Ajax-reserve met aflopend contract wil spelen: Bij Ajax of ergens anders

    Ajax-reserve met aflopend contract wil spelen: "Bij Ajax of ergens anders"

    dinsdag 20 februari 2018 om 17:24

    Kostas Lamprou wil komend seizoen liever géén derde doelman van Ajax zijn. Zijn zaakwaarnemer Winny Haatrecht meldt dat in gesprek met Voetbal International. Mochten de perspectieven van Lamprou niet verbeteren, dan lonkt een vertrek. 

    Afgelopen zomer maakte Lamprou (26) transfervrij de overstap van Willem II naar Ajax. Hij tekende voor één jaar. In Amsterdam fungeert de Griekse goalie dit seizoen als derde keus, achter André Onana en Benjamin van Leer. 

    "Hij wil weer wekelijks voetballen, of daar in ieder geval echt om kunnen strijden. Bij Ajax of bij een andere club, maar Ajax is onze eerste gesprekspartner", zegt Haatrecht tegen VI. 

    "Ik heb in de winterstop al met Ajax gebeld over Kostas. Er was belangstelling van andere clubs, maar hij mocht onder geen beding vertrekken vanwege de blessure van Benjamin van Leer. Daar hadden wij alle begrip voor. Binnenkort gaan we weer met elkaar in gesprek en dan zal wel duidelijk worden of Kostas bij Ajax blijft."

    "Stel dat Onana vertrekt, dan kan zijn situatie eventueel veranderen. Alles draait om zijn uitzicht op speeltijd", vervolgt de zaakwaarnemer van de sluitpost. "Maar Kostas staat er in heel Nederland goed op. Hij is gewoon een heel goede keeper en in Nederland weet men dat ondertussen ook wel."

    Poll

    Is Lamprou goed genoeg voor Ajax 1?

    (1407 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bengelino +11646
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:26
    Bye bye Kostas
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4905
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:07
    tsja... dan kun je na feyenoord en ajax eigenlijk alleen nog maar bij psv terecht
    Vind ik leuk
    Pino61 +12679
    dinsdag 20 februari 2018 om 21:19
    Wist ie toch alb toen hij tekende.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:26
    Prima keeper voor de top van de jupiler league
    Vind ik leuk
    song +574
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:29
    Van mij mag hij naar Vitesse komen.
    Is altijd beter dan vliegenvanger Pasveer.
    Vind ik leuk
    JustH +15570
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:31
    Vitesse heeft nog keepers in het Engelse magazijn
    Vind ik leuk
    song +574
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:33
    Bedankt voor de tip just
    Vind ik leuk
    JustH +15570
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:33
    OK
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:42
    Staan daar ook Grieken in dan of louter Russen en andere restjes die niemand kwijt kan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:33
    Bijvoorbeeld. Dat is natuurlijk nog beter dan top van de jupiler
    Vind ik leuk
    Degraaf +16729
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:30
    Inderdaad, maar zeker niet voor her eerste!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:36
    Haha keepte gister wel lekker hoor in de juup. Maar het eerste is uitgesloten ja
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:31
    Madurodam zoekt nog een keeper.
    Vind ik leuk
    HJR +7551
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:48
    Hedwiges Madurodam?
    Vind ik leuk
    wil +1070
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:17
    Ongelooflijk wat een domme reacties van sommigen. Vorig seizoen was hij de tweede beste keeper van Nede4l
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:41
    Ja of Vitesse.
    Vind ik leuk
    dejeroenos +542
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:26
    Whahahaha jij gaat nooit spelen bij Ajax vriend.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:29
    Mensen moeten niet zo denigrerend over Kostas doen, keepte gister toch weer een prima pot in de jupiler. Ajax is toch de top van de jupiler league
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6156
    woensdag 21 februari 2018 om 02:16
    leuk en goed genoeg om als 3de doelman te fungeren. je kan hem best een keertje nodig hebben in het eerste.

    maar voor een heel seizoen niet geschikt in Ajax 1. veel te klein. speelde gisteren inderdaad een goede wedstrijd. maar is niet iets voor Ajax 1
    Vind ik leuk
    luccerd +3041
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:28
    “Maar Kostas staat er heel goed op in Nederland”. En nu heb ik buikpijn :)
    Vind ik leuk
    Sil95 +10594
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:28
    Ja Kostas Lamprou had van te voren kunnen verwachten dat hij geen speeltijd zou krijgen in het 1e van Ajax. Het ontbreekt hem simpelweg aan kwaliteit. Ook lijkt het mij dat een keeper als Benjamin van Leer eerder de voorkeur krijgt bij een vertrek van Onana dan Lamprou. Lamprou is een redelijke doelman maar absoluut geen Ajax materiaal. Althans , niet voor de eerste 11.
    Vind ik leuk
    JustH +15570
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:32
    wel voor het 12de? :-)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 februari 2018 om 17:32]
    Vind ik leuk
    Sil95 +10594
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:37
    Hahaha :D

    Nee zonder gekheid , als back up of derde doelman zou nog wel kunnen. Maar niet als eerste doelman.
    Vind ik leuk
    JustH +15570
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:40
    Ben het met je eens.
    Maar kon het niet laten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:28
    3e divisie ofzo?
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14561
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:30
    Wat verwachtte hij dan?
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11798
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:30
    Zo gek dat iedereen Lamrpou zo slecht vind, echt een prima keeper.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10594
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:33
    Ik vind hem voor de middenmoot/subtop absoluut geschikt , maar ik vind hem allerminst geschikt als de toekomstige eerste doelman van Ajax. Daarvoor komt hij gewoon kwaliteit tekort.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11798
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:18
    Dat is zeker waar, maar hij is niet zo slecht als sommigen hem hier afbeelden. Zie hem wel bij een Heerenveen of Groningen spelen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:24
    Of Utrecht ;)
    Vind ik leuk
    Thobar +4301
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:10
    Kwaliteit tekort is gewoon onzin dat gaat op voor Ajaxproductenten als Bizot, Groothuizen, Alblas, Kramer, Van der Hart etc die wel lengte hebben maar geen bal kunnen vasthouden. Enige manco aan Lamprou is dat hij relatief klein is waardoor hij enigszins kwetsbaar is maar dat is een keeper die niet vd grond komt (Zoet) of geen bal vast kan houden (zoals genoemde) ook
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3604
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:58
    Niet bij Ajax ,bij WillemII
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:31
    Op zich goede keeper maar helaas veels te klein en dat is toch een nadeel als keeper.
    Vind ik leuk
    Nova +1417
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:31
    Hij wist van tevoren waar hij aan begon. En nu gaat hij lopen klagen. Deze man overschat zichzelf.
    Vind ik leuk
    HJR +7551
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:51
    Hij klaagt niet, hij geeft alleen aan dat hij weer wel keepen.

    Niks mis mee, dit wist hij van te voren. En als Onana weggaat en Ajax zegt ( ik mag hopen van niet) het gaat tussen jou en Van Leer, dan heb je nog kans dat hij blijft ook.

    Maar laten we hopen dat hij weggaat :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 23:53
    Ik begrijp niet waarom je het als klagen weg zet. Ik vind het eigenlijk wel een fijne instelling dat hij wil keepen. Motivatie en ambitie noemen ze dat. Daar kom je verder mee in het leven dan met op je luie hol zitten.

    Ik hoop voor Lamprou dat er een club is waar hij speeltijd krijgt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:32
    Haha, ik moest echt lachen toen ik dit las. Wat had hij anders verwacht? Op zulke momenten ben ik wel benieuwd wat zo een speler echt denkt.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10819
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:40
    € $ £ en ¢
    Vind ik leuk
    Eric55 +357
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:32
    Waarom dan genomen??? is helemaal geen slechte keeper anders hadden ze daar in A`dam hem zeker niet genomen of misschien is Ajax ook wel zo slecht dat ze het niveau van Lamprou zijn en dan zou je Lamprou te kort doen.
    Vind ik leuk
    Moa +3657
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:33
    Meer minuten bij Ajax graag, dank u.
    Vind ik leuk
    Mari +8612
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:34
    Bedankt Kostas. We waren blij met je bij ons was en we wensen je veel succes met je verdere carrière
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:35
    Lamprou is alleen maar gehaald zodat Overmars niet de enige is die in een kinderzitje zit bij Ajax.

    Een keeper die niet bij de lat kan, kom nou toch op zeg.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26324
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:36
    Dacht Lamprou echt kans te maken op een rol als 1e of reservekeeper? Had beter bij Willem II kunnen blijven. Was daar een cultheld.
    Vind ik leuk
    Ou Sou Baa +375
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:38
    Misschien kan hij voetballen bij Madurodam
    Vind ik leuk
    plein19 +2046
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:38
    maar wel goed genoeg als reservekeeper
    Vind ik leuk
    Blindsy +11253
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:39
    En daar komt ie nu mee? Man man, van 1e keeper van Willem II, naar 3e doelman van Ajax.. dat moet je uberhaubt nooit willen! Dat moet een plek zijn voor een keeper van ruim in de 30, die dat voor een laatste jaartje of 2, prima vindt. Lekker centen beuren en ondertussen een jeugdkeeper een beetje in de gaten houden.
    Vind ik leuk
    Hyena +28772
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:55
    Wat had je dan verwacht? Dag Lamprou.
    Vind ik leuk
    14forever +8513
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:59
    Speeltijd mogelijk in Lamp Nou!!
    Vind ik leuk
    wil +1070
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:05
    kostas is gewoon een topkeeper.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20812
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:08
    Logisch, wellicht dat Sparta nog iemand kan gebruiken
    Vind ik leuk
    kees ee +579
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:12
    . . als ie meer aan spelen toe had willen komen had ie NIET naar ajax moeten gaan !!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:12
    Hij wist waarvoor hij tekende. Dat van Leer nu een blessure heeft, zorgt dat ie af en toe speelt. Totaal ongeschikt voor Ajax.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8773
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:13
    Ik zeg FC Madurodam !
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31561
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:19
    Haha lamzak dacht je nou echt dat je se 1ste keeper ging worden jeetje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:23
    Niet iets voor Groningen als Padt vertrekt?
    Vind ik leuk
    yuuup +9477
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:23
    Veldhockey.
    Vind ik leuk
    Basik013 +404
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:25
    Nope , daaaaaaaggg
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:32
    Wat een geld verspilling aan salaris door die slimme overmars
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1608
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:34
    Prima voor een club als Twente. Die hebben de laatste jaren alleen maar van die grabbelaars in de goal staan.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5360
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:37
    Als Lamprou meer speelminuten wil, moet hij naar de subtop. Niet geschikt als eerste keeper voor Ajax.
    Vind ik leuk
    Dee79 +2336
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:39
    Misschien dat de A1 nog wat nodig heeft..
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:41
    De keeper van de D jtes is geblesseerd dus speeltijd genoeg voor m:D
    Vind ik leuk
    Nickrav +12
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:50
    Een jaartje Ajax zou hem misschien goed hebben gedaan om een stap hoger dan Willem II te maken.
    Vind ik leuk
    glenn +1027
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:18
    iets voor Twente misschien want eerlijk gezegd, hij is te klein maar slecht is hij niet, er lopen er veel slechtere rond.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1463
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:24
    Weg met die griek nog klagen ook vindt zoiezo dat er weer is een nl eige door mag stromen! Kostasje haha
    Vind ik leuk
    Rodajc +14348
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:25
    Zou zomaar Roda kunnen worden.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20726
    dinsdag 20 februari 2018 om 21:24
    Geef die jongen wat ruimte in de arena en laat hem een griekse taverna beginnen.
    Pita Gyros, Moussaka, Souvlaki...mij kan je ervoor wakker maken. Natuurlijk is deze speler niet Ajax waardig. Duh
    Vind ik leuk
    Makis +1156
    dinsdag 20 februari 2018 om 21:41
    Ze zoeken bij sc Droomvlucht nog een keeper
    Vind ik leuk
    myrthewit +1602
    dinsdag 20 februari 2018 om 23:16
    Hij speelt toch regelmatig in Jong Ajax?
    Vind ik leuk
    Ikkedus +258
    woensdag 21 februari 2018 om 03:47
    Leuk praatje van zaakwaarnemer. Speler beetje ophemelen. Maar weinig clubs willen hem hoor. Gaat straks gewoon weer grabbelen. Ik vind hem verre van betrouwbaar.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2792
    woensdag 21 februari 2018 om 08:30
    Hij was het ook vorig seizoen die zei hij heeft meer met Feyenoord en hoopte dat Feyenoord kampioen werd, vervolgens zie ik hem rondlopen op de toekomst
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws