Heerenveen gaat langer door met captain: Wij zijn hartstikke blij en trots

    Heerenveen gaat langer door met captain: "Wij zijn hartstikke blij en trots"

    maandag 19 februari 2018 om 12:54

    SC Heerenveen heeft de optie in het contract van Stijn Schaars gelicht. De 34-jarige aanvoerder is daardoor tot de zomer van 2019 actief in het Abe Lenstra Stadion. Waar hij vorig seizoen nog enige tijd aan de kant stond door een blessure, miste hij dit seizoen nog geen enkele wedstrijd.

    Schaars kwam in 2016 over van PSV en is inmiddels niet meer weg te denken uit de Friese formatie. De 24-voudig international was in het verleden ook al actief voor Vitesse, AZ en Sporting Portugal. "Waar je in Nederland als snel oud bent, ben je in het buitenland een zeer ervaren speler", zegt technisch manager Gerry Hamstra op de website van SC Heerenveen.

    "Daarom zijn wij hartstikke blij en trots dat we een gelouterde speler als Stijn Schaars, met een geweldige staat van dienst, in het Abe Lenstra stadion hebben lopen", klinkt de bestuurder opgetogen. "Hij is ontzettend belangrijk voor ons, zowel op het veld als in de organisatie. We zijn blij dat we ook komend seizoen gebruik kunnen maken van zijn kwaliteiten en ervaring."

    Poll

    Heerenveen doet er goed aan om Schaars te behouden

    (222 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 19 februari 2018 om 12:58
    Goede zaak, toch één van de belangrijkste spelers in het team!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 13:25
    Zeg maar gerust de belangrijkste speler. Schaars houdt het hele team in balans en creëert erg veel rust op het veld.
    Prima nieuws zo aan het begin van de week.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 12:59
    Bak een taart en ga het vieren.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 13:27
    Komt goed.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 13:41
    Eet smakelijk:-)
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 13:44
    Ook dat komt goed.
    Vind ik leuk
    Jordtt +1083
    maandag 19 februari 2018 om 13:08
    Super voor beide partijen, hij is super belangrijk voor de ploeg. Je ziet dat hij zowel in uitstraling als in positiespel leidend is bij Heerenveen. Maakt onder druk wel wat foutjes, maar dat doet die al z'n hele carrière. voor elke subtopper in NL zou hij belangrijk kunnen zijn, dus goede zet van Heerenveen!
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 13:26
    Schaars zou in huidige vorm zelfs niet misstaan op het middenveld van Feyenoord en PSV.
    Vind ik leuk
    Hupfean +3953
    maandag 19 februari 2018 om 13:49
    Mooi en verdiend dat Stijn zijn optie is gelicht. Ik had niet anders verwacht. Gefeliciteerd Stijn.
    Vind ik leuk
    Cookee +10000
    maandag 19 februari 2018 om 15:41
    Goede clubs zitten duidelijk nog steeds te slapen.
    Deze man is meer dan El Ahmadi of Clasie of Frenkie de Jong.
    Is wel mooi nieuws voor H'veen voor wie daar iets voor voelt.
    Vind ik leuk
    tollie +769
    maandag 19 februari 2018 om 15:42
    Terecht genoemd beste speler van dit Heerenveen.. Brengt rust in team.. Schoort zelf ook zo nu en dan en gewoon 1 brok ervaring voor dit jonge team.. Nu nog een andere trainer en een nieuwe larrson aan de rechterkant en mischien een extra nieuwe spits die wel kan scoren want Veerman en Reza zijn beide middelmatig dit seizoen.. Eigenlijk Heerenveen onwaardig (dit seizoen) we zijn andere dingen gewend hier en wat moet de top 3 anders straks?? Want hebben ze niks meer te plukken in Fryslan.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Heerenveen gaat langer door met captain: "Wij zijn hartstikke blij en trots"