Ik heb nooit geld meegekregen bij de clubs waar ik zelf ben weggegaan

    "Ik heb nooit geld meegekregen bij de clubs waar ik zelf ben weggegaan"

    Gepubliceerd: vrijdag 15 december 2017 om 20:42vr 15-12-2017 om 20:42

    De kans is klein dat Dick Advocaat nog in zee gaat met een voetbalbond of club. 'In principe' gaat de De Kleine Generaal met pensioen, vertelt hij vrijdagavond bij Voetbal Inside.

    "Ik weet het niet. In principe is het Nederlands elftal het laatste geweest dat ik heb gedaan", zegt Advocaat. "Of er moet iets leuks komen. Ik kan me heel goed vermaken, ook zonder voetbal. Met allerlei andere dingen. Ik tennis veel. Ik vermaak me best. We hebben afgesproken dat we kijken wat er komt. Anders stop ik. Tot nu toe is er nog niets gekomen."

    Advocaat wordt bij VI geconfronteerd met zijn 'geldwolf'-imago'. De oefenmeester geeft toe dat geld een belangrijke rol heeft gespeeld in zijn carrière. "Ik kan nog steeds goed terugkomen bij de clubs waar ik gezeten heb. Ik heb nooit geld meegekregen bij de clubs waar ik zelf ben weggegaan."

    Lees meer over:NederlandNederland

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +90982
    vrijdag 15 december 2017 om 20:44
    Tijd om een geldtelmachine aan te schaffen voor de pensioentijden. Achter de geraniums is ook niks Dicky.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32935
    vrijdag 15 december 2017 om 21:14
    Misschien kan hij voor geld tegen mensen gaan tennissen. Niet professioneel, maar gewoon voor 1000 euro tennissen tegen Advocaat.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    vrijdag 15 december 2017 om 21:15
    Doet ie wel, waar geld is Dicky te lokaliseren.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32935
    vrijdag 15 december 2017 om 21:17
    Hij wil in principe niet meer werken, maar zo'n tennis baan wil hij vast wel :p
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    vrijdag 15 december 2017 om 21:18
    Dat is bijklussen voor Dicky, snabbelen op zijn oude dag.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 21:51
    Dagobert Duck !!!!! Midden-Noord
    Vind ik leuk
    thierryer +1780
    zaterdag 16 december 2017 om 00:04
    Dagobert dick bedoel je;-)
    Vind ik leuk
    Marco B. +269
    vrijdag 15 december 2017 om 20:49
    In principe ga ik niet vreemd hoor schat; Lkkr overtuigend
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 15 december 2017 om 20:49]
    Vind ik leuk
    Rodajc +15715
    vrijdag 15 december 2017 om 20:52
    "Ik heb nooit geld meegekregen bij clubs waar ik zelf weg ben gegaan." Nee goh dat lijkt me logisch! Meestal was het ook nog omdat hij ergens anders meer geld kon verdienen, stel je voor dat die oude werkgever hem dan ook nog geld moest meegeven!
    Vind ik leuk
    Koeien +2732
    vrijdag 15 december 2017 om 21:22
    Lekker zure reacties weer. fak die sjit Dickie. Gewoon een absoluut prachtige carriere en jah, daar heb je geld mee verdiend. Als ik die weg mocht bewandelen had ik het ook gedaan.

    Bedankt voor al het mooie voetbal!
    Vind ik leuk
    Ziggotje +1029
    vrijdag 15 december 2017 om 22:17
    je hebt groot gelijk maar misschien die laatste zin aanpassen?
    Vind ik leuk
    mcmodd +24202
    zaterdag 16 december 2017 om 06:45
    Over geld moet je niet praten, tenzij het gaat over geld dat iemand niet eerlijk verkregen heeft. Blijkbaar heeft Advocaat zijn geld niet eerlijk verkregen, want hij praat erover. Welnu, voor mij is dat genoeg, hij zal vast ook veel,belasting moeten betalen, gaat het misschien toch een beetje naar mensen die het harder nodig hebben.
    Vind ik leuk
    Sanders +4137
    zaterdag 16 december 2017 om 15:00
    Ik vind het maar een beetje kinderachtig worden, al dat geplaag over zijn geld...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws