LIVE-discussie: Ten Hag maakt Ajax-belofte waar in uitduel met PEC Zwolle

    LIVE-discussie: Ten Hag maakt Ajax-belofte waar in uitduel met PEC Zwolle

    zondag 18 februari 2018 om 15:59

    De competitiewedstrijd tussen Ajax en PEC Zwolle vormt zondag het sluitstuk van de 24ste speelronde van de Eredivisie. Ajax-trainer Erik ten Hag heeft geen verrassingen in petto.

    Ten Hag houdt zoals aangekondigd vast aan de gebruikelijke namen. Dat betekent opnieuw een basisplaats voor Frenkie de Jong in het centrum van de verdediging, naast Matthijs de Ligt. Het middenveld en de aanval blijven ook hetzelfde. Max Wöber is niet fit genoeg en ontbreekt. Daar was rekening mee gehouden, want linksback Mitchel Bakker (17) was al mee naar Zwolle.

    Bij thuisclub PEC kiest trainer John van 't Schip voor één wijziging. Aanvoerder Bram van Polen keert tegen Ajax terug in de basis. Dat gaat ten koste van Nicolás Freire. Wouter Marinus begint opnieuw als spits. PEC en Ajax trappen om 16.45 uur af in Zwolle.

    De opstellingen

    PEC Zwolle: Boer; Ehizibue, Marcellis, Sandler, Van Polen; Thomas, Dekker, Saymak; Namli, Marinus, Mokhtar

    Ajax: Onana; Veltman, De Ligt, Frenkie de Jong, Tagliafico; Schöne, Van de Beek, Ziyech; Neres, Huntelaar, Kluivert.

    Plaats een reactie

    elmagico070 +16912
    zondag 18 februari 2018 om 16:02
    0-3

    Wijzig het naar 1-3 dan, zie PEC wel een doelpunt maken.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Sil95 +9130
    zondag 18 februari 2018 om 16:03
    Daar zou ik blind voor tekenen. Ik verwacht echter een fel PEC Zwolle.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16912
    zondag 18 februari 2018 om 16:07
    Mwuah dat zal wel meevallen denk ik. Ajax moet van PEC hoe dan ook winnen, willen ze nog meespelen voor de titel. PEC wint zelden thuis van Ajax.
    Vind ik leuk
    Sil95 +9130
    zondag 18 februari 2018 om 16:09
    Ik hoop het ook. Maar als ik zag hoeveel moeite Ajax had om zich te ontdoen van respectievelijk NAC en Twente..
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16912
    zondag 18 februari 2018 om 16:10
    Daar heb je wel weer een punt...maar ja het ligt aan de instelling hoe je zo'n wedstrijd in gaat.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19625
    zondag 18 februari 2018 om 16:42
    Misschien is. het in het voordeel van PEC Zwolle dat Ajax moet winnen om mee te blijven doen. Als we dit naar het spelbeeld vertalen zie ik al gauw een goed counterend PEC Zwolle. Dat is levensgevaarlijk man.
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 16:02
    Gaat weer een hele zware pot worden vrees ik. Het zal echt veel beter moeten dan de laatste weken.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:10
    Dit idd .
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:15
    Wordt in iedergeval weer heel lelijk voetbal met ten hag.. lekker voorspelbaar en saai
    Vind ik leuk
    mcmodd +19625
    zondag 18 februari 2018 om 16:44
    om je uit de droom te halen: Ten Hag is geen voetballer meer, die doet niet mee. Dus door zijn toedoen kan het niet lelijk worden. Misschien heb je iets tegen Erik?
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:49
    Nee de coach zit er voor spek en bonen haha
    Vind ik leuk
    mcmodd +19625
    zondag 18 februari 2018 om 17:41
    Tot nu toe heeft hij zijn handen vol om zijn clubje een beetje aan het spelen te krijgen. Ik geef toe, PEC Zwolle doet niet voor Ajax onder, ze hebben het er maar lastig mee. Heb je gezien hoe stevig PEC Zwolle achterin de zaak gesloten houdt? Alsof ze tegen Ajax zeggen: NIMBY, Ofwel: Not In My BackYard. Ik ben benieuwd wie het meeste conditie heeft en op het laatst. Wie voor mij tot nu toe echt niet goed speelt is Klaas-Jan Huntelaar, wat was hij statisch in de eerste helft. Hij gebruikte zo weinig mogelijk energie en dat niet om het klimaat te ontlasten.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:43
    Keizer was beter geweest ten hag snapt het totaal niet... en inderdaad van t schip was slimmer geweest veel betere trainer idem van de brom. Ten hag is een ramp hij gaat PSV als nog met een straat lengte kampioen maken.
    Vind ik leuk
    Voebtal +2016
    zondag 18 februari 2018 om 16:03
    Weet iemand hoe je in het buitenland voetbal kunt kijken? Mijn fox doet het hier niet.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11570
    zondag 18 februari 2018 om 16:03
    Fiets naar een veldje in de buurt
    Vind ik leuk
    Sil95 +9130
    zondag 18 februari 2018 om 16:04
    Lachen man.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11570
    zondag 18 februari 2018 om 16:35
    Haha
    Vind ik leuk
    davidben +3406
    zondag 18 februari 2018 om 17:44
    Het is sarcasme
    Vind ik leuk
    Ale +3493
    zondag 18 februari 2018 om 16:07
    Gewoon naar het buitenland gaan, kan met vliegtuig, auto of zelfs de fiets.
    Vind ik leuk
    Stack5 +2042
    zondag 18 februari 2018 om 16:07
    Probeer eens een VPN.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:15
    Dat zal werken geen andere manier vgm.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:10
    Rojadirecta.me
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +9701
    zondag 18 februari 2018 om 16:14
    sebn.me
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:15
    Ook deze is prima idd.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34826
    zondag 18 februari 2018 om 16:42
    Mijn norton antivirus draait overuren op die site ja.
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zondag 18 februari 2018 om 16:23
    Misschien een poedel proberen? :-))
    Vind ik leuk
    Jari +391
    zondag 18 februari 2018 om 16:23
    http://www.sport365.live/en/home

    Ook in HD en redelijk stabiel
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:30
    Op google gewoon Pec Ajax stream in toetsen, zo vind je altijd wel 1 link die het doet.Dit werkt voor mij in Amerika in ieder geval wel altijd
    Vind ik leuk
    mcmodd +19625
    zondag 18 februari 2018 om 17:43
    www.foxsports.nl. Je kunt per wedstrijd betalen.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11570
    zondag 18 februari 2018 om 16:03
    Wat een belofte zeg
    Vind ik leuk
    alffie +1525
    zondag 18 februari 2018 om 16:03
    Komt goed
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    zondag 18 februari 2018 om 16:04
    Zo wat een belofte ...
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:15
    Hey maat steun jij ook net zoals ik PEC Zwolle.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    zondag 18 februari 2018 om 16:17
    ik ben vandaag volledig blauwwit getooid....
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:17
    Zo moet het ook!
    Vind ik leuk
    Sil95 +9130
    zondag 18 februari 2018 om 16:23
    Lief hoor!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:24
    Ik ben altijd lief.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:32
    Heb je niet je Ajax onderbroek aan Stratum? ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    zondag 18 februari 2018 om 16:33
    nee die schijt ik steeds onder en dan heb ik geen tijd om op mijn benkske te blijven liggen
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:34
    Haha word je zo bang als je Ajax ziet op je onderbroek?
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    zondag 18 februari 2018 om 16:35
    bang niet maar mijn sluitspier weigert dan spontaan te funktioneren....
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:35
    Haha is dat de leeftijd?
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    zondag 18 februari 2018 om 16:44
    nee meer het logo wat te dicht bij stratums trots komt
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:04
    Haha
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34826
    zondag 18 februari 2018 om 16:43
    En dan kijk je er naar en moet je ook spontaan nog eroverheen kotsen?
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2430
    zondag 18 februari 2018 om 16:30
    Haha maat zegt ie! Nou na vandaag kunnen jullie nu allebei zeggen dat je 1 vriend hebt.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    zondag 18 februari 2018 om 16:46
    He flappie/eucalypta, waar was je gisteravond?
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:52
    Ja ik had een vol huis. Maar noem mij gewoon bien in plaats van je domme geleuter.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    zondag 18 februari 2018 om 17:02
    Een vol huis flappie/eucalypta? Vierde je je verjaardag bij het leger des heils?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:05
    Jij misschien antikunstkop.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    zondag 18 februari 2018 om 17:15
    Jij had toch een huis vol? Dat kunnen niet je vrienden zijn, dus ik was gewoon benieuwd.
    Vind ik leuk
    DEWEE +1965
    zondag 18 februari 2018 om 16:05
    Verwacht een gelijkspel (helaas).

    Tja de Jong achterin is niet alles maar wie anders?
    Veltman heeft centraal een abonnement lopen voor tegendoelpunten.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34826
    zondag 18 februari 2018 om 16:44
    Ik duim met je mee
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    zondag 18 februari 2018 om 16:06
    Hahahaha tjonge jonge wat schrik ik van deze verandering zeg man man nooit meer doen eric
    Vind ik leuk
    Kuip +5364
    zondag 18 februari 2018 om 16:06
    Na de nederlaag die Ajax vanmiddag gaat lijden zal te Hag het volgende week eindelijk omgooien. De Jong komt dan gewoon op het middenveld en Schone gaat er voor hem uit.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34826
    zondag 18 februari 2018 om 16:29
    Gaan we gewoon een puntje uitlopen dit weekend?
    Vind ik leuk
    David4Ajax +1133
    zondag 18 februari 2018 om 16:08
    Zonder Wöber en Viergever begrijpelijk dat hij De Jong achterin houdt, maar Ten Hag zal toch ook wel zien dat het zo niet ideaal staat...
    Vind ik leuk
    mcmodd +19625
    zondag 18 februari 2018 om 17:52
    Zonder lullig te willen doen, zoveel spelers voor de defensie heeft Ten Hag nu ook weer niet. Wat zou hij volgens jou moeten David?
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:11
    Met deze selectie / dit budget heeft hij geen excuses. Van ‘t Schip is na winterstop ook niet meer sub-top.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:15
    Wijn zijn PSV wij zijnde beste van het Land.
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zondag 18 februari 2018 om 16:28
    Origineel Bien.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:29
    Ja dankjewel.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:33
    De beste van Brabant bedoel je ;)
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:33
    Wij zijn Numero uno.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:34
    Maar niet de beste ;)
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:37
    Teletekst pagina 819..
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:16
    Hopen op wat beter voetbal deze keer
    Vind ik leuk
    Eendracht +12426
    zondag 18 februari 2018 om 16:17
    Veltman 24e minuut 2e gele kaart vanwege proberen Mokhtar kaart aan te smeren. 54e minuut Huntelaar er ook af voor een elleboog.
    Pec draait 2-0 achterstand om naar 3-2 middels 2 buitenspeldoelpunten en een onterechte penalty...
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    zondag 18 februari 2018 om 16:24
    wat voor soort fles heb jij vanmiddag opengetrokken ?
    Doe mij er ook maar 1
    Vind ik leuk
    Eendracht +12426
    zondag 18 februari 2018 om 16:28
    Belgisch biertje..
    Genaamd "Gerechtigheid"..
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    zondag 18 februari 2018 om 16:30
    haha nog wat in de krat staan?
    Vind ik leuk
    Eendracht +12426
    zondag 18 februari 2018 om 16:32
    Voor elke speelronde nog 1..:)
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +718
    zondag 18 februari 2018 om 16:31
    Ons amsterdamse vriendje fluit haha! Dus kans is groter dat er penalty voor ajax gegeven wordt
    Vind ik leuk
    035 +3207
    zondag 18 februari 2018 om 16:33
    Het is goed dat jij een Amsterdams vriendje hebt. Is wel voor het leven hoor. :-)
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:19
    Wordt lastig.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:22
    Het is 11 tegen 11 de bal is rond PEC uit altijd lastig .
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:24
    Idd. Hopelijk wint Mijn Club Ajax. Trouwens, je baalt natuurlijk van gisteren.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:25
    Ik hoop andersom maar dat snap je wel.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:26
    Absoluut.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:26
    Ja dat wel ondanks dat was het wel druk thuis bij mij gisteren.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:27
    Dan heb je de teleurstelling goed weten te verbergen denk ik.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:27
    Men beweert hier dat ik nog bij mijn ouders woon :D
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:28
    Ah, ik hoor niet bij men .
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2430
    zondag 18 februari 2018 om 16:31
    Als je ouders in dezelfde gesloten inrichting zitten wel.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:34
    Ervaringsdeskundige?
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:28
    Nou geloof mij was echt teleurgesteld.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:30
    Ja, natuurlijk geloof ik je direct. Met 7 punten naar de volgende wedstrijden gaan zou voor jullie wat ontspannener zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:25
    Gisteren zei ik 7-1 voor Psv en werd het 2-2 dus zeg ik nu maar 2-2 dan moet het wel 7-1 voor Pec worden toch.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:26
    Hopelijk gaan er niet teveel al vanuit dat we gaan inlopen. Iedereen weet dat Ajax er een gewoonte van heeft gemaakt om punten te morsen als de concurrentie dat ook heeft gedaan. Dus AUB niet nu al een grote smoel opzetten maar gewoon afwachten wat er gebeurt.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18209
    zondag 18 februari 2018 om 16:28
    Arme Frenkie, wordt kapot gemaakt door Ten Hag.
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +718
    zondag 18 februari 2018 om 16:29
    Ik heb 100 euro op een penalty voor ajax ingezet! Risico wel waard
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:33
    Als Ajax deze wedstrijd vanmiddag weet te winnen kan PSV het kampioenschap vergeten, zo simpel is het.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34826
    zondag 18 februari 2018 om 16:38
    Dan staan we plots laatst bedoel je?
    Basisschool wel afgemaakt?
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    zondag 18 februari 2018 om 16:40
    Gaat de knvb zo ver dat ze voor 1 overwinning jullie direct 8 punten geven dan?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34826
    zondag 18 februari 2018 om 16:37
    https://e52.nl/en/netherlands-new-silicon-valley-eindhoven/

    Als je niks te doen hebt tijdens de wedstrijd.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 16:37
    kom tie dan 1-5
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:39
    Aziz andersom zou heel mooi zijn.
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 16:43
    ik had je al verteld wie het laatste lacht lacht het beste.. ik weet jullie zien nu al de bijl hangen! veel succes tegen feyenoord utrecht az en ajax.. ik heb je toch gezegd als de zon gaat schijnen dan gaat die punten en voorsprong net ijs smelten in eindhoven! ajax ajax ajax
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    zondag 18 februari 2018 om 17:53
    Ziza
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 16:42
    ajax wint deze wedstrijd met min 4 goals verschil. ajax kon zich moeilijk motiveren als er geen druk was! ajax speelt elke team stuk als er druk op de selctie zit.. dit gaat ze wakker schudden ze gaan nu vol in de strijd we gaan bloed ruiken.. psv syndroom is begonnen. boeren kunnen echt tegen de zon en laten stutructireel het liggen wanneer het einde nadert hahahaha.. en ajax zijn mooi weer voetballers hoe warmer hoe meer ze winnen. ajax heeft altijd een goede eindsprint! daarom dont worry be happy kampion kampion kampion. laat jullie je horen 12de man !!!!
    Vind ik leuk
    Ruud40 +11012
    zondag 18 februari 2018 om 16:46
    "LIVE-discussie: Ten Hag maakt Ajax-belofte waar in uitduel met PEC Zwolle"

    Zal wel weer voor zeikerd uitgemaakt gaan worden door de mede Ajax fans, maar een blik op de reservebank maakt wat mij betreft wel duidelijk dat ook Ten Hag het dankzij het rampzalige aan en verkoopbeleid van Overmars niet zal gaan redden.

    Lamprou
    Eiting
    Younes
    Cassierra
    Bakker
    S. de Jong
    Mazaroui
    Kristensen

    Dat is de reservebank van de "topclub" die jaagt op het kampioenschap.
    Nou, wat mij betreft (gezien de buitengewoon matige prestaties van Younes) is dit toch vooral een reservebank die meer in de JupilerLeague bij Jong Ajax past dan die van een kampioenskandidaat waar een trainer wissels naast zich moet hebben zitten waarmee hij een wedstrijd kan "kantelen" mocht het tegenzitten.
    Die zie ik niet. Dit zijn alleen spelers die je in geval van absolute nood (blessure) inzet. Zou me niet verbazen als Ten Hag vandaag weer niet wisselt.

    Bizar, en een topclub onwaardig ook al wil je zo graag opleidingsclub zijn.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 16:52
    wat loop je die sluwe vos af te zeiken. beste man bij ajax na jaren! lang keven overmans
    Vind ik leuk
    David4Ajax +1133
    zondag 18 februari 2018 om 17:06
    Lamprou en Cassiera zijn topclubwaardig als eerste reserve en zijn zonder blessures tweede reserve.
    Achterin heb je normaal gesproken (met deze basis) Sinkgraven, Wöber, Viergever en Kristensen als eerste vier alternatieven, met drie van de vier geblesseerd ben je dus aan je negende keus toe op de bank. Dat is bij iedere club een noodoplossing.
    Younes en Siem de Jong zijn prima spelers om achter de hand te hebben en Eiting moet dit ook aankunnen.
    Zo'n groot probleem is er dus niet, behalve dat er achterin veel spelers niet zijn...
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 16:46
    Het "alle Joden aan het gas" is ook in de provincie bekend hoor ik.
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 16:48
    wat een bazen veltman hunt ziyech de ligt
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5674
    zondag 18 februari 2018 om 16:53
    Chef elleboog dan zeker in het geval van Huntelaar
    Vind ik leuk
    stollie38 +16811
    zondag 18 februari 2018 om 16:48
    Op naar een mooie pot voetbal. ;-)

    En off topic : van mij mag Rijnsburgse Boys opgeheven worden of zwaar gestraft worden.
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 16:49
    Want?
    Vind ik leuk
    stollie38 +16811
    zondag 18 februari 2018 om 16:50
    Bij AFC. Een bom laten ontploffen en antisemitische leuzen.
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 16:52
    Stelletje kanslozen..
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:15
    Heeft niets met Rijnsburgse Boys te maken , stollie, maar met degenen die ‘t gedaan hebben. Die zwaar aanpakken.
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 16:48
    Nu al tijdrekken?
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 16:49
    Zo'n corner schijnt lastig te zijn.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    zondag 18 februari 2018 om 16:50
    Klaasje doet een lozanootje
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:53
    Dit was gewoon een elleboog,maar kenmerkend:scheids ziet niks en de verslaggever
    Ach ja
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 16:56
    En net als bij Lozano hoort daar niks meegedaan te worden. Volgens mij was collectief afgesproken op te treden tegen vasthouden, maar dat wordt nog massaal gedaan.

    Ook KJH werd voorafgaand aan het moment bijna uitgekleed en De Ligt werd ook behoorlijk gehinderd. Naar mijn mening mogen spelers zich dan best losrukken, net als Lozano gister. Moet een scheidsrechter maar eerder ingrijpen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:50
    Huntelaar had alweer rood moeten hebben.
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +718
    zondag 18 februari 2018 om 16:51
    Schittetend binnen 5 minuten is het verschil tussen psv en ajax zichtbaar! Slaande beweging lozano vs die van huntelaar precies hetzelfde alleen lozano krijgt rood
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 16:56
    huilen huilen. ik ruik angst daar in eindhoven! zien al de bijl hangen!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:52
    Slaande beweging Huntelaar tegen van Polen. Dan is dat ook rood, zelfs meer dan Lozano want van Polen maakte geen eerste overtreding.
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 16:53
    Nee, Van Polen hield inderdaad bijna niet vast..

    Blind paard.
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +718
    zondag 18 februari 2018 om 16:56
    Is het nou een slaande beweging ja of nee? Gister vond je het rood en nu niet? Geef dan gewoon toe dat iedereen een calimero is
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 16:59
    Gister vond ik het rood? Waar baseer jij dat precies op?

    Ik was namelijk de eerste hier op VP die zei dat het absoluut geen rood was. En waarom dat zo is, leg ik hierboven uit.
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +718
    zondag 18 februari 2018 om 17:02
    In dat geval neem ik het terug! De rest van alle ajacieden vond het rood! Maar ik mag niet generaliseren!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 16:58
    Sportief als Ajax supporter, hyena, dat je erkent dat er met 2 maten wordt gemeten, maar ik vind dat Blom terecht geen rood gaf en dus geen blind paard is. Maar dan is discussie over Lozano ook gesloten, dus seponeren.
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 17:00
    Beide vond ik absoluut geen rode kaart, maar dat Van Polen niks deed is natuurlijk onzin. Die hield Huntelaar, net als Lozano gisteravond, in een halve houdgreep.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:04
    Eens, 2x duel en geen kaart, terug naar Zwolle.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:12
    Zo moeilijk is het dus, in beelden zie ik nu ook wat van Polen deed.
    Dit is voetbal en internationaal gaat ‘t ook zo
    Vind ik leuk
    DEWEE +1965
    zondag 18 februari 2018 om 16:52
    Schone begint weer lekker met ballen inleveren
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 16:55
    komt tie dan. jammer kluivert!
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +718
    zondag 18 februari 2018 om 16:56
    Opzich wel vies grappig! Zo'n higler sie gister zegt dat ze dit soort slaande bewegingen gewoonweg uit het voetbal willen halen! Maar ajax mag het wel weer
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 16:57
    0-1
    Vind ik leuk
    SB +324
    zondag 18 februari 2018 om 16:57
    Huntelaars slaande beweging mag dan ook op zn mn minst bestraft worden. Geniepig ventje die klaas jan.
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 16:57
    Het had alweer 0-2 moeten staan. Gaan we het onszelf weer onnodig moeilijk maken vandaag?
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    zondag 18 februari 2018 om 17:02
    Diederik is tesamen met zijn 10 companen vandaag niet echt van plan een punt te pakken zo te zien...
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 17:04
    Een beetje vergelijkbaar met die wedstrijd van twee weken terug..
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    zondag 18 februari 2018 om 17:06
    dan hoop ik met dezelfde uitslag : 4-0.............
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 17:10
    Zolang die knuppels weer massaal kansen blijven missen, weet je het maar nooit.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    zondag 18 februari 2018 om 17:03
    Het wordt lastig zat.
    Vind ik leuk
    DEWEE +1965
    zondag 18 februari 2018 om 17:04
    Kluivertje is weer moeilijk te verdedigen... Nu nog meer een killer worden.

    En Schone lijdt weer op een kut plek balverlies.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 17:15
    Als je weer zoveel kansen mist, vliegt die er vanzelf een keer aan de andere kant in.
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 17:16
    Deze moet er echt in.
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 17:16
    jeetje hoeveel kansen heb je nodig om te scoren? had al min de helf van de kansen kunnen benutten! stond je nu al 0 3 voor
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:17
    Ajax gaat kopje onder....das wel weer duidelijk.
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 17:21
    in je dromen! ajax heeft meer kansen gemist in deze wedstrijd dan wat psv het hele jaar heeft gecreëerd!
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 17:21
    in je dromen! ajax heeft meer kansen gemist in deze wedstrijd dan wat psv het hele jaar heeft gecreëerd!
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 17:21
    in je dromen! ajax heeft meer kansen gemist in deze wedstrijd dan wat psv het hele jaar heeft gecreëerd!
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 17:21
    in je dromen! ajax heeft meer kansen gemist in deze wedstrijd dan wat psv het hele jaar heeft gecreëerd!
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 17:21
    in je dromen! ajax heeft meer kansen gemist in deze wedstrijd dan wat psv het hele jaar heeft gecreëerd!
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    zondag 18 februari 2018 om 17:17
    Nou speel je als zwollenaar het hele jaar op dat durex gras , hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat je de verkeerde schoenen aan hebt en continu op je muil gaat?
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 17:18
    komt tie dan!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:21
    Ajax weer lekker besluiteloos
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:23
    Frenkie speelt wel goed vandaag.Het lijkt erop dat hij nu van Ten Hag vaker mag inschuiven en dan heb je wel wat aan hem op die positie anders niet
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 17:24
    was een pingel mokhtar trekt donny de grond in.. maar janken doen wij niet zoals die boeren altijd doen.. winnen doe je op eigen kracht!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16912
    zondag 18 februari 2018 om 17:34
    Van horen zeggen ja... je kon het niet goed zien
    Vind ik leuk
    HanV +3381
    zondag 18 februari 2018 om 21:16
    Je spreekt jezelf in een zin al tegen.
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 17:25
    Dit vonden alle aanwezige "neutrale" toeschouwers zeker geen strafschop? Alleen roepen als het gunstig uitkomt hè.
    Vind ik leuk
    Eendracht +12426
    zondag 18 februari 2018 om 17:28
    Schwalbe
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    zondag 18 februari 2018 om 17:26
    ajax krijgt kansen genoeg in de eerste helft. Daar had er wel 1 van in gemogen.
    Tot nu toe de beste pot onder Ten Hag.
    Af en toe staat Zwolle met 8 man in de eigen 16.
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 17:28
    naar beneden kopen donny pffff
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 17:28
    naar beneden kopen donny pffff
    Vind ik leuk
    fr1963 +1929
    zondag 18 februari 2018 om 17:34
    Koopjeskelder in Zwolle?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18209
    zondag 18 februari 2018 om 17:32
    Moet wel beter.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16912
    zondag 18 februari 2018 om 17:32
    Matige 1e helft!
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 17:32
    Geen slechte eerste helft, maar door de hoeveelheid gemiste kansen wordt dit toch weer een lastig verhaal.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:33
    Ajax brengt het ook niet....PSV gaat de grote winnaar van t weekend worden. Ajax gaat in de laatste 10min kopje onder.....helaas.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16912
    zondag 18 februari 2018 om 17:35
    Zie ze nog wel winnen en PEC gaat het niet volhouden.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    zondag 18 februari 2018 om 17:39
    De grote winnaar? Ze spelen zelf gelijk...
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    zondag 18 februari 2018 om 17:36
    De blauwvingers zullen uit een heel ander vaatje moeten tappen willen ze Nederland vandaag nog een plezier doen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:44
    Jouw merk?
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    zondag 18 februari 2018 om 17:50
    ik word altijd wel lekker vrolijk van mijn huismerk.....
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    zondag 18 februari 2018 om 17:38
    Het is wel zo dat als men meer voorzetten wil en ook krijgt dat er dan wel een paar op koples mogen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:39


    Wat is Ajax weer slecht bezig. En dit is het team dan kampioen wilt worden? Rot toch op man. Daarom hoeft psv zich nergens zorgen om te maken. Ajax speelt niks klaar. Als jr zoveel kansen hebt en niet 1 kan scoren, verdien je geen moer. Pec wint vandaag. Wat een mentaliteit ook bij Ajax. Als je weet dat je kan inlopen, moet je pec al in de 1e helft helemaal hebben gesloopt om een statement af te geven aan psv. Maar nee hoor, ze geven zoals gewoonlijk weer eejs niet thuis. En als ze niet winnen worden de smoesjes weer opgenoemd. Gatverdamme, wat een afknapper weer.

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 17:49
    jij bent een nep ajacied
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 18:05
    Omdat ik eerlijk zeg wat ik ervan denk? Rot toch op man.
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 17:49
    jij bent een nep ajacied
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:40
    Waarom Huntelaar geen rood? Die actie was ook smerig.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16912
    zondag 18 februari 2018 om 17:50
    Blommetje?
    Vind ik leuk
    14forever +7955
    zondag 18 februari 2018 om 17:41
    Nou nou.een zwak ajax is heer en meester in Zwolle. Zwolle speelt eigenlijk anti zwolle. Ajax lijkt met de handrem erop te spelen en hier zie je toch de invloed van Ten Hag...
    #tenhagout
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 17:50
    ajax gaat zo paar prikken 2de helft dat het er goed inhakt bij vele haters hier!
    Vind ik leuk
    Eendracht +12426
    zondag 18 februari 2018 om 17:57
    Laatste minuut, onterecht penalty PEC.. 1-0 en heel Nederland weer tevreden.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:50
    Zet dan Frenkie op het middenveld en Veltman Cv...
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 17:50
    ajax gaat zo paar prikken 2de helft dat het er goed inhakt bij vele haters hier!
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 17:51
    omg
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 17:51
    omg
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16912
    zondag 18 februari 2018 om 17:52
    Waarom typ jij alles dubbel? Last van zenuwen?
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2581
    zondag 18 februari 2018 om 17:56
    Inderdaad, irritant.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16912
    zondag 18 februari 2018 om 17:58
    Heel irritant!
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    zondag 18 februari 2018 om 18:06
    Komt denk ik door die app die tript wel eens als je iets post heb ik ook wel is last van...
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16912
    zondag 18 februari 2018 om 17:51
    Wat een kneuzen zeggen hoe kun je die 2x missen man.
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 17:53
    Donny heeft ondertussen in twee wedstrijden tijd een open kans of vijf gemist..
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:55
    Dit wordt 1-0 100%
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    zondag 18 februari 2018 om 17:55
    Het is zeg maar niet oogstrelend
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:55
    Ajax niet bestand tegen de druk
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 17:56
    rechtvaardighied
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:56
    The Hunter!!!
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 17:57
    rechtvaardighied
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zondag 18 februari 2018 om 17:57
    Natuurlijk maakt hij dan de 0-1. Als Ajax het niet op eigen kracht kan
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    zondag 18 februari 2018 om 18:45
    Ze doen het toch op eigen kracht?
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 17:57
    ja ja ja
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 17:57
    ja ja ja
    Vind ik leuk
    fr1963 +1929
    zondag 18 februari 2018 om 17:58
    let op, ajax scoort in laatste minuut door onterechte vrije trap of pingel. Het knvb korps ligt op schema...
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 17:59
    Jammer joh.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18209
    zondag 18 februari 2018 om 17:58
    Hehe
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16912
    zondag 18 februari 2018 om 17:58
    Pec is zwak wordt gewoon 0/1-3 zoals eerder voorspeld.
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 17:58
    Dit was echt de verdienste van Neres! Goede actie, uitstekend doorgelopen en hij wist zonder te kijken al waar Huntelaar was.

    Nu doorpakken!
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    zondag 18 februari 2018 om 18:00
    Zwolle heeft het bordje agressiviteitspap niet opgegeten vandaag , nondeju wat een slappe bedoeling
    Vind ik leuk
    fr1963 +1929
    zondag 18 februari 2018 om 18:01
    Juist die smeerlap die er met rood af had gemoeten.....triest.....
    Vind ik leuk
    Eendracht +12426
    zondag 18 februari 2018 om 18:05
    Mocht PSV het kampioenschap mislopen dan mogen ze KNVB als winnaar op de schaal graveren..
    En dan als Ajacied er ook nog trots op zijn dat je keer op keer geholpen moet worden.. mijn god wat moet je dan een kutleven als supporter hebben zeg...
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 18:15
    Pijp mij
    Vind ik leuk
    Jari +391
    zondag 18 februari 2018 om 18:18
    Hahaha is het je dag niet vandaag? :) Als jij je zo druk maakt om een spelletje heb je zelf geen leven.
    Vind ik leuk
    Eendracht +12426
    zondag 18 februari 2018 om 18:27
    Ik vermaak me enorm joh.
    Al helemaal om het gejank over PSV en nu moet Ajax wederom overduidelijk geholpen worden...
    Het begint gewoon wat aandoenlijk te worden.
    Vind ik leuk
    Jari +391
    zondag 18 februari 2018 om 18:29
    Zo klink je in ieder geval niet alsof jij je vermaakt. Klinkt eerder een beetje zuur :)
    Vind ik leuk
    Eendracht +12426
    zondag 18 februari 2018 om 18:36
    Nah, da's gezichtsbedrog.
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    zondag 18 februari 2018 om 18:46
    Net zoals de penalty die ze hadden moeten hebben maar niet kregen. Lekker weekend of niet?
    Vind ik leuk
    Eendracht +12426
    zondag 18 februari 2018 om 18:53
    Niks mis met weekend..
    Lekker zonnetje, heerlijk biertje erij.
    Even lachen op de manier waarop toch wel heel erg duidelijk wordt hoeveel Ajax de arbitrage meeheeft, terwijl ze constant afgeven op PSV...
    Ja, best lekker.
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    zondag 18 februari 2018 om 18:59
    Aah, klein klein calimerootje.

    Gelukkig kreeg bijvoorbeeld Utrecht rood de eerste helft waardoor Ajax hoogstwaarschijnlijk geen puntenverlies had geleden en kregen ze vandaag een penalty omdat Donny vast werd gehouden.

    Gelukkig floot de scheids ook af vorige week toen psv een overtreding maakte en scoorde.

    Nog meer te lachen?
    Vind ik leuk
    Eendracht +12426
    zondag 18 februari 2018 om 19:02
    Ja hoor, nu al helemaal want je "vergeet" natuurlijk eventjes om te vernoemen waar Ajax zo enorm mee in het zadel is geholpen...

    En daarbij heb ik ondanks het slechte visweer toch weer beet!
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    zondag 18 februari 2018 om 19:19
    Hmm nee hoor, Ajax had een penalty moeten krijgen want Huntelaar werd vastgehouden. Dat komt er óók nog eens bij.

    We weten allebei dat PSV dit seizoen ontiegelijk veel voordeel hebt gehaald uit de arbitrage.
    Vind ik leuk
    Eendracht +12426
    zondag 18 februari 2018 om 20:30
    Nee dat weten we niet. Kunnen wel zien dat ajax keer op keer geholpen wordt.
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    zondag 18 februari 2018 om 20:43
    Hahahaha
    Hahahaha
    Hahahaha
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 18:03
    het zit ajax ook niet mee
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 18:03
    het zit ajax ook niet mee
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 18:03
    Het zit in de afronding ook niet echt mee vandaag.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16912
    zondag 18 februari 2018 om 18:05
    Er is niemand die de trekker overhaalt, het is allemaal veel te lief.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16912
    zondag 18 februari 2018 om 18:03
    Pec is geen schim meer van wat het was voor de winterstop. Het is alleen tegenhouden wat ze doen. Ze hadden hier al op een ruime achterstand kunnen staan. Zie nu wat afstandsschoten van PEC, maar of je daar Ajax mee pijn gaat doen? Ik denk het eerlijk gezegd niet.
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 18:05
    zo zie je naar hoe belangrijk ervaring nodig is. slimme hunter
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 18:05
    zo zie je naar hoe belangrijk ervaring nodig is. slimme hunter
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 18:08
    Hoe staat het hier in godsnaam nog maar 0-1?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16912
    zondag 18 februari 2018 om 18:11
    En toch maar van de 18 schoten 3 op doel? Merkwaardig dit.
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 18:12
    Paal en lat tellen dan niet mee neem ik aan?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16912
    zondag 18 februari 2018 om 18:14
    Denk het niet, is ook niet tussen de palen, toch?
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 18:09
    hier komt 0 2 ziyech moment
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 18:09
    hier komt 0 2 ziyech moment
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16912
    zondag 18 februari 2018 om 18:09
    Wat een prutsers zeg.. zoveel kansen om zeep helpen.
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 18:14
    neres is gewoon neymar 2.. wat een techniek omg min 150mlj
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 18:14
    neres is gewoon neymar 2.. wat een techniek omg min 150mlj
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 18:14
    Deksel op het neusje gaat dit worden....
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    zondag 18 februari 2018 om 18:48
    Lekker weekend of niet Dario?

    Mooi dat je het hele weekend zo loopt te zeiken en ze gewoon met 0-1 winnen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16912
    zondag 18 februari 2018 om 18:15
    Die Kluivert is echt een overschatte speler
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    zondag 18 februari 2018 om 18:15
    het gaat m niet worden met zwolle vandaag
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 18:16
    Ik begrijp niet waarom Cassiera niet in mag vallen. Nog even wat scorend vermogen erbij.
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 18:17
    Mokhtar trapt hier gewoon na.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16912
    zondag 18 februari 2018 om 18:18
    Klopt! maar Huntelaar eerder dan?
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    zondag 18 februari 2018 om 18:21
    Dat staat los van deze situatie toch? Ook daar heb ik mijn mening al over gegeven.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16912
    zondag 18 februari 2018 om 18:27
    Dat zou normaliter wel zo moeten zijn. Ik heb je reactie op Huntelaar niet gelezen, ben later ingeschakeld.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    zondag 18 februari 2018 om 18:23
    Je zou bijna denken dat ie Veltman-gedrag vertoont :P
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 18:21
    FF gauw geld op gelijkspel zetten....want die gaat er komen hoor!
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 18:24
    in je dromen. net zei je dat ajax niks zou doen toen werd er gescoord.. nu komt de 2de
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 18:25
    in je dromen. net zei je dat ajax niks zou doen toen werd er gescoord.. nu komt de 2de
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 18:25
    in je dromen. net zei je dat ajax niks zou doen toen werd er gescoord.. nu komt de 2de
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 18:28
    Wat een kansen missen we vandaag hey God Damn
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    DEWEE +1965
    zondag 18 februari 2018 om 18:28
    Is Huntelaar een ervaren spits??? Tjonge jonge wat mist hij veel kansen
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 18:28
    beschamend dit niveau
    Vind ik leuk
    FACT +1955
    zondag 18 februari 2018 om 18:28
    Wat is die Sandler SLECHT, SLECHTER, SLECHTST zeg!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16912
    zondag 18 februari 2018 om 18:28
    Wat een slappe instelling zeg. Geen winnaars/killersmentaliteit
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 18:29
    Dit wordt 100% 1-1
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 18:40
    Ik hoop dat je er geen fles whiskey onder verwed hebt...
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16912
    zondag 18 februari 2018 om 18:30
    Bijna deksel op de neus.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 18:30
    Ajax ook geen kampioen hoor, PSV wordt gewoon kampioen
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 18:32
    Zijn de aasgieren al weg gevolgen? Of loert er toch eentje stiekem in een hoekje op zijn kans?
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 18:34
    stonie neres lkkr chill naar de kant hahahaha
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 18:34
    stonie neres lkkr chill naar de kant hahahaha
    Vind ik leuk
    DEWEE +1965
    zondag 18 februari 2018 om 18:36
    Lekker hoor die krappe overwinningen
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 18:37
    makkie hadden echt meer moeten scoren. voetbal heeft gewonnen! proost ajacieden!
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1987
    zondag 18 februari 2018 om 18:37
    makkie hadden echt meer moeten scoren. voetbal heeft gewonnen! proost ajacieden!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 18:37
    Rare wedstrijd
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3202
    zondag 18 februari 2018 om 18:49
    Gek inderdaad dat Ajax niet met een nulletje of 5 wint.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 18:39
    Dik verdiende zege.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE-discussie: Ten Hag maakt Ajax-belofte waar in uitduel met PEC Zwolle