'Opvallende move lonkt voor Stegeman: snel gesprek met Jupiler League-club'

'Opvallende move lonkt voor Stegeman: snel gesprek met Jupiler League-club'

woensdag 14 februari 2018 om 21:07

Een verrassende wending rond John Stegeman: de huidig trainer van Heracles Almelo is de belangrijkste kandidaat om aan de slag te gaan bij Go Ahead Eagles. Dat meldt Voetbal International woensdagavond.

Stegeman en Heracles maakten eerder op de dag bekend dat er na vier jaar hoofdtrainerschap een einde komt aan de samenwerking. Waar de 41-jarige oefenmeester zelf al flirtte met Vitesse, lonkt dus een opvallende move naar Go Ahead. In Deventer zien ze hem als de ideale man om volgend seizoen aan het roer te staan.

Stegeman gaat snel om tafel met Go Ahead, weet VI. Hij heeft een verleden als speler bij de Trots aan de IJssel. Bij de Eagles werd Leon Vlemmings eerder dit seizoen ontslagen. Sindsdien fungeert Jan van Staa als interim-trainer. De club staat momenteel teleurstellend zestiende in de Jupiler League.

Poll

Stelling: Stegeman moet véél hoger mikken dan Go Ahead

(835 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 14 februari 2018 om 21:11
Zo das wel verrassend
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:14
Zeker, maar dat zou ook een rare keuze zijn
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:15
En onzin. Gaat niet gebeuren
Vind ik leuk
Thobar +3543
donderdag 15 februari 2018 om 04:28
Niks verrassends de voorzitter van Go Ahead en Stegeman komen uit hetzelfde dorp en vd dezelfde (dorps)club.
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 17:10
Oke
Vind ik leuk
Tim +2932
woensdag 14 februari 2018 om 21:11
Soms begrijp ik er nog maar weinig van.. Je wilt toch hogerop? Net als Van de Looi die de beker met Groningen won om vervolgens bij Willem II te tekenen.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:17
Wij weten ook niet wat Willem II bezielde.... AUB neem hem terug, Krijg je van mij een kratje bier :P
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 06:52
Van de Looi heeft destijds verkeerd gegokt. Geen enkele club was geïnteresseerd, uiteindelijk allen Wilem II, dus daar maar snel getekend anders had hij thuis gezeten.

On: kan me niet schelen wat Stegeman gaat doen, een frisse wind(en een aantal nieuwe waardige basiskrachten) zal Heracles goed doen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 februari 2018 om 06:53]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:12
Zou geweldig nieuws zijn. Kom maar hoo John met jou promoveren we zeker.
Vind ik leuk
Setovitch +1392
woensdag 14 februari 2018 om 21:12
dat zou wel heel gek zijn
Vind ik leuk
Jozef22 +375
woensdag 14 februari 2018 om 21:12
Iets met een stap terug?
Vind hem het toch goed gedaan hebben hij Heracles. Dan was Vitesse of Groningen een logische vervolg stap.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:13
Hahaha.
Stegeman gaat naar Vitesse
Vind ik leuk
Teo Smith +19150
woensdag 14 februari 2018 om 21:15
Domme keuze. Kan wel iets beters krijgen.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:35
Die had ik niet zien aankomen. Leuk voor GAE maar hij kan inderdaad veel hoger mikken.
Vind ik leuk
remakil +4140
woensdag 14 februari 2018 om 21:35
Goh, hij was toch nergens mee bezig?
Vind ik leuk
Rodajc +7838
woensdag 14 februari 2018 om 21:37
Gewoon naar Vitesse gaan joh, waarom een stap achteruit als je een stap hogerop verdiend hebt?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:57
Als je iets wilt opbouwen is dit een ideale club, sportief gezien een degradatie voor Stegeman
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 09:43
Er is maar een Trots aan de ijssel.
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 17:30
tja
Vind ik leuk
Speedy +339
donderdag 15 februari 2018 om 20:50
Misschien is Heerenveen wat voor Stegeman
Vind ik leuk
vrijdag 16 februari 2018 om 13:42
Slim juist. Eagles binnen 2 jaar kampioen maken en dan kan hij zeker naar een topclub.
Vind ik leuk
dinsdag 20 februari 2018 om 06:13
hij is welkom bij de mooiste club van nederland dus GO AHEAD EAGLES
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Opvallende move lonkt voor Stegeman: snel gesprek met Jupiler League-club'