Stegeman flirt met droomclub in Eredivisie: Mijn kinderen voetballen er nu

Stegeman flirt met droomclub in Eredivisie: "Mijn kinderen voetballen er nu"

woensdag 14 februari 2018 om 20:33

John Stegeman staat open voor Vitesse. De Arnhemmers hebben nog niet gebeld, maar zoeken nog wel een nieuwe trainer. Stegeman is na dit seizoen beschikbaar.

Vitesse zou een mooie vervolgstap kunnen zijn voor Stegeman, van wie woensdag bekend werd dat hij bezig is aan zijn laatste maanden bij Heracles. Als in gesprek met RTV Oost het woord Vitesse valt, begint de 41-jarige trainer in elk geval te glimlachen.

"Dat is een club waar ik ben groot gebracht natuurlijk. Ik heb zeven jaar lang bij Vitesse mogen voetballen, en mijn kinderen voetballen er nu. Dat is in alle facetten natuurlijk wel een grotere club dan Heracles Almelo", zegt Stegeman. "Als dat zou langs komen zou ik daar wel serieus over nadenken."

De Heracles-trainer zegt op dit moment nog niet bezig te zijn met een nieuwe club. "Als er wat langs komt heb ik de tijd om daar over na te denken. Mijn zaakwaarnemer begint er wel eens over, maar ik ben er totaal niet mee bezig geweest. In de komende periode gaan we kijken of clubs geïnteresseerd zijn in John Stegeman."

Plaats een reactie

woensdag 14 februari 2018 om 20:34
Tadaaa, zoals gezegd, Stegeman gaat naar Vitesse;)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:36
Sluit Heerenveen nog niet uit gozaaah.
Vind ik leuk
palko +1817
woensdag 14 februari 2018 om 20:43
@Dommel, tsja, een mooie liefdesverklaring van John Stegeman op Valentine's Day.
Vind ik leuk
Dicky +14754
woensdag 14 februari 2018 om 20:35
Haal op die man.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:37
Hou toch op man. Weer zo'n dooie lul
Vind ik leuk
Rood&wit +2706
woensdag 14 februari 2018 om 20:42
Schijnt dat Henk met 3 jaar gaat bij tekenen! :-)
Vind ik leuk
Dicky +14754
woensdag 14 februari 2018 om 20:44
Nee die gaat weg. Belooft is belooft'
Vind ik leuk
Vak-DD +10705
donderdag 15 februari 2018 om 04:33
Nee die riep zelf al voor de winterstop op tv al dat hij weg wil ! En wij hebben ons helaas bij zijn keuze moeten neerleggen :)
Vind ik leuk
Rood&wit +2706
donderdag 15 februari 2018 om 07:16
Henk is erg wispelturig :-)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:36
Prima trainer voor een subtop ploeg, bij vitesse denk ik dat hij het heel goed zou gaan doen!
Vind ik leuk
VA1 +996
donderdag 15 februari 2018 om 12:06
Hij zou het bij elke subtop ploeg goed doen. Maar bij AZ is momenteel al een goede trainer aan het werk.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:36
Haha dit gaat dus gewoon gebeuren :p
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:41
Ik zet mijn centjes op Heerenveen!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:42
Heracles heeft wel meer prijzen in de wacht gesleept-;)
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
woensdag 14 februari 2018 om 20:45
Prima match
Vind ik leuk
Setovitch +1392
woensdag 14 februari 2018 om 20:47
pas geleden verbeterde iemand mij(weet ff ze naam niet) dat ik zei dat john dat nooit zou doen maare ik neem me woorden terug haha ;p
Vind ik leuk
remakil +4140
woensdag 14 februari 2018 om 21:06
Nee, ik ben nog niet bezig met een nieuwe club. Maar ik zeg hier wel ff dat ik best naar Vitesse wil, die toevallig volgend seizoen een trainer nodig hebben...
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:14
Toch klinkt het niet verkeerd en past hij wel bij Vitesse,lijkt een beetje op de Peter Bosz route.Ik vind dat hij met Heracles altijd positief voetbal speelt en bij Vitesse heb je doorgaans beter materiaal,zou wel eens een goede samenwerking kunnen worden.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:45
Is niet optie nr 1 voor Vitesse, maar zou wel een goeie zijn..
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 22:47
En wie is optie 1 volgens jou dan?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:09
Een andere trainer in de eredivisie, is nog in bezit van een doorlopend contract. Doet het op dit moment uitstekend! 1e (oriënterend)gesprek is al geweest

Maurice Steijn.
Vind ik leuk
Vak-DD +10705
donderdag 15 februari 2018 om 04:36
Ben benieuwd, en laat hij gelijk die keeper van hun meenemen dan.
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 februari 2018 om 04:38]
Vind ik leuk
Rodajc +7932
woensdag 14 februari 2018 om 22:09
Vind ze prima bij elkaar passen op het eerste gezicht.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 23:41
lijkt me een goede trainer voor Vitesse
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Stegeman flirt met droomclub in Eredivisie: "Mijn kinderen voetballen er nu"