'Flirt Van der Vaart met mogelijke nieuwe club meer dan serieus'

    'Flirt Van der Vaart met mogelijke nieuwe club meer dan serieus'

    woensdag 21 februari 2018 om 11:27

    Rafael van der Vaart zet zijn carrière mogelijk voort bij een andere club in Denemarken. Volgens Ugeavisen flirten Esbjerg FB en de spelmaker nadrukkelijk met elkaar.

    De krant meldt dat er inmiddels ook serieus wordt gesproken over een contract, die vanaf de zomer in zou gaan. Dan loopt de verbintenis van Van der Vaart bij FC Midtjylland af. De vriendin van Van der Vaart, handbalster Estevana Polman, speelt momenteel in Esbjerg, waardoor de optie voor de voetballer extra aanlokkelijk is.

    Bij Esbjerg is Ted van Leeuwen actief als technisch directeur. "Van der Vaart is natuurlijk interessant voor alle clubs, maar we kunnen het ons nu niet veroorloven om verder te kijken dan dit belangrijke seizoen. Rafael heeft nog een contract van een halfjaar bij FC Midtjylland en op dit moment is het niet aan de orde. Maar als we terugkeren naar de Superligaen, zullen we natuurlijk stappen ondernemen om ons te versterken", aldus Van Leeuwen. Esbjerg speelt momenteel in de tweede Deense divisie en staat daar vierde.

    Plaats een reactie

    Barrybatsbak +1474
    woensdag 21 februari 2018 om 11:30
    als zijn vrouw dat maar goed vind
    Vind ik leuk
    zwollie +6926
    woensdag 21 februari 2018 om 11:32
    Zit hij net zo onder de plak als Wes bij Yo?
    Vind ik leuk
    Quaresma +5268
    woensdag 21 februari 2018 om 12:45
    Ik zou willen dat ik dat had.
    Vind ik leuk
    Cookee +9649
    woensdag 21 februari 2018 om 14:11
    Nou ik denk niet dat Yo naar de zandbak wilde, jij wel?
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 12:54
    v/d Vaart, kan zicht beter bezig houden met Estavana.
    Lekker man...
    Vind ik leuk
    Dobbel +806
    woensdag 21 februari 2018 om 11:31
    Van der Vaart moet gewoon een einde maken aan zijn carriere, die is al als een nachtkaars uitgegaan. Lekker in Esbjerg frikandellen in het vet gooien en genieten van z'n wederhelft.
    Vind ik leuk
    JustH +13239
    woensdag 21 februari 2018 om 11:35
    En weer die frikadellen, IQ wordt echt steeds minder hier.
    Eer een goed sportman is een keertje.
    Vind ik leuk
    Always PSV +9002
    woensdag 21 februari 2018 om 11:49
    Kroketten vindt hij ook lekker en dan op een broodje, zijn er wel meer die dat lekker vinden!
    Vind ik leuk
    JustH +13239
    woensdag 21 februari 2018 om 11:51
    Ik vind de mooie sport momenten belangrijker.
    Maar dat is niet Nederlands.
    Gaat hier om beledigen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    woensdag 21 februari 2018 om 12:14
    Heeft hij zelf om gevraagd. Als hij de laatste jaren had geleefd als een sportman was hij zeker nog meegekomen in Denemarken. Het is onmogelijk om zo snel af te takelen als je je best doet fit te blijven.
    Vind ik leuk
    JustH +13239
    woensdag 21 februari 2018 om 12:16
    OK, hij vraagt er zelf om om hier vernederd te worden.
    Mentaliteit van de Nederlander.
    In andere landen eren ze hun sportmensen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    woensdag 21 februari 2018 om 12:24
    Hij vraagt erom om commentaar te krijgen over zijn levenswijze. Kijk eens naar de tabloids in Engeland of de sensatieberichten die Bild af en toe plaatst? Eer wie ere toekomt en op dit moment geldt dat niet voor vdVaart.
    Vind ik leuk
    JustH +13239
    woensdag 21 februari 2018 om 12:28
    Wat jij wil, hij heeft het goed gedaan, leeft zijn leuke leven en voetbalt er nog bij ook. Leuk toch.Zeg het maar. Ik vind het prima, en een ander heeft het over een frikadel.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 februari 2018 om 12:30]
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    woensdag 21 februari 2018 om 12:38
    Klopt, het is hem gegund, zeker een prima leven. Daar heb ik het ook niet over.
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3074
    woensdag 21 februari 2018 om 13:33
    Sorry ik vond van der vaart nooit geweldig.
    Vind ik leuk
    JustH +13239
    woensdag 21 februari 2018 om 13:48
    Smaken verschillen, ik vond hem geweldig.
    En met mij Real Madrid, Hamburg etc.
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3074
    vrijdag 23 februari 2018 om 22:20
    Hij had iets maar ik vond dat er in zijn tijd veel meer goede middevelders waren.
    En vond ook dat het Nederlands elftal van toen gewoon niet met en Sneijder en vd vaart kon spelen.
    Waardoor sneijder mijn voorkeur had omdat hij voor mijn gevoel meer in zijn mars had dan vd vaart.
    Vind ik leuk
    jrrtvd +53
    woensdag 21 februari 2018 om 11:36
    Hij heeft nog gewoon plezier in het voetbal en gaat daarom door. Ik vind het wel mooi om te zien dat hij zich niet te groot voelt voor een club in de 2e divisie
    Vind ik leuk
    kees ee +507
    woensdag 21 februari 2018 om 11:38
    maar gaat'ie om te voetballen, of uh . . . ??
    Vind ik leuk
    DrDeef +1402
    woensdag 21 februari 2018 om 13:07
    Als die jongen nog lekker wil voetballen en er is een club die hem daar voor wil betalen dan moet hij dat lekker doen. En als ik hem niet meer serieus wens te nemen als voetballer moet ik dat ook lekker zelf weten.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 13:31
    En zo is het, meneer spek moet lekker op de bank gaan liggen en hele dag frituren. Hij heeft nu alle tijd en geld om zich bezig te houden met zijn favoriete bezigheid: proppen tot hij niet meer kan.
    Vind ik leuk
    kees ee +507
    woensdag 21 februari 2018 om 11:37
    tja, . . als ze rafael dan toch nog de gelegenheid geven ??!!
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    woensdag 21 februari 2018 om 11:40
    Kan hij niet beter flirten met zijn vrouw?
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 12:10
    Gefundenes Fressen voor primeurprimaten met beperkt frituurgarnituurrepertoire.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12912
    woensdag 21 februari 2018 om 12:14
    Zou toch mooi zijn om hem nog een keer in Nederland te zien spelen? Of is zijn fitheid zo belabberd?
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    woensdag 21 februari 2018 om 12:15
    Eindigen op het 2de niveau in Denemarken, wie had dat 5 jaar geleden bedacht?
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 12:30
    geld vergooien mannen niet doen die man is met vrouwen bezig en wordt binnen een minuut dik
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26780
    woensdag 21 februari 2018 om 12:34
    Nou gezellig nog 1 jaar banken.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 februari 2018 om 12:34]
    Vind ik leuk
    Futjebal +1775
    woensdag 21 februari 2018 om 13:05
    De krant meldt dat er inmiddels ook serieus wordt gesproken over een contract, die vanaf de zomer in zou gaan.

    Tsjonge jonge...wat een niveau op de redactie van VP...de contract die van de zomer ingaat..je weet wel ..lekker die bier drinken....leer eens Nederlands
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 17:52
    Hierin zie je toch wel de echte liefhebber! Hij voelt zich niet te groot om op een lager niveau te spelen en kiest daarnaast ook nog eens voor zijn gezin! Hulde!
    Vind ik leuk
    Het Brein +3521
    woensdag 21 februari 2018 om 18:39
    De clubs worden er niet mooier op..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Flirt Van der Vaart met mogelijke nieuwe club meer dan serieus'