Huntelaar ontkent en wil niets weten van PSV-vergelijking: Leek niet op Lozano

    Huntelaar ontkent en wil niets weten van PSV-vergelijking: "Leek niet op Lozano"

    Gepubliceerd: zondag 18 februari 2018 om 19:46zo 18-02-2018 om 19:46

    Klaas-Jan Huntelaar weigert toe te geven dat hij in de eerste helft van PEC Zwolle - Ajax (0-1) goed wegkwam. De matchwinner deelde een tik uit aan tegenstander Bram van Polen, maar kreeg 'slechts' een vrije trap tegen. 

    In gesprek met Hans Kraay junior van FOX Sports bespreekt Huntelaar het incident. "Nee, ik realiseer me niet dat ik ontsnapt ben aan een rode kaart. Want? Want ik denk dat ik word vastgehouden en ik me los probeer te rukken. Als hij me vasthoudt, moet ik hem wel wegduwen anders ben ik niet vrij", zegt de Ajax-spits. 

    "Vraag maar aan Bram (van Polen, red.) zelf wat hij ervan vindt. Als ze me vasthouden, zorg ik wel dat ik los kom. Anders moet de scheidsrechter fluiten. Dit soort situaties heb je denk ik wel twintig keer in een wedstrijd", aldus een standvastige Huntelaar. Van Polen sprak reeds zijn steun uit voor de Ajacied

    In gesprek met de NOS zegt Huntelaar dat hij de situatie waar PSV'er Hirving Lozano zaterdagavond wél rood voor kreeg, anders vindt. "Het is vaak een lastige discussie. Er zijn wel tien van dat soort situaties in een wedstrijd. Leek niet op Lozano. Denk dat hij niet werd vastgehouden", besluit Huntelaar. 

    Poll

    Verdiende Huntelaar een rode kaart?

    (3680 stemmen)

    Plaats een reactie

    Florian87 +11460
    zondag 18 februari 2018 om 19:49
    Wij zijn Ajax en worden altijd geholpen door de KNVB, althans dat is wat de PSV'ers vinden :D

    Het is allemaal niet eerlijk, zij zijn groot en wij zijn klein het lijflied van PSV deze dagen!
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 19:50]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:53
    Wij zijn altijd onschuldig. Mensen praten het ajax altijd aan
    Vind ik leuk
    SimonSays +6094
    zondag 18 februari 2018 om 20:47
    Dit is toch een calimero reactie pur sang, sinds jaren typerend voor Ajax en zijn "supporters". Het bewijs wederom geleverd door de vaandeldrager der calimeros.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9312
    zondag 18 februari 2018 om 19:54
    Dat gecalimero over en weer begint me een klein beetje de strot uit te hangen. Bijzonder onorigineel.....
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:56
    Doe niet zo blij blijdorp. Reageer dan gewoon niet
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9312
    zondag 18 februari 2018 om 20:03
    Nee jouw bijdrage, oa hierboven, is enorm de moeite waard om te lezen....
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:06
    Morgen een dagje dierentuin jongen, zou je goed doen
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9312
    zondag 18 februari 2018 om 20:08
    Nee ik moet geld verdienen in de haven....
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17218
    zondag 18 februari 2018 om 20:35
    Tsja, sommigen zoals jij en ik moeten werken om de vrijblijvende amsterdamse blow te kunnen bekostigen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:36
    Het niveau op VP begint steeds dramatischere vormen aan te nemen. Ik probeerde op een andere topic een reactie te plaatsen om de Ajacieden te feliciteren met de zege en het inlopen op de ranglijst, maar je komt er gewoon niet tussen. De hele topics worden volgespamt met allemaal onnozele ruzietjes tussen Ajacieden en PSV’ers. De ene reactie nog onnozeler dan de ander..
    Vind ik leuk
    DrDeef +2196
    zondag 18 februari 2018 om 20:56
    Het is inderdaad om je dood te ergeren. Het zou fantastisch zijn al ze over en weer alleen maar dom blijven ouwehoeren en aan het eind van de rit die schaal stiekem in Alkmaar beland. Dat zou een giller van jewelste zijn en een hard gelach voor een hoop infantiele figuren hier.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 23:19
    Valt mij als neutrale lezer inderdaad ook erg op wat een trieste kinderachtige reacties.over en weer gedaan worden .
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +956
    zondag 18 februari 2018 om 19:59
    Leuk altijd dat gejammer over calimwro dit calimero dat! Feit blijft dat het identieke overtredingen zijn dus ofwel beide wel rood of beide niet! PSV'ers ziet dit in en Ajacieden vinden lozano wel rood en huntelaar niet!
    Vind ik leuk
    alffie +1920
    zondag 18 februari 2018 om 20:08
    Zijn niet hetzelfde, is zelfs totaal niet op dezelfde plek en zelfs niet in dezelfde situatie. Jij snapt er niet veel van hè
    Vind ik leuk
    Stranger +5522
    zondag 18 februari 2018 om 20:24
    Het zijn allebei slaande bewegingen dus allebei rood!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 23:56
    Nee jij wil het niet snappen.
    Vind ik leuk
    Hansdeg +1378
    zondag 18 februari 2018 om 20:01
    Klopt maar jullie worden wel altijd gemast door de KNJB
    Vind ik leuk
    Sil95 +11170
    zondag 18 februari 2018 om 20:05
    Klopt! Morgen neemt de KNVB officieel haar nieuwe pand in Amsterdam in. Voortaan zal de Nederlandse voetbalbond aan de gracht te vinden zijn.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 20:05]
    Vind ik leuk
    alffie +1920
    zondag 18 februari 2018 om 20:11
    @Sil ik heb ook gehoord dat ze psv uit de competitie willen halen, ze hebben geen reden gegeven maar gewoon omdat het kan ;)
    Vind ik leuk
    richard37 +1342
    zondag 18 februari 2018 om 20:11
    Calimero gedrag. Kijk eerst eens naar de scheidsrechters die in de Kuip fluiten.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:45
    Jullie vorig jaar alleen maar. Zorg volgende week maar voor wat spektakel en verder kop dicht.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 00:00
    hhh je maakt jezelf compleet belachelijk.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13023
    zondag 18 februari 2018 om 20:04
    Bovendien geloof ik klaas, hij is een eerlijke gozer.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 23:59
    hhh je maakt jezelf compleet belachelijk.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2591
    zondag 18 februari 2018 om 21:16
    het is een feit dat topclubs vaker worden bevoordeeld door de scheids dan degredatiekandidaten, dat is onderzocht... nu wil ik niet zeggen dat ajax altijd het voordeel krijgt en psv altijd tegen maar naar mijn idee is ajax wel vaker degene met het voordeel, als Feyenoord supporter ben ik tegen beide dus kijk ik naar beide in de hoop dat ze puntenverliezen, ook met die (soort van) onpartijdigheid heb ik het gevoel dat Ajax vaker geluk heeft of in ieder geval vaker wel hele opzichtige voordeeltjes krijgt van de scheids(denk aan penalty ajax-utrecht Makkelie), het kan toeval zijn net als andere factoren in het voetbal en ik zal ook zeker niet zeggen dat het vanuit de knvb georganiseerd is omdat ik ervan uit ga dat dat niet het geval is maar ik heb wel het gevoel dat ajax vaker voordeel heeft (en ajacieden zich ook eerder laten vallen wat een logische oorzaak is).

    ik zal Feyenoord niet in mijn analyse opnemen aangezien ik daarin nogal bevooroordeeld ben.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    zondag 18 februari 2018 om 19:49
    Saymak is ook ontsnapt aan rood.
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2373
    zondag 18 februari 2018 om 19:53
    En daarom mag Huntelaar iemand met z’n elleboog het licht uit de ogen slaan?!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    zondag 18 februari 2018 om 19:54
    Dát zeg ik toch helemaal niet. Maar dit is het 5de topic hierover terwijl ik nog steeds wacht op het topic van Saymak.
    Vind ik leuk
    HanV +4625
    maandag 19 februari 2018 om 08:53
    Als je dat gifje bedoelt dan is dat niet Saymak die Veltman licht op de hak raakt. Zouden er ook gifjes zijn met Kluivert die Ehizibue onderuit schopt. Dat was tenminste duidelijk raak en duidelijk bewust.
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +376
    zondag 18 februari 2018 om 20:06
    ik zal je zeggen, van de KNVB mag dat ja, ze gaan niet straffen, niet te geloven!!! ik zeg me lidmaatschap op
    Vind ik leuk
    richard37 +1342
    zondag 18 februari 2018 om 20:13
    Moet die maar niet eerst Huntelaar bij de strot pakken, en vasthouden aan zijn shirt. Vreemd is de omgekeerde wereld.

    Was gewoon een penalty als je de regels goed hanteert. Je mag iemand niet vasthouden en naar beneden trekken in de 16 en helemaal niet eerst bij de strot pakken
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:53
    Ze zijn ook ontsnapt aan een penalty tegen
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:49
    Kijk de beelden terug Huntelaar.
    Vind ik leuk
    richard37 +1342
    zondag 18 februari 2018 om 20:16
    Jij ook. Nogmaals omgekeerde wereld. Was gewoon een penalty. Hij pakt Huntelaar bij de strot en houdt vast en probeert hem naar beneden te trekken , alleen Huntelaar is sterk.

    Je mag iemand nu eenmaal niet vasthouden, strot pakken in de 16 dmv vasthouden een scoringskans ontnemen net als op van de beek, was en is gewoon een lenalty
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2373
    zondag 18 februari 2018 om 19:50
    Meneertje Huntelaar flikt dit een keer of vijf per seizoen. Hoog tijd dat ie een wedstrijdje of vijf op de tribune mag gaan zitten en elke volgende keer de straf verdubbelen
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 19:50]
    Vind ik leuk
    danny117869 +2323
    zondag 18 februari 2018 om 19:51
    Gaat het niet?
    Vind ik leuk
    itsme24 +1
    zondag 18 februari 2018 om 20:33
    Tuurlijk weer zo’n reactie van een Calimero uit rotjeknor. Je moet eens kijken hoe vaak el anali wegkomt met een vuile overtreding !!
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2373
    zondag 18 februari 2018 om 20:49
    En mij Calimero noemen....
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9312
    zondag 18 februari 2018 om 19:50
    Wegduwen door door een naar achter duwende/slaande ipv (weg)trekkende beweging te maken op ooghoogte beschouw ik als direct rood.
    Vind ik leuk
    richard37 +1342
    zondag 18 februari 2018 om 20:16
    Was n penalty voor ajax
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9312
    zondag 18 februari 2018 om 20:26
    Dat kan best, maar teven rood KJ
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5952
    zondag 18 februari 2018 om 19:50
    Bijna zielig hoe Hansie overal en iedereen probeert te overtuigen dat het rood was... aldus de objectieve verslaggever
    Vind ik leuk
    Jur74 +9124
    zondag 18 februari 2018 om 20:02
    Welke van de 2 (lozano/huntelaar) was rood of beide?
    Vind ik leuk
    poklane +5213
    zondag 18 februari 2018 om 20:26
    Je kan ze bij beide geven, maar je kan ze bij beide ook niet geven. In beide gevallen is het sowieso wel een gigantisch lulverhaal dat je zo met je arm moet bewegen om los te komen, slaat nergens op.
    Vind ik leuk
    Jur74 +9124
    zondag 18 februari 2018 om 20:29
    Dat is ook mijn gedachte, ben wel benieuwd naar de gedachte van Piet.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5952
    zondag 18 februari 2018 om 20:39
    Allebei rood maar ik irriteerde mij aan Hans Kraaij jr. Gisteren werd door iedereen gevraagd wat ze ervan vonden maar Hansie vond zijn eigen mening belangrijker om te verkondigen. Je mag iemand best een beetje uitdagen maar dit hoort niet bij een objectieve verslaggever.
    Maar het is allebei rood. PSV had pech dat de scheids het zag maar weer geluk dat de scheids geen penalty gaf vanwege buitenspel en Ajax had geluk dat de scheids het niet zag of niet erg genoeg vond en pech dat ze geen penalty kregen en daarvoor was er nog een penalty moment mrt vd Beek.
    Vond PSV erg matig spelen gisteren en Ajax ondanks maar 0-1 erg goed. Credits aan Ten Hag vandaag.
    De afgelopen weken was AZ de best voetballende ploeg denk ik, maar Ajax is nu zeker gelijkwaardig ;0)
    Vind ik leuk
    Jur74 +9124
    zondag 18 februari 2018 om 21:44
    Deze had ik niet verwacht, maar je weet zelf ook hoe journalisten zijn. Die mogen ook hun mening geven.
    Vind ik leuk
    HanV +4625
    maandag 19 februari 2018 om 08:57
    En hij stond niet alleen, ook Van Gelder, Kieft, Mulder, Gullit, Van Hooijdonk, van den Brom, de Boer en van Hanegem deelden zijn mening. Waren er nog meer praatprogramma's of columns?
    Vind ik leuk
    Jur74 +9124
    maandag 19 februari 2018 om 10:11
    Geen idee, ik kijk ze niet allemaal. Ik had alleen niet verwacht dat er een ajax of psv supporter hier op vp objectief zou kijken naar beide overtredingen. Imo gebeurt bij beide overtredingen hetzelfde dus dient dezelfde straf te volgen. Dit was een heel duidelijk voorbeeld hoe inconsequent de scheidsrechters zijn in nederland. De assistent scheidsrechters lopen er bijna ook alleen maar voor jan lul bij, die vlaggen 8 van de 10 keer pas nadat de scheidsrechter gefloten heeft.
    Vind ik leuk
    Nistel +3577
    zondag 18 februari 2018 om 19:51
    Huntelaar maar oproepen in de zaak tegen Lozano. Is duidelijk ervaringsdeskundige.
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2373
    zondag 18 februari 2018 om 19:51
    Meer the Huntelaar flikt dit een keer of vijf per seizoen. Hoog tijd dat ie een wedstrijdje of vijf op de tribune mag gaan zitten en elke volgende keer de straf verdubbelen
    Vind ik leuk
    Baijiu +1423
    zondag 18 februari 2018 om 19:52
    Onder het mom van “het vp slagveld”... zet je schrap en... komt ie: “Lozano’s rode kaart was terecht, ernstig gemeen spel, donkerrood. Moet geschorst worden voor minimaal 3 wedstrijden. Huntelaar heeft in dezen gelijk. In de zestien is er nu eenmaal contact, word ook vastgehouden en moet zich toch zien los te maken. Zéker geen overtreding.
    Vind ik leuk
    Quareck +7212
    zondag 18 februari 2018 om 22:11
    Elke vorm van onpartijdigheid is u blijkbaar vreemd. Wees gewoon eerlijk! Allebei rood of allebei geen rood!
    Vind ik leuk
    Setovitch +1427
    zondag 18 februari 2018 om 19:52
    Tuurlijk helemaal eens net zo als lozano een vrije trap tegen en door!
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 19:52]
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +939
    zondag 18 februari 2018 om 19:53
    Het was beide geen rode kaart vandaag niet en gisteren niet!! Mogen die verdedigers tegenwoordig maar aan die shirt jes hangen !
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9722
    zondag 18 februari 2018 om 19:54
    Net zo rood als van Lozano. Gewoon 3 wedstrijden.
    Slaande beweging is gewoon rood.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3401
    zondag 18 februari 2018 om 19:55
    Ja hij probeert zich los te trekken, maar dit is het geval van meten met 2 maten binnen het scheidsrechterskorps.
    Want Lozano en Huntelaar proberen beide hetzelfde te bereiken. Alleen Lozano slaat met de hand tegen de arm en raakt daarna het gezicht. Dit wordt beoordeeld als rood.
    Huntelaar rukt zich los door met zijn elleboog naar achter te zwaaien en raakt de speler rechtstreeks op zijn gezicht en dit wordt beoordeeld als niets aan de hand.
    Dus ja KNVB zeggen jullie het maar. Of beide geen schorsing en Lozano laten seponeren of Huntelaar moet ook nog enkele wedstrijden langs de kant toekijken.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46532
    zondag 18 februari 2018 om 20:06
    Ik ken de KNVB...geen haar beter dan het scheidsrechterkorps.
    Vind ik leuk
    Tjeentje +215
    zondag 18 februari 2018 om 19:56
    Lozano rood, kun je geven, terecht? Weet ik niet, maar als je hem Lozano geeft, Huntelaar vond ik iets grover en harder, dus zeker ook rood waard, dat de scheids dit niet beoordeeld en dat meneer Huntelaar dan de wedstrijd beslist, is 4 punten teveel in 2 wedstrijden...
    Vind ik leuk
    Always PSV +12504
    zondag 18 februari 2018 om 20:16
    Net als Roda naar de rechter om opnieuw de tweede helft te laten overspelen, en dan met Lozano.
    Vind ik leuk
    BassieN +11072
    zondag 18 februari 2018 om 19:57
    Hij probeert zich los te krijgen en maakt daarbij een slaande beweging. Een slaande beweging is altijd rood dus ook nu. Klaasje is dit seizoen al vaker weggekomen met van dit soort vieze overtredingen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:01
    Zijn tegenstander denkt hier anders over. Wel absoluut heerlijk dat drukmaken van supporters van andere clubs.
    Sorry mensen, Ajax zal ten alle tijden de grootste club blijven van Nederland.
    We don’t care what other people think about us.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 20:07]
    Vind ik leuk
    BassieN +11072
    zondag 18 februari 2018 om 20:07
    Ik ga even een uur lang mijn nagels over een krijtbord halen want dat voelt minder vervelend dan het lezen van jouw laatste zin.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:08
    Zelfs ik kan een type foutje maken. Is intussen verbeterd. Nog iets inhoudelijks te vertellen?
    Vind ik leuk
    BassieN +11072
    zondag 18 februari 2018 om 20:10
    Ja. Beslist van Polen of het een overtreding was of niet? Is toch duidelijk te zien dat hij een slaande beweging maakt of niet? Of dat nou is bij het proberen los te komen verandert daar niks aan.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:12
    Voetbal is een contactsport. Ik heb niet het idee dat Huntelaar echt sloeg. Scheidsrechters zijn ook mensen en kunnen fouten maken. Vandaag oordeelde de scheids dat het geen kaart was. Gisteren, helaas voor PSV, niet. Ik vond het beiden absoluut geen rode kaart.
    Vind ik leuk
    richard37 +1342
    zondag 18 februari 2018 om 20:18
    Had een penalty moeten zijn voor Ajax. Je mag nu eenmaal niet vasthouden, iemand bij de strot pakken en een scoringskans ontnemen. Kortom een penalty voor Ajax als je de regels bekijkt
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:28
    WZAWZDB, ook als we 2e worden.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 19:58
    Het was ook niets, gewoon duelletje. Voetbal is een contactsport. Lijken sommigen bewust te willen vergeten. Waarom vraag ik me af?
    Vind ik leuk
    Mario1984 +548
    zondag 18 februari 2018 om 20:04
    Handelaar kan ook naar de opticien lijkt mij. Zeg toch gewoon dat je goed weg komt. Daar is toch niets mis mee.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1466
    zondag 18 februari 2018 om 20:07
    Als de scheids nu had gefloten voor vasthouden was er niks aan de hand geweest. Nu maakt hij het zichzelf moeilijk met het niet nemen van de juiste beslissing. Van Polen mocht ong. 2 seconden aan het shirt van Hunter hangen en maakte dus de eerste overtreding in deze
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 20:07]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:27
    Hij had dus voor een strafschop moeten fluiten.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1466
    zondag 18 februari 2018 om 20:39
    Als dat de consequentie is dan wel. Maar de Hunter werd wel heel nadrukkelijk om het shirtje gevraagd door Van Polen.
    En dan fluit je of niet. Want als je dan wel fluit voor de arm in het ruckraum van de Hunter, dan krijg je ook heel Nederland over je heen omdat je niet floot voor vasthouden in de 16.
    Ik kan het eigenlijk het beste waarderen dat de Hunter zich niet liet vallen. Want dat is ook nog een optie.

    Het nadeel van niet fluiten voor vasthouden is dat je eigenlijk daarna ook niet meer kan fluiten als er nog een overtreding wordt gemaakt. Dus doet men niets om vervolgens niets te doen. Dan krijg je de minste kritiek. Is dus gewoon slap fluiten.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 20:39]
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:09
    hij zou wel gek zijn als hij toegaf dat het eindelijk rood was,daar komt nog bij dat hij blind is want hij heeft niet gezien dat lozano werd vastgehouden ,
    Hij had niet meer op het veld mogen staan ,maarja Blom he
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22044
    zondag 18 februari 2018 om 20:10
    Gejank om niks
    Vind ik leuk
    Hammie +1173
    zondag 18 februari 2018 om 20:22
    Mag toch hopen dat de aanklager een onderzoek begint...
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:23
    Lozano werd zekers vastgehouden Huntelaar
    Vind ik leuk
    Tsja +275
    zondag 18 februari 2018 om 20:23
    Ik snap Huntelasr volledig. Maar de mannen met de fluit en de flapdrollen met een vlag neem ik niet meer serieus.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:26
    Huntelaar verdiende eerder een strafschop.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1466
    zondag 18 februari 2018 om 20:40
    Dat vind ik dus ook.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 20:46
    Was weer duidelijk met twee maten meten.
    De man die er af moest maakt de beslissende treffer.
    KNJB maakt de complimenten aan Blom de 12 de man van Ajax voor de geweldige prestatie
    Vind ik leuk
    deltiaan +1277
    zondag 18 februari 2018 om 20:48
    die geeft zeker niet tos die spuwende lama
    Vind ik leuk
    Middenstip +671
    zondag 18 februari 2018 om 21:08
    Als dit de lezing ook van de KNVB is en Huntelaar wordt verder niet bestraft dan kan de KNVB niets anders doen dan ook de rode kaart van Lozano te seponeren.

    Als Lozano 2 wedstrijden krijgt dan moeten ze ook hier gewoon 2 wedstrijden voor geven. Maar goed dat we allemaal weten dat de tucht commissie altijd objectief is.
    Vind ik leuk
    EdwinG +266
    zondag 18 februari 2018 om 21:27
    Al die onzin die ik lees om de elleboog van Huntelaar goed te praten is werkelijk stuitend. 'Hij werd vastgehouden dus een elleboog is geoorloofd' of (als het vergeleken wordt met de rode kaart van Lozano) ' het gebeurde op een andere plaats op het veld en op die plek mag wel een elleboog uitdelen'l (vrij vertaald).

    Geef gewoo een keertoe dat Ajax al voor de tweede keer in twee weken ontzettend veel geluk heeft met scheidsrechterlijke beslissingen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 21:28
    Dus eigenlijk iemand aan ze shirtje trekken is zwaarder dan iemand een klap voor ze bek geven...mmmm ik zie me al staan bij de rechter, sorry meneer de rechter ik brak ze neus wel, maar de beste meneer trok aan me shirtje.. Rechter: ik snap het fijne dag verder....
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 22:04
    Nee Huntelleboog dat soort dingen gebeurt JOUW 20 keer in een wedstrijd.
    Dit seizoen heb ik minimaal 3 keer een wedstrijd gezien waarin je rood behoorde te krijgen (waar andere hem wel krijgen) en niet eens geel kreeg.
    Hoeveel betaalt Overmars nou aan de KNVB om je buiten schot te houden.
    Zal wel flink prijsje zijn want Schwaltman heeft er ook al een stuk of 4 gemist.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 22:35
    Tja er gebeurt in beide situaties hetzelfde... of beide rood, of beide niet. Ik zou eerlijk gezegd zeggen allebei niet! Ze willen niemand knock out slaan. Het is gewoon een beetje wild uit een duel komen.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4453
    zondag 18 februari 2018 om 23:16
    Wat een gek zeg! Klaas Jan vind dus dat ie voor eigen rechter mag spelen door een elleboog te geven omdat de scheids niet fluit voor vasthouden. Belachelijk als hij niet geschorst gaat worden. Maargoed, PSV wint zondag bij Feyenoord uit en dan zijn jullie dromen weer voorbij:-)
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +291
    maandag 19 februari 2018 om 11:10
    4-2 voor feyenoord!! en 2 x rood psv !
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +260
    maandag 19 februari 2018 om 00:17
    Tja
    Vorige week kreeg Ajax de 2-1 en dus 2 punten cadeau van ‘Zeist’
    Klaas Jan en Lozano moesten beide rood krijgen of niets. Lozano krijgt rood en daardoor verliest PSV 2 punten, KlaasJan krijgt niets en daarna zorgt hij voor 2 punten.

    Doorgestoken kaart? Ze(ist) doen er alles aan om hun favo club te helpen. Laten wij (Feyenoord) zo PSV maar een handje helpen. Blijkbaar werkt het zo momenteel
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +291
    maandag 19 februari 2018 om 11:08
    psv geluk is gewoon op!! feyenoord-psv 4-2!!!!
    Vind ik leuk
    Basik013 +474
    maandag 19 februari 2018 om 07:53
    Ik vond die rode kaart van lozano gewoon te zwaar bestraft , was beide geen rood , zoals gezegd datsoort dingen gebeuren 20 keer in een wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +291
    maandag 19 februari 2018 om 11:07
    nee was geen rood! maar donker rood!
    Vind ik leuk
    Basik013 +474
    maandag 19 februari 2018 om 11:40
    ..
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 15:04]
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +291
    maandag 19 februari 2018 om 11:06
    NIETS AAN DE HAND BEHALFE EEN STRAFSCHOP VOOR AJAX DIE NIET GEGEVEN IS AAN AJAX!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws