Waterreus: Dit PSV is veruit de meest evenwichtige ploeg in de Eredivisie

    Waterreus: "Dit PSV is veruit de meest evenwichtige ploeg in de Eredivisie"

    maandag 19 februari 2018 om 14:23

    Ronald Waterreus denkt dat PSV zich dit seizoen kroont tot kampioen van Nederland. De voormalig doelman van de Eindhovenaren is onder de indruk van de koploper.

    PSV pakt regelmatig op zeer moeizame wijze de drie punten, maar van geluk is volgens Waterreus geen sprake. Dat zegt hij in een interview met De PSV Supporter, dat is afgenomen vóór het puntenverlies van PSV tegen sc Heerenveen. "Nee. Eén keer kan geluk zijn, misschien twee keer, maar niet zo vaak. Als je vaak in de laatste minuten scoort, zit je in ieder geval conditioneel goed in elkaar, dat is conclusie nummer één."

    "En het is gewoon een surplus aan kwaliteit, dit PSV is veruit de meest evenwichtige ploeg in de Eredivisie. Natuurlijk, het team heeft een zwakke plek: achterin, maar als je dan een keeper hebt in deze vorm (Jeroen Zoet, red.), dan kom je een heel eind", aldus Waterreus.

    Waterreus denkt dan ook zeker te weten dat de ploeg van Phillip Cocu kampioen wordt. "Ja, absoluut. Deze voorsprong moet genoeg zijn. Er zijn nog maar relatief weinig wedstrijden te spelen, waarvan PSV normaal de meeste wint. Dat betekent dat Ajax zo'n beetje álles moet winnen. Dat gaat gewoon niet gebeuren. Ook niet als je weet dat Ajax nog op bezoek komt."

    Poll

    Wie wordt kampioen?

    (2787 stemmen)

    Plaats een reactie

    0493 +15
    maandag 19 februari 2018 om 14:25
    gek
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 17:11
    waterneus dat was toch die clown?
    Vind ik leuk
    Milanoo020 +314
    maandag 19 februari 2018 om 17:53
    nee dat is waterkneus
    Vind ik leuk
    2cents +47231
    maandag 19 februari 2018 om 14:26
    Hij had z’n tuinhek ten tijde van dit interview duidelijk nog niet geschilderd...
    Vind ik leuk
    Always PSV +6915
    maandag 19 februari 2018 om 14:35
    PSV gaat evenwichtig naar de schaal, zo is het Ronald!
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +718
    maandag 19 februari 2018 om 14:38
    Warempel de eerste 2 reacties weer van ajacieden! Kolere wat zijn jullie toch bezig met onze mooie club! Lid worden kan op www.psv.nl
    Vind ik leuk
    2cents +47231
    maandag 19 februari 2018 om 14:52
    Ga je dit ook doen bij PSVers die op Ajax artikelen reageren? Anders ben je een beetje hypocriet.
    Vind ik leuk
    Senn +5061
    maandag 19 februari 2018 om 15:22
    Dan kijk eens de artikelen na van vandaag
    Vind ik leuk
    2cents +47231
    maandag 19 februari 2018 om 15:29
    Ik zeur er niet over, toch? Is altijd hetzelfde hier. Wel reageren op de andere club en er dan wat van zeggen als het andersom gebeurt. Nogal dom en hypocriet op een open forum.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7650
    maandag 19 februari 2018 om 15:49
    Laat lekker gaan joh die zeikerds heb je altijd wel uit alle kampen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 19:28
    mooi?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 14:26
    Het is inderdaad altijd dodelijk saai......
    Vind ik leuk
    Nikos85 +840
    maandag 19 februari 2018 om 15:51
    Haha evenwichtig in het behalen van moeizame resultaten die met wat geluk afgedwongen worden.
    Vind ik leuk
    Hyena +26915
    maandag 19 februari 2018 om 14:29
    ''Ook niet als je weet dat Ajax nog op bezoek komt."

    Laat maar jongens, we hoeven al niet meer naar Eindhoven toe. Ronald heeft helaas gesproken!
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5675
    maandag 19 februari 2018 om 14:30
    Zondag Feyenoord uit en dan Ajax thuis nog krijgen.... Ik zou er geen 100 euro op zetten
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2904
    maandag 19 februari 2018 om 15:12
    Wat dacht je tegen Utrecht, ook geen ploeg waarvan je zomaar van wint.
    Vind ik leuk
    Aspers +425
    maandag 19 februari 2018 om 15:24
    Of AZ uit?
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1485
    maandag 19 februari 2018 om 15:51
    Dat is toch al aardig gelukt in Utrecht. Nu komt Utrecht naar Eindhoven toe. En het is niet alsof Utrecht in 2018 zo geweldig aan het spelen is.
    Vind ik leuk
    Padason +706
    maandag 19 februari 2018 om 16:00
    Ze zijn toch nog ongeslagen in 2018, is niet heel slecht voor Utrecht
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1485
    maandag 19 februari 2018 om 16:00
    hoeveel daarvan waren winst?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 16:45
    Ook een gelijkspel zorgt voor puntenverlies.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2904
    maandag 19 februari 2018 om 16:19
    +Nee, maar Utrecht zal zich nu beter gaan wapenen want PSV is alleen maar slechter gaan spelen.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1485
    maandag 19 februari 2018 om 17:02
    Ja joh, Utrecht gaat dit Utrecht gaat dat. Elke keer weer hetzelfde en volgende week horen we weer hoe onmachtig Utrecht was en tegen een betere tegenstander zal PSV punten verliezen.
    Vind ik leuk
    defons +1820
    maandag 19 februari 2018 om 14:31
    Zo die Watereus is al vroeg aan het dementeren zoals ik de laatste weken bekijkt zie ik toch echt Ajax een betere kans maken.

    Maar Watereus toch zeg dan niets want je komt wel erg ongeloofwaardig over.
    Vind ik leuk
    baboushka +1099
    maandag 19 februari 2018 om 14:38
    Spannend wordt het vast maar een betere kans met 5 punten achterstand..?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 14:32
    Zo vermoeiend dat deze dwaas steeds spreek ruimte krijgt
    Vind ik leuk
    derksen +8373
    maandag 19 februari 2018 om 14:32
    Psv verlies van het weekend, psv is gezien doet niet meer mee om kampioenschap
    Vind ik leuk
    Moa +2248
    maandag 19 februari 2018 om 14:34
    Waarom zouden ze verliezen?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 14:42
    De wens is meestal de vader van de gedachte.
    Vind ik leuk
    Moa +2248
    maandag 19 februari 2018 om 15:03
    Nee dan ben je geen supporter, maar het is lastig (lees: pijnlijk) om langer dan 15 minuten naar Feyenoord te moeten kijken.

    In de beker speelde Feyenoord om het seizoen te redden en dan kunnen ze het ineens, zondag spelen ze nergens voor en speelt PSV juist de wedstrijd om het kampioenschap.
    Vind ik leuk
    Moa +2248
    maandag 19 februari 2018 om 14:33
    Het is niet om aan te gluren maar dat zijn Ajax, Feyenoord en alle andere Eredivisie ploegen ook niet. Normaal moeten ze dit wel kunnen bolwerken, Ajax krijgt ook nog Vitesse, PSV, AZ en Heerenveen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8466
    maandag 19 februari 2018 om 14:33
    Heeft die zijn lolbroek een week te lang aan en heeft niemand gezegd dat carnaval voorbij is?
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 14:42
    Haha. Jij kunt er ook wat van... not
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8466
    maandag 19 februari 2018 om 15:05
    Ik heb dan ook geen lolbroek aan, slechts een grapjas.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:32
    Een slechte grapjes wel te verstaan
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8466
    maandag 19 februari 2018 om 15:34
    Denk dat hij binnenste buiten zit..
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:38
    Dan verwacht ik nog leuke reacties van je :-)
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16954
    maandag 19 februari 2018 om 14:34
    5 punten voorsprong met 10 wedstrijden te spelen is niet meer zo ruim om te zeggen dat het PSV gaat lukken. PSV krijgt aardig wat lastige uitwedstrijden nog. We gaan het meemaken en dat het bovenin als onderin spannend is is een feit!
    Vind ik leuk
    FCHeineken +777
    maandag 19 februari 2018 om 14:36
    Iemand die nooit, echt nooit iets negatiefs over PSV kan en wil horen nemen we ook echt serieus met zulke uitspraken... pffffffff....
    PSV maakt kans, ja... logisch...
    Maar ze zijn alles behalve een goede constante ploeg.
    Zondag, Fey-PSV, gaat een groot aandeel hebben in de huidige titelrace.
    Vind ik leuk
    Senn +5061
    maandag 19 februari 2018 om 15:25
    Onder een steen geleefd?
    Als er één iemand negatief over PSV kan zijn is hij het wel.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:41
    Waterreus is juist vaak erg kritisch t.o.v. PSV. Dus niet zeuren dat hij te PSV minded is. Vaak juist niet zelfs
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35666
    maandag 19 februari 2018 om 14:37
    Niks evenwichtigs aan dit PSV.
    De keren dat ze wonnen met 1 doelpunt verschil was geen enkele keer evenwichtig. Het lag namelijk absoluut niet in de planning om na een spannend en gelukkig einde steeds die 3 punten te pakken.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 14:46
    Lag dat niet in de planning??wat lag er dan in de planning?om gelijk te gaan spelen of verliezen of wat?...
    Echt hilararisch domme brabbelpraatjes weer Arie!!
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35666
    maandag 19 februari 2018 om 15:00
    Het lag in de planning om die clubs gewoon op te rollen.
    De boel afmaken met een goaltje extra verschil. Zodat er niks te halen zou zijn.

    Nu overleefden ze veel potten door gewoon wat geluk. Daarop wil PSV, met echt veel meer kwaliteit als de tegenstanders van toen, het echt niet aan laten komen.

    Vraag mij ten zeerste af wat daar precies dom aan zou zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:35
    Nu klopt je tekst. Wat je straks schreef was wartaal. Vandaar
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35666
    maandag 19 februari 2018 om 15:40
    En toch schrijf ik geheel niks anders.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:44
    Je schreef dat het niet in de planning lag 3 punten te pakken! Dat is pure BS. je zult iets anders bedoelen. Maar hetgeen je in het 1e comment schreef raakt kant noch wal. Valt t kwartje eindelijk?
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35666
    maandag 19 februari 2018 om 15:47
    Jij las het zo, maar is gewoon niet wat er staat...
    Er staat gewoon dat wat er gebeurde totaal niet in de planning lag.

    Het lijkt me evident voor een ieder dat het wel in de planning lag om te winnen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:49
    Dus ligt het zowiezo ook in de planning 3 punten te pakken. Dan zijn we er toch! Maar toegeven zal nooit je sterkste kant worden.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1485
    maandag 19 februari 2018 om 15:57
    Veel potjes van PSV zijn inderdaad niet om aan te gluren. Maar wat kunnen jullie toch overdrijven!! PSV verzuimt meestal om teams op te rollen en omdat ze dan in de 2e helft het laatste half uur denken nog een punt te kunnen binnenhalen gaan ze er vol voor. waarna alle media en rivaliserende supporters in koor roepen dat PSV had moeten verliezen.

    Bij Ajax gebeuren dat soort scenarios minder, maar wanneer ze gebeuren dan verspelen ze ook gewoon punten.
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +447
    maandag 19 februari 2018 om 14:37
    Haha het interview is opgenomen tijdens carnaval ofzo? Manmanman.. na zondag eens kijken hoe de vlag erbij hangt in Amsterdam en Eindhoven
    Vind ik leuk
    R2 +4838
    maandag 19 februari 2018 om 16:41
    Na zondag nog steeds PSV 1, Ajax 2, Az 3. Lijkt me weinig veranderend.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9201
    maandag 19 februari 2018 om 14:37
    Denk je alles gehad te hebben komt Waterreus nog met zijn mening aanzetten..
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 14:37
    Tuurlijk zegt waterkneus dat hahahahah
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    maandag 19 februari 2018 om 14:39
    Hahaha wat een idioot! Zeer matig team.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:37
    Met 5 punten voor op ajax....
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    maandag 19 februari 2018 om 15:40
    Nog wel. Met de topper tegen Feyenoord voor de deur en een wedstrijd tegen Ajax (denk nog maar eens aan de uitwedstrijd) is het een kwestie van tijd voordat jullie aftreden als koploper.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:06
    Eerst zien. Dan....
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 14:41
    Waterreusje toch...
    Vind ik leuk
    Jozef +32680
    maandag 19 februari 2018 om 14:41
    Mooi dat hij dat zegt.

    Zoiets werkt altijd.
    Vind ik leuk
    pico323 +5059
    maandag 19 februari 2018 om 14:42
    Zou hij dat nu werkelijk denken dat PSV kampioen word?.. Of zegt hij dit om populair te blijven in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    maandag 19 februari 2018 om 14:48
    Blijven? Dan zal hij het eerst moeten worden
    Vind ik leuk
    pico323 +5059
    maandag 19 februari 2018 om 14:53
    Is hij niet popi bij jullie.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    maandag 19 februari 2018 om 16:07
    Absoluut nietzeker niet bij mij . Ik heb m door een toevalligheid vroeger ontmoet en met hem te doen gehad . Nare vent
    Vind ik leuk
    Vato75 +1778
    maandag 19 februari 2018 om 14:48
    Psv wordt geen kampioen feyenoord al helemaal niet weet ik maar denk dat ajax nog over psv heen gaat
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +5697
    maandag 19 februari 2018 om 14:52
    als je van PEc wint uit, terwijl je 90 minuten lang wordt weggespeeld. en je 1 kansje hebt en in de laatste mnuut, dan is dat geluk

    als je tegen twenten met 3 - 3 gelijk staat en in de extra tijd. de speler een eigendoelpunt maakt is dat geluk

    als je 2 weken geleden in de aller aller laatste seconden scoort om dat de tegenstander zonodig iemand wil poorten dan is dat geluk

    en dat wil je stabiel noemen. ok ze zijn stabiel om super saaien wedstrijden te spelen.

    zou me als supporter schamen op zo eventueel kampioen te worden
    Vind ik leuk
    Senn +5061
    maandag 19 februari 2018 om 15:27
    En die andere 17 overwinningen dan?
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    maandag 19 februari 2018 om 14:52
    Thuis 2-0 voor staan en dan toch punten verspelen is verre van evenwichtig.
    Als ze het al niet dun in de broek liep voor volgende week, doet het het nu wel met de wetenschap dat verliezen = 2 punten voorsprong
    Vind ik leuk
    normaal72 +509
    maandag 19 februari 2018 om 15:01
    Zou deze man een PSV bril ophebben .......
    Vind ik leuk
    johan2602 +58
    maandag 19 februari 2018 om 15:02
    Haha waterreusje toch PSV is normaalgesproken geen partij voor Ajax maar als PSV een deal met Feyenoord sluit daar kan Ajax niet tegenop Feyenoord is niet meer in beeld om kampioen te worden en zullen via de beker Europees voetbal moeten halen dus Feyenoord beker winst en PSV wint van Feyenoord in de kuip let maar op zo gaat het .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:12
    Evenwichtig ja, maar daar is ook alles mee gezegt. Als het op mooi voetbal aankomt dan is dat ver te zoeken. Er lopen spelers rond die soms een aardige wedstrijd laten zien, maar dan is het de wedstrijd daarop weer slecht tot zeer slecht.
    Mocht PSV kampioen worden dan zeker niet door actratief voetbal.
    Vind ik leuk
    BS +931
    maandag 19 februari 2018 om 15:13
    Waterreus wil je in het vervolg de fles laten staan, als je denkt wat zinnigs te zeggen
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    AFCA-1324 +27
    maandag 19 februari 2018 om 15:13
    Die Waterreus kan je ook maar beter met een korreltje zout nemen wat een gast zeg pffff
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:14
    Waterreus is een mongool en dat kan ik onderbouwen ook, maar elke verdere zin aan deze persoon is er één teveel.
    Vind ik leuk
    14forever +7964
    maandag 19 februari 2018 om 15:15
    Hahahah zo zie je maar weer wat een weekendje met zo een poll doet. Eerst was ik met de minderheid en nu met de meerderheid.
    Vind ik leuk
    De Belsj +891
    maandag 19 februari 2018 om 15:16
    Dat is niet zo moeilijk te voorspellen hè!
    Vind ik leuk
    hendrikus +40
    maandag 19 februari 2018 om 15:17
    Surplus aan kwaliteit wat een mafdoos zeg !
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:23
    Waterreus moet zijn naamlaten veranderen in
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:24
    Waterreus moet zijn naam laten veranderen in WC-eend
    Vind ik leuk
    wil +838
    maandag 19 februari 2018 om 15:25
    Dat die Warerreus niet spoort weet ondertussen iedere weldenkende supporter in Nederland.
    Vind ik leuk
    Mari +5131
    maandag 19 februari 2018 om 15:46
    Dat is iemand die in coma ligt ook.
    Dat is een dode ook.
    Heel evenwichtig, heel stabiel.
    Of je er blij mee moet zijn is een andere vraag.
    Degene die aast op de erfenis misschien wel
    Vind ik leuk
    noblesse +812
    maandag 19 februari 2018 om 15:52
    Nou op die mening van deze overjarige hippy ,hiervan
    ligt Nederland wakker.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 15:57
    Lol vind PSV niet goed ze hebben vaak geluk gehad maar wel constanter geweest dan Ajax .Ajax heeft veel meer kwaliteit en veel betere middenvelders dan PSV maar Ajax heeft het zelf verpest in begin van het seizoen .denk dat PSV gewoon kampioen word met een mindere selectie heeft Cocu toch goed gedaan
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 16:04
    Ronald verward evenwichtigheid met voetbalarmoede
    Vind ik leuk
    Blindsy +7195
    maandag 19 februari 2018 om 16:05
    Als PSV zondag van Feyenoord verliest (dat doen ze daar nog wel eens) is het gat nog maar 2 punten. Met nog wedstrijden tegen AZ en Ajax voor de boeg zou ik niet zo zeker zijn. Dat was ik nog wel vóór het gelijke spel tegen Heerenveen. Dit puntverlies kan misschien nog wel eens heeeeel duur blijken te zijn, in Amsterdam gaan ze er weer een beetje in geloven. We gaan in ieder geval een spannende eindfase meemaken, en dat lijkt mij voor de objectieve liefhebber alleen maar goed.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 16:17
    kwaliteit, bij psv? seriously? ik zie alleen lozano nog een stap maken. de rest zit gewoon aan zijn top bij psv.

    daarentegen zie ik van de selectie van ajax de volgende spelers nog een stap maken; ziyech, dolberg, neres, kluivert, de ligt, de jong, van de beek, onana.

    het heeft psv gewoon goed meegezeten dit seizoen, dat heeft elk team eens in de paar jaar. neem feyenoord vorig jaar bijvoorbeeld, ook kwalitatief gewoon een matig team, waarin in genoeg wedstrijden net de stuiver de juiste kant op viel.
    Vind ik leuk
    R2 +4838
    maandag 19 februari 2018 om 16:42
    Vooral Dolberg is goed dit jaar.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4452
    maandag 19 februari 2018 om 16:25
    Hier kan je maar een antwoord op geven n.l. Ronald Waterneus is een heuse Pinoccio
    Pinokkio staat bekend om zijn korte neus die langer wordt als hij nerveus wordt, zeker als hij liegt.
    ,
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 16:28
    Gewoon een mafkees, geen platform meer geven.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4009
    maandag 19 februari 2018 om 16:28
    ''Dat betekent dat Ajax zo'n beetje álles moet winnen. Dat gaat gewoon niet gebeuren.''

    deze Legendarische zin onthou ik... ;)
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 16:43
    Vanaf heden noemen we hem Ronald Waterkneus!!
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +772
    maandag 19 februari 2018 om 17:14
    Goh,maar deze man slaapt in een psv pyjama
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    maandag 19 februari 2018 om 17:23
    PSV heeft de meeste spelers die een uitslag kunnen bepalen.
    Dat mist Ajax.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4743
    maandag 19 februari 2018 om 18:08
    Hoe dan? Ajax scoort met de meest verschillende spelers
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    maandag 19 februari 2018 om 18:12
    Ja, maar bij PSV is er elke week eentje die het doet.
    Bij Ajax geven er soms 3 niet thuis en dat verklaart de achterstand.
    PSV wint 0-1 elke keer en Ajax niet altijd.
    Ik heb geen voorkeur, van mij mogen ze beide wel wat vaker laten zien dat ze de beste zijn. Gezien de verschillen in financien met kleine clubs.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4743
    maandag 19 februari 2018 om 18:31
    Toch snap ik het niet, als je Luuk en Lozano wegstreept met Neres en Huntelaar dan ben ik ervan overtuigd dat Ajax meer verschillende doelpuntenmakers heeft. Mijn analyse is dus dat Ajax meer scorend vermogen heeft doordat Ajax ook kan bouwen op spelers als Donny, Schone en Ziyech.
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    maandag 19 februari 2018 om 18:41
    Als er niemand thuis is bij PSV dan prikt Bergwijn er ineens 2 in, wie verwacht dat nou?
    PSV heeft Ginkel normaal nog en de backs komen ook weer wat meer op.
    Helaas kom je verder als je elke week 1-0 wint dan af en toe 3-0 en dan 2x niks.
    Maar als neutrale kijker viel me op dat ik het leuk vond dat H'veen terugkwam. Je gaat het PSV bijna niet meer gunnen he? En komend van een Cambuurman is dat niet eenvoudig.
    Vind ik leuk
    Tweey +1137
    maandag 19 februari 2018 om 17:26
    De Grote Geestelijk Gestoorde Watereeus
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 17:39
    is een mooie vervanger voor als de kerkhofjes er niet meer zijn
    Vind ik leuk
    Pruus +72
    maandag 19 februari 2018 om 18:06
    Kwist niet dat die kneus ook
    Goeie uitspraken kan doen......
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +306
    maandag 19 februari 2018 om 19:21
    DAT GAAN WE ZONDAG ZIEN TEGEN FEYENOORD!!
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18773
    maandag 19 februari 2018 om 19:34
    Poll Ajax wordt kampioen. Omdat de KNVB het wil.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:18
    Hij is leuk he die Ronald
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:26
    PSV zwaarder programma....Feyenoord , Az, Roda uit. En Ajax ontvangen ze thuis. Gaat PSV niet redden....bij Ajax is het geloof en besef helemaal weer terug verwacht ik.
    Vind ik leuk
    Marco S +4168
    maandag 19 februari 2018 om 22:15
    Jouw kapsel is ook erg evenwichtig..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Waterreus: "Dit PSV is veruit de meest evenwichtige ploeg in de Eredivisie"