Kishna maakt 'debuut' tijdens duel ADO: 'Het is spannend, je zit er zo diep in'

    Kishna maakt 'debuut' tijdens duel ADO: 'Het is spannend, je zit er zo diep in'

    zondag 18 februari 2018 om 07:47

    Ricardo Kishna zit niet stil nu hij dit seizoen is uitgeschakeld met een zware blessure. De aanvaller maakte zaterdagavond zijn debuut als co-commentator bij Radio West tijdens het duel van ADO Den Haag met Willem II.

    "Of dit iets is voor na mijn carrière? Hoezo? Dit ga ik wekelijks doen, haha", lacht Kishna. "Het is spannend, je zit zo in die wedstrijd. Je bent supporter en commentator tegelijk. Of het anders is dan kijken als supporter? Ja, je zit er zo diep in. Als supporter scheld ik nog wel eens, dat kan nu niet."

    ADO won met 2-1 van Willem II, nadat Nasser El Khayati in blessuretijd een penalty verzilverde. Het commentaar bij de winnende treffer werd gedaan door Kishna. "Ik hoop natuurlijk dat ze het onwijs goed doen. Ten eerste omdat het mijn team is en ten tweede omdat het voor mij de kans groter maakt om nog een wedstrijdje mee te pikken."

    Daarmee doelt de linksbuiten op de play-offs om Europees voetbal. ADO staat momenteel achtste in de Eredivisie.

    Lees meer over:EredivisieADO Den Haag

    Plaats een reactie

    voetbal7 +283
    zondag 18 februari 2018 om 08:02
    hoop dat die jongen straks lekker weer kan voetballen
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17797
    zondag 18 februari 2018 om 08:26
    Zou wel mooi wezen als ie de laatste potjes kan spelen of eventueel play offs.

    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 09:46
    Zou zeker een versterking zijn als hij nog mee kan doen! En ik gun het die jongen zelf ook wel na al zijn blessureleed
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 10:35
    Wat was die Becker eeer dramatisch slecht!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81887
    zondag 18 februari 2018 om 11:02
    Vond je dat echt?

    Niemand speelde slecht en van Becker komt zoveel gevaar. Dan heb je echt niet goed gekeken.
    Vind ik leuk
    allround +1506
    maandag 19 februari 2018 om 08:41
    MN je moet de wedstrijd nog eens over kijken. Becker had iedere keer balverlies, of koos voor de verkeerde oplossing. Hij was dramatisch. Ik begrijp niet, dat hij niet werd gewisseld voor Goppel. Daar komt ook dreiging vandaan, maar die heeft tenminste een voorzet in zijn poten. Ik ben het totaal met Jeroen Dorrestein eens; Becker was een drama.
    Vind ik leuk
    Streaker +2923
    zondag 18 februari 2018 om 10:38
    Fijne titel zeg. Lijken wel de woorden tijdens zijn ontmaagding.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81887
    zondag 18 februari 2018 om 11:01
    Leuk voor die jongen om te doen, maakt veel mee.

    Hoop hem echt snel terug te zien, met hem zijn we nog sterker.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 11:21
    Goede speler Ricardo, alleen die klote pech voor hem steeds. Indien volkomen fit is hij voor de top drie een aanwinst. Maar eerst even de winnende maken in de play offs.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 11:23
    Kishna van niet verlengen bij Ajax naar Chinees koken met een pizza baker
    Vind ik leuk
    Setovitch +1546