Contract van Spartaan ontbonden: 'Mijn zaakwaarnemer is nu op zoek'

Contract van Spartaan ontbonden: 'Mijn zaakwaarnemer is nu op zoek'

zondag 14 januari 2018 om 11:24

Afgelopen donderdag werd bekend dat Sparta en Abdul Bai Kamara per direct van elkaar verlost zijn. Het contract van de 21-jarige verdediger is per direct ontbonden en dus kan Kamara op zoek naar een nieuwe werkgever - liefst in Nederland. 

Met Sparta-trainer Dick Advocaat heeft Kamara geen woord gewisseld. "Ik heb met Leo Beenhakker gesproken. Wat ik al dacht en had verwacht, bleek ook zo. De overeengekomen oplossing om uit elkaar te gaan, is de beste. Dat kan ik het beste nu doen, nu de transfermarkt weer open is", vertelt de stopper aan ELF Voetbal. 

"Mijn zaakwaarnemer is op zoek naar een nieuwe club. Er lopen wat lijntjes. Het liefst zou ik naar een club in de Eredivisie of Jupiler League gaan, waar ik perspectief heb op speelminuten."

Een avontuur in het buitenland komt te vroeg. "Eerlijk gezegd ben ik nog niet toe aan de stap naar het buitenland. Ik wil me eerst in Nederland bewijzen. Ik ken genoeg voorbeelden van jonge talenten, die naar het buitenland vertrekken en daarna horen we niets meer van hen."

Plaats een reactie

The Joker +1013
zondag 14 januari 2018 om 11:26
2de divisie is het hoogste voor dat gastje.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 11:30
En een ban het beste voor jou
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 11:28
Dat contract is niet voor niks ontbonden, dus dat wordt gewoon op vrijdagavond naar Telstar b.v.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 11:31
Beter dan afhankelijk zijn van een lift dus niet zo neerbuigend
Vind ik leuk
Spiegel +1939
zondag 14 januari 2018 om 11:32
Ik snap er niks van Virgil. Jij gaat van leuke forumgebruiker naar eng vervelend naar mannetje omdat iemand iets zegt wat je niet zint.

Beetje jammer.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 11:35
Wie is die klaploper joh?
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 11:37
Kan je nagaan als de plattekar uitrijd.
Vind ik leuk
Teo Smith +14788
zondag 14 januari 2018 om 11:40
Hij kan beter even in de spiegel kijken....
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 11:44
Dat zijn een beetje de jongens die mij een oor aan hebben genaaid. Het had beter geweest als je gewoon privé berichten kunt sturen.
Joker is heel de ochtend al tegen mij bezig en die feyenoorder doet erg neerbuigend over mij en over vele anderen. Doet alsof ik een een troll bent en laat dat elke x weer merken.. Hij was vroeger voetbal is passie, lag hij ook met half VP overhoop.
Vind ik leuk
Guusman +2837
zondag 14 januari 2018 om 13:20
Zeg je nu dat die joker dezelfde als v.i.p. is ?

En ga niet huilen maar bijt gewoon van je af, zonder te schelden, wees creatief.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 13:21
Ik scheld toch niet? En pak ze toch ook zonder te scheld? Maar als mijn mede VPers willen weten waarom dan krijgen ze gewoon uitleg
Vind ik leuk
Guusman +2837
zondag 14 januari 2018 om 13:24
Ik zeg ook niet dat je scheldt toch.
Bedoel te zeggen laat je niet uitlokken tot schelden, oftewel een oor aan naaien zoals jij het noemt. Maar wie is die joker dan volgens jou?
Ik weet trouwens wie jij eerst was, maar dat begreep je al neem ik aan ;)
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 13:28
Ja ik weet het guusman vandaar dat ik ook die opmerking maakte van daar heb je hem weer hoor
. Ik zou echt niet weten wie joker is om eerlijk te zijn, maar hij moest vanmorgen bij al mijn reacties negatief aanwezig zijn. En nee heb geen zin meer om me uit te laten lokken ik doe gewoon met zijn spelletjes mee. Ben gelukkig nog geen bien of bluf
Vind ik leuk
Guusman +2837
zondag 14 januari 2018 om 13:39
Ik schat je ook wel iets hoger in dan die twee, zeker de laatste die je noemt is behoorlijk van het padje als je het mij vraagt ;)
Maar dat joker dezelfde is als passie kan ik me eigenlijk niet voorstellen.

Het is prachtig weer, ik ga met mijn meisie en hondje even een rondje
de boer op. Succes man.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 13:42
Nee voetbal is passie is geen joker :p dat heb ik niet gezegd ouwe.
Isgoed kerel veel plezier
Het is er idd heerlijk weer voor.
Ach misschien draait het wel bij haha wij waren ook niet bepaald de beste vrienden
Vind ik leuk
Guusman +2837
zondag 14 januari 2018 om 13:58
Ik kan je in ieder geval wel melden dat ik je niet gerapporteerd heb.
Doe ermee wat je wilt.

Off.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 14:03
Weet ik!
Wij hadden het ook al uitgesproken
Fijna dag gozer
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 13:32
Neem het allemaal niet zo serieus. Je ziet slechts pixels op een beeldscherm, die letters en dus woorden vormen, die geschreven zijn door weet jij veel wie. Het is slechts een voetbalwebsite en dit is een forum, niet meer en niet minder. Voor iedereen die zich hier serieus boos weet te maken, de moeite neemt om extra accounts te maken, die telefoonnummers uitwisselen of wat dan ook.. Zoek alsjeblieft een leven.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 13:35
Je heb helemaal gelijk, maar als je ruzie heb, hebben forum leden wel het recht om het te vragen en op een uitleg.
Ik ben niet boos ofiets hoor, geniet hier alleen maar van.
Zeker als je sommige reacties lees, die gissen maar wat in het duister en geloven er zelf nog in ook.
Vind ik leuk
Rodajc +2958
zondag 14 januari 2018 om 11:41
Ben je een beetje chagrijnig vandaag?
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 11:46
Nee en nog steeds niet, laat alleen niet over mij heen lopen
Alleen houd ik het nu een stuk netter en iemand die uitleg wilt, krijg die ook gewoon van mij
Vind ik leuk
The Joker +1013
zondag 14 januari 2018 om 11:54
Ik ben heel erg netjes Virgil.
Ik ben niet aan het intimideren als jij.
Dus niet janken aub.

Dankje.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 11:55
Dat is het nou juist, je gebruikt een lelijke dingen in een net jasje
Heb geleerd dat dat het beste is
Heb het ook moeten leren ;)
Vind ik leuk
Emnu +598
zondag 14 januari 2018 om 12:22
En hoe laat komen jullie mamma's jullie ophalen?

Wat n niveau zeg, en gewoon elk fucking topic.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 12:36
Ik krijg ook een beetje een kleuterklas gevoel vanochtend. Maar goed, het niveau verandert altijd op VP, dus dit komt ook wel weer goed.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 13:50
Ach, ik ben er weer nu.
Zal gelijk het niveau gigantisch stijgen ;-)
Vind ik leuk
Hesses +626
zondag 14 januari 2018 om 13:42
Die Kamara zal niet gauw meer voor de Camera komen na een wedstrijd van sparta dus. ;-)
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 13:53
wellicht vv Veendam iets voor hem :p
Vind ik leuk