Bondscoach Van Marwijk scout in Eredivisie: Elkaar na de wedstrijd ontmoet

    Bondscoach Van Marwijk scout in Eredivisie: "Elkaar na de wedstrijd ontmoet"

    Gepubliceerd: dinsdag 20 februari 2018 om 22:16di 20-02-2018 om 22:16

    Brad Jones mag mogelijk onder Bert van Marwijk zijn rentree in de nationale ploeg van Australië maken. Afgelopen weekend ontmoette de doelman van Feyenoord Australië-bondscoach Van Marwijk. 

    Na Feyenoord - Heracles spraken de twee elkaar. "We hebben elkaar na de wedstrijd ontmoet", zegt Jones tegen FOX Sports. "Ik stelde mezelf voor en we moeten maar zien wat eruit komt. Hij heeft me veel zien spelen de afgelopen anderhalf jaar. Hij weet wat hij krijgt als hij mij selecteert. We gaan het zien."

    Jarenlang ontbrak Jones bij de nationale ploeg, om verschillende redenen. "Soms ziet een coach het niet in je zitten, dan kun je een stap terug doen. Ik ben naar de Spelen geweest, ik heb WK-kwalificaties gespeeld. Ik heb er lang bij gezeten, totdat er een punt kwam in mijn carrière dat ik me ging focussen op mijn clubcarrière en mijn familie. Dus ik maakte me er niet druk over", aldus de Australische goalie. 

    Lees ook: Mogelijk fraai nieuws aanstaande voor Feyenoorder Jones: 'Hij maakt kans'

    Plaats een reactie

    MojoRisin +13185
    dinsdag 20 februari 2018 om 22:21
    Hoeveel Australiers naast Jones spelen er in de ED dan ?
    Zou ik zo 123 niet weten namelijk..
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4203
    dinsdag 20 februari 2018 om 22:33
    Sowieso al 2 bij Sparta
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13185
    dinsdag 20 februari 2018 om 22:38
    Oke, maar die lijken me niet echt in aanmerking te komen voor Australie..
    Vind ik leuk
    Ikkedus +267
    woensdag 21 februari 2018 om 03:41
    Goodwin zit al meestal bij de selectie hoor. Alleen geen basis. Hij doet het dus wel goed met de airmiles.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 februari 2018 om 03:41]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27410
    dinsdag 20 februari 2018 om 22:48
    Die keeper van NAC, Mark Birighitti, is een Aussie..
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    dinsdag 20 februari 2018 om 22:51
    Dan zou ik toch Jones kiezen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27410
    dinsdag 20 februari 2018 om 22:55
    Misschien kan hij mee als 3e keeper..Zou leuk zijn voor hem
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    dinsdag 20 februari 2018 om 22:59
    Eerste keeper is denk ik Ryan, en ik kan me niet voorstellen dat er niemand zit tussen Jones en Birighitti :p

    Dat het leuk voor hem zou zijn ben ik het mee eens
    Vind ik leuk
    Markiee +247
    woensdag 21 februari 2018 om 10:14
    Je hebt toch nog Mitchell Langerek van Levante en Adam Federici van Nottingham Forest die zijn wel beter dan Birighitti
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    woensdag 21 februari 2018 om 10:38
    Ja het zou ook heel gek zijn als Australië geen keepers had tussen Jones en Birighitti :p
    Vind ik leuk
    Het Brein +4343
    woensdag 21 februari 2018 om 00:33
    6 in totaal, dus Bert heeft wat te kiezen ;)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 februari 2018 om 00:41]
    Vind ik leuk
    Gid010 +669
    dinsdag 20 februari 2018 om 22:24
    Het is leuk voor Brad als hij er bij mag komen. Hij kreeg kritiek die ook wel terecht was geweest. Of hij gelijk nummer 1 doelman bij het nationaal elftal wordt, betwijfel ik. Deze intresse van Van Marwijk kan Jones wel een boost geven voor het verloop van het seizoen. We zullen het zien.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5489
    dinsdag 20 februari 2018 om 23:08
    Ik heb dit seizoen Jones bekritiseerd, maar zou het leuk vinden als hij als 2e of 3e keeper voor Australië mee mag.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9992
    dinsdag 20 februari 2018 om 23:49
    Op basis van vorig seizoen zou die geselecteerd kunnen worden.

    Wat ie dit seizoen laat zien kun je beter doorselecteren lijkt me...
    Vind ik leuk
    Rodajc +15689
    woensdag 21 februari 2018 om 12:54
    Neem aan dat het gewoon Ryan, Langerak en Jones worden. Langerak heeft voor speeltijd in Japan gekozen ipv bankzitten in Spanje, lijkt me een goede keuze.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws