Veel vertrouwen in 'Luis Suarez' van PSV: 80 miljoen euro kost hij dan..

    Veel vertrouwen in 'Luis Suarez' van PSV: "80 miljoen euro kost hij dan.."

    maandag 18 december 2017 om 08:14

    Pierre van Hooijdonk heeft een rotsvast vertrouwen in Hirving Lozano. De productie van de PSV-aanvaller stokt de laatste weken, maar de kwaliteit blijft, ziet de analist.

    "Hij heeft iets van Luis Suarez. Soms doet hij geniale dingen, maar in zijn druistigheid mist hij ook weleens", zegt Van Hooijdonk bij Studio Voetbal. "Betekent dat dat hij net zo goed kan worden als Suárez?", vraagt presentator Tom Egbers, waarna Van Hooijdonk volmondig 'ja' zegt.

    Peter Hyballa is het met hem eens. Lozano komt er wel volgens de oud-trainer van NEC en maakt er nog wel tien goals bij dit seizoen in de Eredivisie. Als reactie op de stelling van Kees Jansma, die ruim een maand geleden zei dat Lozano in 2018 voor 70 miljoen euro wordt losgeweekt bij PSV, zegt Hyballa: "80 miljoen euro kost hij dan.."

    Naast Lozano is Van Hooijdonk ook te spreken over Wout Weghorst, die tegen Ajax (1-2 nederlaag) bewees een stap hoger aan te kunnen. "Vandaag heeft hij in een topwedstrijd laten zien dat hij superbelangrijk kan zijn en de twijfel over zijn meevoetballen is ook voorbij."

    Poll

    Kan Lozano net zo goed worden als Suarez?

    (824 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 18 december 2017 om 08:19
    Suarez was op deze leeftijd verder dat die kleine huilebalk . Zie hem nog trappelen op de grond tegen Ajax.
    Vind ik leuk
    Korm +33682
    maandag 18 december 2017 om 08:25
    hahaha wat een trieste reacties weer... maarja sommige hebben meer afgunst dan dat ze realistisch kunnen kijken.

    Je ziet inderdaad dat Lozano wel over kwaliteiten beschikt. Die jongen moet ook nog wennen aan Nederland dus gun hem dan ook wel de tijd :)
    Vind ik leuk
    zwollie +7298
    maandag 18 december 2017 om 08:37
    Maar 80 miljoen is toch overdreven, dat weet jij ook.
    Vind ik leuk
    Korm +33682
    maandag 18 december 2017 om 08:52
    klopt maardat verklaar niet de zure reacties dat hij er niks van kan
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 09:16
    Ja maar VP verwoord het weer zo alsof het een serieuze opmerking was van Hyballa. Echter zei hij het meer omdat eerder dat verhaal Jansma 70mil aangehaald werd.

    Dus een beetje een raar stukje tekst hier boven;)
    Vind ik leuk
    rinirat +2220
    maandag 18 december 2017 om 08:45
    Je snapt ook wel dat het sterk overdreven is denk ik.
    Vind ik leuk
    Korm +33682
    maandag 18 december 2017 om 08:53
    80 miljoen zeker maar waarom kan deze jongen geen suarez worden?
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 08:25
    droom lekker verder zo goed als Suárez zal hij nooit worden en die bedragen die genoemd worden zijn Bullshit .
    Vind ik leuk
    Korm +33682
    maandag 18 december 2017 om 08:26
    iets wat we tot nu toe niet zullen weten...
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12722
    maandag 18 december 2017 om 08:29
    80 miljoen?!? Hahahah.
    Het wordt nu wel erg overdreven hoor.
    90 min onzichtbaar geweest in de ArenA, je mag toch wel wat meer verwachten voor die 80 miljoen.
    Goede voetballer, leuk om naar te kijken, maar 80 miljoen en de nieuwe Suarez?
    Lijkt me een beetje overdreven, daarvoor heeft hij nog te weinig laten zien.
    Vind ik leuk
    Korm +33682
    maandag 18 december 2017 om 08:43
    jij bent natuurlijk net zo erg om maar van een wedstrijd uit te gaan en Ajax alleen als graadmeter te nemen. Vertonghen ging tegen PSV een aantal jaren ook gigiantisch de mist in en dat is ook gewoon een goede speler. Ben met je eens dat deze jongen overhyped is maar je ziet toch ook wel dat deze jongen beschikt over een heleboel kwaliteiten? geef hem de ruimte, neres heeft ook 9 maanden moeten wennen en Lozano is er pas net...
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12722
    maandag 18 december 2017 om 08:51
    Ik zeg toch ook gewoon dat het een geweldige voetballer is en een genot om naar te kijken, maar 80 miljoen is wel echt bizar veel geld vind ik ;-)
    Vind ik leuk
    Korm +33682
    maandag 18 december 2017 om 09:14
    eens, 80 miljoen is ook veel, maar als er al 50 voor dolberg komt dan kan die 80 wel ;)

    Vind ik leuk
    HanV +4000
    maandag 18 december 2017 om 08:52
    Ik zag het als het spottend meegaan in de hype om wilde bedragen te noemen voor ongetwijfeld grote talenten. Dit was geen serieuze opmerking omdat Lozano in die maand geen behoorlijke wedstrijd gespeeld heeft en dan is het niet logisch om er nog maar weer eens een keer 10 miljoen bij op te doen. Er vlak voor hadden ze het over naar welke competitie hij dan zou gaan. Hyballa noemde toen zelfs de 2e Bundesliga! Moet het echt nog duidelijker?
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 09:10
    Later zal hij misschien ooit 80 miljoen waard zijn, maar vooral de vergelijking met Suarez snap ik niet. Een buitenaanvaller vergelijken met een spits.
    Vind ik leuk
    Korm +33682
    maandag 18 december 2017 om 09:59
    Suarez speelt en speelde ook vaak op de buitenkant
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 08:32
    Bij lange na niet en ook niet voor 80 miljoen
    Vind ik leuk
    zwollie +7298
    maandag 18 december 2017 om 08:35
    Wat een grapjas die van Hooijdonk.
    Vind ik leuk
    Edward +238
    maandag 18 december 2017 om 09:22
    Ik begin die man langzemamer hand een beetje zat te worden. Hij heeft steeds minder verstand van voetbal.
    Vind ik leuk
    rinirat +2220
    maandag 18 december 2017 om 08:41
    Wat een lulkoek weer,Weghorst is niet goed genoeg voor de top.
    Lozano,moet het eerst nog laten zien,hij speelt nu in de eredivisie.
    Als je moet geloven wat van Hooidonk roept kun je stellen dat hij nu ver onder zijn niveau zit.
    Is echt nog geen 5 miljoen waard wat een kletskoek.
    In Amsterdam loopt een veel betere rechtsbuiten.

    [Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 08:42]
    Vind ik leuk
    Korm +33682
    maandag 18 december 2017 om 09:19
    van hooijdonk, is dat ook die man die de geweldige spits Kazim "scoutte" voor feyenoord?
    Vind ik leuk
    LifeErazor +1499
    maandag 18 december 2017 om 08:42
    Zou Wout wel willen ruilen voor Kramer :P
    Vind ik leuk
    myrthewit +1554
    maandag 18 december 2017 om 08:48
    De volgende miskleun van van Hooydonk. Waarom zit die man toch altijd bij Studio Voetbal? Hij is goed in open deuren intrappen en verder vertelt hij onzin. Daarbij vind ik hem uiterst onsympathiek.
    Ik vind Lozano helemaal en dan ook helemaal niets van Suarez hebben. In mijn ogen is hij een verbeterde versie van Gilles de Bilde. Daarbij is hij ook nog eens 2 jaar ouder dan Luis toen hij naar Nederland kwam.
    De enige voetballer in de eredivisie die een klein beetje doet denken aan Suarez is Neres. Die bijt zich vast in zijn duel en geeft nooit op.
    Vind ik leuk
    Edward +238
    maandag 18 december 2017 om 09:23
    Die pik lult onzin verdient centjes ik snap hem wel.
    Vind ik leuk
    Kramertje +898
    maandag 18 december 2017 om 09:05
    als Lozano 80 miljoen is (zal best een goeie speler zijn)

    dan Mogen ze voor een Jorgensen ook wel 50 miljoen vragen
    en Weghorst 30 miljoen en Zyech 100 miljoen als ze zeggen dat hij de beste speler is voor de eredivisie
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14589
    maandag 18 december 2017 om 09:07
    Nou, lekker Pierre. Appels met peren vergelijken.

    Lozano heeft heel wat te verbeteren hoor. Is de afgelopen weken onzichtbaar, op ADO thuis na, maar niet in goede zin.
    Vind ik leuk
    SPRKY020 +889
    maandag 18 december 2017 om 11:41
    Appels met Pierren :')..

    Nee maar eens. We kunnen allemaal zien dat die Lozano het in zich heeft om een balletje te trappen maar gezien hij het juist de afgelopen weken even niet laat zien zet vraagtekens bij de vergelijking met Suarez.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 09:57
    HAHA een eredivisie speler HAHA 80 mol hahahaha pis in me broek! De 20 korting is omdat hij niet tegen ajax top was!
    Vind ik leuk
    Laliga +1982
    maandag 18 december 2017 om 10:06
    Zowel lozano als neres zijn hartstikke leuk om naar te kijken maar geen van die 2 komt in de buurt van suarez... vind persoonlijk ziyech veeel verder .
    Vind ik leuk
    Jordtt +1083
    maandag 18 december 2017 om 10:17
    euhm over Lozano laat ik me nog niet uit: niet te zeggen, eerst constant worden. Maar die laatste opmerking over Woutje... Heeft hij de wedstrijd tegen Ajax beslist ja? dat die toe is aan stap hoger? Z'n meevoetballende kwaliteiten blijven klungelig, gewoon hopen dat die net als Janssen een keer de jackpot oplevert. Maar ik vermoed dat na de jackpot eenzelfde scenario als Janssen voor Wout klaarligt; hard werken maar tekort komen. Gebaseerd op wedstrijd tegen Ajax zie ik vooral kansen die er echt in hadden gemoeten, zeker als 'doelpuntenmaker'.
    Vind ik leuk
    darmianto +7826
    maandag 18 december 2017 om 10:24
    Zolang je als Lozano zijnde door spelers als Veltman een wedstrijd lang niet aan voetballen toe komt dan moeten we het niet over dit soort bedragen hebben.
    Vind ik leuk
    Bijna +85
    maandag 18 december 2017 om 10:52
    Als hij zich meer vastbijt is het mogelijk
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 12:16
    Wat een Calimero’s zeg man man man.. waarom überhaupt een welles nietes spelletje om woe beter is? Geniet zolang ze BEIDE in de ED spelen want voor je het weet zijn ze weg!
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4323
    maandag 18 december 2017 om 12:20
    Opportunistisch geleuter van de bovenste plank weer door die z.g. voetbalanalisten die er verstand van hebben. Met die uitspraken doe je Neres een hoop tekort met zijn 7 doelpunten en 9x een assist dat tot een doelpunt heeft geleid. Voor mij 1 van de waardevolste buitenspeler van de hele eredivisie.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 12:21]
    Vind ik leuk