Niet mijn beste periode bij Feyenoord. Het komt hopelijk snel goed

    "Niet mijn beste periode bij Feyenoord. Het komt hopelijk snel goed"

    zondag 18 februari 2018 om 17:36

    Nicolai Jörgensen erkent dat hij een vormdipje heeft. De Feyenoord-spits heeft de laatste weken steeds meer moeite om het net te vinden, zo ziet hij zelf ook.

    "Ik moet het beter doen, zeker weten", zegt hij tegen FOX Sports. "Je hebt nu eenmaal periodes als deze in het voetbal. Ik ben er niet blij mee, maar werk er hard aan om het beter te doen. Ik wil mezelf niet afschieten en weet dat ik nog goals kan maken, maar moet het gewoon weer doen. Ik blijf hard werken voor het team, dan komt het vanzelf."

    Geduld is dan ook het toverwoord voor Jörgensen. "Het is niet mijn beste periode bij Feyenoord. Het komt hopelijk snel goed. Ik voel me beter en beter. Het waren hectische maanden voor me. Ik ben blij dat al mijn kracht terug is."

    Plaats een reactie

    zondag 18 februari 2018 om 17:37
    Ze hadden dat geld van Newcastle gewoon moeten pakken, nu word hij steeds minder waard
    Vind ik leuk
    Moa +3608
    zondag 18 februari 2018 om 17:40
    Onzin man, als hij een goed seizoen speelt vang je er zo 20 miljoen voor de markt is totaal verstoord.

    Daarbij heeft hij dit seizoen de voorbereiding gemist door een blessure en daarna nog verschillende blessures gehad, nou wat een wonder dat je vorm mist in een verder ook onherkenbaar team.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:43
    Maar hij speelt steeds slechter, ik denk niet dat als hij zo doorgaat dat hij nog veel gaat opleveren
    Vind ik leuk
    Moa +3608
    zondag 18 februari 2018 om 17:45
    Komt wel goed een blessurevrij seizoen scoort hij er gewoon 20+ en tegenwoordig is elke spits in de eredivisie zijn aantal doelpunten in miljoenen makkelijk waard.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:46
    Ik hoop het voor je ;)
    Vind ik leuk
    Blindsy +10589
    zondag 18 februari 2018 om 17:58
    Dan is hij op dit moment slechts 8 miljoen waard...
    Vind ik leuk
    Moa +3608
    zondag 18 februari 2018 om 19:54
    Makkelijk waard idd.
    Vind ik leuk
    VLUUPIK +159
    zondag 18 februari 2018 om 17:43
    Eens, maar dat zelfde was ook bij dolberg toch?

    Wie weet doet Nicolai het wel goed op het wk voor Denemarken dan zal het wel mee vallen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:44
    Klopt! Als er echt 50 miljoen geboden was op Dolberg hadden ze die ook moeten pakken
    Vind ik leuk
    Moa +3608
    zondag 18 februari 2018 om 17:46
    Die hadden ze dan ook echt wel gepakt.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:47
    De geruchten gingen dat Overmars het geweigerd had
    Vind ik leuk
    Koeroe +12506
    zondag 18 februari 2018 om 17:54
    Als het zo doorgaat speelt Bendtner op t wk haha
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 18:35
    Nee nee nee... Dit is te vroeg. Na het WK heb je kans dat hij ruim die 20 miljoen waard is en daarna mag je pas achteraf gaan lullen. Ook als hij niet wordt verkocht heb je trouwens nog een goede spits hoor. Feyenoord speelt gewoon kutvoetbal. Hij heeft geen enkele goede bal gehad.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 17:38
    Komt wel weer. Gaat vele miljoenen opleveren na het WK voor Feyenoord
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2034
    zondag 18 februari 2018 om 21:29
    Als hij speelt maar dan het beter zijn dan wat hij nu laat zien
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29758
    zondag 18 februari 2018 om 17:51
    Even een paar keer scoren en dan is hij weer helemaal terug en klaar voor 3 wedstrijden op het wk.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8315
    zondag 18 februari 2018 om 17:58
    Dipje.... zeg maar rustig DIP.
    Vind ik leuk
    14forever +8511
    zondag 18 februari 2018 om 19:07
    Begin daar as zondag dan maar.mee.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2463
    zondag 18 februari 2018 om 19:21
    Lichtelijk geknakt na die afgeketste transfer
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Niet mijn beste periode bij Feyenoord. Het komt hopelijk snel goed"