Aangeslagen Jörgensen klimt in de pen: 'Het was een zware week voor mij'

Aangeslagen Jörgensen klimt in de pen: 'Het was een zware week voor mij'

zondag 17 december 2017 om 21:36

Via Instagram heeft Nicolai Jörgensen zijn dank geuit aan alle Feyenoord-fans die hem zondag een bericht hebben gestuurd. De Deense spits van de regerend kampioen was niet van de partij tegen Sparta vanwege 'familie-omstandigheden'. 

Op social media gaat Jörgensen niet dieper in op de exacte reden achter zijn absentie. De international schrijft: 'Bedankt voor alle berichten en het medeleven. Het was een zware week voor mij en mijn familie, maar ik zal donderdag sterk terugkeren op het veld.'

Zónder Jörgensen in de spits won Feyenoord zondagmiddag met 7-0 van Sparta. Tot ieders verrassing koos trainer Giovanni van Bronckhorst niet voor Michiel Kramer, maar Dylan Vente als zijn vervanger. De tiener luisterde zijn debuut in de basis op met een doelpunt. Aanstaande donderdag speelt Feyenoord in het kader van de KNVB Beker een thuisduel met Heracles Almelo. 

Lees ook: Feyenoord maakt er zeven en walst volledig over arm Sparta heen

Poll

Zien we Michiel Kramer ooit nog terug in Feyenoord 1?

(2808 stemmen)

Plaats een reactie

Rafael +608
zondag 17 december 2017 om 21:40
Iemand enig idee wat de rede is voor Jorgensen zijn absentie kwa familie reden
[Reactie gewijzigd op zondag 17 december 2017 om 21:55]
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 21:42
Zelfs al weet iemand dat lijkt het me niet handig om dat hier neer te zetten...

Als Jorgensen had gewild dat iedereen dat wist, had hij het wel verteld neem ik aan.
Lijkt me beter om dat te respecteren en hem rust te gunnen
Vind ik leuk
Rafael +608
zondag 17 december 2017 om 21:52
Ik wens graag iemand sterkte toe als ik wat die persoon zijn situatie af weet. Dus lijk mij gewoon een normale vraag of iemand enigszins een gerucht ergens heeft gehoord en dat gewoon kan zeggen hier. Ik snap best dat als hij dat zelf wilt doen dat hij dat ook liever zelf doet maar op deze internet pagina worden wel meer geruchten de wereld in geholpen zo dat daar over gediscusseerd en gesproken kan worden.
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 22:00
Ik snap dat je vraag is ontstaan vanuit de goede gedachte en dat je hem sterkte wilt wensen maar desondanks lijkt het mij niet handig om in dit geval op geruchten in te gaan en daarover te discussieren...
Het is een normale vraag en ik begrijp je wilt weten wat er is gebeurd maar de familie wil rust. Gaat dat niet boven onze nieuwsgierigheid om over geruchten te discussieren en te praten? Die geruchten maken het dan toch erger?

Morgen staan de journalisten op de stoep bij hem om hem alles te vragen hierover, zo werkt dat helaas.....
Vind ik leuk
Rafael +608
zondag 17 december 2017 om 22:07
Een nette reactie beste man daar hou ik wel van. Ik heb ook wel eens ander soort reacties gezien waarvan de verschillen onder elkaar ook duidelijk zichtbaar zijn. Maar ik sluit me bij je aan dat diverse geruchten en het idd niet beter maken dan dat de realiteit waarschijnlijk zullen wezen. Je gunt ieder mens toch eigenlijk het beste toe zoals je dat ook hoopt voor je naaste als jezelf
Vind ik leuk
dinsdag 19 december 2017 om 03:53
Oké dan, het heeft met zijn vrouw te maken. Weet je toch iets meer nu.
Vind ik leuk
Jens1999 +7754
zondag 17 december 2017 om 21:41
....
[Reactie gewijzigd op zondag 17 december 2017 om 21:50]
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 21:45
Hoe weer je dit?
Vind ik leuk
Jens1999 +7754
zondag 17 december 2017 om 21:46
Dat las ik dat ze een miskraam hebben gekregen... en dat is gewoon shit... het is altijd al erg natuurlijk... maar ook nog eens met een feestmaand voor de deur... tja dat gun je toch niemand....
Vind ik leuk
Rafael +608
zondag 17 december 2017 om 21:55
Als dat zo is dan is dat idd verschrikkelijk nieuws voor hem. Dat gun je niemand toe. Hopelijk komen ze er samen goed door heen
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 22:11
Volkomen respectloos.
Vind ik leuk
Jens1999 +7754
zondag 17 december 2017 om 22:26
Respectloos datben jij zeker... kneus... als ik respectloos ben waarom trek je die bek van je niet open op een ander die daar eerder melding van maakte.... omdat je gewoon een hypocriete ouwe zak bent... xD
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 22:31
Het kan mij uiteraard niet kwalijk worden genomen dat je ordinaire en respectloze sensatiezucht het wint van gepaste piëteit.





Vind ik leuk
Jens1999 +7754
zondag 17 december 2017 om 22:33
Ik las het dus van Feyenoord Seizoen 2017 - 2018.... Laturzzzzzzzz bejaarde kneus.....
Vind ik leuk
Richard020 +10738
zondag 17 december 2017 om 22:40
Geen sjoege aangeven, Schlachtenbummler zoekt weer iets op om je uit de tent te lokken. Het is waarschijnlijk te laf om iedereen op dezelfde manier aan te spreken over '' respectloos ''.

Verder moet je hem nooit serieus nemen, die is hier niet aanwezig om over voetbal te praten, het is hier bezig om de oude wijze man ( betweter ) uit te hangen. De reden zal wel zijn dat ze hem thuis niet serieus nemen!
Vind ik leuk
Jens1999 +7754
zondag 17 december 2017 om 22:31
Feyenoord Seizoen 2017 - 2018 +11222zondag 17 december 2017 om 11:52Jorgensen z,n vrouw heeft een miskraam gehad, nee dit is serieus!

Trek je daar ook even je smoel tegen open..... of ben je weer zoals gewoonlijk een laffe hond om alleen je frustratie naar mij te melden.... er is er hier maar een respectloos en dat ben jij opper kneus.....
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 22:43
Het kan jou uiteraard niet kwalijk worden genomen dat je je staande probeert te houden met volkse praatjes.

Fijne avond nog!
Vind ik leuk
Richard020 +10738
zondag 17 december 2017 om 22:45
Oud worden is zeker pijnlijk, dat je daarom hier dagelijks met je dure gefrustreerde woorden de wijze man probeert te spelen?

Nemen je vrouw en je kinderen je nog wel serieus, of zijn die al zo ver dat ze jou achter hebben gelaten? Kan mij namelijk niet voorstellen dat er mensen zijn die met jou door het leven willen gaan, of het moeten een stel stumpers zijn!
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 22:55
Aan jou is bepaaldelijk geen doorgewinterde profiler verloren gegaan.

Fijne avond nog en morgen gezond weer op!
Vind ik leuk
036 +3504
zondag 17 december 2017 om 23:12
Slechte opmerking Richard. Jij weet niet of Slachten een vrouw en/of kinderen heeft. Er kan zomaar eentje kortgeleden zijn overleden. Hou gewoon familie erbuiten zeg ik dan. Onnodig kwetsen is nergens voor nodig.
Vind ik leuk
HanV +2422
maandag 18 december 2017 om 09:15
Het is in een dergelijke blog toch normaal dat je reageert op de eerste opmerking die je ziet, dat het overgenomen is van een andere post die er een eind onder staat valt waarschijnlijk niet eens op.
Vind ik leuk
dinsdag 19 december 2017 om 11:05
Kennelijk wordt verlangd dat VP in haar geheel afgeschuimd dient te worden voor het traceren van vermeende fantoombronnen. Werkelijk hilarisch!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 december 2017 om 11:06]
Vind ik leuk
dinsdag 19 december 2017 om 09:44
Wanneer 036 en ondergetekende van gedachten wisselen als sprake is van een afwijkende mening, gebeurt dat op een ordentelijke en volwassen manier waar geen agressie of animositeit uit spreekt.

Voor het gros van primeurpassanten is welbespraaktheid en (sociale & cognitieve) intelligentie een bedreiging. De laagdrempeligheid, laaggeschooldheid, gebrek aan opvoeding en de anonimiteit van social media en forums hebben er bovendien toe bijgedragen dat men de kunst van het elegant met elkaar oneens zijn uit het oog is verloren. Dit topic is er opnieuw een welluidend voorbeeld van.

Dat verklaart de kansloze, ordinaire grote mond en de wanhopige kansloze ad hominem repliekjes op primeur door ‘kleine luyden’ en de stoere qwertyklavier-helden, ongeacht hun kalenderleeftijd; in de veronderstelling dat hier ‘afgerekend dient te worden’. Hoe armoedig.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 december 2017 om 11:06]
Vind ik leuk
036 +3504
zondag 17 december 2017 om 23:10
Erg grote mond voor een 18 jarige Jens!!! Onnodig kwetsend ook. Maar misschien is dit de markttaal??
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 23:15
Jens heeft toch een punt, waarom Jens aanspreken over respectloos en niet de persoon in kwestie aanspreken die het als eerste bekend heeft gemaakt op de site?

Daarbij die oude knol van een bummler zoekt het regelmatig zelf op, wie respect wil moet ook respect geven en laat die oude knol dat zelf nou ook niet doen!

Die gast krijgt op zijn boterham terug waar hij recht op heeft!
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 02:03]
Vind ik leuk
036 +3504
maandag 18 december 2017 om 01:32
Waar zeg ik dat Jens respectloos is??
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 01:48
Jens reageerde op die maf kikker van een bummler omdat hij Jens respectloos noemde, daar heb ik het over.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 02:02]
Vind ik leuk
036 +3504
maandag 18 december 2017 om 01:56
Jij geeft dus geen antwoord op mijn vraag!! Toppie!
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 02:00
Ik zeg toch dat ik reageerde op het voorval bummler? Jij valt Jens aan over zijn grote mond, je kan beter bummler aanspreken over die stront die die vent iedere keer neer kotst op het forum.

Ik vind het trouwens wel chill dat jij het woord Toppie gebruikt!

Of moet ik U zeggen :D
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 02:02]
Vind ik leuk
Richard020 +10738
zondag 17 december 2017 om 23:56
Die kerel lokt het iedere keer zelf uit.

Of niemand 18 is of 60 maakt totaal geen fuck uit. Jens bijt van zich af en dat doet Jens goed tegen slachtenbummler die daar zelf om vraagt.
Vind ik leuk
036 +3504
maandag 18 december 2017 om 01:36
Ik ben 1 vd weinigen die Slachten stelselmatig van repliek dient!! Jij doet dat niet!! Heeft waarschijnlijk alles te maken met het feit dat jij zijn woordkeuze niet begrijpt.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 01:36]
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 09:10
T erge is dat wat jij ergens leest verder verkondigd zonder enige kennis of weet van de situatie.Normaal kan ik je reacties wel waarderen maar nu zit je toch ff mis vind ik.
Vind ik leuk
Richard020 +10738
zondag 17 december 2017 om 22:43
Ken je het spreekwoord: gelijke monniken gelijke kappen?

Ga niet iemand hier toespreken over respectloos wanneer je tegen een ander als een zwijgzame zielenpiet je mond houd.

Vind ik leuk
dinsdag 19 december 2017 om 11:15
Het spreekwoord is mij niet onbekend en is in het onderhavige geval uiteraard niet van toepassing. Je bent niet erg scherp in je waarneming en dat draagt bij aan de selectieve verontwaardiging die hier geventileerd wordt door de usual suspects.

Uiteraard kan van niemand verlangd worden dat hij of zij kan reageren op gedelete fantoomposten.


Fijne dag nog!

Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 21:47
Het is waarschijnlijk al te laat maar misschien kan je je reactie nog aanpassen Jens.

Als hij het aan iedereen had willen vertellen had hij dat wel gedaan lijkt me
Vind ik leuk
Jens1999 +7754
zondag 17 december 2017 om 21:50
....
[Reactie gewijzigd op zondag 17 december 2017 om 21:51]
Vind ik leuk
Jens1999 +7754
zondag 17 december 2017 om 21:51
Maar goed ik heb het weggehaald....
Vind ik leuk
Vlietje +211
maandag 18 december 2017 om 10:11
Laat je niet gek maken kerel!! Dit heeft niets met respect te maken of wat dan ook... dit is typisch een gevalletje van dont shoot the messenger!! Degene die op jou reageren zijn pas triest... sukkeltjes
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 21:41
Wat er ook gebeurd mag zijn in de familie Jorgensen, vanaf deze plaats heel veel sterkte toegewenst aan alle betrokkenen.
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 23:03
Misschien kan Sparta Kramer huren?? Burenhulp??
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 00:25
sterkte Nicolai..
held 4ever
Vind ik leuk
Ruud1987 +3120
maandag 18 december 2017 om 01:39
Vente scoorde toch 2 keer? Hij was wel betrokken bij 3 doelpunten dacht ik gehoord te hebben.
Vind ik leuk
peinke +981
maandag 18 december 2017 om 09:24
Kramer naar PEC, meenemen in deal met Thomas! Partyczek verhuren, is een eerstedivisiespeler. Thomas is een creatieve speler op het middenveld, iets waar Feyenoord een gebrek aan heeft.
Vind ik leuk
Blindsy +2901
dinsdag 19 december 2017 om 13:38
Denk dat het huidige PEC wat te hoog gegrepen is voor Kramer..
Vind ik leuk