'Mooie auto, goed salaris: als je ziet wat ik op mijn 18e krijg, is niet normaal'

    'Mooie auto, goed salaris: als je ziet wat ik op mijn 18e krijg, is niet normaal'

    Gepubliceerd: zaterdag 13 januari 2018 om 12:47za 13-01-2018 om 12:47

    Geld is niet belangrijk in de keuzes die Perr Schuurs maakt. De Fortuna Sittard-verdediger vertrekt volgend seizoen naar Ajax, maar niet omdat hij daar meer gaat verdienen.

    "Geld is op dit moment voor mij niet het belangrijkste", zegt Schuurs in de Limburger. "Als ik bij een club voor een paar duizend euro minder zou moeten voetballen, maar me wel prettiger voel, dan doe ik het meteen. Een mooie auto, een goed salaris: als je ziet wat ik op mijn achttiende krijg, dat is niet normaal voor mijn leeftijd. En dat weet ik gelukkig zelf ook. Anders zou ik veel meer geld uitgeven dan ik nu doe."

    Zijn familie houdt hem met beide benen op de grond. "Mijn vader en moeder geven me op dat vlak goede adviezen. Ik wil geen gekke dingen doen, denk ook dat ik als persoon niet veel ga veranderen. Ik zal nooit verloochenen waar ik vandaan kom. We hebben thuis gemeen dat we een voorbeeld willen zijn voor iedereen. Mensen kijken tegen je op, dan moet je jezelf ook van je goede kant laten zien", aldus Schuurs.

    Lees ook: Ajax-transfer levert veel reacties op: "Hoorde iemand 'shit Ajax' naar me roepen"

    Plaats een reactie

    Mari +10218
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:51
    Onthou de wijze lessen van thuis!
    Vind ik leuk
    Rodajc +15776
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:45
    In Nieuwstadt krijg je een pak levenslessen mee, niet normaal
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:53
    Limburger hahaha
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:43
    Napolitanos 'hahaha'
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:53
    De oer-Hollandse nuchterheid in combinatie met realiteitszin.
    Depay, lees je even mee.
    Vind ik leuk
    The Iceman +11538
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:09
    Jij durft, een Limburger Hollands noemen
    Vind ik leuk
    Rodajc +15776
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:44
    Dat vind ik inderdaad maar niks. De meesten zijn trotse Nederlanders, maar Hollanders zijn compleet anders dan Limburgers, gelukkig ook maar!
    Vind ik leuk
    koppig +499
    zaterdag 13 januari 2018 om 14:11
    nou die gaf zijn moeder gelijk een nieuwe auto
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1776
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:54
    Maar wel een leuke bijkomstigheid, nu je pootjes op de vloer houden.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3602
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:55
    Topic nummer 9 alweer! Begint steeds meer op een Ajax primeur te lijken!
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9714
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:55
    Hij krijgt in het begin een Ligier.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19200
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:56
    Zal je zien, over een jaartje Gucci tasjes, Gucci petjes, gouden koptelefoon die past bij al zijn dikke gouden kettingen die dan weer passen bij de gouden 24 inch velgen die hij onder zijn dikke Mercedes AMG c63 heeft laten zetten.. ;-)
    Vind ik leuk
    Kevindo +1557
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:59
    Gouden tand ook nog, of?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19200
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:01
    Zo'n gouden ''grill'' of hoe dat ook heet..
    Vind ik leuk
    Koeroe +12536
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:00
    Je kunt van alles over Limburgers zeggen maar ze zijn zo nuchter als maar zijn kan. Zie dat niet zo snel gebeuren haha. Zou wel lache zijn
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9714
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:01
    Een Limburger en nuchter?
    Dat strookt niet met elkaar.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12536
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:02
    Tijdens carnaval niet nee
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19200
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:02
    Zal denk ik ook niet gebeuren, maar het idee al hahaha
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5029
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:42
    En dat verandert je ook gelijk als persoon??? Uitgavepatroon zal zeker gaan veranderen voor deze jongen aangezien er meer centjes op de bank staan he. Of moet hij in een golf 3 diesel blijven rijden , zeeman jasje en van haren schoenen dragen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19200
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:53
    Niet zo serieus joh hahahaa
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1933
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:57
    Zou hij ook veel grapjes krijgen over hoe hij de weg versPerrt?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 12:58]
    Vind ik leuk
    Kevindo +1557
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:34
    Zolang het niet over Perrs sinaasappelen gaat, mogen van mij alle mogelijke woordgrappen over zijn naam worden gemaakt.
    Vind ik leuk
    Emnu +5316
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:57
    Ajax had dus gewoon n paar rood per maand op z'n salaris kunnen besparen...
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17247
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:42
    Beter lezen, als hij het bij een andere club leuker zou hebben. Nu voor minder leuk maar meer salaris.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 13:42]
    Vind ik leuk
    52N6E +1067
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:08
    Komt uit topsport familie...dit gaat hem ver brengen...
    Vind ik leuk
    Mo +11797
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:38
    Prima jongen die Perr
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27538
    zaterdag 13 januari 2018 om 15:17
    En daar is Perr Schuurs weer! VP heeft weer een interview opgeknipt in 8 delen..

    Perr is overigens een prima ventje. Vetstandige teksten. Komt er wel!
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7162
    zaterdag 13 januari 2018 om 15:40
    Kijk dat klinkt behoorlijk verstandig! Wars van rare fratsen en arrogantie! Hopelijk past Ajax bij hem...
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7044
    zaterdag 13 januari 2018 om 15:44
    Totdat hij straks bij een Europese topper speelt en de miljoenen binnenstromen. Als ie pappie dan voor kerst een cheque geeft met 6 nullen, nou dan loopt pappie ook wel even stiekem bij de dikke bakken dealer naar binnen.
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    zaterdag 13 januari 2018 om 16:58
    Als geld niet bovenaan staat, waarom dan Ajax kiezen, dan kan je toch ook bij een club spelen waar je wel op het hoogste niveau speelt?
    Vind ik leuk
    Lurton +2287
    zaterdag 13 januari 2018 om 17:40
    Wij spreken elkaar nog wel als je een Amsterdamse vrouw aan de haak hebt geslagen.
    Dan rolt het geld je zakken uit!
    Vind ik leuk
    Patje41 +920
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:13
    vrees dat het niet slechts om een paar duizend euro gaat Haha en daarnaast een Mercedes ipv een skoda
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11610
    zondag 14 januari 2018 om 08:35
    Vind ik ook, maak het geld maar naar mij over dan ! Heb een oud huis en een oude auto na 30 jaar hard werken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws