'Barça zit niet te wachten op transferstrijd en vreest voor bod van Guardiola'

    'Barça zit niet te wachten op transferstrijd en vreest voor bod van Guardiola'

    maandag 19 februari 2018 om 17:24

    FC Barcelona ziet in Julian Weigl de beste kandidaat om op termijn het stokje over te nemen van Sergio Busquets. De Catalanen zijn echter bang dat niemand minder dan Pep Guardiola roet in het eten gooit, meldt Diario Sport.

    Barça is geïnteresseerd in de middenvelder van Borussia Dortmund, maar het Manchester City van manager Guardiola is dat ook. De Engelsen willen Weigl komende zomer al binnen hengelen en hebben daar veertig miljoen euro voor over. Dat is de koploper van de Primera Division te gortig, aangezien het afgelopen jaar al met geld werd gestrooid voor Ousmane Dembélé en Philippe Coutinho. Bovendien kan Busquets nog een paar jaar mee.

    Toch zal Guardiola voor frustratie zorgen bij zijn oude liefde als hij de 22-jarige Duitser naar Manchester City haalt, stelt Sport. Barça ziet in Weigl een van de weinige spelers die over een paar jaar de 'Busquets-rol' op zich kan nemen in Camp Nou. Bij The Citizens moet hij juist Fernandinho opvolgen, die inmiddels 32 jaar is.

    Plaats een reactie

    FSCeara +8774
    maandag 19 februari 2018 om 17:41
    Het beloofd weer vuurwerk deze zomer !! De miljoenen zullen vloeien !
    Vind ik leuk
    bits +5310
    maandag 19 februari 2018 om 18:00
    Captain obvious.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 18:13
    Samper is toch ook een talentvolle speler? Die kan zich nog verder ontwikkelen
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 21:38
    Kom op man, die jongen heeft het helaas nooit laten zien en is inmiddels al 23 jaar. Hij heeft nooit iets speciaals gehad en gaat het ook nooit maken in het eerste van Barca. Heeft ook nog eens een zware blessure gekregen bij zijn nieuwe club
    Vind ik leuk
    meinema +1333
    maandag 19 februari 2018 om 18:17
    Kante
    Vind ik leuk
    Laliga +2055
    maandag 19 februari 2018 om 18:20
    Wel echt een hele goeie speler dit , past perfect bij beide clubs ben benieuwd!
    Vind ik leuk
    power +5643
    maandag 19 februari 2018 om 18:38
    Barca wordt boven City gekozen denk ik
    Vind ik leuk
    Ou Sou Baa +375
    maandag 19 februari 2018 om 19:18
    Spelers gaan graag voor quardiola voetballen.
    Vind ik leuk
    power +5643
    dinsdag 20 februari 2018 om 00:28
    niet altijd,, Barca heeft status
    Vind ik leuk
    Mari +8615
    maandag 19 februari 2018 om 18:45
    Over een paar jaar staat er. Er is dan al zoveel veranderd. De voetbalvisie is niet langer dan één seizoen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 18:48
    Barca gewoon wiegl halen, hij heeft niets te zoeken in Manchester
    Vind ik leuk
    Ou Sou Baa +375
    maandag 19 februari 2018 om 19:17
    City die blijft kopen. Nog erger dan Barcelona afgelopen jaren.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws