'De fans mogen boos zijn, maar ze hoeven ons niet voor rotte vis uit te maken'

    'De fans mogen boos zijn, maar ze hoeven ons niet voor rotte vis uit te maken'

    zaterdag 17 februari 2018 om 08:16

    Na afloop van het duel met MVV, kwamen de fans van NEC verhaal halen bij de spelers. Dat had te maken met de blamerende 4-1 nederlaag in Limburg, waardoor de koppositie uit handen is gegeven.

    "Ik ben niet in gesprek gegaan, maar wil dat best doen", zegt aanvoerder Kevin Jansen tegen de Gelderlander. "Alleen moeten ze wel beseffen dat we mensen zijn. Dat we fouten kunnen maken. Tuurlijk mogen ze boos zijn, maar ze hoeven ons niet voor rotte vis uit te maken. Ik denk zeker dat ze er de komende thuiswedstrijd weer staan. Dan moeten we bewijzen dat we hun shirt waard zijn."

    NEC gaf volgens Jansen niet thuis tegen MVV. "Ik ben boos op mezelf. Teleurgesteld. Dat zijn we allemaal. We hebben nog dertien wedstrijden. Nog alles in eigen hand. Maar het moet echt beter. Als we zo doorgaan gaat de titel niet lukken. Het zal anders moeten."

    Lees ookNEC-fans komen verhaal halen na blamage, succesje Fortuna na Oliseh-ontslag

    Plaats een reactie

    Zooitje +1500
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:23
    Jullie shirtsponsor doet wel aan vis denken;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:24
    Pijnlijke nederlaag maar daar komen ze wel weer bovenop :)
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +903
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:27
    Gewoon een groote zooi geef mij maar de tijd met hans van delft als TD en Mario been al's trainer dit neemt niemand toch serieus. Man man.
    Vind ik leuk
    robertus +1930
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:33
    Hans van Delft was de voorzitter, niet TD. En Been had ook wel een stukken betere selectie dan dit gezelschap. Maar ben wel met je eens dat dit voor geen meter loopt zo!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 08:36]
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +903
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:42
    Klopt ja TD was Carlos albers toch ;-) hans was een zakenman
    Als liep toen op rolletjes alles was goed geregeld kwa scouting en jeugd maar bij nec is het vriendjes politiek. Ons kent ons. Er is helemaal geen nec DNA. Meer.
    Vind ik leuk
    robertus +1930
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:45
    Leen Looijen nog in die tijd. En Hans heeft idd goeie dingen gedaan voor de club. Echter heeft ook financiële risico's genomen waar er nog jaren last van hadden.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +903
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:47
    Klopt maar hans heeft zelf ook genoeg geld er in gestopt wrm denk je dat hij gestopt is heeft toch geen zin het is dweilen met de kraan open ze zijn zo koppig hé.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +903
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:45
    Pas geleden werd arno arts nog weg gestuurd echt wel een man met voetbal verstand. jack de gier doet het prima bij Almere had die de kans gegeven nee altijd die afwijkende koers bah bah volgende week ben ik uitgenodigd op de business clas te zitten maar denk dat ik niet ga.
    Vind ik leuk
    robertus +1930
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:46
    Clubiconen moet je idd koesteren. Er zijn er de afgelopen jaren wel meer gebonjourd. Grim bv.
    Jack had ik ook graag gezien, maar blijft ook risico. En je moet gewoon gaan natuurlijk, de club heeft je nodig!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 08:48]
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +903
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:47
    Klopt
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31562
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:27
    Gaat goed met pepijntje aan het roer haha.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 09:30]
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +903
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:50
    Bij jullie ook toch met tactisch brein cio.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:35
    Waarschijnlijk is het erger om met dit elftal de eredivisie in te moeten gaan. Ik hoop dat er een potje is voor versterkingen maar ik vrees het ergste voor de NEC supporters. Wellicht dat er iemand wat (veel) geld bij moet schokken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 08:43
    MVV was gewoon een klasse beter! Kunnen de spelers van NEC niks aan doen..
    Vind ik leuk
    HansVites +4804
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:02
    Ja dat zijn ze nu eenmaal gewend in Nijmegen, als het niet gaat zoals ze willen breken ze de boel af, niets nieuws dus.
    Net als stenen naar spelersbussen gooien dat is de nationale sport in NIjmegen.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9071
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:03
    Dat kunnen ze daar wel, verhaal halen. En zelfs de ruit van de bus in gooien, wat een sukkels
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3925
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:14
    je eigen spelersbus de ruiten ingooien...hoe debiel en asociaal is dat..trieste lui daar!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:38
    Nee joh. Hoe kan dat nou?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 09:15
    Zonder ze allemaal over één kam te scheren, er lijken wel meer dan gemiddeld aan idioten bij de NEC-supporters te zitten. Dat is niet iets van de laatste jaren maar al zeker sinds begin jaren 90 zo. Heel vreemd sneu volk.
    Vind ik leuk
    Peterselie +111
    zaterdag 17 februari 2018 om 11:38
    Volgens mij valt dat wel mee hoor. Kom al van jongs af aan bij NEC, maar heb me nooit onveilig gevoeld of wat dan ook. Als je 20 jaar Eredivisie speelt en dan door jarenlang belachelijk wanbeleid moet vrezen voor de toekomst van je club, dan wordt het groepje raddraaiers die je bij elke club wel hebt een stuk actiever.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 11:38]
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1486
    zaterdag 17 februari 2018 om 15:28
    Vertel mij nu eens waarom de toekomst van je club op het spel staat
    Vind ik leuk
    Peterselie +111
    zondag 18 februari 2018 om 11:00
    Door jarenlang financieel wanbeleid. Een verblijf in de Juup van meer dan een paar jaar kunnen echt desastreus zijn.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1486
    zondag 18 februari 2018 om 11:44
    Oke. Het gaat dus echt daarom. Ik wist niet of er meer aan de hand was.
    Nec promoveert wel. Te goede en leuke ploeg.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14348
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:08
    Dat mag wel degelijk, risico van het vak. Wekenlang (uit) wanprestaties leveren met duidelijk de meeste kwaliteit in de competitie heeft dit als gevolg. Als je dat niet tegen 'rotte vis' kan moet je maar bij een club als Excelsior of Emmen gaan spelen, waar het niet zo leeft.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:37
    Als je gelaten toe gaat kijken en geen actie onderneemt als supporters dan wordt je een Den Bosch, MVV, Fortuna Sittard of Volendam.

    Allemaal lieve clubjes die tig jaar in de JL lopen te rommelen.

    NEC heeft het hoogste spelersbudget van de JL.
    Dan horen daar ook prestaties bij!

    De pleuris zal letterlijk uitbreken in Nijmegen als er volgende week verloren wordt van Fortuna. Mark my words.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8773
    zaterdag 17 februari 2018 om 15:52
    Lieve clubjes ? Buiten Volendam sla je de plank behoorlijk mis.ja al jaren JL club maar ver van lieve clubjes !
    Vind ik leuk
    debacle +490
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:13
    Waar zijn die supporters nou boos om?
    NEC is toch waar het hoort..
    Vind ik leuk
    ENNMG +104
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:20
    20 jaar onafgebroken eredivisie, dus we horen in de jupiler league? Wat kan jij dom zwetsen zeg
    Vind ik leuk
    debacle +490
    zaterdag 17 februari 2018 om 12:31
    Ze horen op de eerste plekken van de JL of in de degradatie zone van de ED. Daar spelen ze nu toch voor? Ze staan eerste of bijna eerste dat is toch goed? Wat is het probleem? 4 punten los van Fortuna.. waarom janken ze dan
    Vind ik leuk
    FSCeara +8773
    zaterdag 17 februari 2018 om 15:54
    ???? Jullie horen terug in de grotten waar jullie uit zijn gekropen stelletje holbewoners !!
    Vind ik leuk
    FSCeara +8773
    zaterdag 17 februari 2018 om 15:45
    Ik ben benieuwd wat er komende vrijdag staat te gebeuren mocht FS daar winnen.
    Dan gaan ze waarschijnlijk weer de kleedkamer in verhaal halen. Stelletje jankerts !
    Vind ik leuk
    ENNMG +104
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:04
    Dan gaat de boel afgebroken indd, maar ik zal je uit je natte droom halen. 3-0
    Vind ik leuk
    FSCeara +8773
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:06
    Die natte droom had je tegen MVV toch ook of niet.ga maar alvast wat stenen klaar leggen. En heel goed dat je nu al aangeeft dat dan de boek word afgebroken, zegt genoeg over het niveau van jullie als NEC fans!
    Vind ik leuk
    ENNMG +104
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:08
    Ik kom al 20 jaar ben nec, nog nooit aan rel deelgenomen, ik spreek alleen uit ervaring dat ik weet wat er gaat gebeuren als er vrijdag verloren word, al meerdere keren meegemaakt.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8773
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:13
    Ik kom regelmatig bij NEC aangezien ik vrienden heb in Nijmegen en omstreken.en elk jaar is het hetzelfde gezeik.begrijp niet waarom de club niets doet aan dat stelletje malloten. Succes vrijdag maar zal een verhit potje worden want wij speelde laatste wedstrijden niet goed maar jullie waren gister echt dramatisch.neemt
    niet weg dat MVV het prima deed.
    Vind ik leuk
    ENNMG +104
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:14
    Er valt weinig te doen tegen die gasten, ze zijn de baas en dat is al jaren zo.
    Vind ik leuk
    ENNMG +104
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:15
    Snap alleen niet waarom jij zo gefrustreerd reageert op mij :)
    Vind ik leuk
    FSCeara +8773
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:18
    In reageer niet gefrustreerd. Was uit mijn natte droom. Kan me ergeren aan dit soort supporters en nam aan dat jij van hetzelfde soort was.mijn excuses daarvoor.
    Vind ik leuk
    ENNMG +104
    zaterdag 17 februari 2018 om 17:19
    Excuus aanvaard, succes vrijdag
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 februari 2018 om 21:03
    Nou, soms mag iets wel duidelijk gemaakt worden, sterker nog dat moét.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 21:46
    Het wordt een nec aan nec race
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 21:47]
    Vind ik leuk
    booboo +0
    woensdag 21 februari 2018 om 19:38
    Nee, volstrekt normaal en professioneel gedrag van politie en ME.

    Moet kunnen toch wanneer je een avondje stappen bent en er is ergens een opstootje dat de politie iedereen die op zijn pad komt afrost. Zelfs restaurants binnendringt om klappen uit te delen.
    Want dat is feitelijk gelijk aan wat hier is gebeurd. Niets vermoedende supporters zijn ongenadig afgerost, de politie is de bussen binnengedrongen om ook daar klappen uit te delen. Zonder enig onderscheidt.

    Want wat voor de een een avondje stappen is is voor de ander een uitwedstrijd. Maar als voetbalsupporter ben je al berecht, veroordeeld en aan de schandpaal genageld alleen maar omdat je een voetbalwedstrijd bezoekt.

    Dus mensen niet klagen wanneer je je kind in het ziekenhuis moet opzoeken omdat er een zatlap amok maakt. Niet zeiken wanneer je na het bezoeken van een festival arbeidsongeschikt raakt omdat niet alle festivalbezoekers voor de muziek komen. Gewoon een vrijbrief geven aan politie, leger, ME enz. om te doen waar zij zich goed bij voelen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws