Elia 'beetje bang': Voordat ik hier naartoe kwam, was het wel heel erg

Elia 'beetje bang': "Voordat ik hier naartoe kwam, was het wel heel erg"

zondag 14 januari 2018 om 12:20

Eljero Elia (30) heeft nog geen seconde spijt gehad van zijn zomerse overstap naar Istanbul Basaksehir. De vleugelaanvaller is gelukkig in Turkije, vertelt hij voor de camera van Omroep West. In het begin was Elia 'een beetje bang', geeft hij eerlijk toe. 

Istanbul Basaksehir nam de buitenspeler in de zomer over van Feyenoord. "Het is leuk hier. Er zijn veel aardige mensen, Basaksehir is een professionele club en we gaan voor het kampioenschap. We staan er goed voor, maar hebben nog wel een lange weg te gaan."

"Hoe het leven hier is? Prima, ik heb niets te klagen. Maar in het begin was ik wel een beetje bang voor aanslagen. Gelukkig heb ik er nog niets van gemerkt. Voordat ik hier naartoe kwam, was het wel heel erg. Er was meer onrust in het land en iedereen was ook echt bang. Nu zie je dat de mensen hier weer wat opleven. Ze proberen weer naar buiten te gaan."

Plaats een reactie

zondag 14 januari 2018 om 12:22
Het leven is niet zonder risico's als je wilt gaan rentenieren
Vind ik leuk
Teo Smith +14766
zondag 14 januari 2018 om 12:28
Je kunt nog altijd terug komen. Veel beter dan larsson en boetius.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 12:45
Maar we missen je helemaal niet. Damn wat een rust nu dat we niet 20 topics Elia dagelijks hebben
[Reactie gewijzigd op zondag 14 januari 2018 om 12:45]
Vind ik leuk
Makis +894
zondag 14 januari 2018 om 15:18
Bij Feyenoord werd ie beoordeeld op zn voetbalkwaliteiten... liever een enfant terrible met geniale acties dan een ideale schoonzoon die niets toevoegt
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 15:46
Van Bommel is ook niets misschien alleen als schoonzoon.
Vind ik leuk
Makis +894
zondag 14 januari 2018 om 19:34
Is toch een schoenen merk?
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 20:57
En zo is het
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 12:31
Geld of je leven? Ik loop dan maar liever naar de winkel en kies eieren voor m'n geld ;)
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 12:48
Wonen en werken in een land waar dictator Erdogan de macht heeft is een keuze.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 16:45
Een dictator wordt niet gekozen laat staan net zo een meerderheid. Ben het ook niet een met het CDA en co in onze regering.. maakt ze nog geen dictator.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 17:02
Je kunt geen appels en peren vergelijken. Nederland en Turkije naast elkaar leggen is onzin. In Nederland valt er iets te kiezen. Erdogan doet er alles aan om de keuzes in Turkije te elimineren en wetten aan te passen om zelf meer macht te vergaren.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 17:08
In Turkije zijn er gewoon eerlijke verkiezingen gehouden! Erdogan zn buitenland beleid boeit de Turk niet! Dat hij de staatsschuld weg heeft gewerkt en iedereen eten en drinken heeft wel. Erdogan heeft gewoon goed voor de gewone man gezorgd iets waar veel politici wat van kunnen leren. De verkiezingen zijn eerlijk verlopen als jij iets hebt wat waarnemers niet hebben geconstateerd toon de bewijzen!
[Reactie gewijzigd op zondag 14 januari 2018 om 17:10]
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 18:23
Ik staak de discussie. Heeft geen zin. Verkeerde plek dit forum. Ik wil op dit forum vooral over voetbal discussieren en zeker niet over Erdogan. Elk podium is er wat dat betreft 1 teveel.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 18:28
Klopt die man is gek maar de Turken zijn ook gek op hem. En dat is democratie pur sang punt
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 19:15
Nee! Nee! Niet alle Turken. Degenen die niet pro Erdogan is, jaagt hij overal ter wereld op. Dat is alles behalve vrijheid. Een afwijkende mening respecteert hij niet. Die sluit hij op.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 19:35
De overgrote meerderheid wel kijk naar de verkiezings uitslagen. Ik heb ook geen bewijzen gezien dat de beste heren niet of wel bij de coup betrokken waren. Ik heb me aangeleerd om wijs me mond te houden op die punten. Feit blijft dat Turkije een militaire coup op een democratisch gekozen regering heeft overleefd. Elk land zal zich zo beschermen Amerika heeft 17 jaar later nog steeds wetten instand en gisteren nog verlengd. Als je als land wordt aangevallen is dit blijkbaar de manier om orde te herstellen. En Gullen is extremer dan Erdogan die organisatie is gewoon ziek ze staan niet voor vrijheid lees effe tegen wie hij vecht. Naar onze normen beide fout als ik tussen die twee partijen moet kiezen kies ik blind voor de arbeiders partij.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 januari 2018 om 19:41]
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 19:42
Precies. En dan mag je de minderheid vastzetten, opjagen etc.? Dat is geen vrijheid. Heeft niets met beschaving te maken. Zo ga he toch niet met je medemens om?
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 19:43
Dat is de keer zeide van democratie niemand heeft ooit gezegd dat het perfect was of is.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 19:53
Onzin. Democratie in Nederland en Turkije werkt gelukkig niet hetzelfde. Als je niet kan zeggen wat je wil, is er geen sprake van democratie. Behalve in Turkije. Zolang je maar achter Erdogan aanloopt. Niets keerzijde.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 21:02
Ook hier kan het gebeuren... Geert zegt gekkere dingen als hij zoveel stemmen krijgt heb je het zelfde.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 20:58
Nog erger die club waar Elia voor speelt is van Erdogan
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 13:36
Wel een heel goed elftal hebben die gasten.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 16:47
Ach waar is het wel veilig tegenwoordig elia?
Vind ik leuk
Nuance +3649
zondag 14 januari 2018 om 17:00
Dus het mag niet over politiek gaan
Ok, dan weten we dat weer.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Elia 'beetje bang': "Voordat ik hier naartoe kwam, was het wel heel erg"