Robben gaat mogelijk cashen: 'Dat bespreken we aan de keukentafel'

    Robben gaat mogelijk cashen: 'Dat bespreken we aan de keukentafel'

    zaterdag 17 februari 2018 om 07:42

    Arjen Robben denkt dat hij nog een jaar of twee op het hoogste niveau kan acteren. De aanvaller van Bayern München weet nog niet wat hij na dit seizoen gaat doen, maar als het aan hem ligt gaat hij door.

    "Op het moment voel ik me nog erg fit en goed en geloof ik dat ik nog voor een jaar of twee op het hoogste niveau kan spelen. Dat is ook mijn doel", zegt Robben in een interview met Sportbuzzer. Robben geeft aan dat zijn toekomst niet volledig afhangt van wie er trainer wordt bij Bayern. "De trainer is degene met wie je elke dag moet werken. Maar ik heb zo'n eerlijke en open communicatie met allen die hier verantwoordelijk zijn, waardoor ik me geen zorgen maak. De club heeft een plan en dan moeten we beslissen of en hoe we doorgaan."

    Robben sluit niet uit dat hij zijn carrière afsluit in Amerika of China. "Dat is precies het onderwerp dat we thuis aan de keukentafel bespreken wanneer ik praat met mijn familie of vrienden. Ik weet dat ik in een fase zit waarin ik keuzes moet maken. Een paar jaar geleden was het allemaal redelijk duidelijk, maar het einde nadert en ik heb zoveel gedachten. Het is niet makkelijk, maar wel heel spannend."

    Robben laat alles rustig de revue passeren. "Over sommige dingen heb ik al nagedacht, maar ze blijven toch hangen bij me." Het contract van Robben loopt tot komende zomer. Onlangs beëindigde hij zijn interlandcarrière.



    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +18877
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:46
    Je zou hem toch het liefst nog even in de eredivisie willen zien. Geweldige speler!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:55
    Robben moet lekker naar China gaan en 80 miljoen pakken. Lekker een beetje extra geld dat heeft hij wel verdiend.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6403
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:52
    Die heeft inmiddels genoeg binnen hoor. Watt moei je eet op een gegeven moment nog mee
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14561
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:46
    Je bent me voor. Wat moet je in hemelsnaam met 80 miljoen euro? Een nòg groter huis kopen?
    Vind ik leuk
    5697956 +3792
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:08
    Nee, dat is voor je familie enzo. Kunnen zijn kleinkinderen en achterkleinkinderen nog van studeren. Studeren wordt steeds duurder.
    Vind ik leuk
    Simonsopa +417
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:43
    je ziet maar ze hebben nooit geld genoeg.
    Ga er maar vanuit dat je hem niet bij een Nederlandse club gaat zien.
    Ook het z.g. Groningen gevoel vervaagd door de dollars
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 10:44]
    Vind ik leuk
    5697956 +3792
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:09
    Robben zou de na het WK bij AZ vertrekkende Jahanbakhsh kunnen vervangen. Tweejarig contract aanbieden.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2620
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:05
    In de Eredivisie kan het alleen maar misgaan vooral met dat achterlijke kunstgras.
    Vind ik leuk
    kerel +1984
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:47
    Ga groningen redden man!!
    Vind ik leuk
    Aalstars +143
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:21
    Een jaartje China en hij heeft het geld om Groningen te redden!
    Vind ik leuk
    Blindsy +11253
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:52
    Valt de naam 'Groningen' wel eens aan de keukentafel, Arjen?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 07:58]
    Vind ik leuk
    Romario9 +11729
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:55
    Waarschijnlijk is dat het plan voor na zijn actieve spelersloopbaan
    Vind ik leuk
    Blindsy +11253
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:04
    Bij Kuyt ging dat nét, met RVP misschien ook maar Robben is dan 35-36 en da's voor hem dan echt te laat.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:25
    Aan welke keukentafel niet, Arjan kijkt ook de herhaling van Jilik
    Vind ik leuk
    Hans Worst +793
    zaterdag 17 februari 2018 om 07:57
    Ga lekker naar China, sleep er n megacontract eruit, en zorg dat die Chinezen ook n megabedrag in Fc Groningen pompen. Iedereen gelukkig, en daarna terugkeren naar je geliefde Groningen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:19
    Die wil nog naar het EK dus die komt zeker niet naar de Eredivisie....
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:25
    Amerika is vaak wel mooi voor die veteranen.Dat zie ik hem nog wel doen
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:32
    Lekker naar Amerika daar afbouwen.
    Vind ik leuk
    SvL +275
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:35
    Zou eerder denken aan niveau PSV dan groningen met alle respect.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:40
    Voordeel aan afbouwen bij psv is dat hij bij de belangrijke wedstrijden van nl dan ook beschikbaar kan zijn
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:39
    2 jaar knallen nog ik de CL met PSV met 2 kampioenschappen waardig afsluiten
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:27
    Je fantasie slaat op hol
    Vind ik leuk
    Utca030 +13539
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:44
    Op het hoogste nieveau presteren in China of Amerika. Man zeg gewoon dat het om het geld gaat, dan ben je pas eerlijk.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:28
    Hij zegt nog een of twee jaar op het hoogste dus bij Bayern! en daarna scheppen!
    Vind ik leuk
    Utca030 +13539
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:33
    Je hebt helemaal gelijk. Beetje te snel gelezen en conclusie getrokken. Neem me woorden terug.
    Vind ik leuk
    peinke +2031
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:16
    Lekker naar Groningen terug. Daar zou Nijland en die Jans eens heel veel werk van moeten maken. Nog 2 seizoenen speler, daarna een vooraanstaande functie bij Groningen. Lekker in het nieuwe huisje wonen in Groningen met z'n gezin en een ding staat vast. Alle stoeltjes zullen bezet zijn, sponsoren zullen Groningen ineens aantrekkelijker vinden. Laat hem mee-delen in alle geldstromen die dat lost maakt en Groningen heeft kans. In ieder geval proberen!
    De keuze op Buys doet echter niet vermoeden dat er ook maar een poging is gewaagd!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 09:18]
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11432
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:29
    Heeft bakken met geld verdiend met weinig werk, maar wil nog meer.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9477
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:29
    Als hij maar niet terugkomt naar psv dan vind ik het goed
    Vind ik leuk
    voetbal7 +281
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:12
    juventus
    Vind ik leuk
    pinkelman +4180
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:24
    Robben is nog steeds toonaangevend bij Bayern. Ik zie nog niet zo gauw iemand die hem kan verdringen gezien (mits niet geblesseerd) hij de enigste is die uit niets, iets kan maken.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1486
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:50
    Je zou nu genoeg gecashed moeten hebben om de laatste 2 jaar van je carriere lekker te voetballen bij Groningen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:39
    Hij stelt de toekomst van het nageslacht vast.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1486
    zaterdag 17 februari 2018 om 16:10
    Dat is knap.
    Ik denk dat je hier zeker stellen bedoelt.
    Vind ik leuk
    Mass +5261
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:53
    Afcashen..
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:30
    Gewoon nog een paar jaartjes komen voetballen bij P.S.V.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 11:31]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:38
    Hij heeft groot gelijk, lekker even cashen voor de toekomst van je familie.
    Vind ik leuk
    noblesse +813
    zaterdag 17 februari 2018 om 13:09
    Hij blijft gewoon bij Bayern.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws