Locadia geniet: 'Man, de sfeer in het stadion. In Nederland nog nooit meegemaakt'

    Locadia geniet: 'Man, de sfeer in het stadion. In Nederland nog nooit meegemaakt'

    Gepubliceerd: maandag 19 februari 2018 om 07:22ma 19-02-2018 om 07:22

    Jürgen Locadia genoot na afloop van zijn debuutwedstrijd voor het Engelse Brighton & Hove Albion. De van PSV overgekomen recordaankoop mocht in de FA Cup-wedstrijd tegen Coventry City in de basis beginnen en opende na een kwartier spelen de score. 

    "Ik denk wel dat ik mijn visitekaartje heb afgegeven. Niet alleen aan trainer Chris Hughton, maar ook aan mijn medespelers", vertelt Locadia aan De Telegraaf. De 24-jarige aanvaller genoot van zijn debuut in Brighton. "Man, de sfeer in het stadion. Ik gaf een crosspass over de breedte van het veld en het publiek ging tekeer. Vonden ze geweldig. Dat heb ik in Nederland nog nooit meegemaakt."

    De geboren Drent werd een kwartier voor tijd gewisseld. Daar had Locadia echter vrede mee, aangezien hij pas net terug is van een blessure. "De revalidatie was zeker hier wel pittig. Dat geldt ook voor de trainingen. ’s Ochtends twee uur op het veld en dan ’s middags het krachthonk in. Ik had eigenlijk verwacht dat ik zaterdag in de eerste helft al uitgeput zou zijn."

    Lees ook: Locadia droomt hardop: 'Alles is nieuw, maar dat zou echt geweldig zijn'

    Poll

    Wordt Locadia een succes bij Brighton?

    (3126 stemmen)

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +19421
    maandag 19 februari 2018 om 07:28
    Leuke opmerkingen naar het PSV publiek toe. Heeft hij al gezegd ooit terug te willen keren?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 07:29
    Al bieden ze hem voor niks aan, die moet je niet meer terug willen
    Vind ik leuk
    Guntherr +1378
    maandag 19 februari 2018 om 08:37
    Tot hij er 30 inknalt in de PL, dan hoor je de psv supporters wel
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 07:39
    In Engeland is de sfeer nou eenmaal beter,zegt hij niks verkeerd mee!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 08:41
    Hahah heb de wedstrijd gezien was niet sfeervol vergeleken met Ajax of een Feyenoord... had een beetje het reteketet az gehalte
    Vind ik leuk
    Figurant +569
    maandag 19 februari 2018 om 09:52
    Meest irritante publiek van de eredivisie daar in alkmaar.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 10:47
    Lees mijn reactie nog eens,staat er Brighton??
    Vind ik leuk
    jari4ever +1518
    woensdag 21 februari 2018 om 19:28
    Ben je zeker nooit in Engeland geweest?
    Vind ik leuk
    ruuddevil +3007
    maandag 19 februari 2018 om 07:46
    Hij heeft ook weleens in die koekenpan gespeeld.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 09:10
    Bij psv is nooit sfeer dus dat is begrijpelijk
    Vind ik leuk
    popiejopie +2789
    maandag 19 februari 2018 om 09:57
    Hij heeft het over heel Nederland en hij heeft gewoon gelijk.
    Vind ik leuk
    voetbal7 +280
    maandag 19 februari 2018 om 07:36
    Moet die beter opletten toen die in Grolsch veste was
    Vind ik leuk
    voetbal7 +280
    maandag 19 februari 2018 om 07:36
    *de
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1779
    maandag 19 februari 2018 om 07:52
    Leuk, je kan een aantal dingen ventileren uit dit artikel!

    Of ze zijn niet gewend dat in Engeland een crosspass aankomt.

    Of ze verwachten niet dat een speler uit Nederland dat zou kunnen.

    Het PSV publiek is lauw publiek.

    Of locadia heeft in Eindhoven nog nooit een knappe pass gegeven.


    Zucht, zie je ...een artikel roept soms meer vragen op, dan dat je antwoorden krijgt.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 07:59
    De volgende wedstrijden kan hij vanaf de bank nog meer van de sfeer in het stadion genieten.
    Vind ik leuk
    Guntherr +1378
    maandag 19 februari 2018 om 08:39
    Nou nou
    Vind ik leuk
    Morris +23248
    maandag 19 februari 2018 om 08:39
    snotneus
    Vind ik leuk
    Hesses +1056
    maandag 19 februari 2018 om 09:01
    Tja niet zo gek dat ie dat nog nooit heeft meegemaakt met die huilebalken in t stadion daar....al huilen bij n fotootje van Suarez ;-)
    Vind ik leuk
    COYG +6850
    maandag 19 februari 2018 om 10:29
    De kuip bij avondwedstrijden is nog mooier. Maar dat heeft hij dan weer nooit meegemaakt.
    Vind ik leuk
    edje2307 +371
    maandag 19 februari 2018 om 10:43
    Bij psv zeker niet!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws