Marca: Real Madrid trekt in totaal 400 miljoen uit voor droomversterking Neymar

    Marca: Real Madrid trekt in totaal 400 miljoen uit voor droomversterking Neymar

    vrijdag 12 januari 2018 om 06:57

    Real Madrid lijkt zijn zinnen op Neymar te hebben gezet. Volgens het doorgaans goed geïnformeerde Marca zijn de eerste contacten tussen De Koninklijke en de duurste voetballer ter wereld al gelegd.

    Volgens het Spaanse medium is de toekomst van vedette Cristiano Ronaldo in Madrid uiterst onzeker en is men op zoek naar een nieuwe Galáctico. Afgelopen zomer had dit Kylian Mbappé moeten worden, maar het negentienjarige toptalent koos er toen voor om AS Monaco voor Paris Saint-Germain te verruilen. Ook Harry Kane, Eden Hazard en Timo Werner staan op het lijstje in Madrid, maar Neymar geldt als dé droomversterking.

    Marca acht Real Madrid in staat om de man van 222 miljoen euro los te weken bij PSG. Men is naar verluidt van plan om een totaalbedrag van vierhonderd miljoen te spenderen aan een mogelijke transfer. De krant sluit bovendien niet uit dat Ronaldo, die al langere tijd begeerd wordt vanuit Parijs, de omgekeerde weg bewandelt.

    Real Madrid wil de goede betrekkingen met PSG behouden en zal naar verwachting eerst de club benaderen, wanneer het serieus werk wil maken van Neymar. Toch heeft het eerste contact met de buitenspeler al plaatsgevonden: tijdens het recente FIFA-gala in Londen sprak Neymar al met een delegatie van De Koninklijke. Ook tijdens zijn vakantie werd de vleugelaanvaller gespot met een vertegenwoordiger van Real. De regerend Champions League-winnaar lijkt overigens deze winter nog geen poging te gaan wagen: Neymar geldt als een project voor de lange termijn.

    Poll

    Zou jij Neymar graag bij Real Madrid zien?

    (2088 stemmen)

    Plaats een reactie

    Romario9 +9341
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:01
    400 miljoen... op naar het miljard
    Vind ik leuk
    Hopaaaaa +610
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:03
    Te zot voor woorden man.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12249
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:05
    Het is een prestige-kwestie geworden voor Real.
    Vind ik leuk
    Romario9 +9341
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:56
    Zo is Real toch altijd geweest? Ze moesten bijvoorbeeld ook per se Martin Ødegaard hebben om de rest van de Europese top af te troeven. En kijk waar ie nu speelt. En zo zijn er nog legio voorbeelden.
    Vind ik leuk
    Hopaaaaa +610
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:07
    Op de vraag “zou jij Neymar graag bij Real Madrid zien” kon ik niet antwoorden. Had het een multiple-choice vraag geweest met Real of PSV dan had ik hem wel beantwoord.
    Vind ik leuk
    Cookee +8881
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:41
    Ik zou hem graag bij Real zien JA. Want ik vind Real geen fijne club, dus als die een in mijn ogen overschatte voetballer kopen, prima!
    Vind ik leuk
    Adje80 +4618
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:42
    Dat is inclusief salaris en dat betaald psg ook al wel hoor...maar blijft belachelijk. Had ook niet verwacht dat perez ook mee zou kunnen met deze onzin.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3027
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:47
    Inderdaad, laten we dat maar doen..
    Vind ik leuk
    Cookee +8881
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:40
    De eerste die 1 miljard gaat kosten is al geboren, als je kijkt naar het tempo van stijging.
    Geeft toch maar weer aan hoe raar geld verdeeld is,sommigen alles, anderen niks. Real had al een schuld van 600 milj, daar kan nog best 400 bij.
    Vind ik leuk
    Olfie +3500
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:03
    Al met al weer een groot rijk der geruchten
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14787
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:04
    Dat kan toch niet? Dat moet wel tegen de FFP regels zijn
    Vind ik leuk
    Jozef +32477
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:10
    Mijn enige hoop is dat het nog veel gekker wordt.

    Uiteindelijk kan alles kapot...
    Vind ik leuk
    derksen +8361
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:08
    Hoop geld voor een baby voetballer
    Vind ik leuk
    danny117869 +2244
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:10
    400 miljoen exclusief bonussen en salaris neem ik aan anders is het wel een koopje
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:27
    Dat zou wel een stunt zijn. Een ruil van Ronaldo met Neymar. Niet te geloven allemaal. Eerst zien en dan geloven.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:27
    Zeer goede voetballer en hij past wel bij Real ,Ronaldo ,Bale ,Benzema beginnen oud te worden.
    Vind ik leuk
    Ricklek +1713
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:33
    Bale zit nu in z'n prime. Is op z'n best dus die kan nog wel een paar jaartjes. Maar benzema is gewoon 3x niks en Ronaldo wordt langzamerhand idd te oud.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8161
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:39
    JAA! Dit juich ik zeker toe als Madrid fan !
    Laat maar komen .
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2681
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:47
    Gelukkig is VP niet altijd betrouwbaar
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8161
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:07
    En gelukig ben jij geen sportredacteur van VP anders waren ze Door alle vage opmerkingen en verslaggeving.
    Failliet geweest. :)
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2681
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:16
    Jij moet iets zeggen , Uw stom Real geilt al van 2013 op Neymar , maar die koos toen voor het zeker nu, grotere Barcelona 400miljoen ? van koopclub gesproken De frustratie bij de madristas is fenomenaal, er moet iets gebeuren met uw ploegje hoor , straks eindigen ze nog in de segundo division! hahaha. Het verschil van spelersmentaliteit de match woensdag tegen een tweede klasser & het voetbal gisteren tegen een altijd moeilijk Celta de Vigo daar moet je als real fan braakneigingen van krijgen, en kom niet af met hun twee jaar durende suprematie want dat heeft Barça ook al gehad het gaat om nu! s o s voor uw beminde real, ps gelukkig is met 2 g' s
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:48
    Dude, relax..
    Vind ik leuk
    Cookee +8881
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:46
    Vriend Barca heeft in de wereld veel meer sympathie dan Real, en zo goed is Neymar niet, dus wees blij, ze geven veel te veel geld uit om er niet beter op te worden.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8161
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:17
    Dat bedoel ik met opmerkingen je mekkert zomaar dingen als een verdwaald schaap.
    1 ze hebben ze het hier over over Realmadrid en niet over Barcelona.
    Het Kattenpis en gejank over Barcelona gaat bij jouw de strot uit volgens mij als we het het toch al volgens jouw overhaal braakneigingen moeten hebben.
    Dromen doe je maar lekker in je eigen tijd maar niet in deze poll.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2681
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:29
    moet jij juist zeggen, overhaal dat woord ken ik echt niet in de context die jij gebruikt, en krijg jij maar lekker nacht merries van uw ploegje in uw tijd , en ook niet in de mijne
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8161
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:08
    De Ezels in de dierentuin zijn zelfs slimmer dan jij man .
    Als je nou gewoon toegeeft hier dat je zwaar een beperking hebt.
    Zullen mensen je nog enig begrip voor hebben dat je slechts hier bent voor leedvermaak.
    Ik ga niet meer met jouw in discussie het zei over voetbal of wat anders dan ook tis meer tijdverdoen.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2681
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:38
    Eindelijk van u af!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:43
    Gaat veel te ver. Hij gaat Real niet beter maken, zorgt alleen maar voor onrust
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:50
    Hij gaat Real veel en veel beter maken. Mijn favoriet is het ook niet, misselijk mannetje vind ik het eigenlijk maar.

    Maar hij is gewoon super goed en wellicht al beter dan Messi en Ronaldo, zo niet dan is hij het binnen 2 jaar. Gezien het feit dat Messi en Ronaldo minder gaan worden(minder aan het worden zijn) en Neymar nog steeds alleen maar beter.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:58
    Ik ben met je eens dat het een goede voetballer is, maar hij gedraagd zich niet naar een topvoetballer. Heeft bij PSG ook al meermaals de woede op de hals gehaald. En daarnaast is 400 miljoen echt veel en veel teveel, ook in deze tijd waarin er al astronomische bedragen worden neergelegd voor 'middelmatige' voetballers
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1374
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:09
    Meen je nou serieus dat Neymar kan tippen aan CR7 of Messi? De komende jaren zal niemand daar aan kunnen tippen. Cristiano is een trainbeest met ongelofelijk doorzettingsvermogen waar Neymar zelfs niet van kan dromen en Messi is gewoon een fucking Alien. De cijfers die deze 2 behaald hebben zijn buitengewoon. Op gepaste afstand volgens goede spelers zoals Neymar, Mbappé, van Peppen enz. Daarnaast is Neymar meer een Diva dan een topspeler geworden, fenomeen waar de meeste voetballers tegenwoordig last van hebben.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:52
    Nee je leest het verkeerd, of wellicht heb ik het wat verkeerd omschreven.

    Ik heb niet gezegd dat Neymar ooit het niveau gaat halen wat Messi en Ronaldo jaar in jaar uit hebben laten zien. Maar Neymar gaat wel het niveau halen waar Messi en Ronaldo de komende jaren naar toe gaan(i.v.m. hun leeftijd worden ze gewoon minder).

    En natuurlijk zijn het allebei nog steeds de grootste wereltoppers maar dit duurt niet eeuwig en Neymar is een stuk jonger en gaat zijn toptijd nog krijgen terwijl dit bij hun aan het verstrijken is.
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1374
    zondag 14 januari 2018 om 00:38
    Daar heb je gelijk. Cris en Messi zullen minder worden, maar ik vraag me serieus af of Neymar beter gaat worden. Hij is echt wel goed hoor, maar het is gewoon een irritant prinsesje in mijn ogen.
    Vind ik leuk
    Cookee +8881
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:01
    Er komt ooit een moment dat Ronaldo opzij gezet wordt, ben benieuwd hoe hij daar mee omgaat.
    Prachtige voetballer hoor, maar ietwat narcistisch.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2681
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:35
    ietwat????
    Vind ik leuk
    Cookee +8881
    zaterdag 13 januari 2018 om 15:32
    Haha... je begrijpt dat ik me inhield he? Iets inhield. :)
    Vind ik leuk
    Tilbo1896 +39
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:56
    waarom geen 10000000000000000000000p000000pp0p00000pp0
    Vind ik leuk
    Mo +11228
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:38
    Dat is wel héél veel ;)
    Vind ik leuk
    Ricklek +1713
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:34
    Naja ik weet niet welk getal voor p moet staan maar anders is 't idd erg veel :P
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:24
    Bien is dan plots spontaan voor PSG als dat gebeurt
    Vind ik leuk
    DeanJayden +6516
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:55
    Duurt wel even hoor voor dat ze dat verwerkt heeft in dat speldenprikbrein, maar lijkt mij totale onzin van Ronaldo
    Vind ik leuk
    Mo +11228
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:38
    Ronaldo moet niet naar PSG gaan, geen zak aan in Frankrijk. Lekker bij Real blijven
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35611
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:38
    Ja Spanje is echt rete spannend..
    Vind ik leuk
    Mo +11228
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:34
    Normaal gesproken natuurlijk wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:43
    Ik zal het niet doen. Beter Kane hazard en nog een goeie verdedigers voor dat geld. Ik weet dat ze die 400 miljoen wel terug krijgen sponser etc. Belachelijk bedrag.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:48
    Als Real Neymar haalt, verbrandt ik mijn shirt. Bah bah wat een misselijk mannetje. Topclub onwaardig. Dan heb ik liever een seizoen of 2 zonder prijzen, alles behalve Neymar
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2681
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:02
    Real is ook een koopclub hoor 400miloen ?????????????????
    Vind ik leuk
    power +4829
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:33
    altijd geweest
    Vind ik leuk
    forza nec +1133
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:02
    Zou ik eerder mbappe kopen voor dat bedrag
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78273
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:16
    Kan niet, die word verkocht aan PSG in het komende seizoen.
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2780
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:07
    Alleen daarom ben ik geen fan van Real. Heeft toch niks met voetbal te maken?
    Vind ik leuk
    JustH +9329
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:13
    Wordt de ondergang van Madrid.
    Onbetrouwbare onruststoker!
    Vind ik leuk
    Rafael +729
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:16
    Gewoon doen en daarna direct Real Madrid failliet laten verklaren ivm fair play regels. Een keertje afgelopen met Real Madrid om al die tijd zoveel miljoenen continu over de bank te gooien zonder dat ze prijzen pakken. Die handen boven het hoofd weg halen van de regering met de koningklukken.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35611
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:38
    Zonder dat ze prijzen pakken? Eh?
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +149
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:26
    Best een leuk spelertje die Neymar. Was bij Barca de onbetwist minste spits, bij PSG is ie ook niet de meest stabiele en talentrijkste. Als je hem binnen zou halen, dan haal je het hele salarishuis door de war (komen CR7 en Ramos ook meteen weer zeiken om salarisverhoging) en verstoor je de balans in het elftal, wat toch al niet uitblinkt in balans.

    Ze kunnen zich veel beter richten op een goede keeper (Courtois) en spelers als Sanchez en Hazard, misschien De Bruyne. Die koop je met z'n drieen voor 400m.
    Vind ik leuk
    Martin.P +90
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:42
    De hele wereld weet het al maar ze willen toch echt eerst de club benaderen.
    Beetje vreemd niet?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:43
    ben wel nieuwschierig hoe barca reageert
    Vind ik leuk
    DeanJayden +6516
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:56
    Barca is blij dat hij weg is
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2681
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:05
    Barça zal het niet deren , die hebben terug een ploeg om u tegen te zeggen , na wat ik gisteren heb gezien en dan moet Coutinho er nog in komen , laat Real maar doen
    Vind ik leuk
    power +4829
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:42
    waarom Barca reageert?
    Vind ik leuk
    berwi +423
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:11
    Die vuile rat echt niet
    Vind ik leuk
    Bhj +720
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:21
    Natuurlijk, moet kunnen. Zeker zolang de Uefa en Fifa hun fee maar opstrijkt zal niemand er wat van zeggen.

    Dat de Spaanse banken bijna omvallen door de schuld van Real en Barca maakt verder niet uit hoor. Voelen we niet in heel Europa.
    Zolang de Eufa het geld maar ontvangt.

    Wordt tijd dat er iemand een andere bond op gaat zetten met een iet wat communistischer beleid, zodat het een beetje eerlijk is. Ik walg steeds meer van het voetebal.

    Ajax is mijn club en dat zal nooit verdwijnen, maar het voetbal is dood. Wordt geleid door geldbeluste miljonairs die aan ordinaire mensenhandel doen.

    Moderne slavernij tegen hoge betalingen. Vroeger op het katoenveld verdiende ze een cent. Nu zijn het miljoenen, maar eigenlijk is er niets veranderd. Een voetballer gaat naar de hoogste bieder, simpel zat.

    Dan zijn er mensen die zeggen, de hele maatschappij is zo maar dat is onzin. Ik hoop dat ze dat ook zelf inzien.
    Vind ik leuk
    psver14 +61
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:01
    Niet normaal meer. En dat voor Neymar. Is absoluut een geweldenaar. Maar hij ligt zo vaak op de grond dat je hem beter als grasmaaier kunt gebruiken dan als speler.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:08
    De wereld is gek geworden. 400 miljoen voor een zeiknicht die heel goed is aan de bal. Real doe het alsjeblieft niet...
    Vind ik leuk
    Ale +3474
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:12
    Judas!
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:20
    Gaat nooit gebeuren
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:43
    ik denk dat real zo iets gaat doen wat 'n paar jaar terug is geweest met de M.United M.United heeft toen ook een speler gekocht voor 'n paar miljoen maar hun hadden het zo gedaan kosten toen volgens mijn 100mil volgens mij maar in feitelijk hebbben ze die speler toen voor maar 50 miljoen gekost want er ging toen een speler naar die ander club maar ze kochten toen wel een speler terug van die ander club en die speler die toen weg gin bij M.United eindelijk bleek het gewoon ruil optie te zijn geweest volgens mij was het toen met M.united en Real Madrid dus ze hadden niet gewonnen maar ook niet betaald en denk dat zoe iets als R.Madrid dit door zet ook weer zo een scanario word kopen nymar voor 4mil maar ze verkopen C.Ronaldo aan PSG ook voor 4mil in feitelijk kosten ze beiden dan toch 200milper speler dus een win win situatie
    Vind ik leuk
    mcmodd +19560
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:44
    Ronaldo en Neymar, ruilen? Nou, goed dan, gelijk oversteken, met de ogen en de beurs gesloten, wydsiwyg.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:06
    Dit heeft niks meer met voetbal te maken.Dit slaat nergens op.
    Geen 1 speler is zoveel waard.
    Deze bedragen kunnen alleen betaalt worden als je samen met de maffia werkt.
    Word tijd dat Europa voor een zuivere competitie gaat maken.
    Dus geen spaanse engelse of Italiaanse clubs meer.
    Deze landen worden gesteunt door criminelen.
    En dan vooral spanje.
    Dit heeft ook niks meer met wie het beste voetbal team heeft.
    Dit heeft te maken wie er de meeste criminelen achter zich heeft staan.
    Dit is gewoon te zielig voor woorden.Van mij mogen ze de CL en de EL opdoeken.En met een stuk of 10 zuivere landen opnieuw opbouwen.
    Heel het voetbal is verpest door spanje
    Vind ik leuk
    Ajax! +1598
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:31
    Kots clubs maken het voetbal gewoon kapot.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:27
    Nee vindt hem daar echt niet passen had liever Hazard gezien..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Marca: Real Madrid trekt in totaal 400 miljoen uit voor droomversterking Neymar