Jansma: 'Hij gaat voor 70 miljoen naar Manchester City. Die betalen dat gewoon'

Jansma: 'Hij gaat voor 70 miljoen naar Manchester City. Die betalen dat gewoon'

maandag 13 november 2017 om 07:17

Kees Jansma denkt dat het PSV-avontuur van Hirving Lozano snel ten einde komt. Volgens de tv-presentator kunnen de Eindhovenaren een flinke cheque verwachten, want de Mexicaan moet volgens Jansma rond de zeventig miljoen euro kosten.

"Hij is een exceptionele speler en heeft snel naam gemaakt sinds hij afgelopen zomer bij PSV is gekomen", zei Jansma zondagavond bij Studio Voetbal. "Voor Lozano wordt volgend jaar zeventig miljoen euro betaald. Die gaat denk ik naar een club als Manchester City. Die betalen dat gewoon."

Tafelgast en Algemeen Dagblad-journalist Sjoerd Mossou hoort het verhaal van Jansma aan. Ook hij denkt dat PSV niet heel lang van Lozano zal kunnen genieten. "Hij zal komende zomer weer vertrekken. Voor zeventig miljoen euro? Dan is PSV direct uit de financiële zorgen", rekende de journalist uit. Lozano is met negen treffers gedeeld topscorer van de Eredivisie. Afgelopen week was hij namens Mexico twee keer trefzeker tegen België (3-3).

Plaats een reactie

Spiegel +306
maandag 13 november 2017 om 07:19
70 miljoen voor een speler uit de Mickey mouse competitie. Ik hoop het voor PSV. Maar de wereld is ziek.
Vind ik leuk
Djambo +3502
maandag 13 november 2017 om 08:20
PSV moet zich niet af laten schepen met een fooitje. 170 miljoen vragen en voor 150 dan verkopen.
Vind ik leuk
Jozef +20840
maandag 13 november 2017 om 08:22
Voor minder dan 222 miljoen niks doen.

Kom nou, je laat je toch niet afschepen met een fooi?
Vind ik leuk
zwollie +3574
maandag 13 november 2017 om 09:09
Ik zou 1000 miljoen vragen, want dat geven ze makkelijk voor een speler uit onze Mickey mouse competitie.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 09:12]
Vind ik leuk
Leeuw +3007
maandag 13 november 2017 om 10:10
Mexicaans international jaaaa!
Kunnen wij veel taco's eten :)
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 07:21
Alleen jammer dat zijn voormalige mexicaanse club een groot gedeelte van de transfersom krijgt
Vind ik leuk
Spiegel +306
maandag 13 november 2017 om 07:22
Heb je een bron waar het doorverkoop percentage vermeld staat?
Vind ik leuk
RDB2402 +2881
maandag 13 november 2017 om 07:33
Vinden de Ajacieden O zo leuk om te vermelden, een bron hebben ze helaas niet .. pure afgunst, dit word ook al weer het 4e jaar zonder prijs voor ze
Vind ik leuk
ricsta +450
maandag 13 november 2017 om 07:41
Dat is toch ook gewoon jammer, toch houden ze er vast een hoop aan over. Nergens is een percentage vermeld naar mijn weten er werd er gesproken over een"fors" doorverkoop percentage, laat het tussen de 25 en 35% zijn. Dat is een leuk bedrag van 70milj.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 07:42]
Vind ik leuk
darmianto +7200
maandag 13 november 2017 om 07:44
Bron is ook PSV zelf :-)
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:27
Klopt. Maar dat maakt weinig uit. Zonder doorverkooppercentage had deze jongen überhaupt niet in Nederland gespeeld. Dus of je er nu heel veel aan overhoudt of gewoon veel, maakt weinig uit. We houden er in ieder geval dik aan over. Of het uiteindelijk EUR 70 miljoen wordt zal er aan liggen of er meerdere kapers op de kust komen. We wachten het rustig af. Eerst maar eens een jaar constant presteren bij PSV, dan een mooi WK spelen, en dan zien we weer verder. Er zijn eerder spelers voor weinig weggegaan, waar men van had gedacht dat ze de hoofdprijs zouden opleveren.
Vind ik leuk
darmianto +7200
maandag 13 november 2017 om 08:53
Precies, weet je toch nooit zeker, qua City, stel dat die komen voor hem, dan moet psv hopen dat er meer clubs komen want psv probeerde in eerste instantie om hem samen met City te halen dus die weten ook dat psv het geld nodig heeft.

Voor nu zou ik lekker genieten van zn voetbalkwaliteiten voordat hij een dipje krijgt of weggekaapt wordt.
Vind ik leuk
ficusje +1043
maandag 13 november 2017 om 07:55
Maar de prijzen die ajax gewonnen heeft,zal niemand in nederland verbeteren.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 09:31]
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:04
Het is evenaren.....
Vind ik leuk
Henk 1971 +1816
maandag 13 november 2017 om 09:19
Dat idee moet je vooral gelukkig maken Ficusje want het huidige Ajax kan hier never aan tippen......

Zo zie je maar : resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:50
Eens Henk, en de prijzen die Ajax heeeeeel vroeger heeft gewonnen zullen ze zelf ook niet verbeteren..
Vind ik leuk
Jozef +20840
maandag 13 november 2017 om 13:38
Wat wil je nou man?

Ga jij nu echt zeggen hoe een ander zich moet voelen?
Ieder is fan van zijn eigen cluppie en gelukkig maar. Iedereen voelt eenzelfde soort voorliefde voor dat cluppie en gelukkig maar.
Het zou mooi zijn als je ieder in zijn waarde liet. Onderling wat dollen is wat mij betreft prima, maar je lijkt er een halszaak van te maken. Get alive man!
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:51
Daarom vragen ze in een kroeg in 020 of hij ook in antiek handelt, hangt namenlijk een sjaaltje met 020-kampioen ( das lang geleden)
Vind ik leuk
Jozef +20840
maandag 13 november 2017 om 13:35
Zozo, speciaal een account aangemaakt om deze heldere kijk op de wereld te delen?
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 21:44
Appie Deen das me er een!
Vind ik leuk
Smash +408
maandag 13 november 2017 om 10:51
Weer zo'n kansloze opmerking!
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:25
Misschien de volgende keer gewoon eens checken of die info wel of niet klopt ipv alles wat je niet graag hoort of leest als afgunst te betitelen en voor het gemak ook gelijk alle Ajacieden onder een kam te scheren.
Is echt aan te raden, dan sta je namelijk na die tijd niet zo voor lul weet je
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:49
Haha, het is inderdaad telkens wachten op deze opmerkingen.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 21:36
Laatste 9 seizoenen, je clupje maar 2 keer kampioen geworden, pure afgunst........
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:59
Algemeen bekend.
Vind ik leuk
Woudo +7481
maandag 13 november 2017 om 11:22
Psv heeft 60% van de transfersom en Pachuha 40% dat stond overal op de voetbalnieuwssites. Kunnen we voor het gemak wel vanuit gaan dat dat waar is, aangezien Brands toen een interview gaf dat ze als ze spelers van dat niveau wilden halen wel met deze constructies moest werken.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 11:22]
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 11:33
Klopt wel, die oefenpot was ook al part of the deal. Geloof dat ze iets van 30% nog hebben. Maar percentage hebben ze zeker.
Vind ik leuk
Jur74 +1836
maandag 13 november 2017 om 11:35
Dit is wat ik gevonden heb, dus bij verkoop van 70 toch 42 miljoen de kassa in. ( mocht dit verhaal kloppen uiteraard )

Het enige wat PSV aangeeft, is dat de club honderd procent van de eigendom van Lozano verwerft. De club heeft daarbij een clausule afgesproken, die zijn huidige team Pachuca laat meeprofiteren bij een goede ontwikkeling. Lozano is door PSV voor zes jaar vastgelegd. Als hij zich in Eindhoven goed ontwikkelt, krijgt Pachuca bij verkoop een belangrijk deel van de opbrengst.

PSV sprak zo'n constructie eerder af met Chelsea, toen het Jeffrey Bruma overnam. Bij de verkoop van de verdediger aan VfL Wolfsburg moest de club ook een belangrijk deel van de opbrengst (rond 40%) afstaan aan de Britten.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 13:06
is niet bekend gemaakt.

http://www.marca.com/claro-mx/futbol/mexicanos-mundo/2017/06/19/59442859e5fdea92508b465e.html
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 21:38
De Mexicanen 90%?
Zou me niks verbazen, het zijn nou eenmaal gangsters.
Vind ik leuk
wijze man +1272
maandag 13 november 2017 om 07:38
En jij bent????
De zakenwaarnemer??
De gene die het contract op gesteld heeft??
Huisjurist van PSV??
Directeur van PSV??

[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 10:27]
Vind ik leuk
Jozef +20840
maandag 13 november 2017 om 08:24
En jij bent een wijze man?

;-)

Ah, reactie aangepast...

Top!
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 16:53]
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:24
Zo, die zit al even diep!
Vreemde woorden, voor een wijze man..
Vind ik leuk
Sanuk +340
maandag 13 november 2017 om 09:55
Hahaha, daar weet jij helemaal niets van. Is alleen speculatie, gerucht 15%, zou dus maar klein deel zijn. Wel balen voor onze geld fans, de ajax; altijd over transfersommen en geld op de bank, daar krijg jij toch helemaal niets van, ajax pyama mannetje.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 07:22
70 miljoen vind ik wat overdreven, vooral omdat het een speler uit de Eredivisie betreft
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:09
Wat betaalde Tottenham vorig seizoen voor Sanchez.... dus zie niet in waarom nu niet voor Lozano.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:15
Geen 70 miljoen... en Sanchez heeft zich laten zien in de Europa League en het was aan het einde van de transferperiode... begrijp me niet verkeerd, ik vind Lozano een geweldige speler, maar ik denk dat 70 gewoon iets te veel van het goede is
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 08:16]
Vind ik leuk
jaja_PSV +17395
maandag 13 november 2017 om 08:23
Lozano laat het ook zien in interlands zoals dit weekend.
2 x scoren tegen België ging de wereld rond.
Vind ik leuk
Jozef +20840
maandag 13 november 2017 om 08:26
Tja, België is een topteam, maar zowat de complete verdediging was er niet en nu moesten ze het doen met verdedigers van niveau Veltman...
Vind ik leuk
Korm +21578
maandag 13 november 2017 om 09:04
een aanvaller is sowieso meer waard dan een verdediger. Met een goed WK is hij weg, ja voor meer dan 50 miljoen!
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:10
Ik begrijp je maar vind dat wij, lees Nederlandse clubs, eens meer moeten gaan vragen voor goede spelers. Ajax vind ik hierin een goed voorbeeld waar psv van kan leren. Lozano heeft een contract tot 2023 meen ik dus vraag die 70 miljoen en anders volgend seizoen nog een jaar genieten van deze speler. Ik las gister dat Real mogelijk Nemar wil kopen van Paris, ik zie het niet gebeuren, maar dan praat je over + 250 miljoen. De transferbedragen worden jaar op jaar verbroken dus wij moeten hierin mee gaan.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:40
PSV heeft toch al behoorlijk wat wereldtoppers afgeleverd afgelopen jaren, namens de eredivisie. Dat waren financieel andere tijden dus kom je nu rond de 100 miljoen uit. Ik begrijp dat dit pijnlijk is voor velen.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 11:03
Waarom zou dat pijnlijk moeten zijn voor velen? Feit is wel dat de Eredivisie toen van een ander niveau was, kijk naar spelers als Janssen en vooral Klaassen die 1 van de beste spelers van de Eredivisie was en nu op de tribune zit.Ik denk dat clubs wel uitkijken met 70 miljoen uitgeven aan een eredivisie speler... nogmaals ik vind het een geweldige speler maar toch denk ik niet dat hij 70 miljoen gaat opleveren
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 11:04]
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:54
Maar ook mexiaans internationl
Vind ik leuk
Itsese +1771
maandag 13 november 2017 om 07:22
70 Miljoen gaan we pas zitten inderdaad.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 07:23
Dat denk ik ook. Voor een aanvaller ... Met 27 zaakwaarnemers. Die moeten ook wat te eten hebben.
Vind ik leuk
Toke +1070
maandag 13 november 2017 om 07:30
"Voor zeventig miljoen euro? Dan is PSV direct uit de financiële zorgen", rekende de journalist uit." Daar zal ie vast lang over nagedacht hebben. Sjonge jongen
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:40
Haha echt een rekenwonder inderdaad!
Vind ik leuk
Korm +21578
maandag 13 november 2017 om 09:05
zonder te weten dat PSV nog een groot deel moet afstaan
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 21:48
Net aan?
Vind ik leuk
ruuddevil +2201
maandag 13 november 2017 om 07:37
Overdrijven is ook een vak. We hebben het over een paar potjes in Nederland, allerminst een garantie voor succes in het buitenland. We zijn hartstikke blij met Chucky maar laten we eens ophouden bij iedere speler meteen over zijn prijskaartje te praten.
Vind ik leuk
DuWijk +154
maandag 13 november 2017 om 07:46
Hij zal records gaan breken, al lijkt 70 miljoen voor 1 goed jaar wat veel. Maar in deze transferwereld valt het niet uit te sluiten.
Vind ik leuk
Korm +21578
maandag 13 november 2017 om 09:05
70 muljoen voor een meerjarige contract die je moet afkopen is reeel
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 07:49
Engeland betaalt de laatste jaren 20 tot 30 miljoen voor de topspelers uit de ED, om vervolgens heel snel tot de conclusie te komen dat ze weer 20 tot 30 miljoen teveel hebben betaald.
Vind ik leuk
Jozef +20840
maandag 13 november 2017 om 08:42
Voor een keertje helemaal met je eens, Staatsen....;-)

Lozano is een lekker pittige aanvaller en wat hij heeft laten zien is best heel aardig, maar dat is het voorlopig wel.
70 miljoen voor een speler die andere clubs 4 maanden terug nog niet wilden ophalen voor een kwart van dit bedrag en een speler die nog steeds geen topper bij ons heeft gespeeld, laat staan Europees iets liet zien, vind ik op zijn zachtst gezegd wel een beetje erg veel.

Begrijp me goed, ik hoop het van harte voor PSV. En voor mezelf...;-)
Vind ik leuk
Korm +21578
maandag 13 november 2017 om 09:07
40 miljoen voor een speler die men een jaar geleden niet eens zag is ook veel. aanvallers zijn eenmaal meer waard en als Lozano deze lijn internationaal ook laat zien (mexico) en een goed WK speelt dan is hij gewoon weg voor dat bedrag.. ben het met je eens dat het veel als zijn maar de mogelijkheden liggen er
Vind ik leuk
Jozef +20840
maandag 13 november 2017 om 09:16
Kijk, we praten over de beste aanvaller van de Eredivisie op dit moment, laten we duidelijk zijn. Mijn bedenkingen zijn dat hij op 22-jarige leeftijd blijkbaar nog niet goed genoeg werd bevonden door andere clubs om meer dan 18 miljoen te bieden en dat hij tot op heden nog geen enkele topper heeft gespeeld in Nederland, laat staan een goede Europese wedstrijd.

Daarin onderscheidt het verhaal Sanchez zich van dit verhaal denk ik, maar het is natuurlijk wel zo dat er veel mogelijk is als hij deze lijn voortzet en een puik WK speelt...

Als...
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 09:17]
Vind ik leuk
Korm +21578
maandag 13 november 2017 om 09:17
precies :)
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:31
Hey Jozef, toevallig Tiki taka Touzani gezien vorige week? Ruud van Nistelrooy heeft hetzelfde meegemaakt destijds ;-) Dus er is nog veel hoop :D
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 15:26
Sanchez kostte ook 50 miljoen. Een verdediger.
Vind ik leuk
Jozef +20840
maandag 13 november 2017 om 16:45
Sanchez bracht dat op nadat hij zowat in elke wedstrijd ook in de El staande hield.

Vind het nog steeds jammer dat hij al vertrokken is. Voor mij mag Lozano nog enkele jaren blijven hoor.
Dat zou betekenen dat hij bij nader inzien toch niet zo goed is... ;-)

Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 16:52
Lozano is snel. Passeert makkelijk een mannetje en is doelgericht. Beter dan Neres. Dus wat wil een Engelse club nog meer. Bij Arsenal of Tottenham, als Alli vertrekt, kan hij zo meedoen.
Bij Mexico laat hij het ook zien. Bij PSV hoefde hij niet eerst te wennen.
Nee, dit is een hele goede speler.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 07:56
Davidson had ook meer kunnen opleveren, deze jongen is een aanvaller en het verbaasd mij niet. Voor een andere club ermee vandoor gaat kan je 70 betalen. Wel veel jaloerse/afgunstige reacties te lezen.
Vind ik leuk
ficusje +1043
maandag 13 november 2017 om 08:00
Formeel niet correct, materieel denk ik wel. Ga er maar vanuit dat #PSV bij doorverkoop van Lozano 30 tot 40% aan Pachuca af moet staan.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 16:55
40% ja. Dat is al lang bekend gemaakt. Dat hadden die Mexicaantjes goed gezien. Die zijn ook niet gek. Anders had PSV minimaal 20 a 25 moeten betalen. En nu verdienen ze nog meer. Zeker weten.
En had hij nu niet bij PSV gespeeld. Die kunnen geen 20 miljoen betalen. Een vrij logisch spel dus. Want bij PSV speelt hij zich sneller in de kijker.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 16:56]
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:08
Zou goed zijn voor Nederlands voetbal, meer meer goede talenten gaan ons land als springplank zien.
Vind ik leuk
Zooitje +1447
maandag 13 november 2017 om 08:14
Lekker speculeren....

Voor PSV zou een dergelijk bedrag mooi zijn. Misschien wat hoog ingeschat, maar ja je weet het maar nooit in het voetbal.

Neemt niet weg dat het in de voetbalwereld idioot is qua transfersommen.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:16
Ik vind psv-watcher wel een aardig goede bron anders. Jammer dat je eierdop voor je ogen zit.
Vind ik leuk
Morris +14431
maandag 13 november 2017 om 08:22
Waarom zouden ze 70 bieden als PSV akkoord gaat met 40. Daarnaast speelt PSV geen Europees voetbal. Hadden ze CL gespeeld en hij was daar ook zo goed, dan had 70 nog reëel kunnen zijn.
Vind ik leuk
jaja_PSV +17395
maandag 13 november 2017 om 08:25
Dan verkopen wij m over 2 jaar met een WK en CL in de benen.

Niet omdat het moet, maar omdat het kan.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 08:26]
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:28
Dat is het em juist... PSV heeft het geld hard nodig. Daarbij lijkt er nog een eigenaar te zijn als we de bronnen in Mexicaanse media moeten geloven. Laat jouw club eerst maar de transfer voorwaarden bekend maken voordat jij dingen gaat verzinnen.
Vind ik leuk
Korm +21578
maandag 13 november 2017 om 09:09
er blijkt geen 2de eigenaar te zijn, is namelijk verboden! PSV is 100% eigenaar en lozano's oude club krijgt een doorverkooppercentage maar heeft niks in te brengen wat PSV van plan is met hem
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 09:10]
Vind ik leuk
Woudo +7481
maandag 13 november 2017 om 11:26
Dat is altijd zo als er een doorverkooppercentage word opgenomen. Oude club van Lozano heeft niets te zeggen over voor welk bedrag of waar hij heen gaat maar krijgen 40% van de winst die gemaakt word over het bedrag waarvoor PSV hem verkoopt. Zoals Brands destijds al aangaf is dat de enige manier voor PSV om spelers van dat niveau aan te trekken.
Vind ik leuk
Jozef +20840
maandag 13 november 2017 om 08:43
Haha, jaja....
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:30
Hoezo geen Europees voetbal? Die jongen speelt regelmaktig internationale wedstrijden voor zijn land. Lijkt me ook een goede graadmeter. Als hij er straks op het WK 2 inschiet, lijkt me dat een betere graadmeter dan 2 goals tegen Malmö of FC Vallerenga.
Vind ik leuk
Morris +14431
maandag 13 november 2017 om 08:45
Als hij op het wk niets laat zien dan is hij niks waard..

Europees laat kwaliteiten zien over een langere periode
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 13:15
En een kwalificatiereeks waarin je het goed doet niet?
Vind ik leuk
Morris +14431
maandag 13 november 2017 om 13:39
Verwijzen naar 1 wedstrijd.. Zo hé.

Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:40
Wie heeft jou verteld dat PSV met 40 akkoord gaat dan?
Vind ik leuk
Morris +14431
maandag 13 november 2017 om 08:44
Timmio
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:48
Ohhh dan dan hoeven we ons geen zorgen te maken. Timmio is bezig de wereld te ontdekken en dan met name de drank en de vrouwen. Dan kan het zijn dat je gaat denken met je hormonen , is mij toen ik 15/16 was ook overkomen......
Vind ik leuk
Morris +14431
maandag 13 november 2017 om 09:22
We? Ik maak me sowieso nergens zorgen om..

Wat mij betreft gaat deze speler voor €300 miljoen weg.

Vind ik leuk
Jozef +20840
maandag 13 november 2017 om 08:45
Doe jij ook al mee met deze polonaise?

Joh, als er een hoog bod komt op dit joch is ie pleite. In zo'n geval kan die jongen waarschijnlijk 10 miljoen meer aan salaris opstrijken in de komende 4 a 5 jaar en hij zou zeker knettergek zijn als hij daar niet op in zou gaan...

Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:49
Ik heb liever dat ie een jaar of 3 blijft maar ja .... Maar die maffe verhalen als zou hij komende winter al verkassen kunnen de kliko in dat is zeker.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 08:56]
Vind ik leuk
Jozef +20840
maandag 13 november 2017 om 09:02
Sowieso, maar eigenlijk is het al verschrikkelijk dat deze jongen na een leuk seizoen bij PSV zou vertrekken. Zeker in Nederland kan hij het verschil maken. Ajax mét Sanchez zou ook veel sterker geweest zijn in deze competitie...
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:26
70 mil is niet genoeg voor PSV.. kijk maar naar het recente verleden. Ze hebben daar een gat in hun hand. Daarbij van de transfer bedrag is helemaal niet duidelijk hoeveel PSV mag houden. Sterker nog het niet eens duidelijk of er een derde partij eigenaar is en dat dit PSV gewoon geld gaat kosten. Dus laten we eerst maar wachten op de echte feiten en dan pas wat roepen. De papieren die de Mexicaanse media aanhalen geven in ieder geval aan dat Marcel niet eerlijk is!
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:33
Jij bent echt te dom voor woorden. Ik ga het niet eens uitleggen.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:34
Ondertussen loop jij hier ook een aantal stellingen neer te zetten die kant noch wal raken. Tot zover 'het wachten op de echte feiten'. Zijn er trouwens ook onechte feiten? Of hebben we het dan over feitelijke onjuistheden? Ten slotte denk ik niet dat PSV de feiten en het contract gaat openbaren. Hoeft ook helemaal niet. Het zijn ook met name supporters van andere clubs die dolgraag willen weten hoe de voorwaarden in elkaar zitten. Waarom zou dat toch zijn? Toch een beetje angst dat PSV het prima geregeld heeft en er msschien wel geld aan over gaat houden?
Vind ik leuk
rinirat +844
maandag 13 november 2017 om 08:37
Het interesseerd me eerlijk gezegd helemaal niets wie er wat voor vangt,het gaat mij om onze competitie.
Nog 2 jaar en we hebben niets meer.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 21:54
Nee hoor Werner, gun ze wel wat geld......
Vind ik leuk
Korm +21578
maandag 13 november 2017 om 09:12
hahahhaha verdiep je eens in de regels jongentje!
een derde partij is in de voetballerij verboden geworden. PSV is 100% eigenaar en lozano's club heeft een doorverkooppercentage afgedwongen tussen de 30- en 40%. PSV mag dus zelf bepalen voor hoeveel hij weg mag..
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 09:13]
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10709
maandag 13 november 2017 om 08:29
Nou nou.. Zo heeft Kees dat helemaal niet gezegd VP.

Hij schudde gewoon wat uit z'n mouw als in 'pakweg' 70 miljoen naar een willekeurige club ala Manchester City.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:31
Het grote lozano gis waar en wanneer ie vertrekt spel zal nog maanden duren..... En niemand die er ook maar iets vanaf weet
Vind ik leuk
Morris +14431
maandag 13 november 2017 om 09:24
Niemand?? Echt niemand?? Dat is net zo min reëel als wat andere roepen..

Vind ik leuk
rinirat +844
maandag 13 november 2017 om 08:35
Het is nu november,de jongen speelt hier net en we praten over volgend jaar en hoeveel geld hij gaat opbrengen.
Maar er zit nog zoveel tijd tussen en er kan nog zoveel gebeuren,ook met die jongen.
Het voetbal is doodziek.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:38
Zou geweldig zijn voor PSV hoor (al zal er na alle kosten zelfs dan nog maar een 35 miljoen overblijven :-)), maar alles eerst maar is zien. Scoren tegen NAC, Heerenveen, Utrecht, VVV, WillemII, Heracles en Vitesse is leuk, maar nog niet exceptioneel.
Goals tegen Belgie zullen al meer de wereld overgaan, laat staan als hij ze tegen zulke teams eens in het eggie gaat maken.

In zijn nationale team scoorde hij tot dusver geheel niet zo veel. In Mexico tegen de grote clubs, tijdens de belangrijke wedstrijden, ook niet. Daarbij heeft hij nu niet bepaald veel passeeracties en gecreeerde kansen op zijn naam staan.
Straks staat ie eens 5 wedstrijden droog, is ie dan nuttig voor zijn team?
Zijn leeftijd is prima hoor, maar je kan al nauwelijks meer spreken van een talent.

Over een half jaar weten we meer.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 08:40]
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:42
Het glas is altijd half......
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:46
Als ik de reacties van jou en je collega's hier dagelijks lees, gaat het allang niet meer om half gevulde glazen.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:55
Ik weet niet wat er gaat gebeuren , wat ze er voor gaan vangen , wanneer ie vertrekt , of ie een goed WK gaat spelen , of ie zich bij PSV blijft doorontwikkeling etc etc.

Ik heb echter 1 geluk : jij weet het ook niet , Brands niet , Sjukkie zelf niet en de rest wat er op onze aardkloot rondloopt ook niet.

Wat ik wel weet is dat het voetbalwereldje zo gek als een juin is geworden en dat er absurde bedragen betaald worden vandaag de dag.

Ik ben het wel met je eens : afwachten maar das dan ook meteen het enige wat gewone stervelingen kunnen doen. Ondertussen probeer ik er nog zo veel als mogelijk van te genieten.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 08:55]
Vind ik leuk
Henk 1971 +1816
maandag 13 november 2017 om 09:34
Volkomen mee eens Stratum.
En misschien nog wel belangrijker wie de opvolger wordt van Lozano. Weer zo'n onbekend supertalent zou leuk zijn.
Vind ik leuk
Jozef +20840
maandag 13 november 2017 om 08:55
Ben ik met je eens, Arie.

Het blijkt nu wel dat gekke bedragen noemen voor spelers niet iets exclusiefs is voor Ajacieden.
PSV mag hopen dat het waar is, maar de grote transfers van de afgelopen jaren vanuit de Eredivisie geven weinig aanleiding om te denken dat er nu ineens het dubbele van het record geboden wordt voor een speler uit onze competitie...



Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:46
Engelse clubs zullen zich na Janssen, Memphis en Klaassen toch wel twee keer achter het hoofd krabben om 20+ miljoen neer te leggen voor een speler uit de Nederlandse competitie
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:50
Sanchez werd ook niks voor gegeven en valt ook vies tegen natuurlijk.
Vind ik leuk
Jozef +20840
maandag 13 november 2017 om 08:59
De enige uitzondering lijkt me.

Was maar 20 ook toen hij naar Ajax kwam. Goed scoutwerk.
Het lijkt me dat Lozano al op de radar stond van veel Europese clubs gezien zijn leeftijd.
Vind ik leuk
Korm +21578
maandag 13 november 2017 om 09:16
het blijven maar aannamens...
Vind ik leuk
Jozef +20840
maandag 13 november 2017 om 09:19
Klopt, maar de beurs wordt wat makkelijker getrokken voor een aanvallend talent van 20 dan voor een verdedigend talent van 20. Sanchez overtuigde op jonge leeftijd wel heel erg en daardoor was hij helaas niet meer te houden. Wat moet Ajax nou met die centen? Maar zoals gezegd: hij was te goed en daardoor onhoudbaar jammer genoeg.
Vind ik leuk
glenn +805
maandag 13 november 2017 om 09:14
het is echt een topper in wording zonder zware kwetsuren.....een blok voor iedere verdediging.
Vind ik leuk
dhrwobo +8807
maandag 13 november 2017 om 09:14
Als hij het 1,5 jaar zo goed blijft doen, dan is de voetbalmarkt nog verder verziekt en kan je makkelijk 100.000.000 voor hem vangen. Maar als we deze zomer 50M+ kunnen vangen, dan kan PSV echt geen 'nee' zeggen. Ben wel benieuwd hoe veel ze dan nog moeten afdragen aan de vorige club van Lozano.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 09:30]
Vind ik leuk
Korm +21578
maandag 13 november 2017 om 09:16
100.000?? dat betaal je niet eens voor brenet :)
Vind ik leuk
dhrwobo +8807
maandag 13 november 2017 om 09:30
100M vrienden ;-)
Vind ik leuk
Jozef +20840
maandag 13 november 2017 om 09:22
Denk ook wel dat 100.000 genoeg is, meneer Wobo...
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 09:30
De zoveelste exceptionele speler ...... tja eerst maar afwachten of hij zijn beloftes waar maakt. Lozano is goed maar of hij werkelijk exceptioneel is moet ik nog zien. Aan Lozano de taak om mijn woorden te weerleggen.
Vind ik leuk
ficusje +1043
maandag 13 november 2017 om 09:51
Ik wil het nog wel zien of hij het red in engeland,fysiek is het daar een ander verhaal.
Vind ik leuk
Romario9 +5401
maandag 13 november 2017 om 09:32
Hoeveel hij gaat opbrengen hangt af van hoeveel en welke clubs serieuze interesse zullen hebben.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 09:40
In 1 klap heeft psv de best verkochte speler in. Jaren van de Eredivisie.
Dat overtrefter niemand als de clubs in de eredivisie in top 3 clubs ajax Feyenoord niet zomaar.
Ondanks ajax er nog redelijk dicht bij zat afgelopen zomer.
Vind ik leuk
Bizzy +7722
maandag 13 november 2017 om 09:45
Ongetwijfeld zal PSV een goed bedrag vangen voor Lozano. Grote vraag is wat daarvoor terugkomt. En hopelijk kunnen ze ook profiteren van de naamsbekendheid in Mexico, net zoals PSV dat eerder deed in Zuid-Korea en Brazilië. Een intensieve samenwerking met vb Pachuca kan ook tot iets moois leiden.
Vind ik leuk
cheeks +1647
maandag 13 november 2017 om 09:45
Als PSV supporter zeg ik dat dit onzin is. Lozano wordt veel te veel gehyped. Hij is ook nog te vaak onzichtbaar. Zal eerder max 40 - 45 miljoen zijn. Ook mooi met een doorverkooppercentage van wrs 30% over de winst. Toch een winst van 27 miljoen en even belangrijk een nog betere naam in Mexico.
Vind ik leuk
BS +573
maandag 13 november 2017 om 10:09
Zat Jansma aan de alcohol, 70 miljoen voor een speler uit de ere divisie, de clubs uit England zullen toch wel geleerd hebben met miskoop Vincent Janssen
Vind ik leuk
Butsbal +4268
maandag 13 november 2017 om 10:12
Dan levert het voor PSV geen 70 miljoen op kale. Know your facts
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:15
Nee hoor, daar geloof ik niets van. Ten eerste weet ik niet of zij nieuwe spelers zoeken. Ten tweede scouten zij op een hoger niveau. Ten derde brengen zij nooit zo veel geld naar een club buiten Engeland.
Ik verwacht dat Lozano deze zomer voor 30-40 miljoen naar Arsenal gaat, of een andere subtopper in Engeland.
Vind ik leuk
R2 +2855
maandag 13 november 2017 om 12:34
Voor dat geld, blijft hij lekker nog een jaartje hier. Hij heeft niet voor niks een 6-jarig contract getekend. Bovendien heeft hij met PSV even veel kans op het spelen van Champions league als Arsenal.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 13:46
We zullen wel zien. Het hangt er van af wat hij zelf wil. Maar PSV moet voor 1 juli nog een speler verkopen. Natuurlijk hopen ze de Jong of zoiets voor een goede prijs te verkopen, maar dat moet nog maar lukken. Als dat niet lukt zullen ze Lozano moeten verkopen.
Vind ik leuk
R2 +2855
maandag 13 november 2017 om 16:43
Voor dat gat in de begroting zullen ze Lozano niet verkopen, Arias zal vrijwel zeker vertrekken en er was ook belangstelling voor Locadia, Pereiro en Bergwijn. Nu de Jong ook weer in vorm begint te raken, zullen ze eerder voor de verkoop van één van hen gaan.
Vind ik leuk
Mari +1771
maandag 13 november 2017 om 10:16
Ik hoop het voor PSV. Welke financiële zorgen. PSV is toch gezond?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:46
Dat zou erg lekker zijn zeg.
Vind ik leuk
Jajem +313
maandag 13 november 2017 om 11:02
Hahahahahh
Vind ik leuk
Ruud1987 +2883
maandag 13 november 2017 om 14:54
Zou wel heel vreemd zijn als er 70 miljoen voor word neergelegd.

Ik gun PSV echt wel hun transfer record maar het is niet reëel hij speelt niet eens europees.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 18:23
Hahahaha die gaat echt niet voor zon schijntje naar city ! CHUCKY THA BOMB !
Gelukkig wil hij zelf blijven. Wie is Jansma btw ?
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 18:24]
Vind ik leuk
VA1 +140
dinsdag 14 november 2017 om 14:19
Bij Chelsea bijvoorbeeld lopen wel tien van dit soort talenten. Neem bijvoorbeeld Lucas Piazon. Die Is wel wat ouder maar heeft dus ook veel meer ervaring.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Jansma: 'Hij gaat voor 70 miljoen naar Manchester City. Die betalen dat gewoon'