'Mooie auto, goed salaris: als je ziet wat ik op mijn 18e krijg, is niet normaal'

'Mooie auto, goed salaris: als je ziet wat ik op mijn 18e krijg, is niet normaal'

zaterdag 13 januari 2018 om 12:47

Geld is niet belangrijk in de keuzes die Perr Schuurs maakt. De Fortuna Sittard-verdediger vertrekt volgend seizoen naar Ajax, maar niet omdat hij daar meer gaat verdienen.

"Geld is op dit moment voor mij niet het belangrijkste", zegt Schuurs in de Limburger. "Als ik bij een club voor een paar duizend euro minder zou moeten voetballen, maar me wel prettiger voel, dan doe ik het meteen. Een mooie auto, een goed salaris: als je ziet wat ik op mijn achttiende krijg, dat is niet normaal voor mijn leeftijd. En dat weet ik gelukkig zelf ook. Anders zou ik veel meer geld uitgeven dan ik nu doe."

Zijn familie houdt hem met beide benen op de grond. "Mijn vader en moeder geven me op dat vlak goede adviezen. Ik wil geen gekke dingen doen, denk ook dat ik als persoon niet veel ga veranderen. Ik zal nooit verloochenen waar ik vandaan kom. We hebben thuis gemeen dat we een voorbeeld willen zijn voor iedereen. Mensen kijken tegen je op, dan moet je jezelf ook van je goede kant laten zien", aldus Schuurs.

Lees ook: Ajax-transfer levert veel reacties op: "Hoorde iemand 'shit Ajax' naar me roepen"

Plaats een reactie

Mari +2673
zaterdag 13 januari 2018 om 12:51
Onthou de wijze lessen van thuis!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:58
En blijf idd met je beide beentjes op grond en gedraag je niet als een verwend nest
Zoals neemaar
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 12:58]
Vind ik leuk
Rodajc +2945
zaterdag 13 januari 2018 om 13:45
In Nieuwstadt krijg je een pak levenslessen mee, niet normaal
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:53
Limburger hahaha
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:43
Napolitanos 'hahaha'
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:53
De oer-Hollandse nuchterheid in combinatie met realiteitszin.
Depay, lees je even mee.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:59
Depay komt uit een heel ander milieu, perr komt uit een warm nest en Depay is een straatjongen
Dat kun je niet met elkaar vergelijken
Vind ik leuk
52N6E +579
zaterdag 13 januari 2018 om 13:11
Niemand kan zijn eigen geboorteplek bepalen. Ik kan voor beide houdingen respect opbrengen zolang prestaties en gedrag gelijk opgaan..
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:17
Uit een vergelijkbaar milieu als Depay komen anders ook mensen die wel met beide benen op de grond staan en niet lijden aan grootheidswaanzin.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:21
Wijnaldum
Vind ik leuk
fedor2501 +1242
zaterdag 13 januari 2018 om 13:47
Wijnaldum komt bij Feyenoord vandaan waar 9 van de 10 jongens dezelfde thuissituatie hebben. Bij PSV was dat toch iets anders.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:23
Vind het onterecht dat jij hem zo weg zet, depay is gewoon zichzelf.
Zeg meer over jou dan over depay
Durf te wedden dat jij hem niet persoonlijk kent
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:38
Door het geld en de spotlights is het hem boven zijn pet gegaan.
Als Depay geen talent had gehad stond hij nu ergens tuintjes te schoffelen. Niet omdat hij niet beter kan maar puur door zijn instelling.
Vind ik leuk
fedor2501 +1242
zaterdag 13 januari 2018 om 13:38
Alleen verdienen die niet op hun 18e zulke enorme bedragen. Makkelijker om dan met beide benen op de grond te blijven staan.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:41
Ben ik met je eens. Vind het gewoon zonde dat hij niet alles uit zijn carrière haalt.
Vind ik leuk
fedor2501 +1242
zaterdag 13 januari 2018 om 13:42
Speelt erg goed bij Lyon volgens mij toch. Alleen nog wat stabieler worden.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:47
Klopt.
Het had alleen United of Real Madrid moeten/kunnen zijn.
Vind ik leuk
fedor2501 +1242
zaterdag 13 januari 2018 om 13:48
Wat niet is kan nog komen. Denk dat hij nu wel beseft dat op dit niveau niet alles meer vanzelf komt.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:09
Jij durft, een Limburger Hollands noemen
Vind ik leuk
Rodajc +2945
zaterdag 13 januari 2018 om 13:44
Dat vind ik inderdaad maar niks. De meesten zijn trotse Nederlanders, maar Hollanders zijn compleet anders dan Limburgers, gelukkig ook maar!
Vind ik leuk
koppig +193
zaterdag 13 januari 2018 om 14:11
nou die gaf zijn moeder gelijk een nieuwe auto
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:54
Maar wel een leuke bijkomstigheid, nu je pootjes op de vloer houden.
Vind ik leuk
Rood&wit +1440
zaterdag 13 januari 2018 om 12:55
Topic nummer 9 alweer! Begint steeds meer op een Ajax primeur te lijken!
Vind ik leuk
Utca030 +3171
zaterdag 13 januari 2018 om 13:14
VP is door Ajax opgezet. Denk dat we er mee moeten stoppen wordt er een beetje onpasselijk van.het gaat nergens over. Zoveel stelt die club niet meer voor.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:50
En daar is het hatertje weer. Voor de negatieve zeikbijdrage's hoef je van ons niet te blijven nee. Genoeg FC Utrecht forums. Weg bij Ajax joh. Is toch raar dat je daar energie in steekt.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 15:47
Toch frapant dat er zoveel gepraat wordt over een club die niks voorstelt...
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:55
Hij krijgt in het begin een Ligier.
Vind ik leuk
Alain2708 +4325
zaterdag 13 januari 2018 om 12:56
Zal je zien, over een jaartje Gucci tasjes, Gucci petjes, gouden koptelefoon die past bij al zijn dikke gouden kettingen die dan weer passen bij de gouden 24 inch velgen die hij onder zijn dikke Mercedes AMG c63 heeft laten zetten.. ;-)
Vind ik leuk
Kevindo +427
zaterdag 13 januari 2018 om 12:59
Gouden tand ook nog, of?
Vind ik leuk
Alain2708 +4325
zaterdag 13 januari 2018 om 13:01
Zo'n gouden ''grill'' of hoe dat ook heet..
Vind ik leuk
Koeroe +3438
zaterdag 13 januari 2018 om 13:00
Je kunt van alles over Limburgers zeggen maar ze zijn zo nuchter als maar zijn kan. Zie dat niet zo snel gebeuren haha. Zou wel lache zijn
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:01
Een Limburger en nuchter?
Dat strookt niet met elkaar.
Vind ik leuk
Koeroe +3438
zaterdag 13 januari 2018 om 13:02
Tijdens carnaval niet nee
Vind ik leuk
Alain2708 +4325
zaterdag 13 januari 2018 om 13:02
Zal denk ik ook niet gebeuren, maar het idee al hahaha
Vind ik leuk
fedor2501 +1242
zaterdag 13 januari 2018 om 13:42
En dat verandert je ook gelijk als persoon??? Uitgavepatroon zal zeker gaan veranderen voor deze jongen aangezien er meer centjes op de bank staan he. Of moet hij in een golf 3 diesel blijven rijden , zeeman jasje en van haren schoenen dragen.
Vind ik leuk
Alain2708 +4325
zaterdag 13 januari 2018 om 13:53
Niet zo serieus joh hahahaa
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:57
Zou hij ook veel grapjes krijgen over hoe hij de weg versPerrt?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 12:58]
Vind ik leuk
Kevindo +427
zaterdag 13 januari 2018 om 13:34
Zolang het niet over Perrs sinaasappelen gaat, mogen van mij alle mogelijke woordgrappen over zijn naam worden gemaakt.
Vind ik leuk
Emnu +589
zaterdag 13 januari 2018 om 12:57
Ajax had dus gewoon n paar rood per maand op z'n salaris kunnen besparen...
Vind ik leuk
J Kiprich +8997
zaterdag 13 januari 2018 om 13:42
Beter lezen, als hij het bij een andere club leuker zou hebben. Nu voor minder leuk maar meer salaris.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 13:42]
Vind ik leuk
52N6E +579
zaterdag 13 januari 2018 om 13:08
Komt uit topsport familie...dit gaat hem ver brengen...
Vind ik leuk
Utca030 +3171
zaterdag 13 januari 2018 om 13:11
Tenminste niet arrogant. Pas hij wel bij Ajax.
Vind ik leuk
Mo +9553
zaterdag 13 januari 2018 om 13:38
Prima jongen die Perr
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 15:17
En daar is Perr Schuurs weer! VP heeft weer een interview opgeknipt in 8 delen..

Perr is overigens een prima ventje. Vetstandige teksten. Komt er wel!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 15:37
Verstandige jongen maar ja kiest ook niet voor niets voor Ajax.
Vind ik leuk
Kopsterk +2584
zaterdag 13 januari 2018 om 15:40
Kijk dat klinkt behoorlijk verstandig! Wars van rare fratsen en arrogantie! Hopelijk past Ajax bij hem...
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 15:44
Totdat hij straks bij een Europese topper speelt en de miljoenen binnenstromen. Als ie pappie dan voor kerst een cheque geeft met 6 nullen, nou dan loopt pappie ook wel even stiekem bij de dikke bakken dealer naar binnen.
Vind ik leuk
Cookee +5399
zaterdag 13 januari 2018 om 16:58
Als geld niet bovenaan staat, waarom dan Ajax kiezen, dan kan je toch ook bij een club spelen waar je wel op het hoogste niveau speelt?
Vind ik leuk
Lurton +1754
zaterdag 13 januari 2018 om 17:40
Wij spreken elkaar nog wel als je een Amsterdamse vrouw aan de haak hebt geslagen.
Dan rolt het geld je zakken uit!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 18:27
Jaja genoeg berichten gezien over deze overschatte jongen, we zullen snel genoeg zien dat hij voor een degradatie kandidaat speelt
Vind ik leuk
rik1958 +112
zaterdag 13 januari 2018 om 23:14
hij gat niet naar Feijenoord hoor
Vind ik leuk
rik1958 +112
zaterdag 13 januari 2018 om 23:13
vrees dat het niet slechts om een paar duizend euro gaat Haha en daarnaast een Mercedes ipv een skoda
Vind ik leuk
Vak-DD +8473
zondag 14 januari 2018 om 08:35
Vind ik ook, maak het geld maar naar mij over dan ! Heb een oud huis en een oude auto na 30 jaar hard werken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Mooie auto, goed salaris: als je ziet wat ik op mijn 18e krijg, is niet normaal'