlegd door zaakwaarnemer Guido Albers.

    Poll

    Zou een transfer naar Mexico goed zijn voor Sneijder?

    (152 stemmen)

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +91332
    vrijdag 15 december 2017 om 07:59
    Gaaf man, direct doen gek!
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 08:12
    Zeker! Lekker Coronaatjes drinken in het zonnetje. Het leven naast het voetbal is ook belangrijk he. En je zit daar mi beter dan in Denemarken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 09:30
    Ja leuk man Mexico... chop chop square is er niks bij
    Vind ik leuk
    Nova +1417
    vrijdag 15 december 2017 om 08:13
    Het moet niet gekker worden. Als je deze geruchten hoort, had Sneijder net zo goed Ajax een handje kunnen helpen. Op de 6 positie zag ik hem nog als een bruikbare speler. Achteraf toch beter geweest dat hij niet is gekomen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 08:27
    Mooi vakantiehuisje bouwen aan het strand van mexico
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2745
    vrijdag 15 december 2017 om 09:26
    Mooie bestemming. Schijnt ook leuk voor de kinderen te zijn.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9513
    vrijdag 15 december 2017 om 10:56
    Van de Italiaanse pizza naar Turkse pizza naar de Franse Stokbrood,kaas,en wijn. En nu naar de Mexicaanse Taco's lekkere dikke makers allemaal moet niet gekker worden.:0)
    Vind ik leuk
    peinke +2033
    vrijdag 15 december 2017 om 11:10
    Nog even wat kartel-pesos binnenslepen, huisje in Acapulco voor dure vrouwtje en 3 Mexicaanse Nanny's voor XX-je. Dat is een droom van vrouwtje en staat vast op haar lijstje, dus doen!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 15 december 2017 om 11:11]
    Vind ik leuk
    mylife +460