De Mos kijkt oefenduel en kraakt Ajax: 'Ze gaan problemen krijgen'

De Mos kijkt oefenduel en kraakt Ajax: 'Ze gaan problemen krijgen'

zaterdag 13 januari 2018 om 19:38

De restverdediging van Ajax leek zaterdagmiddag tegen het Deense Lyngby 'helemaal nergens op'. Dat zegt Aad de Mos in gesprek met Sportnieuws. De analist denkt dat de nummer twee van de Eredivisie tijdens de tweede competitiehelft de nodige defensieve problemen gaat krijgen. 

Ajax won het oefenduel met Lyngby weliswaar met 5-1, maar de tegenstander kreeg diverse kansen om te scoren. "Ik keek zaterdag naar de wedstrijd tegen de Denen. Het leek nergens op. Ajax gaat, ondanks dat ze Nicolas Tagliafico hebben gekocht, nog steeds problemen krijgen met hun restverdediging. Ze geven te veel ruimte weg, ook bij een 3-1 voorsprong", aldus De Mos. 

Na de winterstop speelt Ajax tegen Feyenoord en FC Utrecht. Er móet twee keer gewonnen worden, zegt De Mos. "Anders is het een flop en hoef je niet meer te voetballen. Erik ten Hag kan van alles doen en uitproberen, maar die 5 punten maken ze niet meer goed. Zij mogen geen punten meer verliezen, maar dat zie ik ze wel doen."

Lees ook: Bijzonder Ten Hag-debuut: geen scheids, wereldgoal Ziyech en dikke overwinning

Lees meer over:EredivisieAjax

Poll

Wordt Ajax alsnog kampioen?

(5436 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 13 januari 2018 om 19:39
Aad moet zn klep houden
Vind ik leuk
chicken +7601
zaterdag 13 januari 2018 om 19:41
Niet serieus te nemen...als aad het zegt..
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:37
Gelukkig dat aad dit zegt ....fieuw
Dan gebeurt toch het omgekeerde
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 21:09
Vooral ook dat Ajax niet meer hoeft te voetballen als ze 2 wedstrijden verliezen.
Nou lekkere motivatie xD
Vind ik leuk
pinkelman +3288
zaterdag 13 januari 2018 om 21:09
Aadje droomt nat van de jongetjes op de Herdgang.
Vind ik leuk
Guusman +4290
zondag 14 januari 2018 om 00:32
Waar het hart vol van is...



.................loopt de mond van over.
Vind ik leuk
mchollie +2893
zaterdag 13 januari 2018 om 19:42
Blijf jij maar lekker dom lullen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:05
Als de Mos had gezegd dat Ajax zwak verdedigde tegen de nr 12 van Denemarken...dan heeft hij gelijk.
Maar dat Ajax zo slecht was als hij het voorspiegelt is natuurlijk lulkoek.
Ajax heeft zoveel kwaliteit in de voorste linie dat ze in principe alle potjes in de eredivisie kan winnen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +4541
zaterdag 13 januari 2018 om 21:49
Het is maar hoe je het bekijkt........."In principe" kan je geen brood voor kopen......
Je kan ook stellen dat Ajax van alle clubs in de ED het slechtste presteert de afgelopen 3 jaar door niets maar dan ook niets te winnen met 150 miljoen op de bank !
Vind ik leuk
mcmodd +15150
zaterdag 13 januari 2018 om 20:27
Aad mag ook een mening hebben, dus die doet zijn klep open als hij dat wil. En Castroman, als je denkt dat Feyenoord of FC Utrecht niet onder de Ajaxdruk uit kunnen voetballen zien we dat binnenkort. Zullen we dat eerst afwachten?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 20:30]
Vind ik leuk
yuuup +6654
zaterdag 13 januari 2018 om 21:26
Inderdaad. Zeggen dat De Mos zijn klep moet houden, maar denken dat hij zelf wel recht van spreken heeft.
Vind ik leuk
Stranger +2594
zondag 14 januari 2018 om 00:00
Op je pikje getrapt?
Vind ik leuk
Teo Smith +16466
zondag 14 januari 2018 om 07:26
Die man heeft meer bereikt in zijn leven dan jij haha. Heeft er denk ik ietsje meer verstand van.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:41
De Mos begint op Hiddink te lijken, helemaal de weg kwijt.
Vind ik leuk
masterpsv +8839
zaterdag 13 januari 2018 om 19:42
Net als jou trieste reacties!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:51
Gelukkig kunnen de lezers van VP zich altijd verheugen op jouw objectieve en verhelderende analyses :-(.
Vind ik leuk
masterpsv +8839
zaterdag 13 januari 2018 om 20:14
Hahaah dat zegt fopneus.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:16
... en bedankt weer voor de bevestiging.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 20:25]
Vind ik leuk
masterpsv +8839
zaterdag 13 januari 2018 om 20:23
Hahahaah nu jij, bedankt voor de objective en verhelderende analyses!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:43
Slimste regio, zucht.
Vind ik leuk
masterpsv +8839
zaterdag 13 januari 2018 om 20:50
Domste regio, zucht. :)
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:16
...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 20:18]
Vind ik leuk
masterpsv +8839
zaterdag 13 januari 2018 om 20:23
?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:46
Hoe veel accounts heb jij eigenlijk?
Ik zie wel vaak +3 staan dus ik denk minimaal 3 dan.
Zelfs voor een vraagteken krijg je 3 likes, geloof je het zelf ;-)

Beetje zielig, maar goed ieder zn ding....
Vind ik leuk
masterpsv +8839
zaterdag 13 januari 2018 om 22:50
Waar heb je het over man ga niet dom lullen vraag maar aan VP hoeveel accounts ik heb. Wat heeft likes er mee te maken ik let daar niet eens op!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:59
Haha ik had ook niet verwacht dat je het zou toegeven, toch stiekem een beetje schaamte?

Nou het valt nogal op dat er vaak +3 staat, zelfs bij een bericht waar alleen een vraagteken in staat krijg je 3 likes hahah.
Dus vandaar dat ik mn twijfels had, maar toen ik zag dat er bij meerdere niets zeggende reacties +3 stond wist ik al hoe laat het was.

Je bent niet de enige op VP die dit doet hoor, maar als je niet wil dat anderen erachter komen dan moet je het misschien iets minder opvallend doen ;-)

Maar zoals ik al eerder zei, ieder zn ding he...

Vind ik leuk
masterpsv +8839
zaterdag 13 januari 2018 om 23:08
Hahahah weer dom lullen! Net als wat ik net zei ik let daar niet eens op!
Maar dat je mij beschuldigt van hebben van meerdere accounts vindt ik erg zwak!
Andere vraag hoe kom ik aan die 7493 likes als ik meerdere accounts heb?
Andere vraag ik merk dat veel mensen hier zelfs like geven aan bijvoorbeeld ....... wat vindt jij daarvan?

Jij kan dom lullen! Maar dat is jou ding he.....

Fijne avond!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 23:26
Je reactie zegt mij voldoende ;-)

Je eerste vraag is misschien wel de domste die ik vandaag heb gezien en het lijkt mij dat je die zelf ook wel kunt beantwoorden.
En als antwoord op je tweede vraag het volgende.
Ik vind dat erg merkwaardig, maar dat iemand er 3 krijgt voor alleen een vraagteken is gewoon ongeloofwaardig, zeker als er meerdere reacties zonder enige inhoud precies hetzelfde aantal likes weet te scoren.
En je tweede vraag verklapt ook wel een beetje dat ik gelijk heb, door te vragen wat ik ervan vind dat andere reacties ook likes krijgen probeer je het een beetje te ontwijken, maar goed lekker blijven doen als dat je gelukkig maakt ;-)
Vind ik leuk
masterpsv +8839
zaterdag 13 januari 2018 om 23:34
Je krijgt een like omdat jou theorie erg zwak is Einstein.
Lekker dom blijven lullen als je daarvan gelukkig wordt.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:15
Nog triester met jou reactie.
Vind ik leuk
masterpsv +8839
zaterdag 13 januari 2018 om 20:25
Nog triester reactie van vivahollandia, doe je ajaxbril maar af!
Vind ik leuk
zwollie +4997
zaterdag 13 januari 2018 om 22:20
En jij je psv bril, dan word het hier nog leuk.
Vind ik leuk
masterpsv +8839
zaterdag 13 januari 2018 om 22:31
Ik heb toch gezegd dat je niet op mij moet reageren trolllie. Rot op!
Vind ik leuk
zwollie +4997
zaterdag 13 januari 2018 om 22:32
Rot zelf op
Vind ik leuk
masterpsv +8839
zaterdag 13 januari 2018 om 22:38
Rot op.
Vind ik leuk
zwollie +4997
zaterdag 13 januari 2018 om 22:43
Rot zelf op Calimero.
Vind ik leuk
masterpsv +8839
zaterdag 13 januari 2018 om 22:45
Rot op trollie.
Vind ik leuk
fritsie +449
zondag 14 januari 2018 om 00:36
Beetje gefrustreerd? Wil je er over praten?
Vind ik leuk
Psmeets +652
zaterdag 13 januari 2018 om 20:59
“ jouw” :))
Vind ik leuk
Sanuk +573
zaterdag 13 januari 2018 om 20:40
De 020 grote neus
Vind ik leuk
Setovitch +1085
zaterdag 13 januari 2018 om 19:41
zoon kut oefenpartij is toch niet te vergelijken met de Klassieker Aadje
Vind ik leuk
yuuup +6654
zaterdag 13 januari 2018 om 21:29
Heb je het nu over die wedstrijd of de kut van Aad z'n zoon?;-)
Vind ik leuk
Setovitch +1085
zaterdag 13 januari 2018 om 21:32
Alle 3
Vind ik leuk
yuuup +6654
zaterdag 13 januari 2018 om 21:35
Ik zeg: Rood gras.
Vind ik leuk
Stranger +2594
zondag 14 januari 2018 om 00:03
Aad heeft wel een lekkere dochter.
Vind ik leuk
Pvdsluis +2838
zaterdag 13 januari 2018 om 19:42
Zolang je er maar ééntje meer maakt dan je tegenstander. Zo, die zit
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:42
Denk inderdaad dat Feyenoord volgende week aan alle kanten voorbij loopt. Maar Aadje denk je nou echt dat ajax nog om plaats 1 balt. Die denken we moeten 2e blijven
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 19:43]
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:45
Denken kun je beter aan anderen overlaten.
Vind ik leuk
Simon1989 +3000
zaterdag 13 januari 2018 om 19:53
Je vergeet het woordje Ajax voor Feyenoord.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:59
Ja dat dacht jij ook met Ajax - PSV, dat PSV Ajax wel ff zou overklassen. Het tegenovergestelde gebeurde.
Vind ik leuk
Pietje2015 +11316
zaterdag 13 januari 2018 om 20:21
Jij moet niet denken, dat moet je aan een paard overlaten.
Vind ik leuk
Kopsterk +4967
zaterdag 13 januari 2018 om 23:05
Is dat een collectief ajacieden grapje? De grap van; je moet niet denken of denken is niet je sterkste kant...zo lollig en gevat hahaha! Toch raar dat alle goede cabaretiers uit het zuiden komen, gek zeg!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 23:06]
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 00:09
Inderdaad een paard kan niet denken. En cabaretiers komen alleen uit het zuiden : Maassen, Scheepers en Teeuwen en de rest is namaak
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 12:35
Is Herman Finkers namaak?
Vind ik leuk
Iggy +2269
zaterdag 13 januari 2018 om 20:44
Door welke club werd jouw clubje op 10 december jl. aan alle kanten voorbij gelopen?
Vind ik leuk
Stranger +2594
zondag 14 januari 2018 om 00:05
Wat wil dat zeggen?

Ik lees hier ook regelmatig dat Ajax-Feyenoord vorig jaar overklaste.
Maar na 34 wedstrijden zag ik Ajax niet boven aan staan.
Vind ik leuk
Foebele +43404
zaterdag 13 januari 2018 om 19:42
Heb je hem ook weer.
Vind ik leuk
Ruud40 +7742
zaterdag 13 januari 2018 om 19:57
Wedstrijd niet gezien.

Maar hij kan natuurlijk gewoon gelijk hebben dat als Tagliafico toch niet is wat Ajax zocht er bij Ajax dan net als voor de winterstop een probleem is met de verdediging

Hij is uiteindelijk gehaald om de defensie te versterken, maar ja daar heb je geen garantie op dat het goed gaat
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 20:00]
Vind ik leuk
Jens1999 +12433
zaterdag 13 januari 2018 om 19:59
Tagliafico speelde meer dan goed... prima versterking voor Ajax...
Vind ik leuk
Foebele +43404
zaterdag 13 januari 2018 om 20:20
Wat ik zag beviel me prima, hij werkt hard, geeft niet snel op en gaat vol de duels aan, niet perse hard of gevaarlijk, maar gaat er wel echt volledig voor. Zag hem een paar keer vliegen, zoals tijdens een kopduel met iemand die volgens mij een kop groter was, daar sprong hij er ook gewoon volle bak in.

Volgens mij is hij gewoon een goede aankoop die belangrijk gaat zijn voor Ajax, misschien kan ie zelfs al thuis tegen Feyenoord indruk maken en het team en het publiek aanjagen.

Aadje kletst maar wat en Ruud moet eerst gewoon even afwachten en wat van de beelden bekijken!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:00
Tagliafico was top.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:09
Maar speelde Tagliafico dan niet sterk? Il heb de wedstrijd niet gezien dus geen idee. Kan me alleen herinneren dat Sanchez bij zijn debuut ook sceptisch werd bekeken. Overigens: wat bedoelt men met "restverdediging"?
Vind ik leuk
Foebele +43404
zaterdag 13 januari 2018 om 20:22
De verdediging die je achterlaat als je aan het aanvallen bent. Dus hoe je staat om counters eruit te halen en hoe je dus als verdediging tijdens het aanvallen al de verdediging neerzet.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 21:07
Voor Foebele: Dank je wel. Ik kende die term nog niet. Dit nu wetende: doet De Mos niet weer dramatisch om aandacht te krijgen? Ik vind 'em een zeur worden.
Vind ik leuk
Foebele +43404
zaterdag 13 januari 2018 om 21:28
Er zijn zat mensen die bij snabbelen in en rond het voetbal, Aad is er ook zo een en om in de aandacht te blijven en geboekt te worden moet je geregeld je mening geven.
Vind ik leuk
Stranger +2594
zondag 14 januari 2018 om 00:07
Is dat de reden dat ik hier ook zoveel onzin voorbij zie komen;-)
Vind ik leuk
Tweey +748
zaterdag 13 januari 2018 om 21:30
Zeefuik
Vind ik leuk
Foebele +43404
zaterdag 13 januari 2018 om 20:21
Nico Tagliafico speelde prima, gaat gewoon een goede speler voor Ajax worden, heb er echt alle vertrouwen in ongeacht wat Aad er van zegt.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:42
Aad is een beetje Aad moe, die man is enkel nog negatief
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:52
Ach zonder zulke personen hebben wij (lees: vrijwel iedereen) niemand om op te zeiken ;)
Vind ik leuk
52N6E +861
zaterdag 13 januari 2018 om 19:43
Goed te weten hoe hij er over denkt. Belangrijker is dat PSV de voorsprong niet uit handen geeft.

Ajax is net als de scheidsrechter a little to late
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:09
Ja want Aad staat bekend om zijn heldere visie en zijn goede kijk op het gebeuren
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:43
Wanneer Aad de Mos met deze analyse komt, dan weet je al bijna zeker dat het goed komt met Ajax.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:43
Haha Aadje Wartaal, het had zo 8 of 9-1 kunnen zijn. Die Denen hebben 2 kansen gehad.
Vind ik leuk
BassieN +9671
zaterdag 13 januari 2018 om 19:46
2 kansen voor de nummer 12 van de tweede Deense divisie is gewoon redelijk.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:44
Aad ga schaatsen mafkees
Vind ik leuk
BassieN +9671
zaterdag 13 januari 2018 om 19:45
Welkom.
Vind ik leuk
BassieN +9671
zaterdag 13 januari 2018 om 19:45
Kijk maar uit hoor Aad over Ajax mag je niks negatiefs zeggen
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:46
Ik heb liever wel dat hij dat doet. Gebruikelijk gebeurt het tegenovergestelde.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 19:47]
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:12
Graag juist want Aad heeft nooit gelijk
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:45
Als aad zegt dat ze 5 punten niet goed maken dan zal het waarschijnlijk wel lukken. Ik heb aad nog nooit op een opmerking die waar bleek te zijn kunnen betrappen.
Vind ik leuk
52N6E +861
zaterdag 13 januari 2018 om 19:47
Begin maart is ajax pas op gelijke hoogte met psv dankzij pec en feyenoord...
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:13
Zou lekker zijn als ze tegen Feyenoord worden weggespeelt met hun laffe voetbal, voetballend kunnen ze niet tegen Feyenoord of PEC op
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:47
Die de mos heeft totaal geen verstand van voetbal hij kan beter in zijn eentje gaan schaatsen
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:53
Nou leg jij het eens uit aan Aad. Geen sterk eerst berichtje.
Vind ik leuk
Gizmo +3603
zaterdag 13 januari 2018 om 19:59
Hij zet als binnenkomertje wel een mooie stelling neer .. ahum
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:48
Aparte teksten van iemand die de zwaarte van een oefenwedstrijd zou moeten weten. Ook lijkt het me sterk dat PSV alles gaat winnen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:48
Dus de Mos gaat zn conclusies verbinden aan een paar oefenpartijtjes? Weet je, het viel me laatste tijd al op dat Aad serieus dement lijkt te worden, triest hoor maar dit onderschrijft het wel
Vind ik leuk
Rood&wit +1953
zaterdag 13 januari 2018 om 19:49
De Mos kijkt oefenduel en kraakt Ajax: 'Ze gaan problemen kijken'

Of bedoeld VP dat ze problemen gaan krijgen?
Vind ik leuk
FSCeara +4380
zaterdag 13 januari 2018 om 19:50
Nou Aad heeft er kijk op.mogen blij zijn als ze 2de blijven dit jaar en volgend jaar opnieuw proberen.die gaan tegen Feyenoord en utrecht punyen verspelen
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:51
wie is Aad de mos?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:51
Lange tenen topic.
Vind ik leuk
John040 +513
zaterdag 13 januari 2018 om 19:54
Nou de mening van De Mos sla ik hoger aan dan van die demente alzheimerpatient Sjaak Swart
Vind ik leuk
ihvmmdk +5105
zaterdag 13 januari 2018 om 19:55
Je kunt ook net als PSV counteren tegen elke Eredivise ploeg maar dat vindt het publiek niet leuk :D
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:56
Lachwekkend en meelijwekkend om te zien hoe mensen hier op hun teentjes getrapt zijn wanneer er iemand negatieve feed back geeft op hun favoriete clubje. Maar o zo herkenbaar!!!
Vind ik leuk
Jens1999 +12433
zaterdag 13 januari 2018 om 20:01
Dat doet Aad toch altijd.... hij moet wel... anders kan ie zijn gratis kopje koffie op de Herdgang verliezen....
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:11
Precies zo is het.
Vind ik leuk
stratumseind +102013
zaterdag 13 januari 2018 om 20:00
Tja aadje de laatste klassieker was van een dusdanig wanstaltig slecht niveau (van beide zijden overigens) maar ze wonnen hem wel dus dat zegt nog niks
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:01
Jouw PSV werd ook van de mat getikt.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:24
Gaat het over PSV?
Vind ik leuk
stollie38 +13782
zaterdag 13 januari 2018 om 20:29
He het leeft al klaar met huilen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:32
Ik moest nog dingen doen ik was weg van thuis. Waar is je maat Blufke ? Die kan weleens geband zijn na zijn tirade tegen stratum.
Vind ik leuk
stollie38 +13782
zaterdag 13 januari 2018 om 20:36
Kan beter vragen waar zijn je vriendinnen napolitanos en robery. De gezusters azijnzuur en calimeros.
Vind ik leuk
Jens1999 +12433
zaterdag 13 januari 2018 om 20:44
'' Ik moest nog dingen doen ik was weg van thuis.'' zegt bientje... die heeft natuurlijk uit frustratie zijn ronaldo pop kapot geslagen na het 0-1 verlies van Madrid.... en moest als de wiedeweer snel naar de sexshop om een nieuwe pop te kopen....
Vind ik leuk
stollie38 +13782
zaterdag 13 januari 2018 om 20:47
Hahaha geweldig. Hopelijk geen vacuüm pop anders blijft ie vast zitten.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:55
Ik moest wel lachen om zijn opmerking, maar Ronaldo pop en poster vind ik overdreven. Dat heb ik niet.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:54
Haha ik heb geen Ronaldo pop en ook geen poster..
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:39
Het gaat over wie eerste word, Stratum haalt de klassieker erbij als graadmeter maar de topper tegen PSV is van korter geleden en dus duidelijk meer een afspiegeling van het nivo van de nummers een en twee. En janken vandaag na die mooie partij van je vriendje? FORZA BARCA dit jaar heb je messi gezien was weergaloos he echt met recht de beste ter wereld
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:16
Gelukkig was de topper tegen PSV nog van een kant om aan te gluren
Vind ik leuk
Bullet +1765
zaterdag 13 januari 2018 om 20:02
op basis van een oefenwedstrijdje... Aad...
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:17
Wat zou hij gezegd hebben na Ajax-PSV? dit PSV gaat degraderen?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:02
Eerlijk is eerlijk . In een eerdere topic gaf ik ook al aan dat er soms gaten vielen . Je zag het voorral als Nico en Frenkie allebei naar voren gingen .
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:18
Des te beter want Ten Hag heeft daar wel een antwoord op
Vind ik leuk
Pjotr26 +420
zaterdag 13 januari 2018 om 20:06
goed zo aadje.....
Vind ik leuk
rpaulp50 +4541
zaterdag 13 januari 2018 om 20:07
Ten Hag een ondermaatse Trainer letterlijk en figuurlijk, met een team door Overmars volgepompt met miljoenen maakt Ajax nog wel een kans.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:40
En dat zeg je na twee oefenwedstrijdjes ... goddamn geef die man een eerlijke kans ofzo ...
Vind ik leuk
rpaulp50 +4541
zaterdag 13 januari 2018 om 20:51
Nee, dat zeg ik na amper 3 jaartjes ten Hag met z'n te grote mond in de lullige ED als hoofdtrainer.
Begint al meteen z'n collega Trainers betweterig de les te lezen dat ze teveel vakantie nemen....ha ha mijnheer komt net kijken als Hoofdtrainer in de ED nog nooit wat gewonnen, gaat met 1-7 op z'n bek af tegen PSV.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:09
Aadje heeft er kijk op....woon en leefgenot in 040!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:19
Welkom in de wereld van de clowns!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:10
Ik ben geen fan van De Mos. Maar ik was vanmiddag erg verbaasd over het positieve commentaar terwijl wel 4 tegendoelpunten gescoord konden worden
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:15
Zou Aadje zich tot echt als GOD zien!! Op basis van een oefenwedstrijdje kan hij een 2de seizoenshelft voorspellen!!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:19
Denkt dat hij een soort Cruijf is ipv een gevallen trainer
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:22
Is dat de toekomst na PSV?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:29
Ze hebben nu Cocu das ook al niet best....maar het gaat over verdedigen en dat doen ze graag daar. Maar als je aanvalt hoef je niet te verdedigen. Ik denk dat ten Hag dit allang gezien had net als iedereen zag dat de verdediging om te huilen is. Maar zijn tactisch antwoord komt pas tegen Feyenoord en Utrecht
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:33
Ik bedoel de dementerende toekomst na PSV
Vind ik leuk
Blindsy +3294
zaterdag 13 januari 2018 om 20:25
Uh.... restverdediging? Iemand?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:26
Hoe vondt sjaak ervan dan
Vind ik leuk
tikkietoe +3581
zaterdag 13 januari 2018 om 20:27
Het had 5-3 kunnen staan. Lyngby kreeg een penalty die werd gekeerd en weggewerkt en een bal onderkant lat die er gelukkig niet over de lijn stuitte. Maar meer kreeg dat ploegie ook echt niet voor elkaar.
Ben het wel eens dat het tegen Feyenoord beter moet, want die zijn van een beter kaliber.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:38
Bedankt dat je zo bezorgd bent maar komt goed hoor Aadje.
Vind ik leuk
Mo +10350
zaterdag 13 januari 2018 om 20:50
Die 5 punten maken ze niet meer goed. Aad heeft er gewoon totaal geen kijk op, wat een belachelijke uitspraak. Slaat helemaal nerens op
Vind ik leuk
_AJAX_ +2434
zondag 14 januari 2018 om 03:21
Aad klink net zo dom toen Dick Advocaat zei dat Zweden nooit met 8-0 zou winnen van Luxemburg...
[Reactie gewijzigd op zondag 14 januari 2018 om 03:22]
Vind ik leuk
pinkelman +3288
zaterdag 13 januari 2018 om 21:07
Dat gaat dan de kop kosten van van der Sar en Overmars.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 21:07
Ik heb Aadje de laatste 20 jaar nog niet op 1 slimme opmerking kunnen betrappen
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 21:08]
Vind ik leuk
Tweey +748
zaterdag 13 januari 2018 om 21:25
Ben jij wel 20?
Vind ik leuk
cheeks +2326
zaterdag 13 januari 2018 om 21:15
Whaha. Alle ajaciedjes zijn weer op hun pik getrapt. Reactie, Aadje wie?? Het antwoord, Aad de Mos. Een van de beste analitici. Die het vaker bij het rechte eind heeft dan wie dan ook.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 21:19
Welke geweldige voorspelling deed Aadje in de afgelopen 5 jaar dan?
Vind ik leuk
Siemjo +107
zaterdag 13 januari 2018 om 21:17
Er zullen echt nog wel tegen doelpunten vallen. Maar er heeft een bekende oud voetballer gezegt: zolang je meer doelpunten maakt als de tegenpartij ben je nog steeds de winnaar. En Aad dat waren er vanmiddag 4
Vind ik leuk
Tweey +748
zaterdag 13 januari 2018 om 21:26
Hoe dom kan je zijn ....
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 21:24
Aad kan jij het beter doen dan met je grote bek
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 21:27
Zuurpruim
Vind ik leuk
Tweey +748
zaterdag 13 januari 2018 om 21:27
Aad zit er inderdaad naast. Ze gaan geen problemen krijgen, die hebben ze al 4 jaar.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 21:28]
Vind ik leuk
14forever +7383
zaterdag 13 januari 2018 om 21:33
Hahahahha die Aad toch, wat is zijn volgende excuus. Als we 5x de.nul houden , de volgende 5 potten
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 23:56
Gebeurt niet
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 21:39
Gaan we de uitspraken van de Mos serieus nemen?
Vind ik leuk
B3v3r +210
zaterdag 13 januari 2018 om 21:52
Want PSV heeft wel een fantastische verdediging en gaat nog maar weinig wedstrijden verliezen, wat een verschrikkelijke mediageile meneer is dit toch ook ...
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 21:57
als ajax dadelijk gaat draaien dan zegt Aadje gewoon dat ze hem zijn kritiek hebben aangehoord en dat ze dank zei hem het zo goed doen, wat een staats wous
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:15
De Mos kan wel wat zeggen maar ook zijn Clubje PSV gaat punten verspelen en het negatieve gedoe moet maar eens stoppen. Ajax speelde voor het eerst in het nieuwe jaar weer en een oefenwedstrijd zegt in zijn geheel niets. Zondag moet Ajax er staan en de Rotterdammers missen weer het verdedigingsduo volgens zeggen Van Bronckhorst en krijgen hetzelfde probleem als in Rotterdam en zien weer geen daglicht.
Vind ik leuk
zwollie +4997
zaterdag 13 januari 2018 om 22:17
Aadje afkoopsom de mos heeft gesproken.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:20
Die lul moet zijn PSV petje afzetten heeft altijd wat te zeiken over Ajax.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:22
Bedankt voor je reactie, Aad.doen we niets mee. Next.
Vind ik leuk
poklane +3784
zaterdag 13 januari 2018 om 22:23
Je kan eerlijk gezegd ook niet verwachten dat een verdediging waarvan 1 speler eigenlijk gewoon een middenvelder is en waarvan een ander net nieuw bij de club is gelijk optimaal functioneert. Dat ze beide links spelen (links centraal en linksback) werkt ook niet echt in het voordeel.
Vind ik leuk
richard37 +1055
zaterdag 13 januari 2018 om 22:24
Ach als Ajax van Feyenoord en Utrecht wint en psv verspeeld punten tege. Heracles , zijn ze favoriet nummer 1 van Aadje. Hik verandert wekelijks van mening. Daarom geloof ik niets wat die zegt.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:37
de mos moet zo lopen zeiken als dat allen kan zeg dan niks
Vind ik leuk
rik1958 +182
zaterdag 13 januari 2018 om 22:51
de jong en Veltman speelde zeer matig. met onze nwe linksback is er helaas geen plaats voor frenkie de jong, Wöber hoort daar staan. de jong zal op het middenveld moeten strijden om een plek met Siem de jong, Ziyech, vd beek, schone, en dadelijk ook nog labrador. einde verhaal dus
Vind ik leuk
myrthewit +1216
zaterdag 13 januari 2018 om 22:59
Aad Kletspraat weer. Ik heb zelf de wedstrijd gezien en het viel wel mee. Het tegendoelpunt was min of meer de eerste kans en viel door een fout in de verdediging. Frenkie speelde Nico verkeerd in waardoor balverlies op een moment dat iedereen al naar voren ging. Onana was ongelukkig bij deze goal. Daarna nog een kans voor de Denen gezien in de eerste helft. In de tweede helft werd in het begin ongeconcentreerd gespeeld, waardoor de Denen enkele kansen kregen, wat leidde tot o.a. een schot tegen de lat en een gemakkelijk gegeven penalty. Ajax stond toen met 3-1 voor. Na de 4-1 was de wedstrijd gespeeld. Daarbij is Ajax nooit echt heel goed na een trainingskamp waar hard gewerkt is. In elk geval is Nico een aanwinst. Het enige wat me zorgen baart is de nieuwe blessure van Wober.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 23:02
Ach, Aad. Er komt zelden iets zinnigs uit die snoeshaan. Er komt altijd een glimlach op mijn gezicht als die oetlul weer denkt van zich te moeten laten spreken. Zelfs uit een dronken lieveheersbeestje zegt nog meer zinnigere dingen.
Vind ik leuk
rinirat +1294
zaterdag 13 januari 2018 om 23:38
Jan lul in de bocht...altijd wat te janken over Ajax.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 23:53
Owjee Aad! Je kunt toch niet onderbouwde kritiek uiten op een Ajaxs topic?! En zeker niet met al die wanhopige defensieve aankopen van dun Overmars!
Vind ik leuk
Stranger +2594
zaterdag 13 januari 2018 om 23:59
Nou Aad hiermee maak je geen vrienden in Amsterdam en omstreken.
Om zo hun wereldtalenten te kijk te zetten;-)
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 00:03
het is ook waar verdediging is bijzowel Ajax als psv gewoon lek
Vind ik leuk
fr1963 +1550
zondag 14 januari 2018 om 00:37
Aadje ziet het goed. Psv wordt simpel kampioen, Feyenoord 2e, AZ 3e....
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 01:27
Lulhannes,laat ie pupillen gaan trainen, eikel
Vind ik leuk
_AJAX_ +2434
zondag 14 januari 2018 om 02:27
Hoe kun je na die twee oefen wedstrijdjes er alles over zeggen hoe het wel of niet gaat, en Aad kan wel heel makkelijk zeggen dat Ajax nog wel punten laat liggen, natuurlijk. Een nieuwe trainer heeft ook z'n tijd nodig, maar Aad doet nu net alsof PSV de sterren van de hemel speelt, want ook die laten zeker ook nog wel punten liggen, maar dat zegt Aad niet.
Al met al is dit gewoon pure jaloezie...
[Reactie gewijzigd op zondag 14 januari 2018 om 03:17]
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 03:42
Draai de d om..dan krijg je apentaal...
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 04:15
Inderdaad Mosje heeft gelijk. rest van de verdediging is niks.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 04:26
Aad moet zijn klep houden.
Zoveel heeft hij niet gewonnen.
Bijna overal mislukt...
Zocht vaak ruzie met bestuur.
Vind ik leuk
Teo Smith +16466
zondag 14 januari 2018 om 07:24
Helemaal mee eens aad haha.
Vind ik leuk
Siem +124
zondag 14 januari 2018 om 13:47
aadje heeft er geen verstand van
Vind ik leuk