'Barça zit niet te wachten op transferstrijd en vreest voor bod van Guardiola'

    'Barça zit niet te wachten op transferstrijd en vreest voor bod van Guardiola'

    maandag 19 februari 2018 om 17:24

    FC Barcelona ziet in Julian Weigl de beste kandidaat om op termijn het stokje over te nemen van Sergio Busquets. De Catalanen zijn echter bang dat niemand minder dan Pep Guardiola roet in het eten gooit, meldt Diario Sport.

    Barça is geïnteresseerd in de middenvelder van Borussia Dortmund, maar het Manchester City van manager Guardiola is dat ook. De Engelsen willen Weigl komende zomer al binnen hengelen en hebben daar veertig miljoen euro voor over. Dat is de koploper van de Primera Division te gortig, aangezien het afgelopen jaar al met geld werd gestrooid voor Ousmane Dembélé en Philippe Coutinho. Bovendien kan Busquets nog een paar jaar mee.

    Toch zal Guardiola voor frustratie zorgen bij zijn oude liefde als hij de 22-jarige Duitser naar Manchester City haalt, stelt Sport. Barça ziet in Weigl een van de weinige spelers die over een paar jaar de 'Busquets-rol' op zich kan nemen in Camp Nou. Bij The Citizens moet hij juist Fernandinho opvolgen, die inmiddels 32 jaar is.

    Plaats een reactie

    FSCeara +7559
    maandag 19 februari 2018 om 17:41
    Het beloofd weer vuurwerk deze zomer !! De miljoenen zullen vloeien !
    Vind ik leuk
    bits +4916
    maandag 19 februari 2018 om 18:00
    Captain obvious.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 17:53
    Dus koopt Barça een speler van Ajax. Die zijn nog betaalbaar voor Barça.

    Waar is de opleiding van Barça gebleven?
    Vind ik leuk
    popiejopie +1938
    maandag 19 februari 2018 om 19:45
    Die is niet goed genoeg om spelers gelijk op topniveau te brengen. Spelers al Messi kom je eens in de 100 jaar tegen en dan mag je in de handen klappen als dat toevallig in jouw jeugdopleiding gebeurd.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 20:05
    Barça had er wel 10 ... 20.

    Barça kan niet meer opleiden. Nu willen ze misschien de talenten van Ajax kopen. De laatste Cruyff lichting.
    Vind ik leuk
    popiejopie +1938
    maandag 19 februari 2018 om 22:20
    Dat opleiding is egt de grootste onzin wat er bestaat.

    Talenten breken nu eenmaal door of niet.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 23:34
    Onzin.
    Vind ik leuk
    popiejopie +1938
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:51

    Wat hebben die jeugdopleidingen Nederland gebracht dan?

    Ajax is door dat achterlijke opleid beleid alleen maar afgezakt in Europa.

    Het eerste elftal moet een mix zijn van ervaren spelers mer enkele talenten er tussen. Nu willen ze elke speler die ze halen met winst verkopen terwijl er ook gewoon spelers van stabiele spelers van 27-30 jaar op het veld moeten staan die je niet haalt om te verkopen maar om te laten spelen.
    Vind ik leuk
    Messias +22
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:19
    maar ook messi kon even rijpen achter spelers als ronaldinho, henry, iniesta, xavi, eto`o....

    je kan niet van toptalenten verwachten dat ze er meteen staan in de top van de top...
    Vind ik leuk
    popiejopie +1938
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:14
    Klopt maar in het huidige topvoetbalklimaat is er hooguit plaats voor 1 talent wat de kans krijgt. Bij Barca hebben ze wel het geluk dat ze in competitiewedstrijden tegen rechter rijtje clubs meer mogelijkheden zouden moeten hebben.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 18:13
    Samper is toch ook een talentvolle speler? Die kan zich nog verder ontwikkelen
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:38
    Kom op man, die jongen heeft het helaas nooit laten zien en is inmiddels al 23 jaar. Hij heeft nooit iets speciaals gehad en gaat het ook nooit maken in het eerste van Barca. Heeft ook nog eens een zware blessure gekregen bij zijn nieuwe club
    Vind ik leuk
    Zippy +3723
    maandag 19 februari 2018 om 18:15
    Nou ik geloof er geen bal van.
    Barca gaat veel liever spelers halen van Zuid Amerikaanse afkomst.
    Daar kunnen ze shirtjes aan 250 miljoen fans verkopen.
    Vind ik leuk
    meinema +1028
    maandag 19 februari 2018 om 18:17
    Kante
    Vind ik leuk
    Laliga +1694
    maandag 19 februari 2018 om 18:20
    Wel echt een hele goeie speler dit , past perfect bij beide clubs ben benieuwd!
    Vind ik leuk
    power +4837
    maandag 19 februari 2018 om 18:38
    Barca wordt boven City gekozen denk ik
    Vind ik leuk
    Ou Sou Baa +323
    maandag 19 februari 2018 om 19:18
    Spelers gaan graag voor quardiola voetballen.
    Vind ik leuk
    power +4837
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:28
    niet altijd,, Barca heeft status
    Vind ik leuk
    Mari +5131
    maandag 19 februari 2018 om 18:45
    Over een paar jaar staat er. Er is dan al zoveel veranderd. De voetbalvisie is niet langer dan één seizoen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 18:48
    Barca gewoon wiegl halen, hij heeft niets te zoeken in Manchester
    Vind ik leuk
    Ou Sou Baa +323
    maandag 19 februari 2018 om 19:17
    City die blijft kopen. Nog erger dan Barcelona afgelopen jaren.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Barça zit niet te wachten op transferstrijd en vreest voor bod van Guardiola'