Opgepakt voor mishandeling en kidnapping: 'Slachtoffer geworden van een grap'

    Opgepakt voor mishandeling en kidnapping: 'Slachtoffer geworden van een grap'

    Gepubliceerd: woensdag 21 februari 2018 om 12:40wo 21-02-2018 om 12:40

    Ruben Semedo is slachtoffer geworden van een grap. Dat stelt de vertegenwoordiger van de Villarreal-speler, die dinsdag werd opgepakt op verdenking van mishandeling, diefstal, ontvoering en illegaal gebruik van vuurwapens.

    Semedo zou met twee andere verdachten een man hebben mishandeld, opgesloten in een huisje en bedreigd met een vuurwapen, om vervolgens zijn woning leeggeroofd te hebben. "Semedo mag niet reageren", zegt vertegenwoordiger Catio Baldé tegen Record. "Maar als dit gebeurd is, was het omdat Ruben het slachtoffer is geworden van een grap."

    "Zijn familie en ik staan aan zijn zijde om dit moment te overwinnen. Het is iets heel ergs, wat zijn carrière kan beschadigen. De veelbelovende carrière van een jonge atleet."

    Semedo werd in december al eens gearresteerd vanwege het onder schot houden van een medewerker van een bekende nachtclub in Valencia. Semedo zou geweigerd hebben om de club na sluitingstijd te verlaten. In oktober zou hij ook al iemand mishandeld hebben in het nachtleven. Nadat de twee het hadden bijgelegd, lokte Semedo het slachtoffer later naar zijn auto om hem met een glazen fles op zijn hoofd te slaan.

    Lees ook: 'Villarreal-speler opgepakt: slachtoffer vastgebonden en huis beroofd'

    Plaats een reactie

    RtdDub +13550
    woensdag 21 februari 2018 om 12:43
    Ben blij dat mijn vrienden er een ander soort humor op na houden.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 12:50
    Met dit soort vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 13:28
    Lekker ventje dit.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26575
    woensdag 21 februari 2018 om 14:42
    Dit artikel is zeker een grap
    Vind ik leuk
    Rodajc +15773
    woensdag 21 februari 2018 om 12:43
    Leuke grap, maar gezien zijn verleden geloof ik er niet zo in dat het een grap was.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 12:44
    Einde carriére.
    Vind ik leuk
    Bdog +5964
    woensdag 21 februari 2018 om 12:44
    Beetje raar gevoel voor humor.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 12:48
    Na gangsterrappers de eerste gangstervoetballers..
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 12:52
    gangster-grappers
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 13:03
    Tuurlijk als jij moorden rappers grappig vindt kan je ze zo noemen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13550
    woensdag 21 februari 2018 om 13:04
    Aurier van de Spurs is hem al voor.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 13:08
    O dus we kunnen gelijk een echte gangstervoetballer ruzie verwachten
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 12:51
    Een slechte grap. Ben blij dat het mijn vrienden niet zijn. Maar ik geloof er niks van. Hij heeft eerder al met een pistool bij een nachtclub staan zwaaien.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 februari 2018 om 12:52
    Ik ga stuk.
    Vind ik leuk
    Johan.l +4111
    woensdag 21 februari 2018 om 12:54
    Een grap?! Die man moet mee de cel in.
    Vind ik leuk
    slaski +2328
    woensdag 21 februari 2018 om 13:08
    Mee naar de psychiater lijkt me beter.
    Vind ik leuk
    Villarreal +123
    woensdag 21 februari 2018 om 13:13
    Deze grapjas staat straks gewoon weer op het veld, let op mijn woorden.
    Zal voor de club een hele lastige beslissing zijn maar als dit bewezen wordt moet je hem natuurlijk gewoon ontslaan.
    Ze hebben alleen wel € 15M geïnvesteerd in deze eikel en ze zullen het verlies wel willen beperken als kleine provincieclub.
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2715
    woensdag 21 februari 2018 om 13:21
    Ik laat mij voor de grap ook wel eens ontvoeren door nietsvermoedende mensen. Lachen, joh!
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2016
    woensdag 21 februari 2018 om 14:02
    Hahah, Ruben got merk'd son! Vet goeie prank rotflmaoz! Zo goed dat ze zelfs een wapen hebben gevonden in zijn huis die nu wordt onderzocht. :D
    Dochtertje kan binnenkort pappa Ruben achter de tralies bezoeken. Lig helemaal dubbel, Catio (de meest glibberige zaakwaarnemer in de Portugese voetbalwereld).
    Vind ik leuk
    wilheimus +1471
    woensdag 21 februari 2018 om 17:54
    Nou klinkt als een geschikte gast!
    Vind ik leuk
    Blindsy +13786
    woensdag 21 februari 2018 om 22:10
    Gezien de arrestatie van Semedo zal het slachtoffer een iets andere betekenis van het woord 'grap' er op na houden...