'Flirt Van der Vaart met mogelijke nieuwe club meer dan serieus'

'Flirt Van der Vaart met mogelijke nieuwe club meer dan serieus'

Gepubliceerd: woensdag 21 februari 2018 om 11:27wo 21-02-2018 om 11:27

Rafael van der Vaart zet zijn carrière mogelijk voort bij een andere club in Denemarken. Volgens Ugeavisen flirten Esbjerg FB en de spelmaker nadrukkelijk met elkaar.

De krant meldt dat er inmiddels ook serieus wordt gesproken over een contract, die vanaf de zomer in zou gaan. Dan loopt de verbintenis van Van der Vaart bij FC Midtjylland af. De vriendin van Van der Vaart, handbalster Estevana Polman, speelt momenteel in Esbjerg, waardoor de optie voor de voetballer extra aanlokkelijk is.

Bij Esbjerg is Ted van Leeuwen actief als technisch directeur. "Van der Vaart is natuurlijk interessant voor alle clubs, maar we kunnen het ons nu niet veroorloven om verder te kijken dan dit belangrijke seizoen. Rafael heeft nog een contract van een halfjaar bij FC Midtjylland en op dit moment is het niet aan de orde. Maar als we terugkeren naar de Superligaen, zullen we natuurlijk stappen ondernemen om ons te versterken", aldus Van Leeuwen. Esbjerg speelt momenteel in de tweede Deense divisie en staat daar vierde.

Plaats een reactie

Barrybatsbak +1453
woensdag 21 februari 2018 om 11:30
als zijn vrouw dat maar goed vind
Vind ik leuk
zwollie +8673
woensdag 21 februari 2018 om 11:32
Zit hij net zo onder de plak als Wes bij Yo?
Vind ik leuk
Quaresma +5890
woensdag 21 februari 2018 om 12:45
Ik zou willen dat ik dat had.
Vind ik leuk
Cookee +11836
woensdag 21 februari 2018 om 14:11
Nou ik denk niet dat Yo naar de zandbak wilde, jij wel?
Vind ik leuk
woensdag 21 februari 2018 om 12:54
v/d Vaart, kan zicht beter bezig houden met Estavana.
Lekker man...
Vind ik leuk
Dobbel +844
woensdag 21 februari 2018 om 11:31
Van der Vaart moet gewoon een einde maken aan zijn carriere, die is al als een nachtkaars uitgegaan. Lekker in Esbjerg frikandellen in het vet gooien en genieten van z'n wederhelft.
Vind ik leuk
jrrtvd +126
woensdag 21 februari 2018 om 11:36
Hij heeft nog gewoon plezier in het voetbal en gaat daarom door. Ik vind het wel mooi om te zien dat hij zich niet te groot voelt voor een club in de 2e divisie
Vind ik leuk
kees ee +695
woensdag 21 februari 2018 om 11:38
maar gaat'ie om te voetballen, of uh . . . ??
Vind ik leuk
DrDeef +2360
woensdag 21 februari 2018 om 13:07
Als die jongen nog lekker wil voetballen en er is een club die hem daar voor wil betalen dan moet hij dat lekker doen. En als ik hem niet meer serieus wens te nemen als voetballer moet ik dat ook lekker zelf weten.
Vind ik leuk
woensdag 21 februari 2018 om 13:31
En zo is het, meneer spek moet lekker op de bank gaan liggen en hele dag frituren. Hij heeft nu alle tijd en geld om zich bezig te houden met zijn favoriete bezigheid: proppen tot hij niet meer kan.
Vind ik leuk
kees ee +695
woensdag 21 februari 2018 om 11:37
tja, . . als ze rafael dan toch nog de gelegenheid geven ??!!
Vind ik leuk
Doe dan! +6413
woensdag 21 februari 2018 om 11:40
Kan hij niet beter flirten met zijn vrouw?
Vind ik leuk
AllAdIn +20964
woensdag 21 februari 2018 om 12:14
Zou toch mooi zijn om hem nog een keer in Nederland te zien spelen? Of is zijn fitheid zo belabberd?
Vind ik leuk
Rodajc +17417
woensdag 21 februari 2018 om 12:15
Eindigen op het 2de niveau in Denemarken, wie had dat 5 jaar geleden bedacht?
Vind ik leuk
woensdag 21 februari 2018 om 12:30
geld vergooien mannen niet doen die man is met vrouwen bezig en wordt binnen een minuut dik
Vind ik leuk
Smithsonian +38223
woensdag 21 februari 2018 om 12:34
Nou gezellig nog 1 jaar banken.
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 februari 2018 om 12:34]
Vind ik leuk
Futjebal +2501
woensdag 21 februari 2018 om 13:05
De krant meldt dat er inmiddels ook serieus wordt gesproken over een contract, die vanaf de zomer in zou gaan.

Tsjonge jonge...wat een niveau op de redactie van VP...de contract die van de zomer ingaat..je weet wel ..lekker die bier drinken....leer eens Nederlands
Vind ik leuk
woensdag 21 februari 2018 om 17:52
Hierin zie je toch wel de echte liefhebber! Hij voelt zich niet te groot om op een lager niveau te spelen en kiest daarnaast ook nog eens voor zijn gezin! Hulde!
Vind ik leuk
Het Brein +4573
woensdag 21 februari 2018 om 18:39
De clubs worden er niet mooier op..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws