'Race om De Vrij-handtekening geopend: vier Europese topclubs lonken'

    'Race om De Vrij-handtekening geopend: vier Europese topclubs lonken'

    Gepubliceerd: dinsdag 20 februari 2018 om 08:57di 20-02-2018 om 08:57

    Nu bekend is dat Stefan de Vrij komende zomer transfervrij vertrekt uit Rome, is de strijd om de handtekening van de verdediger van SS Lazio definitief geopend. Volgens La Gazzetta dello Sport zijn vier Europese topclubs in de race. 

    Lazio-directeur Igli Tare onthulde maandagavond dat De Vrij (26) en de huidige nummer vier van de Serie A geen akkoord hebben bereikt over contractverlenging. Dat betekent dat de voormalig Feyenoorder gratis en voor niets naar een andere club zal verkassen. La Gazzetta weet dat met name Internazionale zéér geïnteresseerd is in de stopper.

    Ook vanuit Spanje is er concrete belangstelling. FC Barcelona zou De Vrij op het oog hebben als versterking voor de achterhoede. Trainer Ernesto Valverde wil na het aantrekken van Yerri Mina graag nóg een centrale verdediger aan zijn selectie toevoegen en De Vrij is door zijn transfervrije status een interessante optie. 

    Ook Chelsea en Atlético Madrid worden genoemd als mogelijke bestemmingen. Daarnaast heeft Zenit Sint-Petersburg zich inmiddels gemeld bij het management van De Vrij, maar de kans dat de Oranje-international naar Rusland verkast is nihil. 

    Poll

    In welke competitie zie jij De Vrij komend jaar graag spelen?

    (1156 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 20 februari 2018 om 09:09
    Lekker naar atletico gaan. Mooie club voor onze Stefan
    Vind ik leuk
    COYG +6853
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:11
    Klopt, is alleen niet zo'n Godin type of die andere, die iedereen dood willen schoppen. Past dan beter bij Barca of Real waar hij ook goed moet kunnen voetballen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:13
    Hij komt tekort voor die clubs denk ik, en godin is wel een beetje toe aan vervanging
    Vind ik leuk
    COYG +6853
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:16
    Vind je? Ik niet. Hij was vorig jaar qua statistieken net zo goed en op bepaalde vlakken zelfs beter dan Bonucci, die toen 1 van de paar beste verdedigers was van de wereld. En dat bij een Lazio dat niet de top is zoals Juve. Kortom ik denk dat hij het opzich wel aan zou moeten kunnen. Misschien een paar weken/maanden wennen, maar met zulke statistieken moet dat wel lukken. Scoort ook al meer dit jaar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:18
    Ik hoop dat je gelijk heb man :)
    Want de vrij is een gewoon een goede Nederlandse verdediger
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:46
    Maar wel blessure gevoelig.
    Vind ik leuk
    DrDeef +2197
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:17
    Denk dat dat ook de reden is dat hij niet al bij een van de clubs zit die nu worden genoemd. Kwalitatief kan hij het aan en willen ze hem allemaal wel hebben. Maar niemand wil ervoor betalen met het risico dat hij er straks weer een half jaar uit ligt. Ze hebben gewoon gewacht tot ie transfervrij zou zijn. Bovendien denk ik dat Stefan zich dit goed beseft. Als hij niet transfervrij raakt maakt hij de stap misschien nooit meer.
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +898
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:35
    Klopt ik denk dat real Barca te hoog gegrepen is voor hem maar chelsea liverpool Spurs juve napolli dat soort clubs komt hij makelijk mee.
    Vind ik leuk
    Sky +379
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:45
    Bulldogje, kan er niet veel aan doen Analyse.
    Ga hem niet tegenspreken, dan word hij een gezwel van je.Stalker 1ste klas.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 11:46]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:35
    komt naar PSV, samen met Viergever :) :) :) :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:14
    Atletico perfect
    Vind ik leuk
    Koeien +2744
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:09
    De Vrij moet gewoon zo hoog mogelijk mikken zonder op de bank te belanden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:42
    Prima opmerking. De vraag is dan wat zo hoog mogelijk is natuurlijk... Mijn eerste inschatting is dat een Barca/Real te hoog zijn. Juve is zo gek niet denk ik.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3544
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:48
    Tenzij hij kan aanhaken bij het niveau...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:11
    klopt. En op basis van WK 2014 zou dat ook zomaar kunnen. Lastig in te schatten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:13
    Spanje of engeland. In italie zou alleen juventus een goede stap zijn. Duitsland zou ook prima zijn.
    Vind ik leuk
    Sanders +4132
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:14
    Premier league zou mooi zijn maar dan niet chelsea...
    Vind ik leuk
    Toke +1508
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:29
    Chelsea is geen verkeerde club anders hoor.
    Vind ik leuk
    Sanders +4132
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:12
    ik zie hem liever bij liverpool arsenal of united persoonlijk.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15819
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:24
    Deze berichten zijn er ook al een paar jaar, en toch blijft hij steeds.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:28
    Gewoon weer terug naar Feyenoord voor de absolute topduels in de eredivisie...
    Vind ik leuk
    The Iceman +11540
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:32
    Haha ja die 4 wedstrijden in een seizoen ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:41
    4 maar? elke week toch minimaal 1 top wedstrijd ;-)
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1560
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:33
    Dat is een goeie voor Nac
    Vind ik leuk
    The Iceman +11540
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:35
    Klopt, maar wie niet?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:34
    Laat hem maar naar de p.l. gaan dan casht onze club ook weer lekkur mee.

    heerlijke verdediger trouwens onze stefan.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 09:35]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17263
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:48
    Van welke transfersom gaan "we" cashen dan?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22139
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:40
    Steef is zo lief en gunt feyenoord een deel van z'n tekengeld
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3544
    dinsdag 20 februari 2018 om 09:46
    Ik dacht dat Feyenoord wel een van die topclubs zou zijn, maar nee...
    Vind ik leuk
    Bdog +5977
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:35
    Jawel hoor, maar van Geel houdt zich nog even gedeisd zodat er nu nog niet teveel onrust in de selectie ontstaat.
    Vind ik leuk
    Bjorn24 +277
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:41
    Hij moet naar Barça. Daar word het een ster let maar op
    Vind ik leuk
    Ryan82 +983
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:51
    Past prima bij Juve. Barca is banken, Chelsea kan ook een mooie club zijn
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4935
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:05
    Inter zoals gessugereerd wordt is toch amper een stap vooruit. Is toch een ploeg waar het al jaren niet loopt.

    Ik zou de Vrij ofwel in de Engelse top willen zien. Misschien bij Tottenham mocht Alderweteild vertrekken of Arsenal of United. Juventus zou ook mooi zijn, dat is sportief een verbetering.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3549
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:30
    Ik denk dat Tottenham idd wel goed zou zijn. Ik vind Barca/Real wat te hoog gegrepen maar het zou me niks verbazen als hij goed bij Davinson Sanchez zou passen. Inter vind ik geen verbetering
    Vind ik leuk