'PSV heeft beste papieren voor huurdeal in januari met Manchester City'

    'PSV heeft beste papieren voor huurdeal in januari met Manchester City'

    vrijdag 15 december 2017 om 21:21

    PSV wordt opnieuw in verband gebracht met Erik Palmer-Brown. De twintigjarige verdediger moet volgens het Amerikaanse Metro in januari naar Eindhoven komen, nadat hij getekend heeft bij Manchester City.

    Het is de bedoeling dat Palmer-Brown een contract tekent bij City, waarna hij verhuurd wordt aan een Eredivisie-club. PSV heeft volgens Metro de beste papieren om hem in te lijven, maar ook NAC Breda wordt genoemd. City ziet de Eredivisie als ideale leerschool voor Palmer-Brown, die momenteel bij MLS-club Sporting Kansas City speelt.

    Het is niet de eerste keer dat PSV gelinkt wordt aan Palmer-Brown. Sterker nog, technisch manager Marcel Brands bevestigde afgelopen zomer dat de Eindhovenaren voor hem in de race waren. Mocht de Amerikaan in Eindhoven terechtkomen, dan voltrekt zich mogelijk een vergelijkbaar scenario als met oud-PSV'er Oleksandr Zinchenko. PSV wilde de Oekraïner halen, maar hij koos voor Manchester City. Uiteindelijk kwam hij op huurbasis alsnog terecht in Eindhoven.

    Plaats een reactie

    vrijdag 15 december 2017 om 21:23
    Als cocu er nog zit dan wordt het eenzelfde verhaal als zinchenko.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21407
    vrijdag 15 december 2017 om 21:25
    Appels en peren vergelijken is dat. Die jongens spelen niet eens op de dezelfde positie. Als hij beter blijkt dsn de verdedigers die er nu lopen, stelt Cocu hem heus wel op.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12992
    vrijdag 15 december 2017 om 23:00
    Huurclub
    Vind ik leuk
    jamesquinn +2537
    zaterdag 16 december 2017 om 02:51
    Cocu stelt verdedigers ook op, ook al zijn de aanvallers beter.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15670
    zaterdag 16 december 2017 om 04:16
    Appels an peren zijn allebei fruit waarom mogen die niet vergeleken worden?
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 21:55
    haha psv wordt Vitesse niveau of NAC , Twente haha
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 22:17
    PSV gaat een speler huren. Je verwacht het niet.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11004
    zaterdag 16 december 2017 om 05:31
    Net als Traoré toen bij jullie.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3027
    vrijdag 15 december 2017 om 22:28
    Beetje raar, dit is een cv. Díe heeft Psv tekort nu.
    Vind ik leuk
    ik zeg doen +1633
    vrijdag 15 december 2017 om 21:24
    waarom niet een goede verdediger kopen?

    gaan alle geleende centen naar die romero waar nog nooit iemand van gehoord heeft?
    Vind ik leuk
    Iggy +2728
    vrijdag 15 december 2017 om 21:28
    Daar hebben simpelweg de poen niet voor.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 21:55
    Iggggggyyyyyy, de pot verwijt de ketel......
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 22:10
    Maar is wel geld voor die Argentijn?? Lijkt me dat er vooral achterin versterking nodig is.. ikke niet begrijp
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5815
    vrijdag 15 december 2017 om 21:24
    De volgende huursoldaat aanvoerder :D
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78273
    vrijdag 15 december 2017 om 21:25
    Doet het in Amerika heel erg goed op jonge leeftijd. Valt op als hij speelt, ben benieuwd.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    goofy +233
    vrijdag 15 december 2017 om 21:28
    Het is niet te hopen dat pep eerst een wedstrijd gaat bekijken,dan krijgt die het aan zijn hart.
    11 man achter de bal is niet bepaald zijn spelletje.

    Vind ik leuk
    diekertjedap +3802
    vrijdag 15 december 2017 om 21:38
    ik heb toch gisteren de wedstrijd ajax-excelsior mogen aanschouwen, 100 miljoen tegen 5 miljoen. dan moet je toch eigenlijk plaatsvervangende schaamte hebben als je je dan nog op de borst klopt dat je gewonnen hebt, niet?
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4723
    vrijdag 15 december 2017 om 21:47
    En het verschil tussen Groningen en PSV?
    En Feyenoord en Heerenveen?
    Begrotingen vergelijken zegt niet altijd alles.
    Excelsior heeft alleen maar verdedigd, kan je van Groningen en Heerenveen niet zeggen....
    Vind ik leuk
    cheeks +2778
    vrijdag 15 december 2017 om 22:12
    Alleen verdedigd? 2e helft was het tikkie takkie wat Excelsior liet zien. Het is dat Faik kortsluiting had , anders...
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4723
    vrijdag 15 december 2017 om 22:37
    Ok man wat jij wil
    Vind ik leuk
    goofy +233
    vrijdag 15 december 2017 om 22:35
    Het gaat om de intentie.
    De intentie om het publiek te vermaken is er bij ajax zeker.
    Dat het soms niet goed gaat,of slecht gaat,dat kan gebeuren.
    Als je een slechte wedstrijd speelt en wint en 2 punten inloopt op je concurrent,Kan ik begrijpen dat je blij bent.
    Waar ik me meer zorgen om maak,is dat ajax geen boete krijgt omdat ze het eenrichtingverkeer bord niet hebben geplaatst tijdens ajax - psv.
    Vind ik leuk
    Rich 030 +35
    vrijdag 15 december 2017 om 21:33
    Eredivisie = huur divisie
    Vind ik leuk
    Het Brein +3027
    vrijdag 15 december 2017 om 21:47
    Eredivisie heeft geen geld! That's it...
    Vind ik leuk
    inimini +1830
    vrijdag 15 december 2017 om 21:33
    Nooit verdedigers genoeg, Cocu speelt het liefst met 11 verdedigers.
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +4745
    vrijdag 15 december 2017 om 22:03
    Liefst met 35
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 21:57
    Huurclub...
    Vind ik leuk
    MeAgain +4993
    vrijdag 15 december 2017 om 22:24
    Ja helaas zijn wij geen koop
    Club meer. Ajax heeft ons voor de tweede jaar oprij van de troon gestoten.
    Vind ik leuk
    Romario9 +9341
    vrijdag 15 december 2017 om 23:18
    Ik dacht dat Obispo zo goed was. Waarom dan deze Amerikaan halen?
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +853
    vrijdag 15 december 2017 om 23:51
    Precies! Ik zou zeggen geef de eigen de jeugd de kans en als je al iemand gaat huren moet hij er direct staan en deze amerikaan zal ook aanpassingsproblemen hebben! Voor dat je het weet is het seizoen voorbij!
    Vind ik leuk
    Bizzy +15885
    zaterdag 16 december 2017 om 00:20
    Beter Kongolo huren en op linksback zetten.
    Vind ik leuk
    JustH +9329
    zaterdag 16 december 2017 om 00:42
    Lastig, al die verschillende kerstpakketten.
    Van allerlei werkgevers
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'PSV heeft beste papieren voor huurdeal in januari met Manchester City'