PSV kan bijzonder record evenaren: Natuurlijk een mooie prestatie als dat lukt

    PSV kan bijzonder record evenaren: "Natuurlijk een mooie prestatie als dat lukt"

    vrijdag 2 februari 2018 om 15:56

    Wanneer PSV zaterdag wint van PEC Zwolle, is dat de 21e thuiszege op rij voor de Eindhovenaren. Het zou een evenaring van het clubrecord uit 1987 zijn. Destijds won PSV onder Guus Hiddink 21 thuiswedstrijden op rij. 

    "Ik ben niet zo van de statistieken", reageert Cocu tegenover Voetbal International op de recordjacht. "Maar de 21e thuiszege op rij is natuurlijk een mooie prestatie als dat lukt. De manier waarop we thuis spelen is aanvallend en die intentie zal niet veranderen." Tussen oktober 1986 en december 1987 won PSV 21 wedstrijden op rij in het Philips Stadion. 

    "Hoe het komt dat we nu thuis makkelijker winnen dan vorig seizoen? Het is niet zo dat tegenstanders zich anders opstellen. Als ze naar ons toe komen, maken ze nog altijd de ruimtes klein. We hebben dit seizoen wel een betere manier gevonden om te variëren tegen deze ploegen. En we hebben vertrouwen, dat krijgen we ook van het publiek, dat voelt de ploeg. We hebben drie uitwedstrijden gehad, die waren pittig om mee te beginnen. Het is heerlijk om weer voor een vol Philips Stadion te spelen", aldus Cocu. 

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Poll

    Wie wint?

    (1256 stemmen)

    Plaats een reactie

    elijah +1490
    vrijdag 2 februari 2018 om 15:59
    Lucky PSV
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7997
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:04
    Geluk gaat vaak hand in hand met kwaliteit. Zeker wanneer er op wat meer structurele basis sprake is van "geluk". Overigens wil ik je wijzen op de term "lucky Ajax"....die komt namelijk niet zomaar uit de lucht vallen. Kortom, oogjes dicht en snaveltjes toe....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 16:08]
    Vind ik leuk
    Leedz +5600
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:15
    Bij lucky Ajax lag het uiteraard wel aan geluk en niet aan kwaliteit he...

    iets met 2 maten en meten...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:18
    Jullie zijn toch ook twee keer zo groot ;)
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7997
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:26
    Nergens zeg ik dat. Ook lees je dit niet tussen de regels door...kortom dat is jouw interpretatie van hetgeen ik bedoel en schrijf. Ik verbind alleen geluk aan kwaliteit, niks meer en niks minder. Kortom, lees het even opnieuw en het zou je sieren als je dan ook terugkomt op "het meten met 2 maten".
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 16:29]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24961
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:35
    Als je heel vaak geluk hebt betekent dat inderdaad vaak dat je ook kwaliteit hebt.
    Aan de andere kant, als je zovaak afhankelijk bent van geluk, is dat dan niet een gebrek aan kwaliteit?
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7997
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:40
    Oef pittige hersenkraker....ik houd het er maar op dat een team afhankelijk is van kwaliteit en dat de doorslag geeft en zodoende geen sprake is van geluk maar kwaliteit:).
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24961
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:48
    Ben ik het ook mee eens hoor. "Geluk dwing je af" betekent ook zo goed zijn dat je boven geluk staat.

    Maar als je zoveel wedstrijden wint met geluk is er tegelijk een tekort aan kwaliteit om het zonder geluk te doen :p
    Denk ik. Ik vond het een leuke invalshoek
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +722
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:43
    heerlijk vraagje! ik heb geen idee, ik denk dat het per wedstrijd verschillend is.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24961
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:49
    Ja, maar over een heel seizoen zegt het wel iets.
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:11
    Als je zo makkelijk en dik bovenazn staat is geen geluk. Weinig tegenstand he!
    Vind ik leuk
    forza nec +1109
    vrijdag 2 februari 2018 om 15:59
    Met anti voetbal kun je ook kampioen worden.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +11367
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:05
    Dat heeft Ajax ooit ook 4 jaar achter elkaar gedaan en daar hoor je niemand meer over.
    Vind ik leuk
    elijah +1490
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:05
    Als je PSV daarmee vergelijk, dan ben je toch echt te dom om te poepen...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 16:06]
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +11367
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:07
    Dat intens nare balletje terugvoetbal van De Boer was kutter om naar te kijken dan het spel van PSV dit jaar.
    Vind ik leuk
    FACT +2185
    vrijdag 2 februari 2018 om 20:05
    @ ruud wubbers

    En PSV?

    2005 : 1. PSV 34 27 6 1 87 89 18 +71 (15 verliespunten)
    2006 : 1. PSV 34 26 6 2 84 71 23 +48 (18 verliespunten)
    2007 : 1. PSV 34 23 6 5 75 75 25 +50 (27 verliespunten)
    2008 : 1. PSV 34 21 9 4 72 65 24 +41 (30 verliespunten)
    2015 : 1. PSV 34 29 1 4 88 92 31 +61 (14 verliespunten)
    2016 : 1. PSV 34 26 6 2 84 88 32 +56 (18 verliespunten)

    Aardig verschil, denk?

    ;-)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 20:06]
    Vind ik leuk
    Vowtar +4146
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:19
    Precies, PSV pakt veel meer punten en speelt veel beter voetbal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:14
    Nu toch wel?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 16:14]
    Vind ik leuk
    FACT +2185
    vrijdag 2 februari 2018 om 19:45
    @ ruud wubbers

    Inderdaad! 4x kampioen met gemiddeld tussen de 25 en 30+ verliespunten!

    2011 : 1. Ajax 34 22 7 5 73 72 30 +42 (29 verliespunten)
    2012 : 1. Ajax 34 23 7 4 76 93 36 +57 (26 verliespunten)
    2013 : 1. Ajax 34 22 10 2 76 83 31 +52 (26 verliespunten)
    2014 : 1. Ajax 34 20 11 3 71 69 28 +41 (31 verliespunten)

    Zo 'goed' was Ajax destijds dus zéker niet!
    Vind ik leuk
    elijah +1490
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:05
    Nou al was de wedstrijd tegen Feyenoord afgelopen week in de beker, echt een mooie open wedstrijd! Genoten van beide ploegen!
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:11
    Dan zal Nec wel kampioen wirden dan!
    Vind ik leuk
    forza nec +1109
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:25
    Hwahaha kom je Oek Uut nimwegen!!!
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1356
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:15
    Jullie staan inderdaad ook bovenaan.
    Vind ik leuk
    Leeuw +4971
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:37
    NEC speelt ook geweldig voetbal :)
    Vind ik leuk
    forza nec +1109
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:46
    Cruyffiaans voetbal spelen wij.
    Vind ik leuk
    Leeuw +4971
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:59
    Vandaar de hele hoge klassering :-)
    Vind ik leuk
    forza nec +1109
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:00
    Ja en we hebben pep niet de echten maar toch we hebben pep. P lol.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5400
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:00
    Mag lije dat het niet gehaald word
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10492
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:47
    Lekker voor je
    Vind ik leuk
    Bengelino +10872
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:02
    Tijd dat ze op hun ballen krijgen, en dat een van de backs weer pissig een ruitje inslaat
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6966
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:11
    Hee Bengel, scherven brengen geluk! Nog meer Lucky PSV dan ahaha!
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:32
    maar verder heb je je frustraties redelijk onder controle?
    Vind ik leuk
    Foebele +51658
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:02
    Totaal oninteressante records, mogen ze van mij prima pakken, als wij die schaal maar binnen halen, verder boeit het allemaal geen reet.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:19
    Zo denkt PSV over hun spel, als ze de schaal maar hebben.
    Vind ik leuk
    Foebele +51658
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:20
    Gaan ze alleen niet halen met dit spel, de lijn is te dun, dit gaan ze niet volhouden. Zeg ik als grote criticaster op het beleid van Ajax de afgelopen jaren, maar ik zie wel een ommekeer, het gaat meer en meer Ajax' kant op vallen de komende tijd en daarom denk ik dat we dit jaar toch kampioen worden.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:24
    Jij bent te makkelijk 360 graden gedraaid.

    Enige verschil is dat PSV wint van de kleinere clubs waar jullie punten laten leggen.
    Vind ik leuk
    Foebele +51658
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:33
    Nee hoor, ik ben niet te makkelijk gedraaid, er zijn moeilijke maar belangrijke beslissingen genomen en we zien de daadkracht flink toenemen.

    Laatste stuk van het beleid moet de komende maanden verder uitgerold worden, dus ook komende transferperiode zal belangrijk zijn, maar er wordt tenminste niet zo overdreven geleund op jeugd, zoals de jaren hiervoor.

    PSV wint z'n wedstrijden dan weer niet tegen de grotere teams, dus wat je punt nu precies is weet ik niet.

    PSV staat nog 7 punten voor ja, dus ze doen het tot nu toe beter, maar zoals ik al een tijdje roep is de lijn erg dun, als Lozano zijn dag niet heeft blijft er maar bar weinig over en dan verkopen ze ook nog eens een doelpuntenmaker, waar ze er al zo weinig van hebben.

    Dat ze dan ook nog eens geen back weten te halen is een bevestiging dat PSV op zijn tenen loopt, terwijl Ajax op dit moment met gemak naar een hogere versnelling doorschakelt.

    Ik denk dat we dit jaar de titel al kunnen pakken, maar mocht dat niet lukken dan streven we iedereen komende zomer wel voorbij, want het gaat nu gewoon de goede kant op!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:36
    ''PSV wint z'n wedstrijden dan weer niet tegen de grotere teams, dus wat je punt nu precies is weet ik niet.

    PSV staat nog 7 punten voor ja, dus ze doen het tot nu toe beter''





    Dat dus.
    Vind ik leuk
    Foebele +51658
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:38
    Ja, opportunistisch, want het seizoen zit er nog niet op, je bent pas de beste na 34 wedstrijden, alles wat je tussentijds doet is niks zeggend, we hebben in de winter wel eens 14 punten achter gestaan....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24961
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:37
    En vooralsnog hebben we 1 punt winst ten opzichte van de eerste helft :p
    Vind ik leuk
    Leeuw +4971
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:38
    Heeft PSV niet gewonnen van Feyenoord?
    Vind ik leuk
    reggie +1509
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:44
    Dit zeg je al 4 jaar, ooit heb je gelijk!
    Vind ik leuk
    Foebele +51658
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:17
    Wat lul je nou dom man, als je niet weet wat ik geroepen heb de laatste jaren dan moet je hier ook niet wijs komen doen!
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    vrijdag 2 februari 2018 om 21:48
    Hoe kom je daar tog bij haha? Ajax speelt maar 1 van de 5 wedstrijden goed en verliest Veelste veel punten . Hopen mag natuurlijk :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:04
    Geweldig als je zo kampioen zou kunnen worden. Er zijn landen waar ze er niet om geven en groot gelijk. Voetbal gaat over prijzen, zolang je wint zijn je supporters tevreden.

    Ik vind het een kwaliteit om zo te spelen.
    Vind ik leuk
    Foebele +51658
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:20
    Onzin natuurlijk, voetbal gaat niet alleen om prijzen, er komt veel meer bij kijken.

    In Den Haag en Rotterdam willen supporters zien dat je de ballen uit je broek werkt, bij Ajax en andere clubs willen ze weer goed voetbal zien en sowieso is het in het algemeen zo dat voetbalfans graag vermaakt worden en dus echt niet puur naar de prijzen kijken.

    PSV heeft geen andere keus op dit moment, wat Cocu doet is slim en het maximale eruit halen wat er in zit, dus in dat opzicht mogen we het allemaal verschrikkelijk vinden om naar te kijken, zo lang het resultaat oplevert zal men in Eindhoven niet zo snel gaan klagen, maar er was al onrust rond Cocu en als het straks allemaal ineens niet meer steeds hun kant op valt dan komt de onrust van zelf.

    Echt veel te kort door de bocht om te beweren dat het allemaal niet deert dat het spel niet om aan te gluren is, zat PSV-ers vinden het al jammer, maar ja, de puntjes vergoeden veel (maar dus zeker niet alles).
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:21
    Zo denk jij, ik weet zeker dat iedereen in Den Haag zou willen dat wij met zulk spel hoger eindigen op de ranglijst. Alleen jullie denken zo, lees er de reacties er maar op na.
    Vind ik leuk
    Foebele +51658
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:22
    Nee, wat ik zeg is dat het nergens zo is dat men puur naar het resultaat kijkt, iedere club, iedere groep fans heeft zo zijn eigen standpunten en eisen.

    Dus zo zwart wit als jij het stelt dat het resultaat het enige is wat telt is gewoon niet waar, zeker niet bij clubs die om de titel horen te strijden.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 16:23]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:35
    Ik ben daar niet mee eens nee.
    Vind ik leuk
    Foebele +51658
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:37
    Mag, maar dan weet je zelf ook wel dat je het nogal zwart wit bekijkt. Waarom kijkt men naar sport? Omdat het een vorm van entertainment is...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:40
    Voor mij is winnen de kick, hoe dat maakt mij geen ene reet uit Foeb.
    Vind ik leuk
    Foebele +51658
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:17
    Weiger ik te geloven, maar goed, laten we het er over eens zijn dat we het hier niet eens over worden!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:21
    Die keus is aan jou maar ik ga hier niet uit mijn nek lopen kletsen. Dit is wat ik ervan vindt. Of wij het nou eens worden of niet, doet er niet aan toe.
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:27
    We zullen eens kijken als Foebele 10 keer achter elkaar verliest met prachtig voetbal,
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:36
    Dan draait hij weer 360 graden terug.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1299
    zaterdag 3 februari 2018 om 00:35
    Dan denkt ie er nog steeds hetzelfde over, als ie nou 180 graden draait is het goed ; )
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:31
    "In Den Haag en Rotterdam willen supporters zien dat je de ballen uit je broek werkt, "

    elders niet dan?

    en als je de psv spelers dit jaar iets niet kan verwijten is dat ze er niet voor werken iedere pot
    Vind ik leuk
    Foebele +51658
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:34
    Je snapt toch wel wat ik bedoel? Bij iedere club ligt de nadruk op iets anders, alsof men in Den Haag of Rotterdam niet graag goed voetbal ziet, dat is toch ook onzin, ook daar wil men het liefst genieten van een goede pot, alleen is het minder belangrijk dan dat je strijd tot je er bij neervalt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:48
    Wij willen punten zien!
    Vind ik leuk
    Foebele +51658
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:16
    Ja en goed voetbal en strijd en passie. Echt totale onzin om maar vol te blijven houden dat alleen de punten tellen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84822
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:19
    Strijd en passie wil ik zien. Mooi voetbal levert niet altijd punten op.
    Vind ik leuk
    Foebele +51658
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:20
    Kijk,zie je nu wel, alleen de punten is dus niet het geval, je wil ook andere dingen zien, precies mijn punt!

    Bij iedere club is dat weer net wat anders, maar hoe je het wendt of keert, ook in Eindhoven irriteren ze zich aan het spel van PSV, maar nu er zoveel opmerkingen over gemaakt worden verdedigen ze logischerwijs hun club en gaan ze roepen dat het enige wat telt de punten zijn,onzin natuurlijk!
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10492
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:52
    Strijden doet men wel bij PSV!
    Tot de laatste seconde.
    Vind ik leuk
    Foebele +51658
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:16
    Meer hebben jullie niet te bieden, dus als jullie ook al niet meer zouden strijden zou er echt helemaal niets overblijven.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10492
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:25
    Genoeg plezier hoor.
    Geen tikkie breed tikkie terug voetbal nee.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2473
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:07
    Hoe bedoel je generaliseren....
    Dikke onzin. Feyenoord supporters willen 1. Goed voetbal zien en 2. 100% inzet.
    Beide zijn ook normale uitgangspunten voor elke eredivisieclub, helemaal voor het linkerrijtje.
    Maar goed voetbal kan ook zijn dat je de tegenstander het gevoel geeft sterker te zijn en dan een paar keer er snel overheen countert. Met 3 balcontacten de bal achter de keeper hebben, dat is ook mooi om te zien. Mooier zelfs vind ik dan 75% balbezit (Dominant zoals 020 het graag noemt) en er maar niet doorheen kan prikken....hoe lelijk is dat....
    Vind ik leuk
    Foebele +51658
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:15
    Zeg ik ook niet, ik noem een voorbeeld, niet perse omdat dat nu het enige is wat men belangrijk vind.

    En mijn hele punt is dat er dus veel meer mee speelt dan slechts het resultaat, het is gewoon pure onzin om te beweren dat het spel totaal niet uitmaakt, er zijn altijd andere zaken die ook belangrijk geacht worden door de fans.

    Dus ipv dat je te diep in gaat op iets moet je eerst beter begrijpend leren lezen!

    Bij PSV is er ook echt wel onvrede en onrust over het spel, maar nu ze als club zo aangevallen worden door verschillende mensen gaan ze dat verdedigen ja, maar dat neemt niet weg dat ze zelf het spel ook niet kut vinden!
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10492
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:38
    Als het waar is wat jij beweert, dat PSV niets voorstelt zonder Lozano,
    Dan is het toch slim om geen tiki taka te spelen?

    Vind ik leuk
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:04
    Cocu heeft problemen met Brands. Ik hoor geen enkele PSV'er erover.

    Gebeurd er iets bij Ajax, zie je die PSV'ers hijgen als een hondje om een reactie te geven.

    Zo zie je maar...PSV'ers zijn meer geinteresseerd wat er bij Ajax gebeurt dan hun eigen cluppie...triest
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:14
    Calimero
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 februari 2018 om 19:22
    Is goed hood stoeptegel
    Vind ik leuk
    Vowtar +4146
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:21
    Ach, jij spelt PSV'er goed maar Ajacied fout. Het kan verkeren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 februari 2018 om 19:22
    Spellingbitch nr 328
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:28
    ach gut toch is de "crisis" bij psv te weinig belicht naar je zin?
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 februari 2018 om 19:21
    Jij bent wat dat betreft een leider om VP Ajaxprimeur te benoemen.

    Vind ik leuk
    Cappie +6832
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:30
    Misschien omdat die problemen wel meevallen.

    Gelukkig zie je op dit PSV-nieuws geen enkele Ajacied reageren....
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 februari 2018 om 19:23
    TD en trainer niet op 1 lijn wel meevallen?

    Wat zijn jullie toch zachtaardig nu het om PSV gaat ;-)
    Vind ik leuk
    Cappie +6832
    zaterdag 3 februari 2018 om 13:23
    Mogen die twee personen nooit van mening verschillen? Dat kan toch gewoon? Het ligt er aan hoe je er dan mee omgaat. Blijf je ruzie maken of spreek je het uit.
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 februari 2018 om 17:41
    Zeker en is ook bevorderlijk. Maar als ik zie hoe er tegen Ajax wordt gereageerd als er 'strubbelingen' zijn, dan zijn de PSV'ers er altijd als eerste bij. Maar maakt niet uit.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2473
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:14
    Grappig dat bij elk psv topic er meer ajacieden reageren dan psv-ers....jaloezie druipt er vanaf....ajax voor 4e jaar zonder prijs dreigt...psv straks voor 3e x kampioen en de supercup, Feyenoord 1x kampioen en de beker en de supercup......en dat vanuit een financiele malaise....tegenover de honderd plus miljoenen in adam. Wat een organisatorisch wanbeleid wordt daar gevoerd. Kan niet anders.
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 februari 2018 om 19:26
    Haha ik kan me niet herinneren wanneer ik of mede Ajacieden jaloers op Feyenoord of PSV zijn geweest?

    Zelfs niet door dat incident van vorig jaar ;-)
    Vind ik leuk
    R94 +1497
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:46
    zE ZiJn MeEr mEt OnS BezIg dAn MeT hUN eIgEn ClUbjE. Man, hoe vaak ik die reacties van Ajacieden al niet voorbij heb zien komen. Die past wel in het rijtje gemeentesteun en geen jeugd de eigen kans geven.

    Het feit dat je denkt dat mensen van een andere club meer met jouw club bezig zijn omdat ze kritiek leveren (gebeurt andersom echt helemaal nooit natuurlijk) getuigt echt van de grootste grootheidswaanzin die je maar kunt hebben.

    Dat hele verhaaltje van jou kun je gewoon invullen met iedere willekeurige club en zijn rivaal. In de reacties onder een Ajax bericht zie ik net zo goed de schoonmaak ploeg die zijn eigen straatje flink schoonveegt om het bij een ander te veroordelen. Maar dat is nu eenmaal wat je als supporters sneller doet. Daarnaast zijn er ook genoeg mensen die zeiken over hun eigen club, ook in dit topic. Objectieve supporters, die niet als een stel kleuters elkaar maar constant aan het bestoken zijn. Maar het is ook lastig om zoiets te lezen als je graag selectief leest om maar weer wat te kunnen zeiken op de supporters van de club die je niet mag.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 17:47]
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 februari 2018 om 19:21
    Gelukkig ben jij wel objectief
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12936
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:05
    Cocu is toch net Suske, of ligt dat aan mij?
    Voor de rest doet hij het dit seizoen prima hoor, het voetbal is niet echt hartverwarmend, maar PSV staat wel 7 punten los...
    Vind ik leuk
    3Bier +6921
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:06
    Je kan lullen wat je wilt maar 21 x op rij winnen thuis is toch netjes. Zo eerlijk ben ik dan ook wel weer.
    De manier waarop sommigen van de overwinningen zijn behaald zullen we dan maar even niet over hebben.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24961
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:39
    Lekker makkelijk :p
    Vind ik leuk
    flipper +1488
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:09
    Alvast gefeliciteerd Psv! PEC gaat het echt niet winnen / gelijk spelen. Daar is PEC niet goed genoeg voor!
    Vind ik leuk
    Ramon89 +264
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:43
    Met sterkste opstelling kunnen we wel winnen, maar dat is helaas totaal niet het geval...
    Vind ik leuk
    Leedz +5600
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:14
    "De manier waarop we thuis spelen is aanvallend"

    Heeft Cocu dit nu echt gezegd?
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:17
    Klop toch ook! Psv heeft, evenals vorig jaar trouwens, de meeste kansen gecreeerd, staat met 2 vingers in de neus 7 pt los! Dus...
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24961
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:40
    Nee
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:45
    Ja
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24961
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:49
    Goed punt.
    Maar aanvallend voetbal is het niet
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:53
    Jawel, alleen vanuit een positie 20 mtr minder hoog dan bijv Feij en Ajax. Niet hoog druk zetten omdat ploegen dan ingezakt blijven, waar moeilijk door te komen is
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24961
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:57
    Ja, inzakken en profiteren van fouten van de ander. Counteren heet dat
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:01
    Nee hoor! Als je bijv afglopen wedstrijd hebt gezien, heb je de kansenverhouding kunnen zien na 15 min. Toen liet Psv zich niet verder wegzakken dan halverwege veldhelft v de tegenstander! Had na een 15 min dus gewoon 5-0 kunnen staan in het voordeel van Psv
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24961
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:04
    Met counteren kun je ook 7-1 van Utrecht winnen.
    Dus dat zegt weinig
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:08
    Psv wel ja! Maar dat is dus perfect! Niemand anders kan dus op 3 manieren winnen zoals Psv! 1. Aanvallend 2. Met geduld 3. Counterend. Daarom staan ze dus 7 punten los! Terecht dus
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:30
    Leedz heb jij wel echt wedstrijden van PSV gezien thuis?
    Vind ik leuk
    Leedz +5600
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:33
    Op ziggo kanaal wel ja, maar vergeef mij PSV speelt geweldig thuis de pannen van het dak ookal heeft het geen dak

    Het aanvallende voetbal van PSV thuis heeft iets weg van Barca
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26788
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:14
    Schijtbakkenrecord.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:27
    Nee een Scheissbakkenrecord...
    Niet vergeten we zijn duitsers....
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26788
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:28
    Yess. Blijf het een toffe naam vinden haha. Brengt ook veel los.
    Vind ik leuk
    8mei2016 +72
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:25
    Huillie huillie in 020
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:26
    gas erop dan en wel 90 plus 1 minuten
    Vind ik leuk
    rinirat +1803
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:33
    Het is jammer dat PSV niet Ajax in de eerste seizoenhelft kreeg.
    Want spelen ze 10 keer tegen elkaar dan wint Ajax 10 x
    Vind ik leuk
    stratumseind +147759
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:39
    Probeer het nog eens maar dan met die grijze massa bovenin ingeschakeld

    Vind ik leuk
    vrijdag 2 februari 2018 om 16:54
    Ja Rini. En wanneer we jullie hier moeten geloven dan wint Ajax ook 10 maal van de 10 wedstrijden tegen Vitesse, FC Utrecht, Fc Twente, Heracles en ADO. Feiten zijn iets anders dan Amsterdamse bluf!
    Vind ik leuk
    rinirat +1803
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:32
    Hoe vaak wonnen we in Eindhoven de laatste jaren.
    Utrecht uit is een ander verhaal voor Ajax.
    Maar in Eindhoven doen ze het goed.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8457
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:45
    1-0 hoor vorig jaar ! Locadia
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 februari 2018 om 18:17
    Laatst 10 jaar won Ajax 3 maal in EHV voor de ED, PSV 4 maal en 3 maal een gelijkspel. De komende wedstrijd van PSV tegen Ajax in april 2018 kan alle kanten opgaan. Niets is zeker daarbij!
    Vind ik leuk
    fr1963 +2473
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:20
    Statistieken in Eindhoven tegen ajax:
    30 x winst PSV, 15 x gelijk en 16 x winst ajax. Doelsaldo 127-87.
    Makkie voor PSV blijkbaar.....
    Vind ik leuk
    rinirat +1803
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:32
    De laatste 5 jaar echter niet meer.
    Die statistieken zijn een beetje uit de tijd dat de Ajacieden er waren
    weggelokt met het geld van Philips
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 2 februari 2018 om 17:48]
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:18
    Op naar de titel
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8457
    vrijdag 2 februari 2018 om 17:44
    Niet normaal zeg ! Heel 2017 alles winnen thuis ! Lukt zelfs Real Madrid niet
    Vind ik leuk
    wijnsmaakt +245
    vrijdag 2 februari 2018 om 18:59
    Voor alle andere clubs in de eredivisie is de KNVB beker nog de enige hoofdprijs die er te winnen is. PSV richt zich gewoon op de landstitel en na 21 komt 22...23....24....25......26. Tegen die tijd is het pleit reeds beslecht.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13125
    zaterdag 3 februari 2018 om 02:13
    Na 33 komt 34 (op doelsaldo).
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV kan bijzonder record evenaren: "Natuurlijk een mooie prestatie als dat lukt"