'Zonder mijn broer was ik nooit bij Chelsea geraakt, enkel een idioot zegt dat'

    'Zonder mijn broer was ik nooit bij Chelsea geraakt, enkel een idioot zegt dat'

    dinsdag 13 februari 2018 om 19:34

    Thorgan Hazard leeft dan wel in de schaduw van zijn broer Eden, bij Borussia Monchengladbach is hij uitstekend bezig. Door zijn verleden bij Chelsea wordt er veel van hem verwacht, maar Thorgan weet maar al te goed hoe hij in Londen terechtkwam.

    "Ik heb het nooit ontkend: zonder mijn broer was ik nooit bij Chelsea geraakt. Enkel een idioot zal zeggen dat Eden geen rol heeft gespeeld in die transfer. Maar ik weet dat ik zelf - zonder de hulp van Eden - mijn carrière moet uitbouwen en mijn naam moet waarmaken. Of beter gezegd: ik moet zorgen dat de mensen mijn voornaam onthouden", verklaart Hazard in Sport/Voetbalmagazine.

    Het niveau van zijn broer zal hij nooit bereiken. "Je moet blind zijn om te denken dat ik dezelfde kwaliteiten heb als Eden. Kijk: Eden is een beestig goede voetballer, een van de beste spelers van de wereld. Hij heeft zijn carrière perfect ingedeeld, de juiste keuzes gemaakt op het juiste moment. Mijn ontwikkeling verliep trager dan bij Eden."

    "Ik heb er alles aan gedaan om zover te geraken, maar vijf jaar geleden had niemand kunnen voorspellen dat ik samen met mijn broer bij de Rode Duivels zou zitten", besluit Thorgan Hazard.

    Plaats een reactie

    Aal +22127
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:48
    Dukes of Hazard!
    Vind ik leuk
    Einstein71 +496
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:49
    Prima gerelativeerd! Wel erg puntig met "Idioot", "blind" waardoor hij mensen met een andere mening wel gelijk zijn mening geeft. Handig voor komende interviews!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:59
    T is een vertaling he. Dit heeft hij niet letterlijk gezegd, maar hebben de journalisten hier ervan gemaakt. :)
    Vind ik leuk
    Einstein71 +496
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:08
    Oh okay... Maar op iets dat er niet staat, kan ik niet reageren... shit journalisten ook altijd :-)
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6676
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:52
    Zeer realistisch
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:52
    Niet mee eens Thorgan. Je kan minimaal even goed worden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 19:52]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:03
    Je hebt zijn verhaal gelezen hierboven... trek je conclussies ;-)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 20:03]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:07
    Ach, ik geloof dat Thorgan even goed wordt (beter imo) dan zijn broer. Deal ermee of niet.
    Vind ik leuk
    Einstein71 +496
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:10
    Kijk uit! Het is een vertaling; dus moeten we zijn verhaal niet te letterlijk nemen. Zie boven. ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:12
    Weet ik toch, was ook een geintje maar hij reageert er te serieus op. Beetje jammer ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:11
    Zelf ook een prima spelertje
    Vind ik leuk
    Rodajc +14649
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:44
    Kan nog wel een stap hoger aan, Europese subtop (a la Arsenal, Dortmund, Napoli etc) zit er in als hij zich zo blijft ontwikkelen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws