Fenerbahçe in contact met Tottenham over Janssen-afwezigheid: Echt afwachten

    Fenerbahçe in contact met Tottenham over Janssen-afwezigheid: "Echt afwachten"

    Gepubliceerd: dinsdag 20 februari 2018 om 10:32di 20-02-2018 om 10:32

    Vincent Janssen heeft sinds 8 december niet meer gespeeld voor Fenerbahçe en een rentree lijkt voorlopig nog niet in zicht. De spits kampt met een blessure aan het sesambotje onder zijn voet en weet niet wanneer hij terug kan keren.

    "Hij werkt een aangepast programma af en er wordt echt van dag tot dag bekeken hoe het gaat met zijn herstel", zegt zijn zaakwaarnemer Louis Laros tegen Voetbal International. "Dit kan alleen herstellen met rust en voorzichtigheid is daarom geboden. Hij had er al langer last van, maar heeft er nog even mee doorgespeeld, nu wil Vincent eerst volledig herstellen. Fenerbahçe heeft daar nauw contact over met Tottenham."

    Door de blessure is de deelname van Janssen aan de eerste interlands van bondscoach Ronald Koeman met Oranje onzeker. Eind maart speelt Nederland tegen Engeland en Portugal. "Het is echt afwachten. We verwachten wel dat hij dit seizoen nog kan spelen", aldus Laros, die ook niet wil speculeren over een mogelijk langer verblijf van Janssen in Turkije. "Daar hebben we nog helemaal niet over nagedacht, dat is ook niet belangrijk. Zijn revalidatie staat nu centraal."

    Plaats een reactie

    dinsdag 20 februari 2018 om 10:42
    Die eindigt over 2 jaar weer bij Almere City.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3519
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:45
    Dan koopt hij almere City, op zn spaarrekening is het rendement 0,5 procent.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:50
    Of dat ja. In ieder geval uit de top wegblijven, want daar heeft die niks te zoeken.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6584
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:55
    Almere City is wat overdreven wel ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:24
    Uiteraard overdreven ja
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:06
    Zo zie je maar dat er een hoop geluk bij komt kijken. Een hele matige speler, die met een hoop mazzel en zelfvertrouwen torenhoog boven zichzelf is uitgestegen. Hij kan totaal niet voetballen, maar elke bal die hij op zijn pantoffel geschoten kreeg vloog er in. Barslechte voetballer, maar wel miljonair door dat geluk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:25
    Ja dat geld neemt hem niemand meer af.
    Vind ik leuk
    kcim +2940
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:45
    Hij gaat het helaas niet niet redden ben ik bang. Niveau Luuk de Jong en Maceo Richters.
    Vind ik leuk
    Bdog +5966
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:48
    Wow, Maceo Richters, die vergelijking zag ik even niet aankomen.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6584
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:56
    Die ook op 1 niveau met Luuk de Jong. Goede vergelijking!
    Vind ik leuk
    kcim +2940
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:00
    Ken je klassiekers Bdog :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:46
    Toch sneu voor die jongen. Had (natuurlijk achteraf) nooit de Nederlandse top over moeten slaan. Laat dit een les zijn voor de Nederlandse talenten.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6584
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:57
    In tegenstelling tot de vaak te jonge talenten heeft hij in ieder geval wel een kans gehad.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:41
    Probleem van die kans krijgen was dat ie Harry Kane moest doen vergeten toen die geblesseerd was geraakt.
    Op zich ook nog niet zo erg behalve dan dat al in september was en hij daar dus eigenlijk net was.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6584
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:27
    Ok, Harry Kane doen vergeten is ook lastig. Maar ondanks alles scoorde hij toch bijzonder weinig. Werkte hard, maar meer ook niet.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:35
    Moet je ook wel beetje geluk bij hebben.
    Krijgt in de eerste paar potjes bijvoorbeeld een paar strafschoppen te nemen, heeft ie meteen een paar doelpunten achter zijn naam en is die druk weg.
    Geen hond die dan kijkt hoe je aan je goals komt
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6584
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:13
    Die strafschoppen waren juist de enige die hij maakte ;) Die Son legde er gewoon wel wat doelpuntjes in. Daar ga je dan. Overigens zie je dat ook Llorente het daar moeilijk heeft. En voor Janssen zat natuurlijk Soldado. Beide opzich ook spitsen waar je meer van verwacht.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12021
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:07
    Hij is nog maar 23 ... en dan nu al een les zijn voor de rest??
    Vind ik leuk
    Hesses +1049
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:48
    Shit he gaat ie de eerste interlands onder Koeman missen...pffff t is wat zeg strax moet Ronald nog mensen als Babel, Dost of Huntelaar oproepen....
    Vind ik leuk
    Bdog +5966
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:50
    Ja, door het missen van deze absolute topspits kan zelfs Koeman er geen geoliede machine van maken.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3519
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:59
    Of hij moet het hele elftal om deze topper heen bouwen, het hele team in dienst van Vincent.
    Vind ik leuk
    Bdog +5966
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:01
    Dat is wel een goeie, gewoon allemaal waterdragers en stofzuigers + Vincent, dan zal het ook wel goed komen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:50
    Huntelaar is/was wel 5 klasses beter dan Vincent!

    Vincent heeft 1 jaar goed gespeeld en zijn carriere dreigt nu als een nachtkaars uit te gaan!
    Vind ik leuk
    TheMariner +3519
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:03
    Overdrijven is ook een vak he met je "één jaar goed gespeeld".

    Het waren namelijk wel 6 maanden.
    Vind ik leuk
    Dikkevis +54
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:37
    Klaas heeft er nooit iets van gekund, die spugende hazenkop van m
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:02
    Van persie staat dalijk gewoon bij oranje in de spits of Dost

    Janssen hebben we niet nodig
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:49
    Had Sven van Beek ook geen last van dat botje wat hem uit eindelijk dik een seizoen kostte?
    Vind ik leuk
    yuuup +9856
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:49
    Sesambotje. Heb 5 minuten onder de tafel liggen hikken van het lachten tot ik blauw begon aan te lopen. Wat een drama is die vent.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 10:51
    Haha, tis inderdaad net de film van ome willem
    Vind ik leuk
    Stewie89 +540
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:18
    Ach ja, hij heeft een dikke bankrekening bij elkaar gespeeld. Laten we het daar op houden.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4924
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:35
    Die jongen dreigt toch wat in de vergetelheid te raken. Snap ook niet waarom hij naar Turkije is gegaan, op zijn leeftijd. Voor hem te hopen dat hij weer fit geraakt, nog wat doelpunten scoort. En komende zomer dan naar een serieuze club. Nu zullen de clubs niet in rijen van 3 op hem zitten te wachten. Maar wellicht een leuke BuLi club zou niet misstaan. Gladbach, Hamburg of Hertha bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    John M. +4836
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:38
    Ik geloof niet dat Janssen nog Oranjemateriaal is.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33851
    dinsdag 20 februari 2018 om 11:52
    Niet meer oproepen voor oranje aub. Overschatte knakker.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1562
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:27
    Idd deze gast komt veel te kort
    Vind ik leuk