Aangeslagen Jörgensen klimt in de pen: 'Het was een zware week voor mij'

    Aangeslagen Jörgensen klimt in de pen: 'Het was een zware week voor mij'

    zondag 17 december 2017 om 21:36

    Via Instagram heeft Nicolai Jörgensen zijn dank geuit aan alle Feyenoord-fans die hem zondag een bericht hebben gestuurd. De Deense spits van de regerend kampioen was niet van de partij tegen Sparta vanwege 'familie-omstandigheden'. 

    Op social media gaat Jörgensen niet dieper in op de exacte reden achter zijn absentie. De international schrijft: 'Bedankt voor alle berichten en het medeleven. Het was een zware week voor mij en mijn familie, maar ik zal donderdag sterk terugkeren op het veld.'

    Zónder Jörgensen in de spits won Feyenoord zondagmiddag met 7-0 van Sparta. Tot ieders verrassing koos trainer Giovanni van Bronckhorst niet voor Michiel Kramer, maar Dylan Vente als zijn vervanger. De tiener luisterde zijn debuut in de basis op met een doelpunt. Aanstaande donderdag speelt Feyenoord in het kader van de KNVB Beker een thuisduel met Heracles Almelo. 

    Lees ook: Feyenoord maakt er zeven en walst volledig over arm Sparta heen

    Poll

    Zien we Michiel Kramer ooit nog terug in Feyenoord 1?

    (2831 stemmen)

    Plaats een reactie

    Rafael +796
    zondag 17 december 2017 om 21:40
    Iemand enig idee wat de rede is voor Jorgensen zijn absentie kwa familie reden
    [Reactie gewijzigd op zondag 17 december 2017 om 21:55]
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5768
    zondag 17 december 2017 om 21:42
    Zelfs al weet iemand dat lijkt het me niet handig om dat hier neer te zetten...

    Als Jorgensen had gewild dat iedereen dat wist, had hij het wel verteld neem ik aan.
    Lijkt me beter om dat te respecteren en hem rust te gunnen
    Vind ik leuk
    Rafael +796
    zondag 17 december 2017 om 21:52
    Ik wens graag iemand sterkte toe als ik wat die persoon zijn situatie af weet. Dus lijk mij gewoon een normale vraag of iemand enigszins een gerucht ergens heeft gehoord en dat gewoon kan zeggen hier. Ik snap best dat als hij dat zelf wilt doen dat hij dat ook liever zelf doet maar op deze internet pagina worden wel meer geruchten de wereld in geholpen zo dat daar over gediscusseerd en gesproken kan worden.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5768
    zondag 17 december 2017 om 22:00
    Ik snap dat je vraag is ontstaan vanuit de goede gedachte en dat je hem sterkte wilt wensen maar desondanks lijkt het mij niet handig om in dit geval op geruchten in te gaan en daarover te discussieren...
    Het is een normale vraag en ik begrijp je wilt weten wat er is gebeurd maar de familie wil rust. Gaat dat niet boven onze nieuwsgierigheid om over geruchten te discussieren en te praten? Die geruchten maken het dan toch erger?

    Morgen staan de journalisten op de stoep bij hem om hem alles te vragen hierover, zo werkt dat helaas.....
    Vind ik leuk
    Rafael +796
    zondag 17 december 2017 om 22:07
    Een nette reactie beste man daar hou ik wel van. Ik heb ook wel eens ander soort reacties gezien waarvan de verschillen onder elkaar ook duidelijk zichtbaar zijn. Maar ik sluit me bij je aan dat diverse geruchten en het idd niet beter maken dan dat de realiteit waarschijnlijk zullen wezen. Je gunt ieder mens toch eigenlijk het beste toe zoals je dat ook hoopt voor je naaste als jezelf
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 december 2017 om 03:53
    Oké dan, het heeft met zijn vrouw te maken. Weet je toch iets meer nu.
    Vind ik leuk
    Simonsopa +417
    zondag 17 december 2017 om 23:03
    Misschien kan Sparta Kramer huren?? Burenhulp??
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4981
    maandag 18 december 2017 om 01:39
    Vente scoorde toch 2 keer? Hij was wel betrokken bij 3 doelpunten dacht ik gehoord te hebben.
    Vind ik leuk
    peinke +2033
    maandag 18 december 2017 om 09:24
    Kramer naar PEC, meenemen in deal met Thomas! Partyczek verhuren, is een eerstedivisiespeler. Thomas is een creatieve speler op het middenveld, iets waar Feyenoord een gebrek aan heeft.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11082
    dinsdag 19 december 2017 om 13:38
    Denk dat het huidige PEC wat te hoog gegrepen is voor Kramer..
    Vind ik leuk
    Lady Sam +150