Ja, dit Ajax is echt de beste ploeg van Nederland. Daar kan PSV niet aan tippen

    "Ja, dit Ajax is echt de beste ploeg van Nederland. Daar kan PSV niet aan tippen"

    maandag 19 februari 2018 om 11:56

    Ajax heeft zondagmiddag op bezoek bij PEC Zwolle grote indruk gemaakt op Bram van Polen, de captain van de thuisploeg. De back beaamt dat hij en zijn ploeggenoten niets in te brengen hadden tegen de Amsterdammers. 

    "Bij vlagen zijn we ondersteboven gevoetbald. Het verschil in kwaliteit tussen de top van Nederland en de clubs daaronder werd hier wel even heel duidelijk gemaakt", is de bittere conclusie die Van Polen trekt in gesprek met De Stentor. "We wilden er een echte wedstrijd van maken, maar daar zijn we geen minuut in geslaagd. Ajax was zó veel sterker dan wij."

    Van Polen ziet zondagavond tegenover Voetbal Inside weten dat hij Ajax de best voetballende ploeg van Nederland vindt en herhaalt die woorden. "Ja, dit Ajax is echt de beste ploeg van Nederland. Daar kan PSV niet aan tippen", aldus de langst dienende speler in de PEC-selectie. "Ik ben nooit tevreden met een nederlaag, maar soms heb ik er vrede mee." 

    Poll

    Kan Ajax het gat met PSV nog overbruggen?

    (3951 stemmen)

    Plaats een reactie

    Timmio Iotio +10407
    maandag 19 februari 2018 om 12:00
    Nog niks is beslist. Kan alle kanten op nog en de volgende week wordt enorm belangrijk.


    Feyenoord je weet wat er te doen staat. Van Beek ik geloof in je :P
    Vind ik leuk
    Koeroe +8874
    maandag 19 februari 2018 om 12:17
    Hoop dat psv wint
    Vind ik leuk
    yuuup +8377
    maandag 19 februari 2018 om 12:47
    Ik hoop op lekker weer.
    Vind ik leuk
    Koeroe +8874
    maandag 19 februari 2018 om 13:32
    Zijn we het in ieder geval over iets eens
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 14:09
    laatste minuut voorzet Hendrix en Sven maakt mooie snoekduik en passeert eigen doelman en juicht erna met de PSV spelers ,dat zou geweldig zijn!
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8185
    maandag 19 februari 2018 om 12:19
    Inderdaad er moet gewoon weer gewonnen worden .
    Maar dan moet het wel beter dan gisteren hoop dat we een keer nou eens 4-4-2 kunnen spelen met jorgensen en Robin van Persie in spits
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10407
    maandag 19 februari 2018 om 12:35
    Iets beter opletten. ER moeet gewonnen worden, maar niet door Fey ;P
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8185
    maandag 19 februari 2018 om 15:07
    er moet duidelijk wel gewonnen worden Door Feyenoord :)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10407
    maandag 19 februari 2018 om 15:13
    Nee:)
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8185
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:57
    Dan heb je pech gehad want dat gaan ze wel doen . :)
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +10407
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:56
    Jammer :(
    Vind ik leuk
    freek1958 +110
    maandag 19 februari 2018 om 12:03
    of zwolle is minder geworden zag je wel tegen utrecht
    Vind ik leuk
    MiloZandt +992
    maandag 19 februari 2018 om 12:04
    Aldus de al jaren Ajax adorerende back van Zwolle
    Vind ik leuk
    Garrie +3495
    maandag 19 februari 2018 om 12:33
    Jij kunt wat leren van Bram zijn objectiviteit, doe er je voordeel mee! Je zult ook minder jankerig over komen, zet hem op kerel!
    Vind ik leuk
    Reyhan +270
    maandag 19 februari 2018 om 12:47
    En ik maar denken dat AZ de best voetballende ploeg op dit moment is...
    Vind ik leuk
    Garrie +3495
    maandag 19 februari 2018 om 13:08
    Dat is niet denken vriend, dat is meelullen met iedereen die anti-Ajax is en onmogelijk kan zeggen dat PSV de best voetballende ploeg is.
    Vind ik leuk
    Reyhan +270
    maandag 19 februari 2018 om 14:22
    Even snel de conclusie trekken dat ik anti-Ajax ben. Op basis van wat eigenlijk ?
    Vind ik leuk
    Garrie +3495
    maandag 19 februari 2018 om 14:38
    Jaja lul je er maar uit..
    Vind ik leuk
    Reyhan +270
    maandag 19 februari 2018 om 15:08
    sorry, hier kan ik niets mee. Als je al geen inhoudelijke reactie kan geven houdt het op.
    Vind ik leuk
    Garrie +3495
    maandag 19 februari 2018 om 16:50
    Nou dan lees eerst eens fatsoenlijk..
    Vind ik leuk
    zwollie +6463
    maandag 19 februari 2018 om 12:43
    Waarom mogen spelers van andere verenigingen geen voorkeur hebben en jij wel?
    Vind ik leuk
    Korm +28603
    maandag 19 februari 2018 om 12:05
    snap de reacties niet, het is toch ook zo?
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15319
    maandag 19 februari 2018 om 12:08
    Ja was ook zo heeft ie gelijk in.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 12:06
    je koopt er uiteindelijk alleen zo weinig voor. Overigens was het voetballend tegen PEC inderdaad prima, maar dat was dan ook gelijk 1 van de eerste wedstrijden waar dat het geval was dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Always PSV +6872
    maandag 19 februari 2018 om 14:43
    Prima reactie Pistoletto. Vorige week tegen Twente en gisteren tegen PEC, het is nog erg wisselvallig.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:00
    Zeg maar gerust tegenvallend. Sommige supporters verliezen snel de realiteit uit het oog. We zijn volgens mij 4 jaar lang onder F. de boer ook kampioen geworden met voetbal wat 90% van de keren pijn aan de ogen deed, dan snap ik het gebash op de PSV niet zo. Uiteindelijk tellen de punten en had ik er blindelings voor getekend als we op een dergelijke manier vorig jaar die EL-finale hadden gepakt.
    Vind ik leuk
    Always PSV +6872
    maandag 19 februari 2018 om 15:03
    Dikke duim. Het maakt mij niet uit hoe we kampioen worden, als we maar kampioen worden.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 12:07
    Eindelijk iemand die het ziet :)
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2418
    maandag 19 februari 2018 om 12:30
    Iedereen ziet het.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 12:08
    Tuurlijk niet alleen van holland ook van europa maar ja wat mot je ermee al 4 jaar niks
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 12:17
    4 jaar?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 12:22
    4 jaar ja
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 12:40
    11 wel
    12 wel
    13 wel
    14 wel
    15 niet
    16 niet
    17 niet
    en 18 weet jij al zeker?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 12:44
    Ga lekker met je mede neusjes spelletjes spelen
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 12:56
    En jij met je mede Kneusjes......
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 13:15
    Aldus de “grote” said of is het stiekem toch de kleine said ? Je weet wat ze zeggen over mannen met grote praatjes
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 13:17
    Boeie
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 13:18
    Vind je vrouw dat ook ? Of je man ?
    Vind ik leuk
    Garrie +3495
    maandag 19 februari 2018 om 12:44
    Wanneer hij ongelijk krijgt maakt hij gewoon weer een nieuw account aan..
    Vind ik leuk
    8mei2016 +66
    maandag 19 februari 2018 om 12:09
    Pec had voor rust al met 2-0 voor kunnen staan
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 12:17
    Knap met een schot die naast ging in de hele eerste helft hahaha


    Vind ik leuk
    Garrie +3495
    maandag 19 februari 2018 om 12:36
    De troll accountjes van 12 jarige kleuters schieten als paddestoelen uit de grond, aandoenlijk!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 14:14
    Het zijn ook altijd van die reacties waar maar 1 kort zinnetje in staat. Dat komt waarschijnlijk omdat ze al bezig zijn met het oefenen voor hun baan later. “Wilt u er ook fritessaus bij?” of “ Wilt u er ook kipnuggets bij voor een euro?”
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 14:14
    Het zijn ook altijd van die reacties waar maar 1 kort zinnetje in staat. Dat komt waarschijnlijk omdat ze al bezig zijn met het oefenen voor hun baan later. “Wilt u er ook fritessaus bij?” of “ Wilt u er ook kipnuggets bij voor een euro?”
    Vind ik leuk
    Kesse Vodde +7329
    maandag 19 februari 2018 om 12:09
    Ja, dit Ajax is echt de beste ploeg van Nederland. Daar kan PSV niet aan tippen"

    Dat lijkt me duidelijk. Nu moet het nog even in de stand zichtbaar worden. Geef ons nog een week of 3.
    Vind ik leuk
    Korm +28603
    maandag 19 februari 2018 om 12:12
    het zou ook moeten, schande als het niet gebeurd...
    Vind ik leuk
    Jozef +32565
    maandag 19 februari 2018 om 14:16
    Dat is overdreven, Korm. PSV heeft een prima ploeg die wel degelijk kan voetballen. Met 10 man tegen Heerenveen ging het eindelijk eens voetballen om te winnen na de 2-2.

    Dat vind ik een schande.
    Vind ik leuk
    Korm +28603
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:13
    Vind jij, ik vind PSV helemaal geen prima ploeg hebben, en ja dat roep ik hier ook al maanden!
    Vind ik leuk
    Jozef +32565
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:19
    Brenet is een enorme dissonant en als hij zoals zaterdag uitblinker is bij PSV dan zegt dat veel.

    PSV heeft beslist een heel degelijk team en staat niet zonder reden bovenaan.
    Dat zeg ik nou steeds.... ;-)
    Vind ik leuk
    Korm +28603
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:39
    hahaha dan delen wij een andere mening ;)
    Vind ik leuk
    Jozef +32565
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:05
    Kan ik mee leven hoor :-)
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9171
    maandag 19 februari 2018 om 12:11
    Leuke vent die Bram, lekker nuchter en heeft humor..
    Zelf had ik ook wel verwacht dat we het moeilijker zouden hebben daar, 0-1 was eigenlijk te weinig..
    Vind ik leuk
    pos +7518
    maandag 19 februari 2018 om 12:12
    Nou hielenlikken kan ie wel die Bram maar goed als ik de wedstrijden bekijk die PEC thuis tegen PSV, AZ en Ajax heeft gespeeld dan heeft hij wel gelijk natuurlijk. Tegen PSV waren ze veel sterker, tegen AZ was gelijkwaardig maar hadden ze kunnen winnen door die strafschop vlak voor tijd en gisteren waren ze kansloos.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 12:14
    So what's your point?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 12:13
    Een mooi compliment als het door de tegenstander gezegd wordt.
    Vind ik leuk
    BS +929
    maandag 19 februari 2018 om 12:18
    Verleden week werd PEC ook al weg gespeeld door Utrecht, had ook wel 5 of 6-0 kunnen wezen, zal het misschien niet aan PEC liggen dat ze niet in vorm zijn
    Vind ik leuk
    edje2307 +313
    maandag 19 februari 2018 om 12:18
    Leek wel of heel Zwolle voor die neuzen was...kotsmisselijk van die lui.
    Lachen met mekaar..leek wel vriendschappelijk...
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 12:35
    Doen wij zondag
    Vind ik leuk
    MiloZandt +992
    maandag 19 februari 2018 om 12:39
    De helft van de selectie adoreert Ajax of heeft een verleden bij Ajax. Lijkt wel een satellietclub
    Vind ik leuk
    Garrie +3495
    maandag 19 februari 2018 om 12:40
    Wel toevallig, alle edjes die ik ken zijn bij het debiele af. Gelukkig zijn het net als jij geen vrienden..
    Vind ik leuk
    edje2307 +313
    maandag 19 februari 2018 om 17:22
    Net als je vader en moeder??
    Vind ik leuk
    zwollie +6463
    maandag 19 februari 2018 om 12:46
    Edje toch, laat dat Calimero gedrag nou maar bij psv.
    Vind ik leuk
    edje2307 +313
    maandag 19 februari 2018 om 17:25
    Zwolse neuzenvriend....
    Was echt te triest voor woorden!!!
    Vind ik leuk
    Jozef +32565
    maandag 19 februari 2018 om 14:18
    Nog altijd zuur jongen?
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    maandag 19 februari 2018 om 12:18
    Precies!
    Vind ik leuk
    Max Delius +2728
    maandag 19 februari 2018 om 12:19
    Aldus Brammetje 'Ajax' van Polen…
    En hebben wij dit onnozele berichtje, zonder enige toegevoegde waarde gisteren ook niet de revue zien passeren? Ja he?
    En, a propos, moet 'ziet' niet 'liet' zijn, VP stagiaire?
    Vind ik leuk
    Jozef +32565
    maandag 19 februari 2018 om 14:18
    Doet het ook jou pijn, ja?
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +9593
    maandag 19 februari 2018 om 12:20
    AZ..?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 12:21
    Best voetballende ploeg is toch echt wel AZ. Bij Ajax gaat het nog steeds bij vlagen te moeizaam. Als Ajax een goede dag heeft zijn ze misschien wel de best voetballende ploeg. Maar om dit spel staan ze natuurlijk bekend. Alle voetballers kunnen altijd goed passen en weten wat ze moeten doen met balbezit.
    Vind ik leuk
    Korm +28603
    maandag 19 februari 2018 om 13:04
    dan had AZ wel hoger gestaan...
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 13:54
    True... Maar goed voetbal en resultaten staan toch echt los van elkaar. Het enige wat hen nog schort zijn de doelpunten.
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1383
    maandag 19 februari 2018 om 14:45
    AZ is pas na de eerste paar wedstrijden echt goed gaan spelen en hadden toen al een aantal verliespunten. Daarnaast zijn ze nog niet in staat om een wedstrijd zakelijk uit te spelen wanneer de 2-0 uitblijft. Volgend seizoen als ze de selectie bij elkaar houden zijn ze zeker titelkandidaat.
    Vind ik leuk
    fritsie +449
    maandag 19 februari 2018 om 19:37
    Ik ben het grotendeels met je eens maar de selectie is qua breedte niet sterk genoeg. Een goede spits erbij zou ook veel schelen.

    Maar complimenten voor de spelopvatting en de uitvoering met dit budget en materiaal. Heel knap en doorgaans veel amusementswaarde!
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1383
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:15
    Je weet dat er van de zomer nog een transferperiode is toch? Wie weet tovert Max weer een topspits in spé uit de hoge hoed. Daarnaast komt Fred Friday weer terug en Boadu zal ook zijn goals meepikken. Ik denk dat ze een goede kans maken volgend seizoen.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +3912
    maandag 19 februari 2018 om 12:22
    Ze hadden thuis guzubuyuk nodig om van FC Twente te kunnen winnen. Dus dat valt allemaal reuze mee.
    Vind ik leuk
    Jozef +32565
    maandag 19 februari 2018 om 14:19
    Akelig he, dat andere niet-Ajacieden realiteitszin laten zien?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21418
    maandag 19 februari 2018 om 12:24
    Zou Bram ook in een Ajax pyama slapen?
    Vind ik leuk
    zwollie +6463
    maandag 19 februari 2018 om 12:48
    Misschien wel, waarom zou dat niet mogen?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21418
    maandag 19 februari 2018 om 14:01
    Jahoor, prima! En dat werd gisteren duidelijk met die zogenaamde elleboog.
    Vind ik leuk
    Spiegel +7571
    maandag 19 februari 2018 om 12:31
    Zou bram in een Ajax pyjama slapen?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 12:31
    Lekkere objectieve ajax fan die van Polen, Zwolle wordt door iedereen ondersteboven gespeeld na de winterstop.
    Vind ik leuk
    Leeuw +4383
    maandag 19 februari 2018 om 12:39
    Het lek(van Pec) komt nu boven water drijven. Ik zou dagen ziek zijn van een nederlaag omdat ik altijd wil winnen, maar deze verdediger solliciteert liever gelijk.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 12:39
    De vraag: Laat Feyenoord de wedstrijd lopen? Dat willen de 'fans' in de Kuip zeker wel?
    Vind ik leuk
    13 +10016
    maandag 19 februari 2018 om 14:02
    Staan de fans op het veld dan?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 12:42
    De ranglijst bewijst dat, oh nee. Nou de onderlinge resultaten dan. Oh nee, ook niet. Nou dan gewoon omdat van Polen het zegt. Wie?
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2472
    maandag 19 februari 2018 om 12:43
    Ajax heeft veel voetbal vermogen en tocht staat PSV nog steeds op kop.
    Vind ik leuk
    Dicky +16102
    maandag 19 februari 2018 om 12:57
    Zegt heel weinig. Vitesse speelde slecht in de Arena maar won makkelijk. Vitesse werdt zeker thuis weggespeeld door PSV. PEC is een ploeg die veel te hoog staat. Van Polen mag deze mening hebben natuurlijk. Maar het is niet heel moeilijk om PEC weg te spelen. Zelfs Vitesse slaagde een aantal weken geleden daarin. Het is maar net wat de vorm van de dag is.
    Vind ik leuk
    Jozef +32565
    maandag 19 februari 2018 om 14:22
    Hetzelfde PEC speelde prima tegen PSV en verloor in extremis onverdiend. Hetzelfde PEC dat gisteren blij was dat het er genadig vanaf is gekomen. Van Polen kan het weten....

    Vind ik leuk
    Dicky +16102
    maandag 19 februari 2018 om 14:59
    Van Polen is weggespeeld met PEC. Jullie hadden een goede dag, PEC is PEC. PSV had een mindere. Van Polen maakt dan deze conclusie. Het geeft alleen maar aan hoe PSV en jullie in de wedstrijden tegen PEC voor de dag kwamen. PSV kwam bij ons goed voor de dag. Jullie waren één van de zwakste tegenstanders dit seizoen. Dit zegt niet dat jullie slechter zijn dan PSV. Maar wel dat PSV veel beter tegen Vitesse gespeeld heeft dan jullie.
    Vind ik leuk
    Jozef +32565
    maandag 19 februari 2018 om 15:36
    Is ook weer zo.

    Blijft dat van Polen kan oordelen.... ;-)
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2581
    maandag 19 februari 2018 om 13:33
    Ajax is de top van Nederland. Ze hebben de beste spelers van alle clubs in de Eredivisie. Ze spelen tikkie takkie voetbal, waar je zelden aan te pas komt als tegenstander. Ze hebben ook een coach die het zo weet neer te zetten, dat je als tegenstander altijd het gevoel hebt dat je 2 stappen tekort komt. Ik denk dat ze zelfs op dit moment Europees kunnen concurreren met clubs als Sevilla, Benfica, Tottenham etc. Ik kan enkel nog 1 ding toevoegen, je moet echt bijna zelf buitenaards zijn als team om boven dit Ajax te staan in de Eredivisie ranglijst. Huh, heb net teletekst pagina 819 open staan, waaaaaaat..................dat kan niet.....................
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    maandag 19 februari 2018 om 13:47
    Teletekst supporter. Zo zie je maar weer.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    maandag 19 februari 2018 om 14:04
    Niemand kijkt ajax maar weten wel hoe ze spelen gek toch :p
    Vind ik leuk
    13 +10016
    maandag 19 februari 2018 om 14:04
    Ben benieuwd wat Van Polen later bij Ajax hoopt te mogen doen.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    maandag 19 februari 2018 om 14:05
    Die heb al een baantje aangeboden gekregen dat kan niet anders ik zou me toekomstige werkgever ook geen oor aannaaien ;p
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 14:10
    Wat heeft Brammetje gerookt of gesnoven? Eerst de actie van Klaas-Jan “elleboog” Huntelaar goedpraten en daarna even “ likken” naar Ajax. Hoe diep kun je zinken! Er zijn klinieken voor dit soort types
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    orion73 +1083
    maandag 19 februari 2018 om 15:54
    Bram van Polen is natuurlijk niet echt objectief want die slaapt in een ajax pyjama en liep gisteren ook weer niet bepaald het vuur uit de sloffen tegen hetzelfde ajax.
    Vind ik leuk
    bennings +307
    maandag 19 februari 2018 om 16:17
    Zwolle heeft gewoon een tijdje boven zijn stand geleefd nu komt de werkelijkheid naar voren en is het een matig ploegje met geen uitblinkers in hun team.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 16:46
    Dan moet Ajax meer raffinement in het spel leggen. En geen onnodige gele kaarten opstrijken.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:50
    Dat komt omdat ajax met twaalf man voetbalt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:17
    Ajax gaat weer in de buidel grijpen voor de scheidsrechters.
    Die ajax fluit de aankomende wedstrijden krijgt weer een jaar salaris.
    Ajax kan alleen kampioen worden als ze geld geven aan de KNVB en de scheidsrechters.Dat is zo al de laatste 15 jaar.
    In Europa spelen ze niks klaar.Ajax stelt niks voor.
    Anders stonden ze wel voor.Maar ze staan nog steeds 5 punten achter met hun zogenaamde talenten die allemaal naast hun schoenen lopen.
    Een vrieskist is nog warmer dan ajax met een vol stadion.


    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 16:09
    Van Persie in dezelfde situatie was meteen geschorst en zo komt Ajax overal mee weg.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 16:18
    De beste ploeg en al een paar seizoenen geen kampioenschap. Hoe kan je dan de beste ploeg hebben? Ik kan het niet rijmen. Dus het is niet waar. Ajax is niet de beste dus.
    Vind ik leuk
    Hansdijk +396
    woensdag 21 februari 2018 om 21:47
    Je zult maar pec supporter zijn. En je aanvoerder voor de zoveelste keer zien slijmen met Ajax. De verrader, achterbakse rat.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Ja, dit Ajax is echt de beste ploeg van Nederland. Daar kan PSV niet aan tippen"