Bayern München wint met herstelde Robben in Leverkusen en staat 14 punten voor

    Bayern München wint met herstelde Robben in Leverkusen en staat 14 punten voor

    vrijdag 12 januari 2018 om 22:25

    Bayern München heeft de Bundesliga hervat met een 1-3 overwinning op bezoek bij Bayer Leverkusen. De Zuid-Duitsers, met de herstelde Arjen Robben in de basis, staan nu liefst veertien punten voor op naaste belager Schalke 04, dat zaterdag de topper tegen RB Leipzig afwerkt.

    Der Rekordmeister had het voor rust niet makkelijk tegen de nummer vier van de Bundesliga, maar ging wel aan de thee met een verdiende voorsprong. Javi Martinez kreeg bij de tweede paal een hoekschop van Robben voor zijn voeten en kroonde zich tot de eerste Bundesliga-doelpuntenmaker van 2018.

    Franck Ribery leek de wedstrijd na rust in het slot te gooien, nadat hij een knappe individuele actie besloot met een schot in de korte hoek, dat doelman Bernd Leno te machtig was. Kevin Volland bracht de spanning twintig minuten voor tijd terug, maar James Rodriguez zorgde voor een heerlijk slotakkoord. De Colombiaan krulde in de blessuretijd een vrije trap met veel gevoel achter Leno en legde zo de 1-3 eindstand vast.

    Plaats een reactie

    Antikunstgras +12272
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:28
    Dat is ook de toekomst van nederland....
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89189
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:40
    Dat horen we al jaren.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12272
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:03
    klopt, het is ook al jaren zo.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89189
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:03
    Nou dan lag jij onder een steen de afgelopen jaren.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12272
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:06
    Heb jij geen dakpan op je huis?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89189
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:15
    Nee, ik heb een plat dak.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:39
    Ik snap hem niet :(
    Vind ik leuk
    52N6E +1030
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:38
    Kijk in in NL is iedereen nog aan het vakantie vieren de echte clubs zijn al weer met winnen van wedstrijden bezig...
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14589
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:50
    In Nederland is de titelstrijd nog een beetje spannend. Van Engeland (Man City, 15 pnt.), Duitsland (Bayern, 14 pnt.), Frankrijk (PSG, 9 pnt.) en Spanje (Barca, 9 pnt.) moet je het niet hebben. In Italië is het trouwens verrassend genoeg echt spannend tussen Napoli en Juve
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8864
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:44
    Inderdaad italie is het enige land waar de kampioen nog niet bekend is !
    Vind ik leuk
    Jasperkoos +2030
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:09
    Samen met Nederland ;)
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8864
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:32
    8 punten is ook al ver weg hoor !
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13344
    zaterdag 13 januari 2018 om 01:10
    Ga er maar vanuit dat je thuis ook van Ajax weer een pak rammel krijgt, dan kan het alleen maar meevallen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89189
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:39
    Logisch!
    Vind ik leuk
    Shenzen +303
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:40
    Lekker begin!
    3 punten zijn weer binnen :)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Bayern München wint met herstelde Robben in Leverkusen en staat 14 punten voor