Van Persie met open armen ontvangen door Feyenoorder: Speler van formaat

    Van Persie met open armen ontvangen door Feyenoorder: "Speler van formaat"

    Gepubliceerd: zaterdag 13 januari 2018 om 22:49za 13-01-2018 om 22:49

    Karim El Ahmadi vindt het mooi dat Feyenoord zo goed als zeker gaat versterken met Robin van Persie. Alles wijst erop dat de 34-jarige aanvaller maandag gepresenteerd wordt in Rotterdam-Zuid. 

    "Hij is natuurlijk een speler van formaat. Hij zal ons alleen maar beter maken", aldus El Ahmadi - aanvoerder van de regerend kampioen - in gesprek met RTV Rijnmond. "Als hij wat zegt, denk ik dat iedereen dat oppakt. Ik denk dat de hele groep tegen hem opkijkt."

    Tijdens dit seizoen rees een paar keer de vraag of El Ahmadi wel geschikt is om captain te zijn. De international van Marokko haalt zijn schouders op. "Dat krijg je altijd. Als de resultaten wat minder zijn, ben je opeens geen leider meer. Ik maak me daar niet zo druk om."

    "Ik geef gewoon honderd procent, dat blijf ik altijd doen. Het belangrijkste is nu dat we gewoon punten gaan pakken in de tweede seizoenshelft." Feyenoord hervat de competitie volgende week met een uitwedstrijd tegen Ajax.  

    Lees ook: Onruststoker, dure bankzitter, Kuyt-draaiboek: de voors en tegens van Van Persie

    Plaats een reactie

    zaterdag 13 januari 2018 om 23:02
    Wel leuk dat Robin weer terug is.
    Vraag me af offie het nog een beetje kan bijbenen.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9682
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:12
    Hij mag 6x gewisseld worden per wedstrijd.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13296
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:13
    Denk eerlijk gezegd dat het 1 grote aanfluiting wordt, die man is allang niet fit meer..
    Vind ik leuk
    Stranger +5558
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:57
    Gelukkig is denken niet het sterkste punt van Ajax supporters.
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 02:04
    Net zoals de Feyenoorders Stranger?
    Vind ik leuk
    Stranger +5558
    zondag 14 januari 2018 om 11:40
    Goh wat goed na gedacht! Helemaal zelf bedacht?
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 12:02
    Dat is geen antwoord!
    Vind ik leuk
    Stranger +5558
    zondag 14 januari 2018 om 12:47
    Dat klopt. Maar ik reageerde op een Ajaxsupporter die begon met "Denk".
    Alleen had ik er het knipoogje achter moeten zetten.

    Nu antwoord op je vraag ,ook bij Feyenoord lopen genoeg lui rond die ze misschien wel alle zeven hebben ,maar niet alle zeven tegelijk werken.
    Alleen in het vak waarin ik zit wordt over het algemeen goed nagedacht;-)

    Ik schaar MojoRisin niet onder de niet nadenkers overig!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13296
    zondag 14 januari 2018 om 08:34
    Gewoon realistisch, hij heeft nog maar 2 duels gespeeld dit seizoen, in de middelmatige Turkse competitie.. Dus waarom zou hij nu ineens wel fit genoeg zijn om in NL te spelen ? Ik hoop zelfs van harte dat hij nog een keer kan vlammen, maar zie het niet gebeuren eerlijk gezegd, misschien een paar keer nog..
    Vind ik leuk
    Stranger +5558
    zondag 14 januari 2018 om 11:44
    Ik weet niet hoe oud je bent,maar als je van Basten nog kent en de wedstrijden om het EK in 1988?
    Dan heb je het voorbeeld van een speler die er haast een hele competitie geblesseerd uit gelegen had ,maar wel de grote ster van het toernooi werd.
    Dus alles is mogelijk!
    Het enige wat we kunnen doen is afwachten en kijken hoe het loopt.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13296
    zondag 14 januari 2018 om 12:26
    Helaas oud genoeg.. ;)
    Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar heb gewoon mijn twijfels..
    Zou graag een fitte Van Persie op de NLse velden zien hoor, prachtige speler..
    [Reactie gewijzigd op zondag 14 januari 2018 om 12:41]
    Vind ik leuk
    Stranger +5558
    zondag 14 januari 2018 om 12:39
    Twijfels zijn er voor mij altijd bij een oudere speler. Kuijt viel goed uit.
    Makaay ,Gio en Hofland verkeerd.
    Als v Persie fit genoeg is heeft Feyenoord er denk ik veel plezier van. Zo niet dan is het afwachten of hij zijn kennis en ervaring over kan brengen op het team.
    Vind ik leuk
    Nuance +9452
    zondag 14 januari 2018 om 09:24
    Jij traint met hem? Hij zal blessure gevoeliger zijn dan 10 jaar geleden, maar of hij fit is, kan zeker jij niet weten..
    [Reactie gewijzigd op zondag 14 januari 2018 om 09:24]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13296
    zondag 14 januari 2018 om 09:27
    Ik weet het ook niet zeker natuurlijk, maar vraag me het gewoon af.. Het zou wel opvallend zijn als hij nu ineens wel fit is, terwijl hij dit seizoen nog nauwelijks heeft gespeeld bij Fenerbahce..
    Maar goed, we zien het zondag wel..
    Vind ik leuk
    Nuance +9452
    zondag 14 januari 2018 om 09:31
    Hij heeft 4 maanden niet gespeeld na zijn laatste blessure. Dus die speelt niet komende zondag. Moet eerst wedstrijdfit worden. Van Persie zal bijvoorbeeld wedstrijden op kunstgras niet spelen, hier en daar aangepast trainen, dat soort aanpassingen verwacht ik.
    Vind ik leuk
    035 +6395
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:14
    Luis in de pels
    Vind ik leuk
    Rodajc +15810
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:21
    El Ahmadi is wel degelijk een echte leider voor Feyenoord
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6765
    zondag 14 januari 2018 om 00:03
    Van Persie gaat niet brengen wat er verwacht denk ik

    Zit toch een bepaalde druk bij

    [Reactie gewijzigd op zondag 14 januari 2018 om 01:16]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34402
    zondag 14 januari 2018 om 00:12
    (Paardenlul)
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6765
    zondag 14 januari 2018 om 02:42
    Eentje had me telefoon te pakken en zat op mijn account te reageren chef

    Kan wel lachen om je reactie trouwens :P

    Ik heb de reactie iig aangepast

    Goed weekend verder!!!!
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14262
    zondag 14 januari 2018 om 08:58
    Volgens mij wordt er hier al verwacht dat hij niets gaat brengen en dus kan het alleen maar beter worden.
    Vind ik leuk
    Nuance +9452
    zondag 14 januari 2018 om 09:35
    Haha nee Van Persie kan niet met druk omgaan. Kampioen geworden met ManU, topspeler in de PL, nee die kan dat niet aan.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34402
    zondag 14 januari 2018 om 00:10
    Haters gonna hate. Stupid....

    Welkom back robin van persie.
    Vind ik leuk
    yuuup +9917
    zondag 14 januari 2018 om 00:19
    Nog beter?
    Vind ik leuk
    Sanders +4132
    zondag 14 januari 2018 om 00:21
    Zou toch wel leuk zijn als van persie slaagt bij feyenoord. Niet zo zeer omdat ik het hem gun, maar vooral om al die zeik stengels de mond te snoeren.
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 01:37
    Geweldig toch! Alle "sukkeltjes met een toetsenbordje" weten het beter dan de volledige technische staf en alle selectiespelers van de regerend landskampioen bij elkaar. Jullie hebben vast en zeker gelijk. Volgens jullie is waarschijnlijk zelfs Heitinga nog beter (zoals die bij zijn return was).
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 01:54
    Geweldig toch ! Alles sukkeltjes van de volledige technische staf en de selectiespelers van Feyenooit weten het beter als de club fenerbache waar hij al maanden niet speelt en het Nederlands elftal waar hij weer eens mocht meedoen en geen pepernoot raakte :D
    Als van Persie nog zo goed was had hij echt niet voor Feyenooit gaan spelen maar had hij net als Wesley voor veel centjes gaan spelen in de zandbak . Voor het salaris wat ze hem gaan betalen hadden ze beter Weghorst kunnen halen die zich wel volledig gaat inzetten :P
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 02:05
    He plasneus, maak je eigen teksten en ga je lekker bezig houden met je eigen cluppie. Al bijna 4 jaar helemaal nooit uhhh niks!
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 02:33
    Hoe ironisch dat een iemand met een fietspompelullebekkie dat zegt van een club die voor een jaar geleden al 18 jaar niks gewonnen had hahaha
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 02:45
    Een iemand met een fietspompelullebekkie? Ben blij dat jij je zaad kan lozen aan die grachtengordel van je, kom je nog ergens aan de bak. Al jaren blijft dat parkeerterreintje bij de arena leeg en de arrogantie blijft.
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 02:51
    Parkeerterreintje vol of leeg altijd nog meer geld in kas en betere spelers dan er in die badkuip rond huppelen :D
    Karsdorp en Kongolo waren voor jullie uitschieters dat zijn bij ons bedragen waar we ons bed nog niet voor uitkomen :P
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 02:56
    Meer geld in de clubkas, betere spelers, maar geen prijzen? Dikke prima!
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 02:40
    Btw deze grap gaat daadwerkelijk over jou : wat is er aan de hand als een feyenoord supporter een vlieg inslikt :D

    Dan heeft hij meer hersenen in zijn maag als in zijn hoofd :P
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 02:04
    Van Persie erbij schiet ook niet op als die andere 10 niet kunnen voetballen...
    Vind ik leuk
    Koffieee +237
    zondag 14 januari 2018 om 02:14
    Maar intussen hebben wij zowel Europees, als alle landelijke prijzen recenter gewonnen als jullie ... dus bekkie graag
    Vind ik leuk
    Koffieee +237
    zondag 14 januari 2018 om 02:21
    De graafschap, pec Zwolle whahahaha
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 02:42
    Nac hahahahaha
    Kampioenswedstrijden kan ik niet noemen die spelen jullie niet zo vaak :(
    [Reactie gewijzigd op zondag 14 januari 2018 om 02:45]
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 02:56
    Hoe oud ben je nu zozo. Doe toch niet zo kinderachtig joh.
    Vind ik leuk
    san the man +1122
    zondag 14 januari 2018 om 03:05
    El ahmadi mag zijn veters niet een strikken ik vrees voor Feyenoord dat hij niet meer kan! Maar wat hebben we met ons allen mogen genieten! Van 1e 2jaar Feyenoord 8 jaar Arsenal 3 jaar Manchester daarna werd het minder in Turkije! Maar 1 van de vele grote Nederlands voetbal!
    Vind ik leuk
    san the man +1122
    zondag 14 januari 2018 om 03:08
    Ik hoop bij mijn clubje PSV! En zelfs bij Ajax van Persie met respect behandelen. Is en was een grote voetballer voor Nederland!
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 05:42
    natuurlijk, daar heb je wel gelijk in, maar de rest kan toch echt niet voetballen, joh...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10308
    zondag 14 januari 2018 om 05:33
    Welkom in het opvangcentrum voor bejaarde voetballers.......een toekomst zonder uitzicht voor club en speler.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8670
    zondag 14 januari 2018 om 09:24
    Heb je het niet gelezen? Hij gaat naar Feyenoord hoor. De enige Nederlandse club die dit jaar CL punten heeft gepakt.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10308
    zondag 14 januari 2018 om 22:03
    Ha ha een kinderhand is gauw gevuld.........hebben jullie daar ook een lintje voor gekregen ?
    Vind ik leuk
    Makis +1146
    zondag 14 januari 2018 om 10:29
    Zoveel respect hier.. man is topscorer alle tijden. Maar zo word er om gesprongen met legendes in dit land
    Vind ik leuk
    almsend95 +289
    zondag 14 januari 2018 om 13:22
    die schiet er op de laatste dag zo 3 in tijdens de kampioenswedstrijd!

    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws