Veel vertrouwen in 'Luis Suarez' van PSV: 80 miljoen euro kost hij dan..

Veel vertrouwen in 'Luis Suarez' van PSV: "80 miljoen euro kost hij dan.."

maandag 18 december 2017 om 08:14

Pierre van Hooijdonk heeft een rotsvast vertrouwen in Hirving Lozano. De productie van de PSV-aanvaller stokt de laatste weken, maar de kwaliteit blijft, ziet de analist.

"Hij heeft iets van Luis Suarez. Soms doet hij geniale dingen, maar in zijn druistigheid mist hij ook weleens", zegt Van Hooijdonk bij Studio Voetbal. "Betekent dat dat hij net zo goed kan worden als Suárez?", vraagt presentator Tom Egbers, waarna Van Hooijdonk volmondig 'ja' zegt.

Peter Hyballa is het met hem eens. Lozano komt er wel volgens de oud-trainer van NEC en maakt er nog wel tien goals bij dit seizoen in de Eredivisie. Als reactie op de stelling van Kees Jansma, die ruim een maand geleden zei dat Lozano in 2018 voor 70 miljoen euro wordt losgeweekt bij PSV, zegt Hyballa: "80 miljoen euro kost hij dan.."

Naast Lozano is Van Hooijdonk ook te spreken over Wout Weghorst, die tegen Ajax (1-2 nederlaag) bewees een stap hoger aan te kunnen. "Vandaag heeft hij in een topwedstrijd laten zien dat hij superbelangrijk kan zijn en de twijfel over zijn meevoetballen is ook voorbij."

Poll

Kan Lozano net zo goed worden als Suarez?

(824 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 18 december 2017 om 08:17
Lozano mag de veters van Suarez niet strikken. Neres is 3 klassen beter.
Vind ik leuk
Bizzy +9821
maandag 18 december 2017 om 08:25
Dat is Neres dus niet. Neres is een speler zonder plan. Het kan alle kanten op. Een momenten voetballer.
Vind ik leuk
Mo +9553
maandag 18 december 2017 om 08:31
Zonder plan? Dat heet onvoorspelbaar
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 09:56
Ook als je zelf niet weet wat je gaat doen?
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 10:43
Juist dan :D
Vind ik leuk
Mo +9553
maandag 18 december 2017 om 16:14
Wie zegt dat hij niet weet wat hij gaat doen?
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 13:24
Ik snap dat het op elkaar lijkt maar zonder plan en onvoorspelbaar is iets heel anders.
Vind ik leuk
Bobbi04 +879
maandag 18 december 2017 om 08:41
Dat is Lozano ook alleen heeft Neres buiten scoringsvermogen ook nog oog voor zijn medespelers. Daar heeft Neres al een voorsprong op Lozano....
Vind ik leuk
Korm +23731
maandag 18 december 2017 om 09:18
Neres is ook al wat langer in nederland waar Lozano voor het eerst met kou en sneeuw te maken heeft. Neres heeft ook al mogen wennen aan nederland waar Lozano er gelijk stond.. Dus laten we beide spelers de tijd gunnen voordat we ze in de hemel prijzen of af schieten...
Vind ik leuk
Bobbi04 +879
maandag 18 december 2017 om 09:38
Ik schiet Lozano niet af, geef alleen maar aan dat het rendement van Neres hoger ligt dan die van Lozano. Daarentegen is Lozano al een volwaardig international van Mexico en had Neres nog maar 3 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld in Brazilië. Weet je nog de reacties hier op vp toen AJAX Neres had gecontracteerd?? Neres heeft zowel PSV als Feyenoord 2x de nek omgedraaid, kan je van Lozano nog niet echt zeggen...
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 09:58
Zou ook heel knap zijn.
Tegen PSV heeft hij (nog) niet gespeeld en tegen F'noord maar 1 keer...
Vind ik leuk
Bobbi04 +879
maandag 18 december 2017 om 10:03
Tegen Feyenoord niet bedoel je en tegen AJAX deed ie volgens mij ook niet mee...
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 10:18
Je hebt helemaal gelijk. Tegen F'noord deed hij niet mee.

Dus niet zo gek dat hij "zowel PSV als Feyenoord" nog niet "2x de nek omgedraaid" heeft.

Dat eerste zal sowieso erg lastig worden...
Vind ik leuk
Korm +23731
maandag 18 december 2017 om 10:04
Tja ik snapte de reacties van toen wel, iemand van 12 miljoen moet je niet halen om bij jong ajax te laten spelen. Daar maakte hij het verschil ook niet. Neres is over een paar weken al een jaar in nederland waar Lozano pas 4 maanden is. Voor dit soort jongens is het verschil tussen hun land en nederland enorm. Neres laat de laatste 2 a 3 maanden pas wat zien waar Lozano er meteen stond... dat is ook al een groot verschil ;)
Vind ik leuk
Bobbi04 +879
maandag 18 december 2017 om 10:19
Lozano is een vaste waarde als International van Mexico, Neres een belofte in Brazilië met 3 wedstrijden op het hoogste niveau, 18 jaar oud.... Dat is een wezenlijk verschil. Daarnaast heeft Overmars er nooit een geheim van gemaakt dat Neres rustig gebracht zou worden. Lozano is gehaald als basisspeler en verlosser van PSV dus dat wennen is natuurlijk ook onzin.
Vind ik leuk
Korm +23731
maandag 18 december 2017 om 10:38
wennen onzin? nee daar ben ik het niet mee eens :)
Lozano is ook gewoon een jonge jongen die zal moeten wennen in het buitenland!
een vaste waarde is hij geworden maar toen hij naar PSV kwam zat hij vaker op de bank dan dat hij in de basis stond bij mexico
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 10:39]
Vind ik leuk
Bobbi04 +879
maandag 18 december 2017 om 11:04
Toen Neres 17 was had AJAX al interesse maar ook grotere clubs uit het buitenland. AJAX heeft natuurlijk geld zat en kon 12 miljoen zonder blikken of blozen op tafel leggen. Voor dat bedrag durfde Overmars ook nog te zeggen dat dit een aankoop voor de toekomst zou zijn. Lozano moest er direct staan zeker met het feit dat deze speler 8 miljoen koste en ook nog eens voor 40% een andere eigenaar heeft. Stel PSV verkoopt Lozano voor 50 miljoen, dan kost ie toch wel even meer dan de 12 miljoen voor Neres, blijkt nu al een koopje te zijn voor AJAX....
Vind ik leuk
Korm +23731
maandag 18 december 2017 om 11:15
nee hij is niet voor 40% andere eigenaar...
Vind ik leuk
Bobbi04 +879
maandag 18 december 2017 om 11:21
Nee natuurlijk niet...Brands en Toontje houden hun achterban al langer voor de gek!!
Vind ik leuk
Korm +23731
maandag 18 december 2017 om 11:26
derde partij is verboden...

Als PSV hem aan zijn contract houdt dan hoeven ze ook geen geld af te staan dus PSV is 100% eigenaar :)
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 11:26]
Vind ik leuk
Bobbi04 +879
maandag 18 december 2017 om 11:35
Als PSV hem aan zijn contract houdt loopt ie gratis weg. Als PSV hem tussentijds verkoopt kost het PSV 40%...
Vind ik leuk
Korm +23731
maandag 18 december 2017 om 13:44
precies, clausules! dit zegt niks over eigenaarschap!
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 13:44]
Vind ik leuk
Harrie82 +2634
maandag 18 december 2017 om 13:25
Heeft hij ook eerst minimaal 6 maanden voor nodig gehad. Omdat hij moest wennen. Lozano liet het meteen zien. Dit zijn 2 hele verschillende spelers en als ze zich door ontwikkelen zullen ze allebei ver komen.
Vind ik leuk
AFFA +1041
maandag 18 december 2017 om 13:22
Lozano ook bijna 3 jaar ouder,niet vergeten hè
Vind ik leuk
Korm +23731
maandag 18 december 2017 om 13:51
vreemd land is vreemd land en zeker als je voor het eerst gaat. is niet leeftijd gebonden hoor. Als het wel leeftijd gebonden is dan hebben oudere er meer last van dan kinderen ;)
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 10:38
heb al weken geen goede acties meer van lozano gezien.
Vind ik leuk
Bizzy +9821
maandag 18 december 2017 om 13:21
Dus is Lozano een matige voetballer. Kortzichtig en opportunistisch.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 13:36
Ik zeg niet dat hij een matige voetballer is, hij is zeker een goede voetballer, maar ik zie in hem niet een nieuwe suarez
Vind ik leuk
Bizzy +9821
maandag 18 december 2017 om 13:55
Zie hem ook niet als de nieuwe Suarez. Dat is een bijzondere voetballer. Lozano heeft wel de potentie om vb Sané of Jesus Gabriel te benaderen. Dat zijn niet de minste spelers. We moeten oppassen met het plakken van etiketten. Er loopt maar 1 Suarez rond op deze wereld.

[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 13:56]
Vind ik leuk
Korm +23731
maandag 18 december 2017 om 13:51
hmm veroorzaakte toch een penalty tegen jullie en had er nog 1 moeten krijgen ;)
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 08:25
Man begin lekker van je Zwitserse kopkaas te knabbelen.
3 klassen beter is overdreven.
Vind ik leuk
alffie +583
maandag 18 december 2017 om 08:56
2 dan ;)
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 08:59
Nou goed dan ;)
Vind ik leuk
Korm +23731
maandag 18 december 2017 om 08:26
ach zullen we daar over oordelen als Lozano ook aan nederland gewend is? deze speler staat er gelijk en hoeft niet eerst nog 9 maanden wennen..
Vind ik leuk
2cents +38088
maandag 18 december 2017 om 08:52
9 maanden?

Zoiets zei je al eens eerder waarna je doodleuk zei dat je daarmee niet op Neres doelde. Inmiddels is wel duidelijk dat het wel zo is volgens mij.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 08:53]
Vind ik leuk
Korm +23731
maandag 18 december 2017 om 09:12
hij kwam in januari en september stond hij er pas ;)
Vind ik leuk
2cents +38088
maandag 18 december 2017 om 09:28
Z’n eerste training was op 18 februari. Vandaag dus exact 10 maanden geleden. (Nog inclusief zomervakantie in Brazilië)

Hij kwam, in tegenstelling tot Lozano, dis niet in de voorbereiding. Bovendien had hij destijds de oogappel van Bosz voor zich, terwijl Lozano hoogstens een Bergwijn voor zich heeft.

Desondanks had Neres in de speelminuten die hij kreeg een heel hoog rendement. Ook dit seizoen. Hij is volgens mij nog steeds de speler in de eredivisie die betrokken is bij de meeste goals (doelpunten en assists).

Daar komt bij dat in het begin van het seizoen, toen Lozano terecht heel veel complimenten kreeg, juist werd gezegd dat hij beter was dan Neres omdat hij niet hoefde te wennen. Nu gaat het een periode minder en moet hij juist wel weer wennen?

Waarom ontkende je destijds trouwens dat je het over Neres had?
Vind ik leuk
Korm +23731
maandag 18 december 2017 om 10:09
man weet je wel niet hoeveel ik post? ik zou echt niet weten of ik het over neres had of niet...
Vind ik leuk
2cents +38088
maandag 18 december 2017 om 10:24
Typisch.
Vind ik leuk
Korm +23731
maandag 18 december 2017 om 10:31
jij mag het typisch vinden, ik ben me van geen kwaad bewust..
Vind ik leuk
2cents +38088
maandag 18 december 2017 om 11:50
Je ziet toch wel in dat Neres absoluut geen 9 maanden heeft moeten wennen en ook een andere aanloop had dan Lozano?

Beiden zijn zeer goede spelers, maar Neres blijkt voorlopig iets constanter in z’n prestaties.
Vind ik leuk
Bobbi04 +879
maandag 18 december 2017 om 10:26
Heeft Overmars gezegd dat Neres direct een basisspeler zou zijn voor AJAX? Lozano is wel als directe versterking opgehaald door PSV en omdat PSV een deel van zijn transferrechten af moet staan wordt Lozano een veel duurdere speler dan Neres. 12 miljoen is dan een koopje voor zo'n klasbak!
Vind ik leuk
Korm +23731
maandag 18 december 2017 om 10:29
ben ik het niet mee eens, Ja neres is gehaald voor 12 en Lozano voor 8. beide zijn bedoeld als directe versterkingen lijkt me anders leg je niet zulke hoge bedragen neer.
Of Neres een klasbak wordt zal de tijd uitwijzen... (geldt ook voor Lozano)
Vind ik leuk
Bobbi04 +879
maandag 18 december 2017 om 10:34
Neres was niet als directe versterking gehaald. Er waren meer kapers op de kust...... Overmars gaf daarbij gelijk aan dat hij voor het nieuwe seizoen was gehaald en dat ie het eerste half jaar mocht wennen. Anders even de transfer van Neres nalezen. Die 8 miljoen wordt straks natuurlijk wel meer als PSV 40% van de transferrechten mag aftikken....
Vind ik leuk
AFFA +1041
maandag 18 december 2017 om 13:26
Lozano stond er gelijk volgens jou oké klopt,waar staat hij nu dan,laat weinig zien op moment,de 1 komt later opgang de ander is een doodloper en naar paar maand is het klote.
Vind ik leuk
Korm +23731
maandag 18 december 2017 om 13:52
Lozano komt er wel, de klasse straalt er van af (net zoals neres hoor)
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 08:36
Hahaha, Neres who?
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 09:51
Ja dat doet pijn dat ik begrijp ik wel. Neres had weer een assist en was weer lekker in vorm. Lozano daar in tegen laat al weken niks zien
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 09:52
Die voetballer die blowed
Vind ik leuk
VeeDeeVee +6118
maandag 18 december 2017 om 08:44
Onzin! Lozano is massa’s beter.. Speelt alles kapot, ook bij zijn club. Op het WK zal ie hoge ogen gooien.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 09:52
Ook bij zijn club, kijk je laatste 4 wedstrijden niet meer?
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 10:40
grapjas, de laatste weken schiet hij nog geen deuk in een pakje boter.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 10:56
Yeah wright Zwitserland. Gevalletje ajax-brilletje.....
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 11:23
Neres? Wie is Neres? och och, zeker weer een amsterdammertje. Hoeveel heeft Neres er al gemaakt dit seizoen? Ik zie hem nog niets staan in de topscores lijst.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 11:36
Neres is betrokken bij 15 goals. Lozano bij 13.

;)

bron: eredivisie.nl
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 12:18
Je antwoord heb je al gehad zie ik. Buiten dat staat Neres er niet alleen tegen de kleintjes en in vriendschappelijke interlands. Deed Lozano eigenlijk mee tegen Ajax.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 08:19
Suarez was op deze leeftijd verder dat die kleine huilebalk . Zie hem nog trappelen op de grond tegen Ajax.
Vind ik leuk
Korm +23731
maandag 18 december 2017 om 08:25
hahaha wat een trieste reacties weer... maarja sommige hebben meer afgunst dan dat ze realistisch kunnen kijken.

Je ziet inderdaad dat Lozano wel over kwaliteiten beschikt. Die jongen moet ook nog wennen aan Nederland dus gun hem dan ook wel de tijd :)
Vind ik leuk
zwollie +4344
maandag 18 december 2017 om 08:37
Maar 80 miljoen is toch overdreven, dat weet jij ook.
Vind ik leuk
Korm +23731
maandag 18 december 2017 om 08:52
klopt maardat verklaar niet de zure reacties dat hij er niks van kan
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 09:16
Ja maar VP verwoord het weer zo alsof het een serieuze opmerking was van Hyballa. Echter zei hij het meer omdat eerder dat verhaal Jansma 70mil aangehaald werd.

Dus een beetje een raar stukje tekst hier boven;)
Vind ik leuk
rinirat +1036
maandag 18 december 2017 om 08:45
Je snapt ook wel dat het sterk overdreven is denk ik.
Vind ik leuk
Korm +23731
maandag 18 december 2017 om 08:53
80 miljoen zeker maar waarom kan deze jongen geen suarez worden?
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 08:25
droom lekker verder zo goed als Suárez zal hij nooit worden en die bedragen die genoemd worden zijn Bullshit .
Vind ik leuk
Korm +23731
maandag 18 december 2017 om 08:26
iets wat we tot nu toe niet zullen weten...
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 08:29
80 miljoen?!? Hahahah.
Het wordt nu wel erg overdreven hoor.
90 min onzichtbaar geweest in de ArenA, je mag toch wel wat meer verwachten voor die 80 miljoen.
Goede voetballer, leuk om naar te kijken, maar 80 miljoen en de nieuwe Suarez?
Lijkt me een beetje overdreven, daarvoor heeft hij nog te weinig laten zien.
Vind ik leuk
Korm +23731
maandag 18 december 2017 om 08:43
jij bent natuurlijk net zo erg om maar van een wedstrijd uit te gaan en Ajax alleen als graadmeter te nemen. Vertonghen ging tegen PSV een aantal jaren ook gigiantisch de mist in en dat is ook gewoon een goede speler. Ben met je eens dat deze jongen overhyped is maar je ziet toch ook wel dat deze jongen beschikt over een heleboel kwaliteiten? geef hem de ruimte, neres heeft ook 9 maanden moeten wennen en Lozano is er pas net...
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 08:51
Ik zeg toch ook gewoon dat het een geweldige voetballer is en een genot om naar te kijken, maar 80 miljoen is wel echt bizar veel geld vind ik ;-)
Vind ik leuk
Korm +23731
maandag 18 december 2017 om 09:14
eens, 80 miljoen is ook veel, maar als er al 50 voor dolberg komt dan kan die 80 wel ;)

Vind ik leuk
Bobbi04 +879
maandag 18 december 2017 om 09:46
Als je realistisch bent is Vertonghen ook geen 90 miljoen waard. Voor Lozano geldt dat als je hem ruimte geeft dat ie idd een gevaarlijke speler is, maar als je er boven op zit hij geen enkele waarde voor zijn ploeg heeft. Neres heeft die waarde wel, is niet zo statisch als Lozano en kan ook in de kleine ruimtes een actie maken...
Vind ik leuk
Korm +23731
maandag 18 december 2017 om 09:58
ik denk dat je Lozano onderschat ;)
Vind ik leuk
Bobbi04 +879
maandag 18 december 2017 om 10:10
Heb Lozano alleen goede wedstrijden zien spelen waar hij alle ruimte van zijn tegenstanders kreeg. Tegen Heerenveen zat Dumpfries er kort op en zag je hem heel de wedstrijd niet. Ook tegen Sparta bakte hij er weinig van en als een speler als Veltman Lozano 90 minuten in zijn broekzak heeft, wat heeft hij dan te zoeken in een grotere competitie??
Vind ik leuk
HanV +2422
maandag 18 december 2017 om 08:52
Ik zag het als het spottend meegaan in de hype om wilde bedragen te noemen voor ongetwijfeld grote talenten. Dit was geen serieuze opmerking omdat Lozano in die maand geen behoorlijke wedstrijd gespeeld heeft en dan is het niet logisch om er nog maar weer eens een keer 10 miljoen bij op te doen. Er vlak voor hadden ze het over naar welke competitie hij dan zou gaan. Hyballa noemde toen zelfs de 2e Bundesliga! Moet het echt nog duidelijker?
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 09:10
Later zal hij misschien ooit 80 miljoen waard zijn, maar vooral de vergelijking met Suarez snap ik niet. Een buitenaanvaller vergelijken met een spits.
Vind ik leuk
Korm +23731
maandag 18 december 2017 om 09:59
Suarez speelt en speelde ook vaak op de buitenkant
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 08:32
Bij lange na niet en ook niet voor 80 miljoen
Vind ik leuk
zwollie +4344
maandag 18 december 2017 om 08:35
Wat een grapjas die van Hooijdonk.
Vind ik leuk
Edward +205
maandag 18 december 2017 om 09:22
Ik begin die man langzemamer hand een beetje zat te worden. Hij heeft steeds minder verstand van voetbal.
Vind ik leuk
rinirat +1036
maandag 18 december 2017 om 08:41
Wat een lulkoek weer,Weghorst is niet goed genoeg voor de top.
Lozano,moet het eerst nog laten zien,hij speelt nu in de eredivisie.
Als je moet geloven wat van Hooidonk roept kun je stellen dat hij nu ver onder zijn niveau zit.
Is echt nog geen 5 miljoen waard wat een kletskoek.
In Amsterdam loopt een veel betere rechtsbuiten.

[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 08:42]
Vind ik leuk
Korm +23731
maandag 18 december 2017 om 09:19
van hooijdonk, is dat ook die man die de geweldige spits Kazim "scoutte" voor feyenoord?
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 08:42
Zou Wout wel willen ruilen voor Kramer :P
Vind ik leuk
myrthewit +1050
maandag 18 december 2017 om 08:48
De volgende miskleun van van Hooydonk. Waarom zit die man toch altijd bij Studio Voetbal? Hij is goed in open deuren intrappen en verder vertelt hij onzin. Daarbij vind ik hem uiterst onsympathiek.
Ik vind Lozano helemaal en dan ook helemaal niets van Suarez hebben. In mijn ogen is hij een verbeterde versie van Gilles de Bilde. Daarbij is hij ook nog eens 2 jaar ouder dan Luis toen hij naar Nederland kwam.
De enige voetballer in de eredivisie die een klein beetje doet denken aan Suarez is Neres. Die bijt zich vast in zijn duel en geeft nooit op.
Vind ik leuk
Edward +205
maandag 18 december 2017 om 09:23
Die pik lult onzin verdient centjes ik snap hem wel.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 09:05
als Lozano 80 miljoen is (zal best een goeie speler zijn)

dan Mogen ze voor een Jorgensen ook wel 50 miljoen vragen
en Weghorst 30 miljoen en Zyech 100 miljoen als ze zeggen dat hij de beste speler is voor de eredivisie
Vind ik leuk
Noudyo. +10922
maandag 18 december 2017 om 09:07
Nou, lekker Pierre. Appels met peren vergelijken.

Lozano heeft heel wat te verbeteren hoor. Is de afgelopen weken onzichtbaar, op ADO thuis na, maar niet in goede zin.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 11:41
Appels met Pierren :')..

Nee maar eens. We kunnen allemaal zien dat die Lozano het in zich heeft om een balletje te trappen maar gezien hij het juist de afgelopen weken even niet laat zien zet vraagtekens bij de vergelijking met Suarez.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 09:17
Je zag dat Pierre er heel ongemakkelijk van werd gisteravond. UIteraard mag Psv al heel blij zijn als hij gewoon 20-30 miljoen gaat opleveren. Ik vind hem fysiek te zwak om mee te kunnen in de grote competities. Kom niet aan met Iniesta, ICardi of Messi want daar mag lozano alleen maar de handdoeken voor klaar leggen. Hij mist grote kansen, lijkt niet scherp te zijn en heeft in geen enkele grote eredivisie wedstrijd zijn stempel kunnen drukken. Deze jongen heeft nog een heel lange weg te gaan. Neres loopt in alles voor op dit moment.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 11:43
Icardi is best een beest. Ik denk dat jij Insigne bedoelt oid?
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 09:57
HAHA een eredivisie speler HAHA 80 mol hahahaha pis in me broek! De 20 korting is omdat hij niet tegen ajax top was!
Vind ik leuk
Laliga +543
maandag 18 december 2017 om 10:06
Zowel lozano als neres zijn hartstikke leuk om naar te kijken maar geen van die 2 komt in de buurt van suarez... vind persoonlijk ziyech veeel verder .
Vind ik leuk
Jordtt +240
maandag 18 december 2017 om 10:17
euhm over Lozano laat ik me nog niet uit: niet te zeggen, eerst constant worden. Maar die laatste opmerking over Woutje... Heeft hij de wedstrijd tegen Ajax beslist ja? dat die toe is aan stap hoger? Z'n meevoetballende kwaliteiten blijven klungelig, gewoon hopen dat die net als Janssen een keer de jackpot oplevert. Maar ik vermoed dat na de jackpot eenzelfde scenario als Janssen voor Wout klaarligt; hard werken maar tekort komen. Gebaseerd op wedstrijd tegen Ajax zie ik vooral kansen die er echt in hadden gemoeten, zeker als 'doelpuntenmaker'.
Vind ik leuk
darmianto +8001
maandag 18 december 2017 om 10:24
Zolang je als Lozano zijnde door spelers als Veltman een wedstrijd lang niet aan voetballen toe komt dan moeten we het niet over dit soort bedragen hebben.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 10:52
Als hij zich meer vastbijt is het mogelijk
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 12:16
Wat een Calimero’s zeg man man man.. waarom überhaupt een welles nietes spelletje om woe beter is? Geniet zolang ze BEIDE in de ED spelen want voor je het weet zijn ze weg!
Vind ik leuk
JanTa48 +1753
maandag 18 december 2017 om 12:20
Opportunistisch geleuter van de bovenste plank weer door die z.g. voetbalanalisten die er verstand van hebben. Met die uitspraken doe je Neres een hoop tekort met zijn 7 doelpunten en 9x een assist dat tot een doelpunt heeft geleid. Voor mij 1 van de waardevolste buitenspeler van de hele eredivisie.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 12:21]
Vind ik leuk