Sandler na treffen met Ajax: 'Zeventigste minuut zat ik er doorheen'

    Sandler na treffen met Ajax: 'Zeventigste minuut zat ik er doorheen'

    Gepubliceerd: maandag 19 februari 2018 om 14:25ma 19-02-2018 om 14:25

    Philippe Sandler kijkt met gemengde gevoelens terug op het duel met Ajax. De verdediger van PEC Zwolle is niet ontevreden over zijn eigen spel, maar baalt stevig van de nederlaag (0-1) en dat laat hij duidelijk merken tegenover de camera's van FOX Sports. 

    "Maandag moet ik me melden bij Jong Oranje, dus m'n kop moet weer omhoog", aldus Sandler. Vorige maand rondde hij een transfer naar Manchester City af en daarmee is hij op slag de meest besproken speler van PEC geworden. De twintigjarige mandekker kreeg ook flink wat kritiek te verduren. "De laatste paar weken heb ik niet goed gespeeld, ik wilde me herpakken. Dat is zeker de eerste helft gelukt, ik won bijna al m'n duels."

    Sandler maakte tegen zijn oude club weer een prima indruk, maar kwam twintig minuten voor tijd de man met de hamer tegen. "Ik denk dat ik wel redelijk heb gespeeld. Tot aan de zeventigste minuut, toen zat ik er een beetje doorheen. En het team ook wel, denk ik." Door de verliespartij is PEC ingehaald door FC Utrecht, het team van John van 't Schip neemt nu de zesde plaats op de ranglijst in.

    Poll

    Kan Sandler slagen bij Manchester City?

    (4513 stemmen)

    Plaats een reactie

    COYG +6852
    maandag 19 februari 2018 om 14:32
    Ze zakken steeds verder weg. Nu is het te hopen dat ze alles weer op de rit krijgen. Ook te hopen dat ze niet veel blessures krijgen. Want met dit soort teams is het vaak zo dat ze rond de 14 goede spelers hebben en de rest is vaak extra opvulling.
    Vind ik leuk
    The Genius +3511
    maandag 19 februari 2018 om 14:44
    enige voordeel is dat we enkel feyenoord thuis en az uit krijgen als topclubs de rest hebben we nu weer gehad. Neemt natuurlijk niet weg dat je alle games moet winnen
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 14:49
    En Sandler zelf ook! Sinds zijn transfer is hij steeds minder gaan spelen.

    Misschien is het ook wel dat je meer op hem gaat letten maar het is wel duidelijk dat hij het niveau van City echt niet aankan
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 08:53
    Nee, sinds zijn transfer let men gewoon meer op hem.

    ;-)

    Is altijd zo.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:32
    Dan komt hij dus gewoon tekort :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    maandag 19 februari 2018 om 16:13
    Ik hoop het niet en jij als Feyenoorder moet dit ook niet hopen ;)

    Wij denderen straks over Zwolle heen denk en hoop ik. Het is mogelijk gezien de wedstrijden die komen.

    -Ajax (kan je verliezen)
    -Sparta
    -NAC
    -Exelsior

    7 tot 9 punten moet je zeker kunnen pakken. Dan komen wij uit op 42 tot 44 punten, dat moet voldoende zijn om aan te sluiten of PEC in te halen.

    Zwolle krijgt:

    -VVV
    -Groningen
    -Feyenoord
    -Sparta

    Zwolle heeft dit jaar 6 punten gewonnen. Wij van ADO hebben er 9, dus een licht voordeel tegenover Zwolle. Ik heb er vertrouwen in!



    Ik vind dat wij momenteel in een betere vorm verkeren dan Zwolle.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17077
    maandag 19 februari 2018 om 16:44
    Het is helemaal niet erg dat PEC wegzakt, dat had iedereen in Zwolle wel verwacht. PEC gaat echt geen vierde worden.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6172
    maandag 19 februari 2018 om 14:33
    Heeft een goede wedstrijd gespeeld maar het was aan Ajax zelf te danken dat het bij 0-1 is gebleven.
    Vind ik leuk
    elijah +1623
    maandag 19 februari 2018 om 14:35
    Zo bijzonder is hij niet. Weer een product om hem voor een paar miljoen
    winst door te verkopen wanneer hij ouder is en aan 20 clubs uitgeleend is geweest.
    Vind ik leuk
    HanV +4626
    maandag 19 februari 2018 om 14:44
    Die 0-1 was nog een toevalstreffer ook. Geen combinatie maar Huntelaar komt bij toeval in balbezit.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6172
    maandag 19 februari 2018 om 15:10
    Zo kan je alles een toevaltreffer noemen omdat de spits toevallig in het strafschopgebied stond. Uit zulke reacties merk je meteen dat ze amper iets van de wedstrijd gezien hebben.
    Vind ik leuk
    HanV +4626
    maandag 19 februari 2018 om 15:15
    Op tv zie je het inderdaad vaak veel beter dan in het stadion. (ps ik heb de wedstrijd in het stadion gezien)
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 februari 2018 om 18:00]
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    maandag 19 februari 2018 om 15:38
    Ahhhhhhhhh
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 14:34
    Na de 70ste minuut er doorheen zitten.. dat wordt nog wat met dat drukke programma bij man city
    Vind ik leuk
    elijah +1623
    maandag 19 februari 2018 om 14:34
    Waarom Manchester City hem gekocht heeft blijft een raadsel voor mij. Zo bijzonder speelde hij niet gisteren tegen Ajax. De Ligt staat ver boven hem zelfs en dat met zijn 18 jaar.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13204
    maandag 19 februari 2018 om 14:36
    City koopt gewoon honderd spelers en hoopt dat er een paar doorbreken, gewoon een handelshuis..
    Vind ik leuk
    Garrie +3774
    maandag 19 februari 2018 om 14:39
    Om van te kotsen idd!
    Vind ik leuk
    HanV +4626
    maandag 19 februari 2018 om 14:46
    Vergelijk je vaker dergelijke spelers met elkaar?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13204
    maandag 19 februari 2018 om 14:35
    Dat wordt wat in Engeland..
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 14:38
    70 minuten op topniveau kunnen presteren is niet bijster veel als centrale verdediger. Te hopen voor hem dat dit eenmalig is, zo niet nog ff aan de conditie werken.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22670
    maandag 19 februari 2018 om 14:39
    Goede conditie heb je dan als je na 70e min er doorheen zat.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:03
    En deze jongen gaat naar Manchester City? Wijf...
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 17:40
    Heerenveen supporters.... dat zijn pas wijven.
    Vind ik leuk
    14forever +8672
    maandag 19 februari 2018 om 15:13
    Die wordt gewoon verhuurd voor een paar seizoenen, maar er zit nog genoeg rek in. Dus misschien over 4-5 ,jaar
    Vind ik leuk
    Rob94 +30
    maandag 19 februari 2018 om 15:38
    Ach, Virgil van Dijk heeft ook een partij bagger over zich heen gekregen in zijn tijd in Nederland. Zelfs in de tijden daarna nog. Het is en blijft voetbal en kan raar lopen. Voor hetzelfde geldt eindigt De Ligt straks ergens in de Serie A bij Atalanta op de bank en staat Sandler in de basis bij City, je weet het nooit.
    Vind ik leuk
    AlbS +292
    maandag 19 februari 2018 om 15:56
    Stelt niets voor die Sandler. Om hoog geschreven voetballer. Het enige slimme met die jongen is dat hij zijn zakken goed heeft gevuld. Voor de rest niks.
    Vind ik leuk
    mazu +2763
    maandag 19 februari 2018 om 16:32
    Je hebt er totaal geen kaas van gegeten, beter geef je geen commentaar meer. Over een paar jaar praat je anders
    Vind ik leuk
    glenn +1019
    maandag 19 februari 2018 om 18:18
    ze zijn daar in Zwolle gewoon gek getikt maar tja 0 - 1 is geen vette hap alweer.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws