'Barcelona wil overbodige rechtsback niet goedkoop naar Sevilla laten gaan'

    'Barcelona wil overbodige rechtsback niet goedkoop naar Sevilla laten gaan'

    vrijdag 12 januari 2018 om 13:54

    FC Barcelona wil Aleix Vidal niet voor een schijntje naar Sevilla laten terugkeren. Volgens Marca moet Sevilla ten minste tien miljoen euro vrijmaken voor de 28-jarige rechtsback.

    Voor Barcelona behoort zowel een directe transfer als een huurperiode met optie tot koop tot de mogelijkheden. Vidal heeft bij de koploper van Spanje nog een contract dat hem in principe tot 2020 aan de club verbindt. Bij de Spaanse topclub krijgt Sergi Roberto op de rechtsbackpositie de voorkeur boven Vidal en ook Nelson Semedo. De zaakwaarnemer van de rechtsback zou al met Sevilla in gesprek zijn om vaart te zetten achter de onderhandelingen.

    Vidal maakte in de zomer van 2015 de overstap van Sevilla naar Barcelona. Dit seizoen stond de rechtsback pas drie keer in de basis en kwam hij tot zeven invalbeurten in de Primera División. Vidal zat de laatste weken al niet meer bij de wedstrijdselectie van Barcelona-trainer Ernesto Valverde.

    Plaats een reactie

    vrijdag 12 januari 2018 om 14:01
    Ik had liever Barca getroffen, maar goed Leganes ja wat moet je ermee. Makkelijk loting helaas.


    Edit; VP er is allang geloot voor de Copa Del Rey.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 14:07]
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +10065
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:07
    Welke ronde is het nu?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:09
    Voor de kwartfinales is er geloot. Barcelona overigens tegen Espanyol. En Atletico Sevilla (Valencia Depor). Leganes Real Madrid.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 14:11]
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +10065
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:13
    Top, dank.
    Vind ik leuk
    power +4859
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:17
    had je liever Barca vs real tegenover elkaar gezien
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 14:17]
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2722
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:44
    Power heb hem net gevraagd of hij dit meent , maar ik vermoed een grapje hahaha
    Vind ik leuk
    power +4859
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:44
    nummer Diez, ja,,,,,,goed begrepen,,,,,,,,,,,,,,,hij ziet graag Real tegen Barca in plaats van Leganes, hij vind makelijk lotting voor Real

    Vind ik leuk
    Arbee +1689
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:02
    Nee man, laat dat lekker tot de finale! Da's veel leuker dan wanneer het een kwartfinale of halve finale betreft.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2722
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:43
    Nu ben jij even niet ernstig , Dat zou wat zijn zoals jullie nu spelen liever tegen Barça??? hahaha goede grap vamos siiiiiiiiiiiii
    Vind ik leuk
    power +4859
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:02
    zonde goede speler, ik had hem liever gehouden hij speel mijn ogen wel goed rechtsback positie
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 14:12]
    Vind ik leuk
    Pino61 +12784
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:53
    Nah, hup Ajax, misschien wil Barça hem wel goedkoop in Nederland kwijt. Rechtsback, misschien speelt ie Veltman wel uit de basis.
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +2903
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:20
    Ja hadden ze wel kunnen doen 10 mil is niet veel alleen salaris is het probleem...
    Vind ik leuk
    Kevinm +1711