De Jong bevestigt aanstaande contractverlenging: 'Geen betere club dan Ajax'

    De Jong bevestigt aanstaande contractverlenging: 'Geen betere club dan Ajax'

    vrijdag 15 december 2017 om 13:46

    Frenkie de Jong verwacht dat hij snel zijn handtekening zet onder een nieuw contract bij Ajax. Vrijdagmiddag wordt hij geïnformeerd door zijn zaakwaarnemer.

    Donderdagavond meldde De Telegraaf dat directeur spelersbeleid Marc Overmars en financieel directeur Jeroen Slop een mondeling akkoord hebben bereikt met het management van De Jong. "Ja, ik heb het ook gelezen in de media. Ik wist dat er een gesprek was tussen mijn zaakwaarnemers en Ajax", vertelt de twintigjarige revelatie aan FOX Sports.

    "Gisteren (donderdag, red.) heb ik m'n zaakwaarnemer gesproken via de telefoon. Hij zei: morgen gaan we even zitten na de training. Dus als ik straks wegrijd ga ik even met mijn zaakwaarnemer zitten en zal ik het wel horen. Of ik ga verlengen? Als het aan mij ligt, zeker."

    De Jong is sinds een aantal weken zeker van een basisplaats in de ploeg van Ajax-trainer Marcel Keizer. "Op dit moment speel ik en is er genoeg perspectief dat ik blijf spelen. Ik denk niet dat er veel betere clubs zijn voor jonge spelers dan Ajax."

    Lees ook:  Gehypte Frenkie 'Beckenbauer' wil niet als back spelen: 'Gaan we niet doen, haha'

    Plaats een reactie

    isnake +1950
    vrijdag 15 december 2017 om 13:51
    Hmmm, de zin van de Jong wordt nu wel vertaald in de eigen mening van de schrijver zo te zien. Dat werd namelijk nergens gezegd.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 14:00
    Ajo gebeurt altijd. Dat is de media hè. Desondanks zeer positief bericht.
    Vind ik leuk
    3Bier +5517
    vrijdag 15 december 2017 om 13:51
    Goed nieuws. De opvolger van Ziyech is alvast binnen!
    Vind ik leuk
    ik zeg doen +1633
    vrijdag 15 december 2017 om 13:51
    mooi!
    Vind ik leuk
    Richard020 +12816
    vrijdag 15 december 2017 om 13:52
    De beste keuze die Frenkie de jong kan maken. Het grote geld en het buitenland komt over een paar jaar vanzelf wel!
    Vind ik leuk
    chuckie88 +726
    vrijdag 15 december 2017 om 14:02
    Cashing... Idd voor zowel Frenkie zelf als voor Ajax... goed gedaan Overmars... Zeer goed bezig!
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6150
    vrijdag 15 december 2017 om 13:52
    Gezonde opmerking van een gezonde jongen bij een gezonde club!
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 14:06
    En zo is het maar net Frenkie, het zit in je bloed.
    Vind ik leuk
    stratumseind +135347
    vrijdag 15 december 2017 om 14:29
    The usual stupid suspects weten er toch weer een ajax psv spelletje van te maken
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Olfie +3517
    vrijdag 15 december 2017 om 14:32
    Heerlijk hè
    Vind ik leuk
    stratumseind +135347
    vrijdag 15 december 2017 om 14:38
    geen idee, als je van het niveau kelly van der veer houd misschien wel
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18256
    vrijdag 15 december 2017 om 15:54
    Wie?
    Vind ik leuk
    stratumseind +135347
    vrijdag 15 december 2017 om 15:56
    googelen staaf , das zo n omgebouwde ..daar vergelijk ik jut en jul hier een stukje boven mee
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18256
    vrijdag 15 december 2017 om 16:21
    Ah, nou ik goegel niet naar omgebouwden, hooguit omgebouwde auto’s ;-)
    Vind ik leuk
    michelhx +2919
    vrijdag 15 december 2017 om 15:02
    Dus die kop van het artikel klopt voor geen meter. Frenkie zegt helemaal niet dat er geen betere club dan Ajax is. Zelfs quoten is al moeilijk voor VP.
    Vind ik leuk
    Jeroenvk94 +3902
    vrijdag 15 december 2017 om 16:27
    Prima speler voor Ajax op dit moment, ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen.
    Vind ik leuk
    Stranger +4023
    vrijdag 15 december 2017 om 19:31
    READ MY LIPS!

    Na de winterstop en 2 verdedigende aankopen is het weer banken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De Jong bevestigt aanstaande contractverlenging: 'Geen betere club dan Ajax'