Feyenoord en PSV kennen arbiter voor topper; Lozano komt donderdag voor

    Feyenoord en PSV kennen arbiter voor topper; Lozano komt donderdag voor

    dinsdag 20 februari 2018 om 12:02

    Danny Makkelie is de scheidsrechter tijdens de topper tussen Feyenoord en PSV van komende zondag. De arbiter krijgt hulp van assistenten Mario Diks, Hessel Steegstra en vierde official Ed Janssen.

    In dat duel mist koploper PSV, dat zaterdag punten verspeelde tegen sc Heerenveen (2-2) waarschijnlijk Hirving Lozano. De Mexicaan moet donderdagavond voor de tuchtcommissie van de KNVB verschijnen na zijn rode kaart. Als PSV in beroep gaat tegen de schorsing (eerder wees het al een schikkingsvoorstel van drie duels af) zal Lozano geschorst zijn voor het duel met Feyenoord, omdat het een directe rode kaart betreft.

    Pol van Boekel is de scheidsrechter bij het duel tussen Ajax en ADO Den Haag in de Amsterdam Arena.

    Lees meer over:EredivisieFeyenoordPSV

    Plaats een reactie

    3Bier +5525
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:10
    Helaas Luuk, geen Nijhuis.
    Vind ik leuk
    Bongo +1445
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:10
    Daar heeft PSV geen reden tot klagen met Danny aan het roer
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:14
    Ja, die Makkelie is ook zo anti-Ajax....
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:11
    Nou zal me een wedstrijd worden. Gaat een hoop blessures opleveren.
    Vind ik leuk
    3Bier +5525
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:03
    Nijhuis fluit toch niet?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:07
    Makkelie ook niet en heeft eigen regels.
    Vind ik leuk
    3Bier +5525
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:15
    Wie had jij dan gewild?
    Vind ik leuk
    Obl93 +1732
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:11
    Ach, ben al lang blij dat het geen Kuipers is. Heeft nogal eens de neiging om een wedstrijd helemaal dood te fluiten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:13
    Hopelijk wel met videoscheids.
    Anders wordt er niet gefloten.
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +879
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:14
    Had ik niet verwacht van de knvb maar wel de meest logische keuze. Is enige scheidsrechter die deze wedstrijd de laatste 10 jaar zonder arbitrale dwaling tot een einde wist te brengen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:19
    Nee niet die thuisfluiter. Geef mij Nijhuis maar..
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:45
    Had ook liever Naaihuis gehad, zeker puntverlies voor 040.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:29
    We hebben er weer een " nieuw " lid bij ...... Leuk man , hoe lang ga je dit accountje in stand houden?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:11
    Hey onze grappenmaker!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    dinsdag 20 februari 2018 om 16:53
    Ik dacht al te zien met wat we hier weer te maken hebben en dat bevestig je maar weer eens.

    Bedankt in ieder geval , ook dit account van je komt op de " het" lijst. Je andere creaties staan er ook op

    Houdoe en bedankt mar wir
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 16:59
    Tot snel! We gaan gewoon door! Vind het ook opvallen hoe lang ik mag blijven...
    Vind ik leuk
    Eendracht +12431
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:29
    Misschien langer dandie van gisteren... maar ja, dat is niet zo moeilijk...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:20
    Tsja Makkelie (Blom en Kuipers) en Feyenoord is geen goede combo, dan had ik toch liever Nijenhuis/Pol/Gozbuyuk. Makkelie heeft de laatste topper in de kuip ook verpest door het toestaan van 5 identieke overtredingen van JHK en maar één keer geel ervoor te geven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:24
    Wie is JHK?
    Vind ik leuk
    Marc21 +169
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:34
    Dat is de broer van Klaas Jan Huntelaar
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:45
    Jan Haas Kuntelaar
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:53
    KJH, die autocorrect ook!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Dunne vis +44
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:31
    Daar zal heel amsterdam blij mee zijn lopen dadelijk allemaal met makkelie op de rug van hun shirt
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:51
    Zeker!!! Wij zijn Ajax, KNVB is onze bitch!
    Vind ik leuk
    soccer02 +465
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:37
    Wie bepaalt eigenlijk, wanneer je voor moet komen. Soms zie je dat iemand in beroep gaat. Dan kan hij alsnog de volgende wedstrijd spelen of is dit ook wat de knvb het beste uitkomt. Vooral die journalisten met vallentijn voorop zijn lachwekkend. Die vinden dat gerbrands lozano op de vingers moet tikken, maar waarom zegt hij niet hetzelfde over huntelaar. Dat huntelaar niet geschorst wordt staat hier los van. Hij geeft iemand een elleboog. Dat moet door ajax toch ook zwaar aangepakt worden of is het zo, de scheids heeft geen rood gegeven. Dan is het niet erg om iemand een elleboog te geven.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:45
    Dit is standaard. Schikkingsvoorstel was gisteren en werd afgewezen.
    Dan is de zitting op donderdag
    En dat gaat PSV vrijdag in beroep en kan Lozano zondag meedoen

    Ben benieuwd of ze in beroep gaan als hij 1 wedstrijd krijgt......
    Vind ik leuk
    2cents +47231
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:52
    Als hij donderdag een schorsing opgelegd krijgt en PSV gaat in beroep, dan mag hij volgens mij nog steeds niet meedoen zondag. Alleen bij vrijspraak donderdag mag hij meedoen.

    Hij heeft namelijk rood gehad in de wedstrijd. Dat is anders dan wanneer er geen rood was gegeven en de aanklager op eigen initiatief tot vervolging over was gegaan.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:09
    Mmmmm...... ok dan.

    Dit is de ervaring die ik als Feyenoorder heb met schorsingen (tot Vitesse vorige week):

    TV beelden > schorsing > beroep (speler mag doorspelen) > Van Benthem > Vrijspraak.
    Vind ik leuk
    2cents +47231
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:12
    Tv beelden inderdaad. Het essentiële verschil met dit geval.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:19
    Kan me ook niet herinneren dat Feyenoord ooit in beroep is gegaan tegen ene rode kaart.
    Al vind ik schorsingen van 1 wedstrijd voor overtredingen zoals die van Malacia overdreven. Waarom zou de komende tegenstander ook moeten profiteren van een 13 in een dozijn overtreding, alleen omdat het toevallig een bijna doorgebroken speler betrof.

    Keeper krijgt tegenwoordig geen rood meer als hij een speler onderuit haalt in strafschop gebied, was vroeger ook geheid rood. Nou, geef voor rode kaarten als die van Malacia dan geen schorsingen meer.
    Vind ik leuk
    2cents +47231
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:49
    Denk dat er simpelweg altijd minimaal 1 wedstrijd schorsing op staat. Net als bij 2 gele kaarten.

    Dat dat blijft lijkt me wel logisch. Als je daar ook een alternatief voor wil moet je een soort tijdstraffen in gaan voeren.

    Dat is wel heel veel verandering in het conservatieve voetbal.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:53
    Klopt van die minimale straf.
    Probleem wat ik er mee heb is dat de overtredingen die tot zo'n kaart en 1 wedstrijd schorsing leiden, op een andere plek van het veld hooguit geel op leveren.
    En dus ook geen schorsing.
    Er af ... ok prima. Maar tel hem gewoon op als gele kaart.

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    2cents +47231
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:01
    Dan wordt een tegenstander bewust neerhalen weer meer lonend, toch?
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:06
    Hoezo? Nog steeds douchen.
    Maar de volgende tegenstander een week later hoeft daar niet van te profiteren, vind ik.

    Ik heb het dus puur over overtredingen die overal elders op het veld maximaal geel hadden op geleverd.
    Bewust hands op een steekbal, tegenstander bij shirtje pakken, dat soort dingen.
    Vind ik leuk
    2cents +47231
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:16
    Ik snap wat je bedoelt, maar 5 minuten iemand bewust neerhalen buiten het strafschopgebied die anders alleen op het doel afgaat is meer lonend. Die 5 minuten speel je wel uit, maar als je ook een volgende wedstrijd mist is de drempel toch iets groter.

    Maar goed dat blijft een discussie denk ik.

    Een rode kaart is minimaal 1 wedstrijd schorsing, tenzij deze wordt geseponeerd. Lijkt mij eigenlijk prima.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:24
    Ik ben nog uit de tijd dat een doorgebroken speler in 3'en zagen niks anders dan een schouderklopje opleverde.
    En een vrij trap tegen.

    Snap die rode kaart wel maar die automatische schorsing niet erg.
    En ja.... in de laatste minuut zou zo'n kaart je dus een minuut schorsing opleveren maar denk niet dat de drempel nou echt veel hoger ligt bij een extra wedstrijd schorsing met 3 punten op het spel.



    Vind ik leuk
    2cents +47231
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:02
    Misschien niet, maar als je daarmee de (seizoens) finale of een andere belangrijke wedstrijd mist natuurlijk wel.

    Al is het ook vaak een soort reflex, net als met de hand de bal uit de goal slaan.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:32
    Als je die moet missen, mis je hem toch wel.
    Kijk maar naar hoe Brett Emerton de UEFA cupfinale door zijn neus werd geboord.

    Maar inderdaad, op het moment supreme reageert de reflex en niet de eventuele persoonlijke gevolgen. Al zet je de doodstraf er op, dan nog gaan er verdedigers aan aanvallers hangen.
    Vind ik leuk
    2cents +47231
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:43
    Haha, dat waag ik nog net te betwijfelen. ;)
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    dinsdag 20 februari 2018 om 16:11
    Jij hebt veel te veel vertrouwen in de intelligentie van (sommige) voetballers.

    Loopt er 1 bij Real Madrid in het centrum bijvoorbeeld, die ik er toe in staat zie.
    Vind ik leuk
    2cents +47231
    dinsdag 20 februari 2018 om 16:13
    Ok je hebt gelijk, die wel.
    Vind ik leuk
    SimonSays +3530
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:25
    Naast Van Benthem, ook vrij essentieel. Kunnen we hem niet even lenen?
    Vind ik leuk
    2cents +47231
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:49
    Dat zou pas echt competitievervalsing zijn. ;)
    Vind ik leuk
    michelhx +2924
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:40
    Ja, hoor, stuur even een Feyenoord supporter naar de Kuip om de wedstrijd te leiden. De KNVB maakt zichzelf weer eens compleet belachelijk.
    Garantie voor twijfelachtige beslissingen, deze aanstelling.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:47
    Heerlijk dit.... Heb je genoeg eierschalen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:50
    Word jij er niet moe van om steeds exact hetzelfde te typen met je eierschalen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:51
    Nee, blijft leuk! En hier heb ik zoveel energie voor over!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:54
    Fijn voor je kiddo! Maar een beetje meer originaliteit zou je wel sieren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:59
    Misschien wel, misschien niet.

    Je zal me wel vaker voorbij gaan zien komen, denk dat je het wel gaat waarderen op een moment.

    En anders zul je eraan aan moeten wennen, of lekker alles rapporteren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:26
    Jij houdt er maar rare redenaties op na. Rapporteren? Hoeft niet als het gewoon netjes blijft. Gaan waarderen van jouw comments omdat ze vaker voorbij komen? Uhm nee.
    Aan de andere kant supporter je ook een rare club, dus het past wel bij elkaar zullen we maar zeggen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:53
    Aaaah.. Toch nog even stiekem trollen richting Ajax supporters... Wel netjes blijven he?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:32
    Looks like it takes one to know one.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:19
    Makkelie is alles behalve een Feyenoord supporter.................check zijn strafschoppen in Amsterdam maar.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:43
    Laatste keer dat Makkelie Feyenoord - PSV floot was wel lachen wat resultaat betreft.


    4-1
    Vind ik leuk
    cheeks +2791
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:44
    Nou, Makkelie... Fluit altijd pro ajax. Dus de 3 ptn zijn voor Feijenoord.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:52
    Heerlijk dit..... Ga door, ga door!!!
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2143
    dinsdag 20 februari 2018 om 12:56
    Makkelie mats Ajax wel,dus Feyenoord wint
    Vind ik leuk
    Mass +4019
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:01
    Blom voor 3 wedstrijden geschorst?
    Vind ik leuk
    Voebtal +2019
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:04
    Ik voorspel rood voor de Jong nadat hij weer eens huilie huilie doet tegen de scheidsrechter. Wat een loser is dat zeg.
    Vind ik leuk
    baboushka +1099
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:35
    Makkelie een loser?
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:22
    Goh wat een verrassing.............
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:44
    Normaal heeft de tuchtcommissie altijd 2 weken nodig om een speler te straffen. Dan hebben ze geen tijd. Bij Lozano zijn ze er snel bij.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    13 +10017
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:37
    Maak je een grapje? Want eventuele gang naar tuchtcommissie is altijd op de donderdag na de wedstrijd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:00
    Vorig jaar viel nog te lezen, dat de advocaten niet altijd tijd hebben. Hun doen ook gewone burgerzaken.

    Ik dacht bij de zaak Vilhena.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    13 +10017
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:41
    Nee, dat betrof beroepscommissie. Ze proberen meestal beroep 1 week na tucht te doen. Dat kon niet, omdat ze al een ander geval hadden. Vervroegen lukte ook niet. Toen werd het de eerstvolgende donderdag en door interlandperiode liep dat dus uit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:55
    Dus jij denkt dat je een tucht- en beroepscommissie hebt? Daar had ik nog niet eens bij stilgestaan.

    Ik zou dat verschil wel eens willen weten eigenlijk.
    Vind ik leuk
    13 +10017
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:03
    Dat denk ik niet alleen, dat is zo haha. Eerst krijg je schikkingsvoorstel vd aanklager op maandag of dinsdag. Als je dat niet accepteert, verschijn je donderdag voor de tuchtcommissie. (Stap schikkingsvoorstel kan officieel overgeslagen worden. Dat gebeurt nooit, maar Feyenoord overkwam het ‘natuurlijk’ wel een keer.) Als de club of de aanklager het niet eens zijn met de uitspraak, kun je naar de beroepscommissie. Hangende het beroep kun je spelen als het om een zaak op basis van beelden gaat, maar niet ingeval van een directe rode kaart. Als ik het goed heb, toetst beroepscommissie meer of alle regels goed zijn toegepast. In het geval van Kramer oordeelde de beroepscommissie dat de bewegingsexpert voldoende bewees dat Kramer zich niet schuldig had gemaakt aan de aanklacht, slaan, omdat het geen klap maar een duw betrof.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:18
    Een aanklager is toch ook een advocaat?
    Ik dacht dat het schikkingsvoorstel op maandag, vanuit Zeist kwam?
    Ik heb er eigenlijk nooit zo over nagedacht.
    Raar.
    Vind ik leuk
    13 +10017
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:26
    Kom net leesbaar artikel erover tegen. Ga het zelf ook ff lezen.
    https://www.metronieuws.nl/sport/2014/11/wie-is-toch-die-aanklager-betaald-voetbal
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:34
    >>Degene die ’dienst heeft’ kijkt alle voetbalprogramma’s en leest alle kranten om te kijken of iets op de velden is gebeurd dat niet door de beugel kan.<<

    Haha. En gij gelooft dat? Raar. Zeer raar. Een advocaat die in zijn vrije tijd alles bekijkt.

    Ik ga er vanavond eens over nadenken. Ik ga nu kijken.

    Hup Chelsea.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    13 +10017
    dinsdag 20 februari 2018 om 23:21
    Heb grootste deel wedstrijd gezien. Had op meer vermaak gehoopt. Veel gebrei. Ik begrijp nooit waarom ze dat verzorgd voetbal noemen. Vind flipperkastvoetbal zelf erg leuk. Maar dat doelpunt van Willian vond ik wel prachtig!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 23:52
    Haha.
    Ja, geef mij dat voetbal maar van doel naar doel. De 1e helft ging nog wel.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 07:26
    Ik vind eigenlijk dat ze dat hoger beroep maar af moeten schaffen.
    Met een commissie van 5 man, op maandag de straf bepalen en klaar.

    Het blijft toch welles nietes. En geeft alleen maar extra gezeur. De straf die een scheidsrechter geeft is toch ook willekeur. Dat heb je met jury sporten ook. Het wordt nooit helemaal eerlijk.

    Ik zat net ijshockey te kijken. Tsj - USA. Ook die scheids. Bij 2-2 met nog 1.30 minuten, krijgt Tslechie een straf.
    Ja hoor.

    Maar gelukkig won Tsjechië met de pingels.
    Hoera.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    cj_fey +3320
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:35
    @ VP: Misschien moeten julle een topic gewoon sluiten als de discussies ontsporen. Of vindt de redactie dit normale rivaliteit?

    Je kunt geen topic meer lezen of je struikelt over de verwensingen.

    Als ik er over nadenk is het idee niet zo goed, er blijft dan namelijk niets over. Moraal van het verhaal.... Het zou leuk zijn als de discussies normaal gevoerd kunnen worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:55
    Mee eens cj_fey!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18218
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:03
    Hoe meer clicks des te beter het is. Daarnaast blijven er dan geen topics meer over.
    Vind ik leuk
    Hyena +26915
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:20
    Er mag in ieder geval sneller en harder worden opgetreden, want dit lijkt nergens meer op.
    Vind ik leuk
    cj_fey +3320
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:21
    Inderdaad, wat mij betreft!
    Vind ik leuk
    Hyena +26915
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:24
    De laatste weken wordt het ook alleen maar erger. Begrijp ook niet hoe het mogelijk is dat sommige gebruikers nog steeds niet zijn verwijderd.

    Het gaat hier zelfs over de pik van Nouri en het lijkt allemaal prima te worden gevonden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:48
    Dit soort gekken, hoor je in voetbalstadions ook. Gewoon er over heen lezen.

    Wat mag wel en wat niet. Dat wordt weer een discussie ... van niks. Het hoort bij het voetbal.

    Iedere gek heeft een gebrek.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:36
    Als we niet meer reageren lijkt het alsof we dit gedrag als het nieuwe "normaal" accepteren. Als niemand meer een verbale corrigerende tik uitdeelt, horen deze jongens nooit dat hun gedrag niet klopt.
    Vind ik leuk
    cj_fey +3320
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:54
    Wim, het is haast niet mogelijk er langs heen te lezen. Het wordt gewoon te gek voor woorden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:58
    Wat is een rare reactie? Dat blijft moeilijk.
    Wat is een grap en wat is serieus?
    Iedereen antwoord op zijn eigen manier. En dat is niet altijd de jouwe. Net als een grap.

    Dat houdt het soms toch ook wel leuk. Iets lekkers onverwachts.
    Vind ik leuk
    cj_fey +3320
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:04
    Ja goed Wim maar dr zijn maar genoeg opmerkingen die zelfs met de grootste fantasie niet recht te praten zijn. Maar toegegeven de grens is lastig te trekken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:36
    Hahaha, ze doen het er gewoon om bij de KNVB.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:52
    En terecht! Als je het maar weet jankerd!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:55
    Terecht want?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:58
    KNVB doet dit om Ajax kampioen te maken
    KNVB doet dit zodat PSV gaat verliezen.
    KNVB doet dit omdat het Ajax haar bitch is!

    PSV supporters janken om alles! maar dan ook echt om ALLES!

    Moeten jullie geen aangifte doen???
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:01
    Misschien is dat aangifte doen wel een goed idee inderdaad. Echter geef je nog steeds geen antwoord op de vraag waarom het terecht is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:03
    Omdat KNVB wil dat AJAX kampioen wordt, dat wilt iedereen het liefst...

    Daarom is het terecht.

    Nu aangifte doen!


    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18218
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:03
    Nee, de knvb is de bitch van Ajax.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:05
    Gelijk heb je.... Zo hoort het ook....Buig voor ons zwervers!
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +306
    dinsdag 20 februari 2018 om 13:58
    WAT ERG NOU IK HAD HIGLER VERWACHT!!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18218
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:02
    Echte Ajacied.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:06
    Gewoon verhogen naar 4!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:11
    Yay, van alle scheidsrechters kiezen ze hem. Dat gaat finaal fout.
    Vind ik leuk
    Oeke +6
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:16
    Ik ben ook ziek van een nederlaag van Feyenoord ,maar nog ik wordt nog meer ziek als ajax kampioen wordt dankzij de scheidsrechter.
    Vind ik leuk
    3Bier +5525
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:08
    Beterschap dan maar
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:18
    Voor wie of welke club éénieder is of welke het wel of niet gunt, bepaalt elk individu helemaal zelf. Blijkbaar zijn er hier een aantal gasten die denken te kunnen beoordelen of de liefde van een favoriete club groter is dan de haat voor een andere club!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:36
    Dat zijn de pareltjes van onze maatschappij Woo. Grote bek, veel scheldwoorden (allemaal opgezocht natuurlijk), internethelden, anderen de maat nemen, supporter zijn van Ajax en PVV stemmen. Ziehier een substantieel deel van de VP reaguurders.
    Vind ik leuk
    3Bier +5525
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:13
    Daar heb je gelijk in. Helaas ben ook jij weer niet objectief in deze. Denk wat betreft de trollen er 50% ''supporter'' van Ajax is en 50% ''supporter'' van PSV. Het resultaat in het weekend bepaald welke trollen de overhand hebben in de topics.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:19
    ze doen er alles aan om psv geen kampioen te laten worden
    Vind ik leuk
    Hyena +26915
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:19
    Ik krijg weer het idee dat de moderators vandaag massaal liggen te snurken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:14
    Oh dan gaat hij nu voor ons fluiten!!!!! want zijn Ajax moet winnen, arm PSV.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:17
    Maakt niet uit welke scheidsrechter er staat.
    Scheidsrechters durven amper in het nadeel van Feyenoord te fluiten in de Kuip. Bang voor alle spreekkoren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:44
    Heeft er helemaal niets mee te maken liefde groter dan haat,
    Mijn club is Feyenoord voor altijd maar ik hoop ook dat ze PSV helpen Sven mag zelfs een eigen doelpunt maken en dan juichen met de PSV spelers vele Feyenoord fans zouden hetj begrijpen.
    Want weten jullie nog wat jullie spelers zongen, het zijn maar k kakkerlakken, juist en daarom is het toegestaan!
    gewoon om het feit dat ik liever PSV kampioen zie worden dan Ajax.
    En voor dat iemand reageert erop het klopt ik haat ajax!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:20
    Die Feyenoorder fluit weer ???
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2836
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:45
    Gefeliciteerd Feyenoord.
    Makkelie fluit altijd tegen PSV en dit is al vaker een verkeerde combinatie geweest.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Feyenoord en PSV kennen arbiter voor topper; Lozano komt donderdag voor