Robben gaat mogelijk cashen: 'Dat bespreken we aan de keukentafel'

Robben gaat mogelijk cashen: 'Dat bespreken we aan de keukentafel'

Gepubliceerd: zaterdag 17 februari 2018 om 07:42za 17-02-2018 om 07:42

Arjen Robben denkt dat hij nog een jaar of twee op het hoogste niveau kan acteren. De aanvaller van Bayern München weet nog niet wat hij na dit seizoen gaat doen, maar als het aan hem ligt gaat hij door.

"Op het moment voel ik me nog erg fit en goed en geloof ik dat ik nog voor een jaar of twee op het hoogste niveau kan spelen. Dat is ook mijn doel", zegt Robben in een interview met Sportbuzzer. Robben geeft aan dat zijn toekomst niet volledig afhangt van wie er trainer wordt bij Bayern. "De trainer is degene met wie je elke dag moet werken. Maar ik heb zo'n eerlijke en open communicatie met allen die hier verantwoordelijk zijn, waardoor ik me geen zorgen maak. De club heeft een plan en dan moeten we beslissen of en hoe we doorgaan."

Robben sluit niet uit dat hij zijn carrière afsluit in Amerika of China. "Dat is precies het onderwerp dat we thuis aan de keukentafel bespreken wanneer ik praat met mijn familie of vrienden. Ik weet dat ik in een fase zit waarin ik keuzes moet maken. Een paar jaar geleden was het allemaal redelijk duidelijk, maar het einde nadert en ik heb zoveel gedachten. Het is niet makkelijk, maar wel heel spannend."

Robben laat alles rustig de revue passeren. "Over sommige dingen heb ik al nagedacht, maar ze blijven toch hangen bij me." Het contract van Robben loopt tot komende zomer. Onlangs beëindigde hij zijn interlandcarrière.



Plaats een reactie

D0mmeLFCT65 +19564
zaterdag 17 februari 2018 om 07:46
Je zou hem toch het liefst nog even in de eredivisie willen zien. Geweldige speler!
Vind ik leuk
zaterdag 17 februari 2018 om 08:55
Robben moet lekker naar China gaan en 80 miljoen pakken. Lekker een beetje extra geld dat heeft hij wel verdiend.
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6780
zaterdag 17 februari 2018 om 09:52
Die heeft inmiddels genoeg binnen hoor. Watt moei je eet op een gegeven moment nog mee
Vind ik leuk
Noudyo. +14189
zaterdag 17 februari 2018 om 10:46
Je bent me voor. Wat moet je in hemelsnaam met 80 miljoen euro? Een nòg groter huis kopen?
Vind ik leuk
5697956 +3702
zaterdag 17 februari 2018 om 11:08
Nee, dat is voor je familie enzo. Kunnen zijn kleinkinderen en achterkleinkinderen nog van studeren. Studeren wordt steeds duurder.
Vind ik leuk
Simonsopa +427
zaterdag 17 februari 2018 om 10:43
je ziet maar ze hebben nooit geld genoeg.
Ga er maar vanuit dat je hem niet bij een Nederlandse club gaat zien.
Ook het z.g. Groningen gevoel vervaagd door de dollars
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 10:44]
Vind ik leuk
5697956 +3702
zaterdag 17 februari 2018 om 11:09
Robben zou de na het WK bij AZ vertrekkende Jahanbakhsh kunnen vervangen. Tweejarig contract aanbieden.
Vind ik leuk
popiejopie +2895
zaterdag 17 februari 2018 om 12:05
In de Eredivisie kan het alleen maar misgaan vooral met dat achterlijke kunstgras.
Vind ik leuk
kerel +2295
zaterdag 17 februari 2018 om 07:47
Ga groningen redden man!!
Vind ik leuk
Aalstars +146
zaterdag 17 februari 2018 om 10:21
Een jaartje China en hij heeft het geld om Groningen te redden!
Vind ik leuk
Blindsy +15906
zaterdag 17 februari 2018 om 07:52
Valt de naam 'Groningen' wel eens aan de keukentafel, Arjen?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 07:58]
Vind ik leuk
Romario9 +12672
zaterdag 17 februari 2018 om 07:55
Waarschijnlijk is dat het plan voor na zijn actieve spelersloopbaan
Vind ik leuk
Blindsy +15906
zaterdag 17 februari 2018 om 08:04
Bij Kuyt ging dat nét, met RVP misschien ook maar Robben is dan 35-36 en da's voor hem dan echt te laat.
Vind ik leuk
DeanJayden +10846
zaterdag 17 februari 2018 om 09:25
Aan welke keukentafel niet, Arjan kijkt ook de herhaling van Jilik
Vind ik leuk
Hans Worst +1397
zaterdag 17 februari 2018 om 07:57
Ga lekker naar China, sleep er n megacontract eruit, en zorg dat die Chinezen ook n megabedrag in Fc Groningen pompen. Iedereen gelukkig, en daarna terugkeren naar je geliefde Groningen.
Vind ik leuk
zaterdag 17 februari 2018 om 08:19
Die wil nog naar het EK dus die komt zeker niet naar de Eredivisie....
Vind ik leuk
zaterdag 17 februari 2018 om 08:25
Amerika is vaak wel mooi voor die veteranen.Dat zie ik hem nog wel doen
Vind ik leuk
zaterdag 17 februari 2018 om 08:32
Lekker naar Amerika daar afbouwen.
Vind ik leuk
SvL +375
zaterdag 17 februari 2018 om 08:35
Zou eerder denken aan niveau PSV dan groningen met alle respect.
Vind ik leuk
zaterdag 17 februari 2018 om 08:40
Voordeel aan afbouwen bij psv is dat hij bij de belangrijke wedstrijden van nl dan ook beschikbaar kan zijn
Vind ik leuk
zaterdag 17 februari 2018 om 08:39
2 jaar knallen nog ik de CL met PSV met 2 kampioenschappen waardig afsluiten
Vind ik leuk
DeanJayden +10846
zaterdag 17 februari 2018 om 09:27
Je fantasie slaat op hol
Vind ik leuk
peinke +2226
zaterdag 17 februari 2018 om 09:16
Lekker naar Groningen terug. Daar zou Nijland en die Jans eens heel veel werk van moeten maken. Nog 2 seizoenen speler, daarna een vooraanstaande functie bij Groningen. Lekker in het nieuwe huisje wonen in Groningen met z'n gezin en een ding staat vast. Alle stoeltjes zullen bezet zijn, sponsoren zullen Groningen ineens aantrekkelijker vinden. Laat hem mee-delen in alle geldstromen die dat lost maakt en Groningen heeft kans. In ieder geval proberen!
De keuze op Buys doet echter niet vermoeden dat er ook maar een poging is gewaagd!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 09:18]
Vind ik leuk
Vak-DD +11637
zaterdag 17 februari 2018 om 09:29
Heeft bakken met geld verdiend met weinig werk, maar wil nog meer.
Vind ik leuk
Napolitanos +9752
zaterdag 17 februari 2018 om 09:29
Als hij maar niet terugkomt naar psv dan vind ik het goed
Vind ik leuk
voetbal7 +278
zaterdag 17 februari 2018 om 10:12
juventus
Vind ik leuk
pinkelman +4124
zaterdag 17 februari 2018 om 10:24
Robben is nog steeds toonaangevend bij Bayern. Ik zie nog niet zo gauw iemand die hem kan verdringen gezien (mits niet geblesseerd) hij de enigste is die uit niets, iets kan maken.
Vind ik leuk
Haka Zieyech +1427
zaterdag 17 februari 2018 om 10:50
Je zou nu genoeg gecashed moeten hebben om de laatste 2 jaar van je carriere lekker te voetballen bij Groningen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93863
zaterdag 17 februari 2018 om 12:39
Hij stelt de toekomst van het nageslacht vast.
Vind ik leuk
Haka Zieyech +1427
zaterdag 17 februari 2018 om 16:10
Dat is knap.
Ik denk dat je hier zeker stellen bedoelt.
Vind ik leuk
Mass +5645
zaterdag 17 februari 2018 om 10:53
Afcashen..
Vind ik leuk
zaterdag 17 februari 2018 om 11:30
Gewoon nog een paar jaartjes komen voetballen bij P.S.V.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 11:31]
Vind ik leuk
Midden-Noord +93863
zaterdag 17 februari 2018 om 12:38
Hij heeft groot gelijk, lekker even cashen voor de toekomst van je familie.
Vind ik leuk
noblesse +814
zaterdag 17 februari 2018 om 13:09
Hij blijft gewoon bij Bayern.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws