Veel vertrouwen in 'Luis Suarez' van PSV: 80 miljoen euro kost hij dan..

    Veel vertrouwen in 'Luis Suarez' van PSV: "80 miljoen euro kost hij dan.."

    maandag 18 december 2017 om 08:14

    Pierre van Hooijdonk heeft een rotsvast vertrouwen in Hirving Lozano. De productie van de PSV-aanvaller stokt de laatste weken, maar de kwaliteit blijft, ziet de analist.

    "Hij heeft iets van Luis Suarez. Soms doet hij geniale dingen, maar in zijn druistigheid mist hij ook weleens", zegt Van Hooijdonk bij Studio Voetbal. "Betekent dat dat hij net zo goed kan worden als Suárez?", vraagt presentator Tom Egbers, waarna Van Hooijdonk volmondig 'ja' zegt.

    Peter Hyballa is het met hem eens. Lozano komt er wel volgens de oud-trainer van NEC en maakt er nog wel tien goals bij dit seizoen in de Eredivisie. Als reactie op de stelling van Kees Jansma, die ruim een maand geleden zei dat Lozano in 2018 voor 70 miljoen euro wordt losgeweekt bij PSV, zegt Hyballa: "80 miljoen euro kost hij dan.."

    Naast Lozano is Van Hooijdonk ook te spreken over Wout Weghorst, die tegen Ajax (1-2 nederlaag) bewees een stap hoger aan te kunnen. "Vandaag heeft hij in een topwedstrijd laten zien dat hij superbelangrijk kan zijn en de twijfel over zijn meevoetballen is ook voorbij."

    Poll

    Kan Lozano net zo goed worden als Suarez?

    (824 stemmen)

    Plaats een reactie

    Zwitserland +3028
    maandag 18 december 2017 om 08:17
    Lozano mag de veters van Suarez niet strikken. Neres is 3 klassen beter.
    Vind ik leuk
    Bizzy +15963
    maandag 18 december 2017 om 08:25
    Dat is Neres dus niet. Neres is een speler zonder plan. Het kan alle kanten op. Een momenten voetballer.
    Vind ik leuk
    Mo +11229
    maandag 18 december 2017 om 08:31
    Zonder plan? Dat heet onvoorspelbaar
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 09:56
    Ook als je zelf niet weet wat je gaat doen?
    Vind ik leuk
    Green +12
    maandag 18 december 2017 om 10:43
    Juist dan :D
    Vind ik leuk
    Mo +11229
    maandag 18 december 2017 om 16:14
    Wie zegt dat hij niet weet wat hij gaat doen?
    Vind ik leuk
    popiejopie +1927
    maandag 18 december 2017 om 13:24
    Ik snap dat het op elkaar lijkt maar zonder plan en onvoorspelbaar is iets heel anders.
    Vind ik leuk
    groninger +934
    maandag 18 december 2017 om 10:38
    heb al weken geen goede acties meer van lozano gezien.
    Vind ik leuk
    Bizzy +15963
    maandag 18 december 2017 om 13:21
    Dus is Lozano een matige voetballer. Kortzichtig en opportunistisch.
    Vind ik leuk
    groninger +934
    maandag 18 december 2017 om 13:36
    Ik zeg niet dat hij een matige voetballer is, hij is zeker een goede voetballer, maar ik zie in hem niet een nieuwe suarez
    Vind ik leuk
    Bizzy +15963
    maandag 18 december 2017 om 13:55
    Zie hem ook niet als de nieuwe Suarez. Dat is een bijzondere voetballer. Lozano heeft wel de potentie om vb Sané of Jesus Gabriel te benaderen. Dat zijn niet de minste spelers. We moeten oppassen met het plakken van etiketten. Er loopt maar 1 Suarez rond op deze wereld.

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Korm +28603
    maandag 18 december 2017 om 13:51
    hmm veroorzaakte toch een penalty tegen jullie en had er nog 1 moeten krijgen ;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78275
    maandag 18 december 2017 om 08:25
    Man begin lekker van je Zwitserse kopkaas te knabbelen.
    3 klassen beter is overdreven.
    Vind ik leuk
    alffie +1524
    maandag 18 december 2017 om 08:56
    2 dan ;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78275
    maandag 18 december 2017 om 08:59
    Nou goed dan ;)
    Vind ik leuk
    Korm +28603
    maandag 18 december 2017 om 08:26
    ach zullen we daar over oordelen als Lozano ook aan nederland gewend is? deze speler staat er gelijk en hoeft niet eerst nog 9 maanden wennen..
    Vind ik leuk
    2cents +47076
    maandag 18 december 2017 om 08:52
    9 maanden?

    Zoiets zei je al eens eerder waarna je doodleuk zei dat je daarmee niet op Neres doelde. Inmiddels is wel duidelijk dat het wel zo is volgens mij.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Korm +28603
    maandag 18 december 2017 om 09:12
    hij kwam in januari en september stond hij er pas ;)
    Vind ik leuk
    2cents +47076
    maandag 18 december 2017 om 09:28
    Z’n eerste training was op 18 februari. Vandaag dus exact 10 maanden geleden. (Nog inclusief zomervakantie in Brazilië)

    Hij kwam, in tegenstelling tot Lozano, dis niet in de voorbereiding. Bovendien had hij destijds de oogappel van Bosz voor zich, terwijl Lozano hoogstens een Bergwijn voor zich heeft.

    Desondanks had Neres in de speelminuten die hij kreeg een heel hoog rendement. Ook dit seizoen. Hij is volgens mij nog steeds de speler in de eredivisie die betrokken is bij de meeste goals (doelpunten en assists).

    Daar komt bij dat in het begin van het seizoen, toen Lozano terecht heel veel complimenten kreeg, juist werd gezegd dat hij beter was dan Neres omdat hij niet hoefde te wennen. Nu gaat het een periode minder en moet hij juist wel weer wennen?

    Waarom ontkende je destijds trouwens dat je het over Neres had?
    Vind ik leuk
    Korm +28603
    maandag 18 december 2017 om 10:09
    man weet je wel niet hoeveel ik post? ik zou echt niet weten of ik het over neres had of niet...
    Vind ik leuk
    2cents +47076
    maandag 18 december 2017 om 10:24
    Typisch.
    Vind ik leuk
    Korm +28603
    maandag 18 december 2017 om 10:31
    jij mag het typisch vinden, ik ben me van geen kwaad bewust..
    Vind ik leuk
    2cents +47076
    maandag 18 december 2017 om 11:50
    Je ziet toch wel in dat Neres absoluut geen 9 maanden heeft moeten wennen en ook een andere aanloop had dan Lozano?

    Beiden zijn zeer goede spelers, maar Neres blijkt voorlopig iets constanter in z’n prestaties.
    Vind ik leuk
    AFFA +1295
    maandag 18 december 2017 om 13:26
    Lozano stond er gelijk volgens jou oké klopt,waar staat hij nu dan,laat weinig zien op moment,de 1 komt later opgang de ander is een doodloper en naar paar maand is het klote.
    Vind ik leuk
    Korm +28603
    maandag 18 december 2017 om 13:52
    Lozano komt er wel, de klasse straalt er van af (net zoals neres hoor)
    Vind ik leuk
    Ed Peters +113
    maandag 18 december 2017 om 08:36
    Hahaha, Neres who?
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 09:51
    Ja dat doet pijn dat ik begrijp ik wel. Neres had weer een assist en was weer lekker in vorm. Lozano daar in tegen laat al weken niks zien
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 09:52
    Die voetballer die blowed
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11477
    maandag 18 december 2017 om 08:44
    Onzin! Lozano is massa’s beter.. Speelt alles kapot, ook bij zijn club. Op het WK zal ie hoge ogen gooien.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 09:52
    Ook bij zijn club, kijk je laatste 4 wedstrijden niet meer?
    Vind ik leuk
    groninger +934
    maandag 18 december 2017 om 10:40
    grapjas, de laatste weken schiet hij nog geen deuk in een pakje boter.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 10:56
    Yeah wright Zwitserland. Gevalletje ajax-brilletje.....
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 11:23
    Neres? Wie is Neres? och och, zeker weer een amsterdammertje. Hoeveel heeft Neres er al gemaakt dit seizoen? Ik zie hem nog niets staan in de topscores lijst.
    Vind ik leuk
    SPRKY020 +666
    maandag 18 december 2017 om 11:36
    Neres is betrokken bij 15 goals. Lozano bij 13.

    ;)

    bron: eredivisie.nl
    Vind ik leuk
    Zwitserland +3028
    maandag 18 december 2017 om 12:18
    Je antwoord heb je al gehad zie ik. Buiten dat staat Neres er niet alleen tegen de kleintjes en in vriendschappelijke interlands. Deed Lozano eigenlijk mee tegen Ajax.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 08:19
    Suarez was op deze leeftijd verder dat die kleine huilebalk . Zie hem nog trappelen op de grond tegen Ajax.
    Vind ik leuk
    Korm +28603
    maandag 18 december 2017 om 08:25
    hahaha wat een trieste reacties weer... maarja sommige hebben meer afgunst dan dat ze realistisch kunnen kijken.

    Je ziet inderdaad dat Lozano wel over kwaliteiten beschikt. Die jongen moet ook nog wennen aan Nederland dus gun hem dan ook wel de tijd :)
    Vind ik leuk
    zwollie +6462
    maandag 18 december 2017 om 08:37
    Maar 80 miljoen is toch overdreven, dat weet jij ook.
    Vind ik leuk
    Korm +28603
    maandag 18 december 2017 om 08:52
    klopt maardat verklaar niet de zure reacties dat hij er niks van kan
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 09:16
    Ja maar VP verwoord het weer zo alsof het een serieuze opmerking was van Hyballa. Echter zei hij het meer omdat eerder dat verhaal Jansma 70mil aangehaald werd.

    Dus een beetje een raar stukje tekst hier boven;)
    Vind ik leuk
    rinirat +1532
    maandag 18 december 2017 om 08:45
    Je snapt ook wel dat het sterk overdreven is denk ik.
    Vind ik leuk
    Korm +28603
    maandag 18 december 2017 om 08:53
    80 miljoen zeker maar waarom kan deze jongen geen suarez worden?
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 08:25
    droom lekker verder zo goed als Suárez zal hij nooit worden en die bedragen die genoemd worden zijn Bullshit .
    Vind ik leuk
    Korm +28603
    maandag 18 december 2017 om 08:26
    iets wat we tot nu toe niet zullen weten...
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11500
    maandag 18 december 2017 om 08:29
    80 miljoen?!? Hahahah.
    Het wordt nu wel erg overdreven hoor.
    90 min onzichtbaar geweest in de ArenA, je mag toch wel wat meer verwachten voor die 80 miljoen.
    Goede voetballer, leuk om naar te kijken, maar 80 miljoen en de nieuwe Suarez?
    Lijkt me een beetje overdreven, daarvoor heeft hij nog te weinig laten zien.
    Vind ik leuk
    Korm +28603
    maandag 18 december 2017 om 08:43
    jij bent natuurlijk net zo erg om maar van een wedstrijd uit te gaan en Ajax alleen als graadmeter te nemen. Vertonghen ging tegen PSV een aantal jaren ook gigiantisch de mist in en dat is ook gewoon een goede speler. Ben met je eens dat deze jongen overhyped is maar je ziet toch ook wel dat deze jongen beschikt over een heleboel kwaliteiten? geef hem de ruimte, neres heeft ook 9 maanden moeten wennen en Lozano is er pas net...
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11500
    maandag 18 december 2017 om 08:51
    Ik zeg toch ook gewoon dat het een geweldige voetballer is en een genot om naar te kijken, maar 80 miljoen is wel echt bizar veel geld vind ik ;-)
    Vind ik leuk
    Korm +28603
    maandag 18 december 2017 om 09:14
    eens, 80 miljoen is ook veel, maar als er al 50 voor dolberg komt dan kan die 80 wel ;)

    Vind ik leuk
    HanV +3375
    maandag 18 december 2017 om 08:52
    Ik zag het als het spottend meegaan in de hype om wilde bedragen te noemen voor ongetwijfeld grote talenten. Dit was geen serieuze opmerking omdat Lozano in die maand geen behoorlijke wedstrijd gespeeld heeft en dan is het niet logisch om er nog maar weer eens een keer 10 miljoen bij op te doen. Er vlak voor hadden ze het over naar welke competitie hij dan zou gaan. Hyballa noemde toen zelfs de 2e Bundesliga! Moet het echt nog duidelijker?
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 09:10
    Later zal hij misschien ooit 80 miljoen waard zijn, maar vooral de vergelijking met Suarez snap ik niet. Een buitenaanvaller vergelijken met een spits.
    Vind ik leuk
    Korm +28603
    maandag 18 december 2017 om 09:59
    Suarez speelt en speelde ook vaak op de buitenkant
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 08:32
    Bij lange na niet en ook niet voor 80 miljoen
    Vind ik leuk
    zwollie +6462
    maandag 18 december 2017 om 08:35
    Wat een grapjas die van Hooijdonk.
    Vind ik leuk
    Edward +251
    maandag 18 december 2017 om 09:22
    Ik begin die man langzemamer hand een beetje zat te worden. Hij heeft steeds minder verstand van voetbal.
    Vind ik leuk
    rinirat +1532
    maandag 18 december 2017 om 08:41
    Wat een lulkoek weer,Weghorst is niet goed genoeg voor de top.
    Lozano,moet het eerst nog laten zien,hij speelt nu in de eredivisie.
    Als je moet geloven wat van Hooidonk roept kun je stellen dat hij nu ver onder zijn niveau zit.
    Is echt nog geen 5 miljoen waard wat een kletskoek.
    In Amsterdam loopt een veel betere rechtsbuiten.

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Korm +28603
    maandag 18 december 2017 om 09:19
    van hooijdonk, is dat ook die man die de geweldige spits Kazim "scoutte" voor feyenoord?
    Vind ik leuk
    LifeErazor +1506
    maandag 18 december 2017 om 08:42
    Zou Wout wel willen ruilen voor Kramer :P
    Vind ik leuk
    myrthewit +1530
    maandag 18 december 2017 om 08:48
    De volgende miskleun van van Hooydonk. Waarom zit die man toch altijd bij Studio Voetbal? Hij is goed in open deuren intrappen en verder vertelt hij onzin. Daarbij vind ik hem uiterst onsympathiek.
    Ik vind Lozano helemaal en dan ook helemaal niets van Suarez hebben. In mijn ogen is hij een verbeterde versie van Gilles de Bilde. Daarbij is hij ook nog eens 2 jaar ouder dan Luis toen hij naar Nederland kwam.
    De enige voetballer in de eredivisie die een klein beetje doet denken aan Suarez is Neres. Die bijt zich vast in zijn duel en geeft nooit op.
    Vind ik leuk
    Edward +251
    maandag 18 december 2017 om 09:23
    Die pik lult onzin verdient centjes ik snap hem wel.
    Vind ik leuk
    Kramertje +801
    maandag 18 december 2017 om 09:05
    als Lozano 80 miljoen is (zal best een goeie speler zijn)

    dan Mogen ze voor een Jorgensen ook wel 50 miljoen vragen
    en Weghorst 30 miljoen en Zyech 100 miljoen als ze zeggen dat hij de beste speler is voor de eredivisie
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14787
    maandag 18 december 2017 om 09:07
    Nou, lekker Pierre. Appels met peren vergelijken.

    Lozano heeft heel wat te verbeteren hoor. Is de afgelopen weken onzichtbaar, op ADO thuis na, maar niet in goede zin.
    Vind ik leuk
    SPRKY020 +666
    maandag 18 december 2017 om 11:41
    Appels met Pierren :')..

    Nee maar eens. We kunnen allemaal zien dat die Lozano het in zich heeft om een balletje te trappen maar gezien hij het juist de afgelopen weken even niet laat zien zet vraagtekens bij de vergelijking met Suarez.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4668
    maandag 18 december 2017 om 09:17
    Je zag dat Pierre er heel ongemakkelijk van werd gisteravond. UIteraard mag Psv al heel blij zijn als hij gewoon 20-30 miljoen gaat opleveren. Ik vind hem fysiek te zwak om mee te kunnen in de grote competities. Kom niet aan met Iniesta, ICardi of Messi want daar mag lozano alleen maar de handdoeken voor klaar leggen. Hij mist grote kansen, lijkt niet scherp te zijn en heeft in geen enkele grote eredivisie wedstrijd zijn stempel kunnen drukken. Deze jongen heeft nog een heel lange weg te gaan. Neres loopt in alles voor op dit moment.
    Vind ik leuk
    SPRKY020 +666
    maandag 18 december 2017 om 11:43
    Icardi is best een beest. Ik denk dat jij Insigne bedoelt oid?
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 09:57
    HAHA een eredivisie speler HAHA 80 mol hahahaha pis in me broek! De 20 korting is omdat hij niet tegen ajax top was!
    Vind ik leuk
    Laliga +1676
    maandag 18 december 2017 om 10:06
    Zowel lozano als neres zijn hartstikke leuk om naar te kijken maar geen van die 2 komt in de buurt van suarez... vind persoonlijk ziyech veeel verder .
    Vind ik leuk
    Jordtt +1018
    maandag 18 december 2017 om 10:17
    euhm over Lozano laat ik me nog niet uit: niet te zeggen, eerst constant worden. Maar die laatste opmerking over Woutje... Heeft hij de wedstrijd tegen Ajax beslist ja? dat die toe is aan stap hoger? Z'n meevoetballende kwaliteiten blijven klungelig, gewoon hopen dat die net als Janssen een keer de jackpot oplevert. Maar ik vermoed dat na de jackpot eenzelfde scenario als Janssen voor Wout klaarligt; hard werken maar tekort komen. Gebaseerd op wedstrijd tegen Ajax zie ik vooral kansen die er echt in hadden gemoeten, zeker als 'doelpuntenmaker'.
    Vind ik leuk
    darmianto +7958
    maandag 18 december 2017 om 10:24
    Zolang je als Lozano zijnde door spelers als Veltman een wedstrijd lang niet aan voetballen toe komt dan moeten we het niet over dit soort bedragen hebben.
    Vind ik leuk
    Bijna +89
    maandag 18 december 2017 om 10:52
    Als hij zich meer vastbijt is het mogelijk
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 12:16
    Wat een Calimero’s zeg man man man.. waarom überhaupt een welles nietes spelletje om woe beter is? Geniet zolang ze BEIDE in de ED spelen want voor je het weet zijn ze weg!
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2884
    maandag 18 december 2017 om 12:20
    Opportunistisch geleuter van de bovenste plank weer door die z.g. voetbalanalisten die er verstand van hebben. Met die uitspraken doe je Neres een hoop tekort met zijn 7 doelpunten en 9x een assist dat tot een doelpunt heeft geleid. Voor mij 1 van de waardevolste buitenspeler van de hele eredivisie.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 december 2017 om 18:46
    Komt bij Ajax
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Veel vertrouwen in 'Luis Suarez' van PSV: "80 miljoen euro kost hij dan.."